Dat bestaat pas een jaar of 9-10quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
wtf is dota? ik begin echt oud te worden want ik heb hier gewoon nog nooit van gehoord
Het is een heel snel spel waar je echt ziek snelle beslissingen moet maken, props voor de eckte pro's in deze game dat is echt razend knap.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:11 schreef Zapata het volgende:
Dit is Dota 2 een spel van Valve, soort van action RPG.
En meer weet ik er ook niet van.
Dota bestaat veel langer dan LoL, is completer, leuker en moeilijker.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:13 schreef n0ir het volgende:
Maar waarom spelen ze niet gewoon League of Legends?
LoL wereldkampioenschap levert 'slechts' 1 miljoen dollar opquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:13 schreef n0ir het volgende:
Maar waarom spelen ze niet gewoon League of Legends?
Ja alleen heeft LoL ook een competitie gedurende het jaar waar de spelers gewoon salaris krijgen dus in LoL valt wel wat meer te verdienen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:37 schreef Tessin het volgende:
[..]
LoL wereldkampioenschap levert 'slechts' 1 miljoen dollar op
Dota is niet groterquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:14 schreef MolFan het volgende:
Omdat Dota net even iets groter isEn veel moeilijker trouwens
$12,500 per starting player per split during Season Three. Dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Tessin het volgende:
Ben benieuwd wat die spelers in de LCS uitbetaald krijgen, jij enig idee?
Helaas.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:14 schreef MolFan het volgende:
Omdat Dota net even iets groter isEn veel moeilijker trouwens
quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het is een heel snel spel waar je echt ziek snelle beslissingen moet maken, props voor de eckte pro's in deze game dat is echt razend knap.
Ieder team krijgt $175.000 iedere split. Op dit moment zijn ze bij de tweede split.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Tessin het volgende:
Ben benieuwd wat die spelers in de LCS uitbetaald krijgen, jij enig idee?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
wtf is dota? ik begin echt oud te worden want ik heb hier gewoon nog nooit van gehoord
De vorige ja, de volgende zal wel veel meer opleveren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:37 schreef Tessin het volgende:
[..]
LoL wereldkampioenschap levert 'slechts' 1 miljoen dollar op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |