abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129971997
beetje naief om te denken dat wilders alleen haat op de islam om kiezers te trekken.

wilders trekt kiezers om zn haat voor islam te kunnen verwezelijken. overal op de wereld geeft ie lezingen over die haat, terwijl hij daar electoraal niets te winnen heeft.
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:37:54 #52
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129972007
quote:
15s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Pim was net zo'n volksmenner die op de onderbuik speelde.
Is dat zo?
Ik kan me anders voldoende onderbouwingen herinneren.

Een stuk meer in ieder geval dan bij een Roemer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129972080
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Zo'n man is ook niet het probleem, de domme volksmassa is gevaarlijk.
Zijn ze dat niet zelf schuld dan?
pi_129972084
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:37 schreef pokkerdepok het volgende:
beetje naief om te denken dat wilders alleen haat op de islam om kiezers te trekken.

Hij legt heel bewust een link tussen de islam en straatcriminaliteit door b.v. Marokkaanse bontkraagjes, daar waar die link nauwelijks aanwezig is. Inderdaad voor zijn eigen politieke agenda, steun voor Israel en z'n internationale anti-islam propaganda.
pi_129972382
Niemand hoeft Wilders te elimineren. Hij heeft zichzelf al helemaal weg ge-elimineerd uit deze wereld.

Hij weet dat een leven buiten de politiek en zonder beveiliging helemaal never nooit meer voor hem mogelijk zal zijn. Dat is ook 1 van de redenen dat hij zich helemaal nergens meer over druk hoeft te maken en volledig los kan gaan met zijn beledigingen tegen de rest van de wereld.

Het maakt voor hem geen zak meer uit, er is geen andere leven voor hem meer mogelijk tot zijn dood. Waar andere politici altijd letten op hun woorden hoeft wilders dat helemaal niet meer. En dan wordt er gezegd dat hij alles durft te zeggen.....

En de belastingbetaler/gemeenschapt betaalt die 10 miljoen beveiliging per jaar wat ik ooit weles gelezen heb op internet.
Ajax is mijn leven!
pi_129972489
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:49 schreef fantasyboy het volgende:
Niemand hoeft Wilders te elimineren. Hij heeft zichzelf al helemaal weg ge-elimineerd uit deze wereld.

Hij weet dat een leven buiten de politiek en zonder beveiliging helemaal never nooit meer voor hem mogelijk zal zijn. Dat is ook 1 van de redenen dat hij zich helemaal nergens meer over druk hoeft te maken en volledig los kan gaan met zijn beledigingen tegen de rest van de wereld.

Het maakt voor hem geen zak meer uit, er is geen andere leven voor hem meer mogelijk tot zijn dood. Waar andere politici altijd letten op hun woorden hoeft wilders dat helemaal niet meer. En dan wordt er gezegd dat hij alles durft te zeggen.....

En de belastingbetaler/gemeenschapt betaalt die 10 miljoen beveiliging per jaar wat ik ooit weles gelezen heb op internet.
Nu zijn de kosten van de beveiliging Wilders niet aan te rekenen vind ik. Dat zijn natuurlijk de dreigers zelf.
pi_129972500
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:49 schreef fantasyboy het volgende:

Hoeveel dacht je dat de belastingbetaler mag betalen voor Brussel?
pi_129972571
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nu zijn de kosten van de beveiliging Wilders niet aan te rekenen vind ik. Dat zijn natuurlijk de dreigers zelf.
Waarom moet de belastingbetaler dat betalen dan?

Hij krijgt naar het schijnt miljoenen van joods fascistische bewegingen die hem steunen tegen de strijd tegen Islam. Google maar even. Als hij een dergelijke strijd wil voeren ga dan ook lekker zelf je beveiliging betalen.
Ajax is mijn leven!
pi_129972599
.

[ Bericht 100% gewijzigd door arjan1212 op 12-08-2013 11:56:54 ]
pi_129972667
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoeveel dacht je dat de belastingbetaler mag betalen voor Brussel?
Dat geld wat aan brussel wordt betaald heeft ook de nederlander baat bij.
De pvv en wilders doet of wij dat geld zomaar weggeven, daar is natuurlijk geen hol van waar.
Ajax is mijn leven!
pi_129972732
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Dat geld wat aan brussel wordt betaald heeft ook de nederlander baat bij.
De pvv en wilders doet of wij dat geld zomaar weggeven, daar is natuurlijk geen hol van waar.
Dan verschillen we van mening heb je dat filmpje al een gezien hoeveel auto s dat er staan prive en voor de zaak en hoeveel geld ze voor zo een reisje krijgen daar.
Ik heb het al eens hier geplaats hoor, toen vielen me de ogen open.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 12:32:57 ]
pi_129972805
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:59 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan verschillen we van mening heb je dat filmpje al een gezien hoeveel auto s dat er staan prive en voor de zaak en hoeveel geld ze voor zo een reisje krijgen daar.
Ik heb het al eens een linkje van hier geplaats hoor, toen vielen me de ogen open.
Die ambtenaren in brussel krijgen maar een fractie van het totale bedrag wat alle lidstaten betalen. Het overgrote deel van het geld heeft te maken met onderwijs, ecnomie, handel enzovoorts in de lidstaten.
Ajax is mijn leven!
pi_129972837
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:02 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Die ambtenaren in brussel krijgen maar een fractie van het totale bedrag wat alle lidstaten betalen. Het overgrote deel van het geld heeft te maken met onderwijs, ecnomie, handel enzovoorts in de lidstaten.
Als dat maar een fractie is wat ik gezien heb dan wil ik de rest helemaal niet weten zeg, hoeveel zal dat dan wel niet zijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 12:08:53 ]
pi_129973973
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:03 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als dat maar een fractie is wat ik gezien heb dan wil ik de rest helemaal niet weten zeg, hoeveel zal dat dan wel niet zijn.

Ja, hoeveel heeft die beveiliging van wilders Nederland dan inmiddels al gekost dan? 5 jaar x 10 miljoen= 50 miljoen euro!!!!!! Het is veel meer in de praktijk. Met dat bedrag hadden heleboel bejaarden geholpen kunnen worden enzovoorts

En wat heeft Wilders tot nu toe de nederlandse samenleving opgeleverd behalve plannetjes waarvan nog geen enkele gerealiseerd is en allemaal de prullenbak in gegaan zijn in Den Haag?

Wilders is weggegooid belasting geld. De pvv helemaal als je kijkt wat voor klunzen en zakkenvullers daar de afgelopen jaren hebben gezeten. Die gasten hebben de belastingbetaler een vermogen gekost en ze pissen alleen in brievenbussen :)
Ajax is mijn leven!
pi_129974489
Dat vind ik inderdaad ook teveel dat geld, maar dat van die fimpjes vind ik ook erg als niet erger.
pi_129975443
Je kunt net zo goed zeggen: "de manier waarop Koos Vogels en andere linkse types de mensen onderverdelen in de Goede Linksen (die de macht moeten hebben) en de Foute Rechtsen (die geelimineerd moeten worden), doet sterk denken aan de manier waarop de nazi's mensen onderverdeelden in Übermenschen (die de macht moeten hebben) en Untermenschen (die gelelimineerd moeten worden)".
..
Als je naar overeenkomsten met de nazi's zoekt, zijn ze altijd wel te vinden.
De vraag is alleen: WAAROM zoekt iemand daar naar?
Naar mijn ervaring, omdat ze zelf niet veel goedfs van plan zijn met de vrijheden van hun medemensen.
Vooral als dat medemensen zijn, die niet precies vinden wat zij zelf vinden.
.
Wie is er hier dus de enge figuur?
Wilders, die niet met de ideologische shit van de Koos Vogelsen van de wereld wenst mee te huilen?
Of Koos Vogels, die kennelijk eist dat iedereen zijn liedje braaf en zonder kritiek met hem meehuilt?
Oordeel zelf.
pi_129975579
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:25 schreef Merlot het volgende:
Je kunt net zo goed zeggen: "de manier waarop Koos Vogels en andere linkse types de mensen onderverdelen in de Goede Linksen (die de macht moeten hebben) en de Foute Rechtsen (die geelimineerd moeten worden), doet sterk denken aan de manier waarop de nazi's mensen onderverdeelden in Übermenschen (die de macht moeten hebben) en Untermenschen (die gelelimineerd moeten worden)".
..
Naar mijn ervaring, omdat ze zelf niet veel goedfs van plan zijn met de vrijheden van hun medemensen.
.
Wilders, die niet met de ideologische shit van de Koos Vogelsen van de wereld wenst mee te huilen?
Of Koos Vogels, die kennelijk eist dat iedereen zijn liedje braaf en zonder kritiek met hem meehuilt?
Oordeel zelf.
Ik ga voor Koos Vogels, die engerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:30:44 #69
66825 Reya
Fier Wallon
pi_129975652
quote:
..
.
Oordeel zelf.
Dat is absoluut Koos; verder geen moeilijke keuze.
pi_129975662
quote:
..
.
Oordeel zelf.
wat een gelul zeg...
je ziet geen verschil tussen mensen die onderscheid maken tussen links en rechts in de politiek, of mensen die minderheden willen deporteren?
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:09:35 #71
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129979134
quote:
..
.
Oordeel zelf.
Koosje uiteraard.
pi_129980831
quote:
..
.
Oordeel zelf.
Wilders is de grote haaizaaier..

koos is niks anders dan een topic opener met een topic die wat mij betreft gerechtvaardigd is.

Misschien moet je deel 1 gewoon is even gaan lezen..

Conclusie is gewoon dat jij niets anders bent dan een pvv stemmer die ten alle tijde wilders wil verdedigen.

Iemand die haat zaait onder mensen zal nooit mij steun krijgen.

Al wilders standpunten komen erop neer dat hij zich beter voelt dan andere mensen op deze wereld. Wie is dan de zogenaamde ubermensch???
Ajax is mijn leven!
pi_129980976
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het is niet zo maar een vergelijking, je kunt gewoon veel parallellen trekken. Natuurlijk is het geen 1 op 1-kopie, maar die vergelijking mag je best maken.

Zo doet deze historicus dat ook.
Als die vergelijking overdreven / onterecht is noemt men dat een Godwin fallacy. Juist om te voorkomen dat men zulke vergelijkingen niet meer serieus neemt moet je daar terughoudend mee zijn.

Niet dat ik een groot fan ben van Wilders, dat voorop gesteld. Maar in dit geval raakt de vergelijking echt kant noch wal.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_129981068
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:44 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Wilders is de grote haaizaaier..

En wat ben jij op dit moment aan het doen?
Conscience do cost.
pi_129981088
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:49 schreef ems. het volgende:

[..]

En wat ben jij op dit moment aan het doen?
chips eten
Ajax is mijn leven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')