Jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:26 schreef thettes het volgende:
Even vloeken in de kerk, vinden jullie VI nog zo leuk als 'vroeger'? Ik haak steeds vaker af.
Vond het juist een leuke afleveringquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vrijdag was een draak van een aflevering, niet om aan te gluren.
Sinds Johan geen sigaren meer mag roken is het idd een stuk minder leuk geworden en ben ik aan het afhaken geslagen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:26 schreef thettes het volgende:
Even vloeken in de kerk, vinden jullie VI nog zo leuk als 'vroeger'? Ik haak steeds vaker af.
Ik kan het ook niet meer elke keer kijken, hooguit 1x per 2 weken en heb niet het gevoel dat ik echt iets mis..quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:26 schreef thettes het volgende:
Geen beelden is echt ---quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:26 schreef thettes het volgende:
Er is totaal geen chemie tussen onze helden en Nico. Tel de homoscene erbij op en je hebt inderdaad een matige uitzending.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vrijdag was een draak van een aflevering, niet om aan te gluren.
Dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit, ze hadden toch maar een paar fragmentjes van hooguit misschien een minuut bij elkaar. De helft van de keren was het dan ook nog een mislukte aftrap.quote:
Van Van Hanegem:quote:AZ-trainer Gertjan Verbeek was niet blij met een uitspraak van analist Jan van Halst en liet dat in een interview blijken. "Volgens Jan van Halst hadden we zelfs een ziekte. Volgens mij heeft hij zelf een ziekte: de ziekte van Hedel, meer haren op je zak dan op je schedel", aldus Verbeek na de overwinning van AZ op Ajax: 3-2.
quote:Wanneer je die commentatoren hoort: het is allemaal zo verschrikkelijk irritant in het voordeel van Ajax. Bah. En als ze hun zondagse pak aanhebben, moet je helemaal uitkijken. Zo'n Jan van Halst, ik trek dat echt niet meer, dat gemaakte gedoe, dat ophemelen van de bovenliggende partij, verschrikkelijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ch-revancheren.dhtml
Ik geniet nog met volle teugen van elke aflevering, maar wel moet ik toegeven dat we de cowboytijden achter ons hebben gelaten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:26 schreef thettes het volgende:
Vond het geweldig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vond het juist een leuke aflevering
Wim Kieft, die de goal tegen Ierland maakte.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:58 schreef Spatzmann het volgende:
Wie is de gast van vanavond? Ik hoop natuurlijk op Boskamp
Het is allemaal wat meer mainstream geworden hé, dat Gerard Joling opeens om zijn mening over Louis van Gaal gevraagd wordt. Of een Rene Froger die zijn licht over het spel van Oranje laat schijnen. Dan denk ik bij mezelf van, dit hoeft voor mij niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geniet nog met volle teugen van elke aflevering, maar wel moet ik toegeven dat we de cowboytijden achter ons hebben gelaten.
Jij hebt het liever over die provinciale weg waar je niet harder dan tachtig mocht en je verkering uit ging?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is allemaal wat meer mainstream geworden hé, dat Gerard Joling opeens om zijn mening over Louis van Gaal gevraagd wordt. Of een Rene Froger die zijn licht over het spel van Oranje laat schijnen. Dan denk ik bij mezelf van, dit hoeft voor mij niet.
Nou, nee, maar dan vraag ik me af van, waar was Gerard Joling toen VI in de marge opereerde en op sterven na dood was? Nu VI big business is geworden en hij een Ziggo Dome vol moet krijgen weet hij de weg naar de studio opeens wel te vinden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt het liever over die provinciale weg waar je niet harder dan tachtig mocht en je verkering uit ging?
Toen werkte Gerard samen met Gordon aan diverse klusjes waar je bij het uitzendbureau rechtstreeks nee tegen zou zeggen. Zo moest hij schrobben in het Kurhaus in Den Haag slash Scheveningen en pizza's rondbrengen op Center Parcs (de Huttenkuttenberg).quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, nee, maar dan vraag ik me af van, waar was Gerard Joling toen VI in de marge opereerde en op sterven na dood was? Nu VI big business is geworden en hij een Ziggo Dome vol moet krijgen weet hij de weg naar de studio opeens wel te vinden.
Oh ja, dat vond ik op zich nog wel vermakelijk, dat Gerard Joling een trein moesten verven en die emmer verf van de trein af donderde. Ik verdenk hem ervan dat hij dat expres deed, maar dit geheel terzijde natuurlijk HAHA!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen werkte Gerard samen met Gordon aan diverse klusjes waar je bij het uitzendbureau rechtstreeks nee tegen zou zeggen. Zo moest hij schrobben in het Kurhaus in Den Haag slash Scheveningen en pizza's rondbrengen op Center Parcs (de Huttenkuttenberg).
Toevallig was er een camera op hen gericht.
Die twee zijn totaal ongeschikt voor de voetbalsport.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:26 schreef Mani89 het volgende:
De eerste persoon die zonder te lachen naar dit fragment kan kijken moet ik nog tegenkomen.
Playlistje van Oliverquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:21 schreef Keukendrol het volgende:
Heeft iemand fragmenten van VI Oranje, toen Maarten van Rossem te gast was? Kan ze nergens vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |