quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Met welke ex-Feyenoorder zou Sunday Oliseh volgens de geruchten een seksueel avontuurtje hebben beleefd?
Sorry, ik was even de vraag van Lange_lans aan het zoeken...quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:48 schreef Mark het volgende:
Wow, OP inclusief fouten gequote
Ik ga ze niet nog een keer doen
In mijn vorig leven kenden jullie me als John Frederikstadt, nu ben ik een 10-jarige betweterquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:47 schreef DonRaja het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk Google, of weten jullie gewoon zelf heel veel?
Aah ok, geen Google dus. Ik doe het ook zonder, maar met uitermate weinig resultaat tot nu toe.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef Mark het volgende:
[..]
In mijn vorig leven kenden jullie me als John Frederikstadt, nu ben ik een 10-jarige betweter
Google is streng verboden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, geen Google dus. Ik doe het ook zonder, maar met uitermate weinig resultaat tot nu toe.
Zaterdagmiddag Sportschau was toch wel vaste prikquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Mark het volgende:
Bij mij zijn het vooral de dingen die ik zelf heb gezien/meegemaakt die ik weet, zoals de veelgenoemde hattrick van Wim van der Horst. Maar buitenlandse zaken zijn vaak al te moeilijk voor mij, omdat ik vroeger alleen Eredivisie keek
Ja, er zijn van die beelden die altijd blijven hangen. Ik zie bijvoorbeeld nog steeds een kerel in de Duitse competitie met een Jezus-kapsel gillend rondrennen met een open vleeswond. (moet ergens jaren '80 zijn geweest)quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag Sportschau was toch wel vaste prik
Ewald Lienen ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, er zijn van die beelden die altijd blijven hangen. Ik zie bijvoorbeeld nog steeds een kerel in de Duitse competitie met een Jezus-kapsel gillend rondrennen met een open vleeswond. (moet ergens jaren '80 zijn geweest)
Dat is een andere generatie en die deed het alleen op z'n Terry'squote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tong zal wel weer John De Wolf roepen...
De enige die ik kan bedenken is die Belg, die tijdens Gullit aanvoerder was...quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een andere generatie en die deed het alleen op z'n Terry's
Ja, die dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Hehe. Dat is Bart Goor volgens mij.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Hehe. Dat is Bart Goor volgens mij.
Hulshoff?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie zat er als trainer op de bank bij Ajax bij de verloren EC II finale in 1988 tegen KV Mechelen?
Klopt, en dan neem ik voor lief dat ik heel veel 'och verdomd ja die was het'-momenten heb hier.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Google is verboden in dit topic, al kun je het nooit echt checken. Je merkt het af en toe wel eens, en sommige komen er ook voor uit. Maar zonder Google is leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |