Heeft Wilders al kamervragen gesteld?quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind de staatsloterij heel gemeen. Nog steeds hebben ze de jackpot niet op mijn lotnummer laten vallen.
Die zit nog bij de kapperquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft Wilders al kamervragen gesteld?
Ik wil niet dat de Heer Wilders mij vertegenwoordigtquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft Wilders al kamervragen gesteld?
Ze verkopen maar 1/3e online hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:19 schreef Godtje het volgende:
Dat online kaartjes kunnen kopen bij de parade is toch pure aids.
Waar is de charme van een aantal jaar geleden gebleven.
Eeuwig zonde.
twitter:BLOF_teksten twitterde op maandag 12-08-2013 om 11:32:54Als een schip lig ik voor anker in de haven van berouw. Met mijn mast van verlangen pleegde ik ontrouw. reageer retweet
Vleesquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Iemand een lekker idee voor het eten?
Ik wil iets lekkers maken voor mijn lief na zijn drukke week werken
Maar ik ben idee loos
maar wat voor vlees dan?quote:
Bier!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Iemand een lekker idee voor het eten?
Ik wil iets lekkers maken voor mijn lief na zijn drukke week werken
Maar ik ben idee loos
ja ik doe garnalen in bierquote:
Wat paprika, (bos)ui, prei. Werkt prima. Champignons.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik doe garnalen in bier
maar wat is lekker daarbij? meer bier? lijkt me niet echt schijf van 5
Tieten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik doe garnalen in bier
maar wat is lekker daarbij? meer bier? lijkt me niet echt schijf van 5
Koude rillingen krijg ik er vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:35 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben sportief geworden *eng* *brrr*
Topless pics van je te vinden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin google search steeds meer te haten
Dat heb ik met het leven. Wat een toeval!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin google search steeds meer te haten
Ik sta volkomen neutraal tov het leven tegenwoordig, het zoekt het maar uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik met het leven. Wat een toeval!!
Wat heeft het ooit voor jou gedaan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sta volkomen neutraal tov het leven tegenwoordig, het zoekt het maar uit.
precies, echt geen ene moer!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heeft het ooit voor jou gedaan!
Dat kan worden geregeld natuurlijk.quote:
Bier gegeven!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heeft het ooit voor jou gedaan!
Smelten in je mond.quote:
Meestal aan de voorkant. De hoogte verschilt wel regelmatig.quote:
* Barbusse stuift richting barquote:
Tolerantie. Dat moeten we toch niet willen met z'n allen in Nederland?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:37 schreef Seikcid het volgende:
Dit weekend weer hendig sjiek chicks wezen regelen in Big Dik.
[ afbeelding ]
Zelfs kinderen met polio mogen naar binnen blijkt. Goede zaak.
Nu weet ik weer waarom ik geen kinderen wil.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:37 schreef Seikcid het volgende:
Dit weekend weer hendig sjiek chicks wezen regelen in Big Dik.
[ afbeelding ]
Zelfs kinderen met polio mogen naar binnen blijkt. Goede zaak.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik geen kinderen wil.
Dan krijg je misschien zoiets
En zeer waarschijnlijk hoog intelligent.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, misschien zijn het hele aardige knullen
Dat komt omdat jouw tietenfoto's nooit 'gelekt' zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef CherryLips het volgende:
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #3
Er zitten toch een paar mormels tussen, schande dat er niemand op mij gestemd heeft
Een wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Hell not! Sorry brengt Firefly niet terug.
Hebben vrouwen die geschrapt dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Hell not! Sorry brengt Firefly niet terug.
Wellicht niet, maar het is sowieso jullie schuld. Alles is jullie schuld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben vrouwen die geschrapt dan?
Ik schrap geen seriesAlleen Step By Step, die serie moest dood.
Ben erg benieuwd hoe ze dat boeiend kunnen houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Denk wel dat na 2 seizoenen de rek er uit is. Maar we gaan het meemaken seizoen 3.
O, ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar het is sowieso jullie schuld. Alles is jullie schuld.
Zonder vrouwen geen conflict!quote:
Ik ook. Ik vind het tof maar is ook niet mijn favoriet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Ben erg benieuwd hoe ze dat boeiend kunnen houden.
Beide nooit aan begonnenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind het tof maar is ook niet mijn favoriet.
Liever breaking bad en dexter
You say it like it's a bad thing!quote:
Ik ben nog niet begonnen. Gelijk het laatste seizoen trouwens.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Breaking Bad is van begin tot nu iig geweldig. Dexter is vrij lang erg goed geweest, maar dit seizoen is echt niet al te best nog.
Andere series, Ray Donovan, Banshee, Under the dome. Allemaal vermakelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen. Gelijk het laatste seizoen trouwens.
Ik vond vorig seizoen ook al niet heel best.
Dat is echt een serie die tegelijkertijd erg populair en toch niet overhyped isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:05 schreef stbabylon het volgende:
?Misschien moet ik BB maar eens aan beginnenHeb tijd over in mijn series schedule.
Under the dome, genieten. Lekker bruutquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Andere series, Ray Donovan, Banshee, Under the dome. Allemaal vermakelijk.
Ik mis een beetje de nieuwe toppers. Kijken of 1 van die wat is of boardwalk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
GoT belooft veel, maakt veels te weinig waar. Ik wil draken en veldslagen, moord, naakt etc.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de nieuwe toppers. Kijken of 1 van die wat is of boardwalk.
Want laatste seizoen breaking bad en laatste seizoen dexter.
GoT kan me ook niet echt heel erg boeien. Soms een ep en dat is het wel weer.
En dat ook nog eens minder groots dan het boek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
GoT belooft veel, maakt veels te weinig waar. Ik wil draken en veldslagen, moord, naakt etc.
Het is nu 75% soap opera en af en toe wat van bovenstaande.
Dat zal vast iets met budget te maken hebben, maar het is gewoon zoals zoveel series tegenwoordig over teveel afleveringen uitgesmeerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat ook nog eens minder groots dan het boek.
Mwah, dat vind ik dan weer meevallen. Maar dat is het 'boek-film' probleem, wat ook een probleem was bij het einde van LOTR3quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal vast iets met budget te maken hebben, maar het is gewoon zoals zoveel series tegenwoordig over teveel afleveringen uitgesmeerd.
Ik ook niet. Was al bang dat ik de enige was.quote:
Undet the Dome verzamel ik, kan ik ze achter elkaar kijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jezus die Red Weddingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
GoT belooft veel, maakt veels te weinig waar. Ik wil draken en veldslagen, moord, naakt etc.
Het is nu 75% soap opera en af en toe wat van bovenstaande.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, van Dexter heb ik de eerste paar afleveringen gezien maar het kon me niet zo boeien.
De serie wijkt wel af van het boek. Ik kan daar slecht tegen, want ik wil weten hoe het zitquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Undet the Dome verzamel ik, kan ik ze achter elkaar kijkenHet boek is tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |