SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Berserkquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:45 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek trouwens een nieuwe manga voor in de metro. Beetje actie als het kan, iemand een idee?
Oh is er geen manga chart oid?
Akame ga Kiruquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:45 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek trouwens een nieuwe manga voor in de metro. Beetje actie als het kan, iemand een idee?
Oh is er geen manga chart oid?
quote:Onani Master Kurosawa
Onani means masturbation. And that's what this guy is good at. Every day after school, he sneaks into the mostly unused girls bathroom on the 3rd floor, and masturbates. Until one day when he's caught...This is a story of mistakes, redemption, and the choices made in between. It contains the worst and best of the human condition.
jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kom dakkie, we spammen deze helemaal vol met Valvrave shit!
wut?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:43 schreef Qunix het volgende:
Die gast heeft 50x series gekeken dus...
Onani heb ik uit gekkigheid gelezen, maar hij is echt boven verwachting goed! Een soort Aku no Hana maar iets minder donker.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:52 schreef Qunix het volgende:
Monster lijkt me wat.
[..]
Vinland Saga
[ afbeelding ]
Serieus? Dan doe ik ook dat een chapterquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Onani heb ik uit gekkigheid gelezen, maar hij is echt boven verwachting goed! Een soort Aku no Hana maar iets minder donker.
quote:
500+quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap waar mijn verwarring vandaan komt. Zo heet hij wel op MAL namelijk:
http://myanimelist.net/profile/Veronin
Onani(ism) is gewoon een woord hoor. Een vrij ongebruikelijk woord, maar niet zo dat de betekenis er direct na gegeven zou moeten worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:52 schreef Qunix het volgende:
Onani Master Kurosawa
Onani means masturbation. And that's what this guy is good at. Every day after school, he sneaks into the mostly unused girls bathroom on the 3rd floor, and masturbates. Until one day when he's caught...This is a story of mistakes, redemption, and the choices made in between. It contains the worst and best of the human condition.
Eens. Ik heb wel een beetje een probleem met Johan, in dat ze de hele tijd zeveren over hoe diep zijn complexen gaan en hoe charismatisch hij wel niet is, maar als je hem dan ziet komt dat helemaal niet naar voren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:08 schreef robin007bond het volgende:
Monster is echt een prima manga.
Die heb ik zelf een hele poos geleden gezien maar ben ik nou gek of eindigt die met een mega cliffhanger?quote:
De anime ja, manga is wel verder gegaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die heb ik zelf een hele poos geleden gezien maar ben ik nou gek of eindigt die met een mega cliffhanger?
Edit: Nvm ik denk aan de tekenfilms.
Zag het inderdaad, op zich is de serie wel okay maar ik heb geen tijd/zin om manga's te lezen dus da's balen. Een mens kan niet alles hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De anime ja, manga is wel verder gegaan
Manga ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is dat dat Attack on Titan?
Titans? Ik vind het eigenlijk juist mooiquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vreselijke manga. Echt lelijk getekend imo. Ik vind Naruto en Bleach mooier, qua stijl.
Ditquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vreselijke manga. Echt lelijk getekend imo. Ik vind Naruto en Bleach mooier, qua stijl.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:27 schreef MAHL het volgende:
Hmm... Mijn wereld is ondersteboven.... Kom er net achter dat de originele moe niet Japans was, maar Amerikaans!
[ afbeelding ]
Dat is als zeggen dat we 1000 v.chr. al email hadden omdat we brieven verzonden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef Qunix het volgende:
In het programma van dat kawaii gedoe van BNN hadden ze het over dat in de Edo periode ze al kawaii en moe gebruikten.
Dat kan wel zo zijn, maar de pioniers in de anime haalden hun inspiratie van Betty Boop vandaan. Dus eigenlijk is moe helemaal niet Japans.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef Qunix het volgende:
In het programma van dat kawaii gedoe van BNN hadden ze het over dat in de Edo periode ze al kawaii en moe gebruikten.
nee, ik wacht steeds 1 week op de HD releasequote:
Die was er gister al, based Doki.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
nee, ik wacht steeds 1 week op de HD release
To each his own, kameraad van mij is ook helemaal weg van Tower of God, Hunter x Hunter en Magi, terwijl ik die juist vreselijk lelijk vind.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Titans? Ik vind het eigenlijk juist mooi
Gelukkig, ik heb sinds RGD: Red Data Girl een beetje de pest gekregen aan de tweedeling in kijkers die webstreams veroorzaken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
nee, ik wacht steeds 1 week op de HD release
Ehm UTW heeft EP 5 al in HDquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die was er gister al, based Doki.
http://doki.co/
[..]
To each his own, kameraad van mij is ook helemaal weg van Tower of God, Hunter x Hunter en Magi, terwijl ik die juist vreselijk lelijk vind.
En ik ben sowieso tegen streamen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gelukkig, ik heb sinds RGD: Red Data Girl een beetje de pest gekregen aan de tweedeling in kijkers die webstreams veroorzaken.
Die mensen zijn er helaasquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Uiteraard maar het had gekund dat je voor de de streams in .mkv verpakking ([UTW]_Fate_Kaleid_Liner_Prisma_Ilya_-_06v0_[396p][5BB8A565].mkv) zou gaan.
Het is dark en edgy dus moet het ook dark en edgy getekend worden! Grquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Astro Boy is toch ook genspireerd door Mickey Mouse?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar de pioniers in de anime haalden hun inspiratie van Betty Boop vandaan. Dus eigenlijk is moe helemaal niet Japans.
Kan ook wel ja. Hmm, wat zal Walt Disney van moe gevonden hebben?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Astro Boy is toch ook genspireerd door Mickey Mouse?
Ore ga wat?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kan ook wel ja. Hmm, wat zal Walt Disney van moe gevonden hebben?
Heb jij trouwens Oregairu gezien?
Yahari Ore no Seishun Love Come wa blalbaladingesnogwat. Afgekort Oregairu.quote:
Yui is beste characterquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Yahari Ore no Seishun Love Come wa blalbaladingesnogwat. Afgekort Oregairu.
Doen, ga jij leuk vindenSlice of life (met een beetje moe).
Ik zal vanavond eens kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
quote:
Ik respecteer jullie beider meningen maar alle antwoorden die niet Tosuka zijn moet ik --helaas-- fout rekenen.quote:
Hm, ziet er standaard uit. En ik hou van standaard.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Daarom is het juist een toffe anime. Het pretendeert niets te zijn. Het s gewoon. En daarom is het tof.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, ziet er standaard uit. En ik hou van standaard.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Ik respecteer jullie beider meningen maar alle antwoorden die niet Tosuka zijn moet ik --helaas-- fout rekenen.
Wat, walking moeblob? Waarom?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Aaaah! Maak het dood! Maak het dood!
Ergo Proxy is apart, ik vond 't wel oke. De opening van Ergo Proxy deed me wel denken aan U2/.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe zijn
Ergo Proxy;
Hellsing;
Paranoia agent;
I know that feeling...quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:49 schreef Airenu het volgende:
Gisteren begonnen met de AoT manga, nu op de hoogte en maandelijks moeten wachten
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
I know that feeling...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:56 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het schijnt dat Mikasa een trut was in het laatste hoofdstuk, kan je me daar in een spoiler meer over vertellen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:49 schreef Airenu het volgende:
Gisteren begonnen met de AoT manga, nu op de hoogte en maandelijks moeten wachten
Je vertrouwt mijn mening niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Repelsteel-sama wat vind jij van ergo proxy?
Wel oke is niet echt descriptief. Niet dat ik veel verder kom. Zou je kunnen zeggen dat Ergo Proxy gewoon een vergeetbare serie is? Ik weet nog wel dat Keiki-chama Ergo Proxy best wel goed vond.quote:
Nou, het is niet een serie geschikt voor iedereen, erg langzaam en je moet zeker niet iets skippen, want dan snap je het hele verhaal niet meer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wel oke is niet echt descriptief. Niet dat ik veel verder kom. Zou je kunnen zeggen dat Ergo Proxy gewoon een vergeetbare serie is? Ik weet nog wel dat Keiki-chama Ergo Proxy best wel goed vond.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wel oke is niet echt descriptief. Niet dat ik veel verder kom. Zou je kunnen zeggen dat Ergo Proxy gewoon een vergeetbare serie is? Ik weet nog wel dat Keiki-chama Ergo Proxy best wel goed vond.
oh god, dan ga ik wel verder met Cromartie highschoolquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, het is niet een serie geschikt voor iedereen, erg langzaam en je moet zeker niet iets skippen, want dan snap je het hele verhaal niet meer.
Doen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:13 schreef SGYENZO het volgende:
Misschien moet ik maar gewoon FOK! verwijderen.
Leuke anime. Moet ik ook nog eens verder kijken.quote:
Wat van soort anime is het eigenlijk?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuke anime. Moet ik ook nog eens verder kijken.
Hmm, het valt niet echt makkelijk te categoriseren. Eigenlijk een soort detective, maar dat is het eigenlijk ook weer niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wat van soort anime is het eigenlijk?
Volgens mij kun je geen accounts wissen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:13 schreef SGYENZO het volgende:
Misschien moet ik maar gewoon FOK! verwijderen.
Zou mij lijken dat elke site verplicht is om verwijderbare accounts te hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij kun je geen accounts wissen.
Denk maar aan de quote van Rihanna in je signature. Het ga je goed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef SGYENZO het volgende:
Nou, doeg mensen nog een laatse boodschap (misschien kom ik over een paar jaar ofso terug weet ik veel) achterlaten in het FOK! Algemeen forum.
Thank you, zeg al mijn mede-animers en K-ONers namens mij: さよなら。quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Denk maar aan de quote van Rihanna in je signature. Het ga je goed.
Omdat je dan meer tijd hebt voor misschien nuttigere zaken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Waarom doen?
Nou ik weet niet, saai geworden.
Nou, tot morgen op je kloon?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef SGYENZO het volgende:
Nou, doeg mensen nog een laatse boodschap (misschien kom ik over een paar jaar ofso terug weet ik veel) achterlaten in het FOK! Algemeen forum.
Echt? Ik heb het er niet over gehad omdat het heel kort en niche was maar het is inderdaad een leuke korte serie en de film belooft veel goeds.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef Qunix het volgende:
Sakasama no Patema / Patema Inverted
Woow
Die film wil ik zien.
Helemaal niks is verplicht. Fok kan je account op eigen verzoek bannen, maar zal niks verwijderen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Zou mij lijken dat elke site verplicht is om verwijderbare accounts te hebben.
Serieus? Waar?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Helemaal niks is verplicht. Fok kan je account op eigen verzoek bannen, maar zal niks verwijderen.
Jup, echt! Wat een tof verhaal, animatie, design en OST!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het er niet over gehad omdat het heel kort en niche was maar het is inderdaad een leuke korte serie en de film belooft veel goeds.
Niks aan gelogen, als ze al je posts zouden verwijderen zouden een hoop reacties en andere posts nergens op slaan. Doen ze dus niet.quote:
Wat heeft Nagi no asakura te maken met Hanasuka iroha ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Moet Nagi no Asakura op zijn eigen merites bezien en niet vergelijken met Hanasalu Iroha. Maar het lukt niet zo goed.
neequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Arashimashou het volgende:
Hontd en Schaar tijd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Code Geass? More like Code GayAss, amirite? De tering zeg
cc is beste code geassquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
C.C.s kont is gaaaaaaaay.
Oh, misschien toch nog een ep. de kans geven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
C.C.s kont is gaaaaaaaay.
Hoeveel heb je er gezien? Code Geass is een van de beste anime die er zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh, misschien toch nog een ep. de kans geven.
Gintama openings zijn vaak vet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Toen anime openings nog cool waren;
Gintama nooit gekeken, helaas. Ending van 2013 is al bekend, sowieso deze;quote:
Geneensquote:]Op maandag 12 augustus 2013 23:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Toen anime openings nog cool waren;
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gintama nooit gekeken, helaas. Ending van 2013 is al bekend, sowieso deze;
Nu 3, begint al beter te worden. Hou hem voorlopig even aan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er gezien? Code Geass is een van de beste anime die er zijn.
Die zijn eigenlijk vrij recent, Velonica ook wel trouwens.quote:
Zeker doen, het heeft wat mindere momenten maar als je S1 en S2 hebt gezien is het het allemaal waard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nu 3, begint al beter te worden. Hou hem voorlopig even aan.
UTW heeft episode 6 op 10 augustus online gezet, en episode 5 op 2 augustus. Tussen vrijdag en zaterdag ergens dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weten jullie welke dag de episodes van danganronpa airen? En dus wanneer de subs gemaakt zijn
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:16 schreef Arashimashou het volgende:
Fuck, deze Watamote is bijna te gnant om in een keer te bekijken.
Gewoon, al die awkward momentsquote:
Akkoord hoewel dat misschien niet zo veel betekend omdat ik elke aflevering van Watamote te gnant vind om in een keer te kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:16 schreef Arashimashou het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Maar in Japan is het doorgaans andersom. Hmm.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[Voornaam] [achernaam] dit is de volgorde die dat ding aanhoudt. Hoezo zijn de namen verkeerd om? Als ze dat om zouden keren zou de voornaam de achternaam zijn en de achternaam de voornaam en dat zou helemaal nergens op slaan.
Maar wat was hun probleem dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Wife throws out husband’s anime collection, he demands a divorce
quote:Filtered threads: 17 Hidden threads: 141
Que?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik haat naruto nu nog meer dan eerst.
aids anime met een aids fanbase
echt zon persoon die je later terug ziet in het ziekenhuisquote:
http://www.animenewsnetwo(...)ng-naruto-in-sandboxquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
echt zon persoon die je later terug ziet in het ziekenhuis
ik ga wel als Kazuhito Harumi, heb alvast geoefend:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:58 schreef Easymodo het volgende:
Gaan er mensen naar abunai? Ik ga als jellal. Grgr. Mijn cosplay gaat overigens niet falen(zie boven).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een paar honderd kilootjes aankomen en misschien wat bezuinigen op de cosplay... Kom op dat is te faaltastisch om niet te doen! Zich als Gerald verkleden kan een ieder. Ironisch als een Narutaart naar een conventie gaan. Dat is pas een statement. Believe it!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:58 schreef Easymodo het volgende:
Gaan er mensen naar abunai? Ik ga als jellal. Grgr. Mijn cosplay gaat overigens niet falen(zie boven).
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:42 schreef darkfader het volgende:
DVD-box met figuurtje... is dit een goede prijs? (zie sticker)
[url][ [url=http://img853.imageshack.us/img853/7963/q3dn.jpg]afbeelding[/url] ][/url]
Dat heb ik nu met dat ding met dat meidje met een ooglapje, ernstige plaatsvervangende schaamte to the max.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:16 schreef Arashimashou het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met dat ding met dat meidje met een ooglapje, ernstige plaatsvervangende schaamte to the max.
deze manquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een paar honderd kilootjes aankomen en misschien wat bezuinigen op de cosplay... Kom op dat is te faaltastisch om niet te doen! Zich als Gerald verkleden kan een ieder. Ironisch als een Narutaart naar een conventie gaan. Dat is pas een statement. Believe it!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga wel als Kazuhito Harumi, heb alvast geoefend:LolwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt het toch niet over Ueberrikka?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met dat ding met dat meidje met een ooglapje, ernstige plaatsvervangende schaamte to the max.![]()
Ja Rikka heet die volgens mij inderdaadquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Lolwat
[..]
Je hebt het toch niet over Ueberrikka?
gaiafagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een paar honderd kilootjes aankomen en misschien wat bezuinigen op de cosplay... Kom op dat is te faaltastisch om niet te doen! Zich als Gerald verkleden kan een ieder. Ironisch als een Narutaart naar een conventie gaan. Dat is pas een statement. Believe it!
Is die serie nu al uit de kast?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
bakabtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:54 schreef otaku-desu het volgende:
weet iemand waar ik de cowboy bebop film snel in goed kwaliteit kan downloaden?
Binnenkort eens die k-on mod gaan bekijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef Kyubey het volgende:
Zombies neerschieten is leuker dan gedacht! Tenminste, met Dakgoot, Arasu en onii-chan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:
De Cell Arc vond ik wat langdradig worden. En toen ik hem keek was ik een jaar of 10.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:52 schreef Kyubey het volgende:
Oh my god, they killed Kuririn! Oh wacht, iedereen kan weer tot leven gebracht worden. Gr gr
Dragon Ball wordt steeds saaier. Al dat gezeur om powerlevels en ki ipv gevechten... Wordt het nog wat na de Freeza arc?
Er zijn wel wat leuke gevechten met de androids (en Cell dus). Daarna krijgt Gohan chuunibyou.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:52 schreef Kyubey het volgende:
Oh my god, they killed Kuririn! Oh wacht, iedereen kan weer tot leven gebracht worden. Gr gr
Dragon Ball wordt steeds saaier. Al dat gezeur om powerlevels en ki ipv gevechten... Wordt het nog wat na de Freeza arc?
Oke, je hebt me overtuigd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Er zijn wel wat leuke gevechten met de androids (en Cell dus). Daarna krijgt Gohan chuunibyou.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nikker wat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Vanaf 1.00quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nikker wat is dat
SPOILER: less safe for workOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: less safe for workOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vunzige duivel!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik zou haar kuipje kwark eten als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hebben we het nu over zuivel of copuleren?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wauw.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hebben we het nu over zuivel of copuleren?
Ik lik echt nooit aan het dekseltje, dat vind ik vies. Hm....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef Qunix het volgende:
World War Z is wel grappig, bedoelde je die?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dames en heren, is World War Blue wat?
Eh deze bedoel ik, geen idee of die andere namen heeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
World War Z is wel grappig, bedoelde je die?
Het is niet de eerste keerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eh deze bedoel ik, geen idee of die andere namen heeft.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/World_War_Blue
Thema consolewars klinkt best grappig
Goed bezig!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Episode 555 van One Piece inmiddels, bijna up2date verdikkeme.
Het is geweldig!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Spelen jullie ook allemaal katawa shoujo :3 :3
O! ja, nu je er over begint... ik heb dat schuwe meisje, met de brandwonden, nog niet in bed gekregen uitgespeeld. De rest natuurlijk wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Spelen jullie ook allemaal katawa shoujo :3 :3
quote:
Ik kom net de klas voor het eerst binnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
O! ja, nu je er over begint... ik heb dat schuwe meisje, met de brandwonden, nog niet in bed gekregen uitgespeeld. De rest natuurlijk wel.
Het 'made in de 4chan'-label?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik kom net de klas voor het eerst binnen.
Het spel is enorm populair op 4chan en een maat van me riep dat het geweldig was. Maar wat maakt het zo anders dan de tig andere dating games? Beter verhaal?
Ik vond de eerste serie tegenvallen opzich. 2e ben ik niet eens aan begonnenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ok Code GayAss is acceptabel maar de woordspeling blijft
Ehhh geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het 'made in de 4chan'-label?![]()
Het waren toch katten?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef Qunix het volgende:
Watamote, die 2 honden, Coca Cola Zero, telefoongesprek in de bieb.![]()
klopt, kattenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het waren toch katten?
Over honden gesproken: F&F / Toeristen woedend, 'leeuw' in Chinese dierentuin blaft
O! jee, je hebt zojuist de afslag naar de rits van Shizune's rokje gemist maat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit nu al een uur op spatie te drukken, gaan we een spel risk doen, maar toch niet. Dus ik blijf maar op spatie drukken.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:29 schreef Kyubey het volgende:
Van de CPR tot de eindkaart is het geweldig.
hoe kan ik afslagen missen als er een keer in het kwartier een vraag komt die geen invloed heeftquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
O! jee, je hebt zojuist de afslag naar de rits van Shizune's rokje gemist maat.
Heb je trouwens al een idee van welke Katawa Shoujo je het liefst de mc's maagdelijkheid wilt geven?
/vg/quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:34 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
het is gemaakt door four leaf studios
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
.. nigger
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die datingsim waar net over gepost werd.quote:
Datingsims zijn goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:46 schreef MAHL het volgende:
Net Dexter gekeken, wat is die Yvonne Strahovski toch een lekkertje zeg... Hoe kun je nou liever een waifu hebben dan zoiets?
[..]
Die datingsim waar net over gepost werd.
welke??quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:46 schreef MAHL het volgende:
Net Dexter gekeken, wat is die Yvonne Strahovski toch een lekkertje zeg... Hoe kun je nou liever een waifu hebben dan zoiets?
[..]
Die datingsim waar net over gepost werd.
mietjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:53 schreef Smoofie het volgende:
Anime met alleen maar female proto's kan ik niet aan, is slecht voor mijn mannelijkheid.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HOAX DE MORRDENAAR IS DE MOEDER VAN DE SLAGER VAN DE NEEF GEHOLPEN DOOR DE ZUS VAN DE GROOTVADER VAN DE APPELBOER EN DE OOM VAN DE BAKKER VAN DE CHINEES OM DE HOEK IEDEREEN KENT ELKAAR HOAOAOAOAOAXXXXX
Zo'n gevoel heb ik er een beetje bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Hoax, Rei is de beste.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:41 schreef Arashimashou het volgende:
Makoto is best Free
(Kou buiten beschouwing gelaten natuurlijk)
Te veel gelul en zinloze flashbacks en te weinig actie. En ze lopen al zo'n eind achter op de manga.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:
Dat ze dan op z'n minst nog voor het Choji karakter gaan als ze zograag willen cosplayen.quote:
Daarom beoordeel je Naruto, One Piece en Bleach ook op basis van de manga en niet de anime.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Te veel gelul en zinloze flashbacks en te weinig actie. En ze lopen al zo'n eind achter op de manga.
En bij het volgende gevecht met God-tier animatie (ik hoop Madara vs. de vijf kage) moet ik het zeker weer op basis van de animatie beoordelen. Ik heb voldoende momenten gehad die ik nadrukkelijk beter gedaan vond dan in de manga. De toevoeging van Temari's vriendinnen die melig commentaar leverden maakte de gevechten tegen de Edo-tensei kage veel leuker. En troep die niets toevoegt wordt overgeslagen. Zoals de Jinchuuriki-flashbacks, serieus, fuck de Jinchuuriki-flashbacks!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Daarom beoordeel je Naruto, One Piece en Bleach ook op basis van de manga en niet de anime.Als ik alleen de Naruto anime zou kijken was ik ook al jaren geleden gestopt.
Ik bedoel de anime in zijn geheel, dus inclusief fillers. Als je Naruto gaat beoordelen kun je denk ik beter de manga kiezen, want de anime bestaat gewoon grotendeels uit fillers.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En bij het volgende gevecht met God-tier animatie (ik hoop Madara vs. de vijf kage) moet ik het zeker weer op basis van de animatie beoordelen. Ik heb voldoende momenten gehad die ik nadrukkelijk beter gedaan vond dan in de manga. De toevoeging van Temari's vriendinnen die melig commentaar leverden maakte de gevechten tegen de Edo-tensei kage veel leuker. En troep die niets toevoegt wordt overgeslagen. Zoals de Jinchuuriki-flashbacks, serieus, fuck de Jinchuuriki-flashbacks!
Idd... de anime vind ik eigenlijk alleen interessant om te zien hoe het verhaal geanimeerd wordt. Vaak heb ik perioden dat ik het laat liggen, vooral als ze weer met een hoop fillers aankomen, om er later weer op terug te komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Daarom beoordeel je Naruto, One Piece en Bleach ook op basis van de manga en niet de anime.Als ik alleen de Naruto anime zou kijken was ik ook al jaren geleden gestopt.
Ik heb er nog nooit zo over nagedacht maar ik denk dat ik dat onbewust ook doe. De reden die je opnoemt is waarschijnlijk waarom ik Bleach en Fairy Tale gewoon min of meer vergeten ben voor een tijd. En nog geen behoefte heb er mee door te gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Idd... de anime vind ik eigenlijk alleen interessant om te zien hoe het verhaal geanimeerd wordt. Vaak heb ik perioden dat ik het laat liggen, vooral als ze weer met een hoop fillers aankomen, om er later weer op terug te komen.
Als het verhaal opeens een compleet nieuwe richting op gaat, dan laat ik de manga vaak ook voor wat het is, zoals bij Bleach en Fairy Tail soms nogal het geval is.
Heb je die laatste helemaal gekeken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Idd... de anime vind ik eigenlijk alleen interessant om te zien hoe het verhaal geanimeerd wordt. Vaak heb ik perioden dat ik het laat liggen, vooral als ze weer met een hoop fillers aankomen, om er later weer op terug te komen.
Als het verhaal opeens een compleet nieuwe richting op gaat, dan laat ik de manga vaak ook voor wat het is, zoals bij Bleach en Fairy Tail soms nogal het geval is.
De laatste filler arc volgens mij niet afgekeken, maar er zit vaak wel het een en ander in over de achtergrond van de karakters die in het hoofdverhaal aan bod komen. En soms (vrij irritant btw) zit de hoofdverhaallijn er een beetje doorheen geweven waardoor je zo'n filler wel "moet" kijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb je die laatste helemaal gekeken?
Er zitten daar een hoop arcs in die filler of willekeurig lijken, maar later belangrijk blijken te zijn. Erg weinig 'nutteloze' arcs.
Doet me enorm denken aan de film Upside Down.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:27 schreef Qunix het volgende:
Dat gaat een vette anime worden!
----
http://www.animenewsnetwo(...)andy-comedy-tv-anime
Weet ik nog net zo niet... Dat ondanks Shinichiro Watanabe...
Na de OVA gezien te hebben weet ik zeker dat het tof gaat worden, kan niet wachten op de film!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Doet me enorm denken aan de film Upside Down.
http://www.moviemeter.nl/film/65960
Ziet er best wel vermakelijk uit
Join the elite.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben juist nog eens de Completed Series aan het doorspitten naar leuke gegevens gezien ik bijna rond ben met K-ON S1 en ik kwam de volgende tegen:
Girls und Panzer
Suki-tte Ii na yo.
Joshiraku
Any thoughts?
Wat vinden ze van Nana danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:05 schreef Qunix het volgende:
Is ‘The Wind Rises’ up in too much smoke? Yes, shouts the Japan Society for Tobacco Control
In case you hadn’t heard, there’s a new Studio Ghibli movie, The Wind Rises (Kaze Tachinu in Japanese), and it’s stirring up quite a buzz! However, not all the press has been particularly positive–or even about the movie in general. A few weeks ago, we mentioned that there was quite a bit of cigarette-smoking in the movie. While smokers, nostalgic for by-gone eras when they could happily puff the day away, might be pleased with all the tobacco in the film, certain people were not. Specifically the Japan Society for Tobacco Control!
http://en.rocketnews24.co(...)for-tobacco-control/![]()
Na een paar jaar anime kijken zou ik wel aan ''WTF Japan'' gewend moeten raken.quote:
Oh, Japan!: Ieder zo zijn hobby (2)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Na een paar jaar anime kijken zou ik wel aan ''WTF Japan'' gewend moeten raken.
Nee, het lukt niet.
Wat een bazen, de meesten lopen gewoon door zonder ook maar even om te kijken.quote:
Hier ken je vrijheid, daar ben je vrij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een bazen, de meesten lopen gewoon door zonder ook maar even om te kijken.
Overigens, houdt hij zijn buik nu de hele tijd zijn buik in of is hij echt zo mager?
Ja, hier zingen ze over de HJ.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat, die Japanners houden toch zo van Duitsland?
Goede tijden. Toen een man nog gewoon voor zijn mening kon opkomen zonder meteen in hokjes als "idioot", "fascist" en "anti-semiet" geplaatst te worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, hier zingen ze over de HJ.
Sukitte ii na yo was niet zo leuk, imo. Girls und Panzer moet je van houden, Joshiraku heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben juist nog eens de Completed Series aan het doorspitten naar leuke gegevens gezien ik bijna rond ben met K-ON S1 en ik kwam de volgende tegen:
Girls und Panzer
Suki-tte Ii na yo.
Joshiraku
Any thoughts?
Troep.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Girls und Panzer is wel geinig als tanks je ding zijn,anders troep
GuPquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Plebshittierniggers confirmed inb4 tempban.quote:
Mooie tijden. Toen kon je tenminste nog mensen aan laten houden omdat ze opkwamen voor hun mening over jouw godheid.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Goede tijden. Toen een man nog gewoon voor zijn mening kon opkomen zonder meteen in hokjes als "idioot", "fascist" en "anti-semiet" geplaatst te worden.
Joshiraku is wel heel Japans ('t is wel eens onbegrijpelijk en onvertaalbaar genoemd) maar het is ook heel divers in de soorten humor die het inzet van blote billen-humor tot grappen over censuur en van woordspelingen tot grappen over de nationale identiteitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Girls und Panzer
Suki-tte Ii na yo.
Joshiraku
Any thoughts?
Prachtig dingen ja, die Panzer IV'squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Plebshittierniggers confirmed inb4 tempban.
Troep? Neen. Pure schoonheid.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mooie tijden. Toen kon je tenminste nog mensen aan laten houden omdat ze opkwamen voor hun mening over jouw godheid.
[..]Is het vergelijkbaar met Zetsubou-sensei?SPOILER: langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |