Heeft Wilders al kamervragen gesteld?quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind de staatsloterij heel gemeen. Nog steeds hebben ze de jackpot niet op mijn lotnummer laten vallen.
Die zit nog bij de kapperquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft Wilders al kamervragen gesteld?
Ik wil niet dat de Heer Wilders mij vertegenwoordigtquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft Wilders al kamervragen gesteld?
Ze verkopen maar 1/3e online hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:19 schreef Godtje het volgende:
Dat online kaartjes kunnen kopen bij de parade is toch pure aids.
Waar is de charme van een aantal jaar geleden gebleven.
Eeuwig zonde.
twitter:BLOF_teksten twitterde op maandag 12-08-2013 om 11:32:54Als een schip lig ik voor anker in de haven van berouw. Met mijn mast van verlangen pleegde ik ontrouw. reageer retweet
Vleesquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Iemand een lekker idee voor het eten?
Ik wil iets lekkers maken voor mijn lief na zijn drukke week werken
Maar ik ben idee loos
maar wat voor vlees dan?quote:
Bier!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Iemand een lekker idee voor het eten?
Ik wil iets lekkers maken voor mijn lief na zijn drukke week werken
Maar ik ben idee loos
ja ik doe garnalen in bierquote:
Wat paprika, (bos)ui, prei. Werkt prima. Champignons.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik doe garnalen in bier
maar wat is lekker daarbij? meer bier? lijkt me niet echt schijf van 5
Tieten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik doe garnalen in bier
maar wat is lekker daarbij? meer bier? lijkt me niet echt schijf van 5
Koude rillingen krijg ik er vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:35 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben sportief geworden *eng* *brrr*
Topless pics van je te vinden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin google search steeds meer te haten
Dat heb ik met het leven. Wat een toeval!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin google search steeds meer te haten
Ik sta volkomen neutraal tov het leven tegenwoordig, het zoekt het maar uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik met het leven. Wat een toeval!!
Wat heeft het ooit voor jou gedaan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sta volkomen neutraal tov het leven tegenwoordig, het zoekt het maar uit.
precies, echt geen ene moer!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heeft het ooit voor jou gedaan!
Dat kan worden geregeld natuurlijk.quote:
Bier gegeven!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heeft het ooit voor jou gedaan!
Smelten in je mond.quote:
Meestal aan de voorkant. De hoogte verschilt wel regelmatig.quote:
* Barbusse stuift richting barquote:
Tolerantie. Dat moeten we toch niet willen met z'n allen in Nederland?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:37 schreef Seikcid het volgende:
Dit weekend weer hendig sjiek chicks wezen regelen in Big Dik.
[ afbeelding ]
Zelfs kinderen met polio mogen naar binnen blijkt. Goede zaak.
Nu weet ik weer waarom ik geen kinderen wil.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:37 schreef Seikcid het volgende:
Dit weekend weer hendig sjiek chicks wezen regelen in Big Dik.
[ afbeelding ]
Zelfs kinderen met polio mogen naar binnen blijkt. Goede zaak.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik geen kinderen wil.
Dan krijg je misschien zoiets
En zeer waarschijnlijk hoog intelligent.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, misschien zijn het hele aardige knullen
Dat komt omdat jouw tietenfoto's nooit 'gelekt' zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef CherryLips het volgende:
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #3
Er zitten toch een paar mormels tussen, schande dat er niemand op mij gestemd heeft
Een wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Hell not! Sorry brengt Firefly niet terug.
Hebben vrouwen die geschrapt dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Hell not! Sorry brengt Firefly niet terug.
Wellicht niet, maar het is sowieso jullie schuld. Alles is jullie schuld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben vrouwen die geschrapt dan?
Ik schrap geen seriesAlleen Step By Step, die serie moest dood.
Ben erg benieuwd hoe ze dat boeiend kunnen houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Denk wel dat na 2 seizoenen de rek er uit is. Maar we gaan het meemaken seizoen 3.
O, ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar het is sowieso jullie schuld. Alles is jullie schuld.
Zonder vrouwen geen conflict!quote:
Ik ook. Ik vind het tof maar is ook niet mijn favoriet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Ben erg benieuwd hoe ze dat boeiend kunnen houden.
Beide nooit aan begonnenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind het tof maar is ook niet mijn favoriet.
Liever breaking bad en dexter
You say it like it's a bad thing!quote:
Ik ben nog niet begonnen. Gelijk het laatste seizoen trouwens.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Breaking Bad is van begin tot nu iig geweldig. Dexter is vrij lang erg goed geweest, maar dit seizoen is echt niet al te best nog.
Andere series, Ray Donovan, Banshee, Under the dome. Allemaal vermakelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen. Gelijk het laatste seizoen trouwens.
Ik vond vorig seizoen ook al niet heel best.
Dat is echt een serie die tegelijkertijd erg populair en toch niet overhyped isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:05 schreef stbabylon het volgende:
?Misschien moet ik BB maar eens aan beginnenHeb tijd over in mijn series schedule.
Under the dome, genieten. Lekker bruutquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Andere series, Ray Donovan, Banshee, Under the dome. Allemaal vermakelijk.
Ik mis een beetje de nieuwe toppers. Kijken of 1 van die wat is of boardwalk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
GoT belooft veel, maakt veels te weinig waar. Ik wil draken en veldslagen, moord, naakt etc.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de nieuwe toppers. Kijken of 1 van die wat is of boardwalk.
Want laatste seizoen breaking bad en laatste seizoen dexter.
GoT kan me ook niet echt heel erg boeien. Soms een ep en dat is het wel weer.
En dat ook nog eens minder groots dan het boek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
GoT belooft veel, maakt veels te weinig waar. Ik wil draken en veldslagen, moord, naakt etc.
Het is nu 75% soap opera en af en toe wat van bovenstaande.
Dat zal vast iets met budget te maken hebben, maar het is gewoon zoals zoveel series tegenwoordig over teveel afleveringen uitgesmeerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat ook nog eens minder groots dan het boek.
Mwah, dat vind ik dan weer meevallen. Maar dat is het 'boek-film' probleem, wat ook een probleem was bij het einde van LOTR3quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal vast iets met budget te maken hebben, maar het is gewoon zoals zoveel series tegenwoordig over teveel afleveringen uitgesmeerd.
Ik ook niet. Was al bang dat ik de enige was.quote:
Undet the Dome verzamel ik, kan ik ze achter elkaar kijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jezus die Red Weddingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
GoT belooft veel, maakt veels te weinig waar. Ik wil draken en veldslagen, moord, naakt etc.
Het is nu 75% soap opera en af en toe wat van bovenstaande.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, van Dexter heb ik de eerste paar afleveringen gezien maar het kon me niet zo boeien.
De serie wijkt wel af van het boek. Ik kan daar slecht tegen, want ik wil weten hoe het zitquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Undet the Dome verzamel ik, kan ik ze achter elkaar kijkenHet boek is tof.
Idem, die hoofdrolspeler was eerder een jankende homo softie in Six Feet Under, dus heb zijn rol als Dexter daarna nooit geloofwaardig gevondenquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:07 schreef CherryLips het volgende:
O nee, van Dexter heb ik de eerste paar afleveringen gezien maar het kon me niet zo boeien.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:14 schreef Burdie het volgende:
die hoofdrolspeler was eerder een jankende homo softie in Six Feet Under, dus heb zijn rol als Dexter daarna nooit geloofwaardig
Het zijn ook wel twee uitersten hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Mensen niet los van hun rol kunnen zien.
Kloptquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:16 schreef Burdie het volgende:
En we zijn niet allemaal zo goed als jij.
Ja, preciesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Idem, die hoofdrolspeler was eerder een jankende homo softie in Six Feet Under, dus heb zijn rol als Dexter daarna nooit geloofwaardig gevonden.
Maar bij die ene aflevering van BB zag ik niet die pa uit Malcolm in the Middle voor me.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Mensen niet los van hun rol kunnen zien.
Ik blijf echt eeuwig single. Samen series kijken, krijg er echt de zenuwen van wanneer ik met iemand rekening moet houden wanneer ik een serie verder kijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:19 schreef Seikcid het volgende:
Breaking Bad kijk ik samen met vriendin maar omdat het zo spannend was en zij traag is ben ik stiekem vast verder gegaan.
Het is ook niet echt praktisch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blijf echt eeuwig single. Samen series kijken, krijg er echt de zenuwen van wanneer ik met iemand rekening moet houden wanneer ik een serie verder kijk
Ik vind het heerlijk juist, samen kijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blijf echt eeuwig single. Samen series kijken, krijg er echt de zenuwen van wanneer ik met iemand rekening moet houden wanneer ik een serie verder kijk
samen veel neuker leukerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus zelfs ik kijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:06 schreef Godtje het volgende:
Gay or the greatest self-control in the history of mankind.
[ afbeelding ]
Ik gok dat dit het enige moment is dat ie niet kijkt juistquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:06 schreef Godtje het volgende:
Gay or the greatest self-control in the history of mankind.
[ afbeelding ]
Zou je willen voelen?quote:
Oh, oke. (geen enkel idee).quote:
9210 natuurlijk. Met Windows 3.1-look OS en de mogelijkheid om te faxenquote:
WP8 is anders best een tof systeem. Stuk beter dan Android. Maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is Windows, ik wil Android.
iPhone 5S. Duidelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:07 schreef stbabylon het volgende:
In ander nieuws, ik weet nog steeds niet wat ik voor telefoon ga nemen begin september. Hij moet krachtig zijn en niet 16" (en niet Apple).
Vind jij. Komt bij dat ik een klein fortuin aan apps heb uitgegeven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
WP8 is anders best een tof systeem. Stuk beter dan Android. Maar dat is niet zo moeilijk.
Geweldige apparaat was dat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:31 schreef JDude het volgende:
[..]
9210 natuurlijk. Met Windows 3.1-look OS en de mogelijkheid om te faxen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_9210_Communicator
Maar alle apps op Android zijn toch gratis? Daarom is het toch zo geweldig?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind jij. Komt bij dat ik een klein fortuin aan apps heb uitgegeven.
Ja, het leverde geen cent op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft Apple het hele iPhone gebeuren verkocht?
Dat zijn ze nooit allemaal geweest. Weet niet hoe je daarbij komt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar alle apps op Android zijn toch gratis? Daarom is het toch zo geweldig?
Ik hoor die fandroids allemaal ageren tegen iOS omdat er veel meer betaalde apps zijn ipv gratis apps met reclame-crap er in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn ze nooit allemaal geweest. Weet niet hoe je daarbij komt.
Ik ken die fandroids niet eigenlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoor die fandroids allemaal ageren tegen iOS omdat er veel meer betaalde apps zijn ipv gratis apps met reclame-crap er in.
Te groot.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Dan neem je een Samsung galaxy nummer zoveel
Merkje maakt mij geen k uit. Vormgeving, formaat en processor/geheugen wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Een China Phone waarom meer betalen dan nodig voor t merkje?
Dit, mijn toekomstige telefoon heeft dezelfde specs als de nieuwste Samsung Galaxy nogwattes. Alleen heel veel goedkoperquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Een China Phone waarom meer betalen dan nodig voor t merkje?
Leeft HTC nog? Die Desire van een paar jaar terug was wel mooi, ik weet niet of ze nog zulke toestellen maken?quote:
Het probleem is, dat als je krachtig wil, je een HTC One, Galaxy 4 of XPeria Z moet hebben. En die zijn rond de 6". Dan heb je wel de One Mini en 4 Mini, van rond de 4", maar die zijn meteen ook minder krachtig. Stom.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leeft HTC nog? Die Desire van een paar jaar terug was wel mooi, ik weet niet of ze nog zulke toestellen maken?
En alles wat je doet wordt gratis ter analyse naar Beijing gestuurd. Wat een service!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:55 schreef Anthraxx het volgende:
Die China phones zien er qua specs wel goed uit. Hoe zit dat eigenlijk met garantie bij die dingen?
De HTC One is wel een gaaf ding hoor. Jammer van het OS.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het probleem is, dat als je krachtig wil, je een HTC One, Galaxy 4 of XPeria Z moet hebben. En die zijn rond de 6". Dan heb je wel de One Mini en 4 Mini, van rond de 4", maar die zijn meteen ook minder krachtig. Stom.
Ja, dan ben je lekker uniek en kan je je lekker afzetten tegen de massa met een iPhone!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Dan neem je een Samsung galaxy nummer zoveel
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn camera is overleden van mijn 4s.
Hopelijk heeft ie het bij mij nog even fijn gehadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij was okay. RIP aan de nabestaanden.
Ik blijf gewoon bij de iPhone, ding is veel te goed geintegreerd in mijn Apple-wereld, werkt snel, simpel en goed en met iOS 7 voelt het OS ook niet meer zo 2007.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook nog steeds een 4s, en mag pas een nieuwe als de 5s er is, dus nog even wachten.
En bij zijn nieuwe eigenaar Mohammed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie het bij mij nog even fijn gehad
Check! Zeer herkenbaarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon bij de iPhone, ding is veel te goed geintegreerd in mijn Apple-wereld, werkt snel, simpel en goed en met iOS 7 voelt het OS ook niet meer zo 2007.
Nou ja, ik krijg hem sowieso van de zaak, dus heb niet zoveel keus in merkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon bij de iPhone, ding is veel te goed geintegreerd in mijn Apple-wereld, werkt snel, simpel en goed en met iOS 7 voelt het OS ook niet meer zo 2007.
Had je vorig jaar moeten zeggenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb inmiddels 4 3Gsen in een la liggen thuis.
HW kennende moet je eerst een avond daten met hem.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je vorig jaar moeten zeggen
Ik was die week ziek, dus hopelijk heb ik hem nog even fors kunnen besmetten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
En bij zijn nieuwe eigenaar Mohammed.
Ik denk niet dat hij onder de indruk zou zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
HW kennende moet je eerst een avond daten met hem.
Gevalletje?: http://stoutedief.tumblr.com/quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was die week ziek, dus hopelijk heb ik hem nog even fors kunnen besmetten.
Ik krijg van de zaak slechts een 4. Nou ja, had ook een 4S kunnen zijn maar dan had ik de zwarte moeten nemen ipv de witte. Maar ik had al een zwarte.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg hem sowieso van de zaak, dus heb niet zoveel keus in merk.
Maar prive zou ik denk ik ook wel een iPhone nemen.
Ja, hier zegt iemand dat iOS7 erg goed naar Android heeft gekeken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
niet als je altijd zo negatief over jezelf bent neequote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij onder de indruk zou zijn
Toch knap, een OS met ogen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, hier zegt iemand dat iOS7 erg goed naar Android heeft gekeken.
Kijken die gasten niet allemaal naar elkaar...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen FTW!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij onder de indruk zou zijn
Android zou niet in de huidige vorm bestaan zonder iOS.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijken die gasten niet allemaal naar elkaar...
het is een beetje van elkaar afkijken elke keer, zoveel "nieuws" en anders valt er ook weer niet verzinnen natuurlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ok, zolang we maar helder hebben dat het heen en weer gaatquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een beetje van elkaar afkijken elke keer, zoveel "nieuws" en anders valt er ook weer niet verzinnen natuurlijk.
S4 is best nice, al vind ik de HTC One qua uiterlijk mooier. Maar waarom die dingen zo GROOT moeten zijn is mij een raadsel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Had hier pas nog een Galaxy S4 op de afdeling, best een mooi ding moet ik toegeven. Misschien neem ik ooit nog wel een keer een Androidtoestel voor erbij ofzo.
Is ook gewoon zo, al blijf ik erbij dat een iPhone gewoon "lekkerder" werkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ok, zolang we maar helder hebben dat het heen en weer gaat
Das gewoon de markt op het moment, ik vind het zelf opzich ook wel mooi. Maar niet altijd even praktisch natuurlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
S4 is best nice, al vind ik de HTC One qua uiterlijk mooier. Maar waarom die dingen zo GROOT moeten zijn is mij een raadsel.
Daarom een reserve. Ik wil nog een keer een goedkope Lumia 520 er bij kopen, gewoon om mee te spelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb aan een telefoon wel genoeg. Ben deze al steeds kwijt.
Ik heb nog een HTC titan met windows phone 7.8 thuis, best een ok ding verder.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom een reserve. Ik wil nog een keer een goedkope Lumia 520 er bij kopen, gewoon om mee te spelen.
Dat had Android ook maar dat is een patent van Apple dus dat hebben ze er uit moeten slopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem nou het scrollen door de instellingen, dat houdt bij Android echt abrupt op, soms heb ik dan het idee dat het vastloopt, iOs laat dat een beetje "stuiteren" zodat je echt weet dat je aan het einde van een menu bent.
Dan zou ik dat toch in licentie nemen als ik Google wasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat had Android ook maar dat is een patent van Apple dus dat hebben ze er uit moeten slopen.
Bij Android 4 iig licht het einde op als je verder probeert te scrollen. Dus dat soort dingen wordt al wel over nagedachtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo, al blijf ik erbij dat een iPhone gewoon "lekkerder" werkt.
Neem nou het scrollen door de instellingen, dat houdt bij Android echt abrupt op, soms heb ik dan het idee dat het vastloopt, iOs laat dat een beetje "stuiteren" zodat je echt weet dat je aan het einde van een menu bent.
van die kleine doordachte dingen maken het zoveel soepeler in gebruik voor mij. Op technisch vlak loopt Android dan vaak net ff voor weer, dus het is maar waar je voor kiest denk ik.
Dat heb ik met macbooksquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom een reserve. Ik wil nog een keer een goedkope Lumia 520 er bij kopen, gewoon om mee te spelen.
Daar heb ik er ook 3 van inmiddelsquote:
Verkopen, kan je weer meer bier kopen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 3 van inmiddels.
Ik heb echt teveel zooi.
Wat moet jij met 3 roze Nokias?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 3 van inmiddels.
Ik heb echt teveel zooi.
Is er een verschil?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat moet jij met 3 roze Nokias?
Oh, macbooks
Dat is echt mijn probleem, ik verkoop nooit wat. Zou ook gewoon mijn uitgespeelde PS3/Xbox spellen moeten verkopen, but I can't be arsedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Verkopen, kan je weer meer bier kopen!![]()
Doe ik ook altijd.
Denk aan al het bier!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt mijn probleem, ik verkoop nooit wat. Zou ook gewoon mijn uitgespeelde PS3/Xbox spellen moeten verkopen, but I can't be arsed.
Bekend probleemquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt mijn probleem, ik verkoop nooit wat. Zou ook gewoon mijn uitgespeelde PS3/Xbox spellen moeten verkopen, but I can't be arsed.
Ik wou wel, heel graag, kon ook kaarten krijgen. maar er zijn weer eens mensen met koters die voorrang hebben met vakantie opnemen, dus ik kon niet weg.quote:
Ik snap het, ik ga niet he?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen, maar nee.
Echt zonder patser te willen zijn, maar ik heb het geld daarvan niet nodigquote:
Mensen met kinderen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou wel, heel graag, kon ook kaarten krijgen. maar er zijn weer eens mensen met koters die voorrang hebben met vakantie opnemen, dus ik kon niet weg.
Dat vind ik altijd zo'n naaistreek. Alsof Lowlands drie keer per jaar wordt gehouden en je ook in oktober kan gaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou wel, heel graag, kon ook kaarten krijgen. maar er zijn weer eens mensen met koters die voorrang hebben met vakantie opnemen, dus ik kon niet weg.
Mensen met kinderen snappen dat toch niet. Het interesseert ze ook niets. Alleen hun wondertjes interesseren ze.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n naaistreek. Alsof Lowlands drie keer per jaar wordt gehouden en je ook in oktober kan gaan.
HW moet gewoon een kind verwekken, zodat hij voorrang krijgt op zijn Lowlands vakantie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n naaistreek. Alsof Lowlands drie keer per jaar wordt gehouden en je ook in oktober kan gaan.
Ik gok toch dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
HW moet gewoon een kind verwekken, zodat hij voorrang krijgt op zijn Lowlands vakantie.
Je hoeft het niet te erkennen ofzo. Gewoon voor de vorm.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok toch dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen.
Maar stel je koopt je kaartje in februari en neemt dan al die dagen vrij, als eerste. Dan kunnen die anderen je toch niks maken?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen met kinderen snappen dat toch niet. Het interesseert ze ook niets. Alleen hun wondertjes interesseren ze.
Gewoon zeggen dat je een kind hebt, je hoeft het toch niet te bewijzen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok toch dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen.
Ha, dat denk jij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar stel je koopt je kaartje in februari en neemt dan al die dagen vrij, als eerste. Dan kunnen die anderen je toch niks maken?
Wij!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keren konden we ook niet zonder elkaar nee.
Ik heb met FOK!ster Rebubbled ooit zo'n soort plan gehad, zij zou een zwangerschap van me faken en daarna zouden we helemaal los kunnen met papadagen, zieke kinderen, verplichte vakanties etcquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een kind hebt, je hoeft het toch niet te bewijzen?
Waarom is het niet doorgegaan? Of werd ze echt zwanger?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb met FOK!ster Rebubbled ooit zo'n soort plan gehad, zij zou een zwangerschap van me faken en daarna zouden we helemaal los kunnen met papadagen, zieke kinderen, verplichte vakanties etc.
Nou ja, het is toch wel een vrij omslachtig planquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom is het niet doorgegaan? Of werd ze echt zwanger?
En is het gelukt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb met FOK!ster Rebubbled ooit zo'n soort plan gehad, zij zou een zwangerschap van me faken en daarna zouden we helemaal los kunnen met papadagen, zieke kinderen, verplichte vakanties etc.
Men, ik ben nog nooit zo keihard gefriendzoned als bij haarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
HW kennende is het plan gestrand bij het verwekken
De Fokster verbaast me dan weer niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
HW kennende is het plan gestrand bij het verwekken
Kan altijd nog!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was ik in 2011 maar mee, dan had ik Babs misschien gezien
* Boks .quote:
Festivals zijn op zich tof, maar ik merk dat ik toch echt te oud wordt voor een camping vol met pubers om je heen die je wakker houdenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:39 schreef Burdie het volgende:
Misschien volgend jaar weer, lowlands. Ik zou mijn nichtje nog eens meenemen, die mag van mijn zus niet alleen maar wel met ons samen.
Oh, ik zou het opzich nog wel trekken, maar ik heb het ook een keer incl hotel gedaan, ook gewoon gezellig na afloop in de hotelbar en wel gewoon een bed en douchequote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Festivals zijn op zich tof, maar ik merk dat ik toch echt te oud wordt voor een camping vol met pubers om je heen die je wakker houden.
Dit. Bij de laatste twee keer Groezrock hadden we een hotel geboektquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
Festivals zijn op zich tof, maar ik merk dat ik toch echt te oud wordt voor een camping vol met pubers om je heen die je wakker houden.
op lowlands heb je daar camping 5 enzo voorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel een verbetering zijn. Een camping voor mensen die rustig willen slapen en 's morgens op een stoel de krant lezen onder genot van koffie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op lowlands heb je daar camping 5 enzo voor
Ik wil graag in een caravan/camperquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lijkt me opzich ook nog wel te doen ja. Fuck het image verderquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik wil graag in een caravan/camper.
Geraniums erbij, komt helemaal goedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me opzich ook nog wel te doen ja. Fuck het image verder.
oordopjesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerder, koelkastje, koud bier en muziekquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geraniums erbij, komt helemaal goed.
Mr HW is niet zomaar van zijn stuk te brengen met zulke roots.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerder, koelkastje, koud bier en muziek.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me opzich ook nog wel te doen ja. Fuck het image verder.
Jawel, maar toch is het gewoon de combinatie van lawaai en de druktequote:
Vergeet het bed niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerder, koelkastje, koud bier en muziek.
ook mooi meegenomen idd, lekker comfortabele festivalseksquote:
ik ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik wil graag in een caravan/camper.
Zou niet weten waarom niet. Maar ga er maar aan, om het er heen te krijgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:05 schreef Burdie het volgende:
Een Joert. Zou dat mogen op de camping van LL?
Waar is de ingang?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Deze zou ik dan nog overwegen:
[ afbeelding ]
Puntjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet. Maar ga er maar aan, om het er heen te krijgen.
Joh, er rollen ook genoeg steekkarretjes en winkelwagens dat terrein op. Dan moet een heftruck toch ook wel kunnen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:08 schreef stbabylon het volgende:
Zou niet weten waarom niet. Maar ga er maar aan, om het er heen te krijgen.
in de foetushouding, naakt....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef Burdie het volgende:
Nou ik hoor het al, ik blijf wel gewoon lekker thuis. In mijn eigen bedje.
Huilend
Stopquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in de foetushouding, naakt....
Dat soort mensen staan ook wel bekend als "vriendje"quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Als iemand mijn zooi wil sjouwen en m'n tent wil opzetten en afbreken, dan wil ik best naar LL hoor
Moet ie zeker seks als beloningquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort mensen staan ook wel bekend als "vriendje".
zoek een christenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ie zeker seks als beloning
Niet in de tent mag ik hopenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het een leuk vriendje is is dat ook voor jou geen strafquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als vrouw gewoon niets meenemen en de rest word geregeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort mensen staan ook wel bekend als "vriendje".
Je hebt ervaring?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook geen voordeel. Voel je er niks van
die mogen niet voor het huwelijkquote:
Die mogen niet voor het huwelijk, maar als het ze uitkomt neuken ze alles wat los en vast zit. Inclusief kinderen, jongens of paardenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die mogen niet voor het huwelijk
en dan ga je gewoon nooit met hem trouwen!
Jij toch ook? Als Roma heb je alleen maar dikke chicks in je tent op wielenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt ervaring?
Dat was overigens wel een inkopper.![]()
nee je moet wel een echte nemenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die mogen niet voor het huwelijk, maar als het ze uitkomt neuken ze alles wat los en vast zit. Inclusief kinderen, jongens of paarden.
Almerequote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee je moet wel een echte nemen
zo'n bible belt kerel die echt nog denkt dat hij naar een fysieke hel gaat
Die komen ook niet op festivals omdat ze denken dat het Sodom & Gomorrah is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee je moet wel een echte nemen
zo'n bible belt kerel die echt nog denkt dat hij naar een fysieke hel gaat
Wat het (gelukkig) natuurlijk ook gewoon is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die komen ook niet op festivals omdat ze denken dat het Sodom & Gomorrah is.
nee hoor!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die komen ook niet op festivals omdat ze denken dat het Sodom & Gomorrah is.
Ik neem 2 witte paarden mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij toch ook? Als Roma heb je alleen maar dikke chicks in je tent op wielen
Hij draagt jaarlijks jouw tentje?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor!
Ik ken zo'n christen. Hij is heel hip maar wel heel braaf verder
Dat is prima, maar die mensen gaan no way naar zo'n festivalquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat het (gelukkig) natuurlijk ook gewoon is.
In de hoop op wat nachtelijke actie uiteraard. Maar niet op zondag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij draagt jaarlijks jouw tentje?
Uiteraard niet dan, want dan is de immer-falende-fok-meetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In de hoop op wat nachtelijke actie uiteraard. Maar niet op zondag.
Nee als mijn lief een kerk binnen loopt ontbrand minstens 1 van beidequote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij draagt jaarlijks jouw tentje?
Zo eentje kende ik ook. Hij vond mij maar goedkoop geloof ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor!
Ik ken zo'n christen. Hij is heel hip maar wel heel braaf verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |