Ik vind je lief/je bent liefquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies dit ja. Ik ben sowieso wel van de cheesy "ik vind je lief" dingetjes, hoewel ik het dan weer niet met hartjes enzo wil doen.
Ik ben gewoon een romantische dweil
Leuk is wel leuk. Het is "lief" denk ik, zo afstotend op de een-of-andere manier. Zeker voor leuk gaan en lief compleet vergeten voor altijd! Gaat iedere piemel spontaan van krimpen, dat sowieso.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:10 schreef Yuki het volgende:
Nah, zo'n drama vind ik het niet. Het is niet alsof je iemand heel direct de liefde verklaart met "ik vind je lief".
Kaartje is overigens meer in de strekking van "Ik vind je leuk. Erg leuk."
Niet mijn ervaringquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:17 schreef Kola het volgende:
[..]
Leuk is wel leuk. Het is "lief" denk ik, zo afstotend op de een-of-andere manier. Zeker voor leuk gaan en lief compleet vergeten voor altijd! Gaat iedere piemel spontaan van krimpen, dat sowieso.
quote:
Mensenlief, wat een drama maak je van die drie woordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:34 schreef Kola het volgende:
[..]Meen je dit? Een man die hard wordt/blijft/niet krimpt tot een garnaal van "ik vind je lief". En de wereld is plat of wat.
Waarom dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:34 schreef m1st1g het volgende:
Bij "ik vind je lief", krijg ik het idee dat ik iets moet gaan doen waar ik geen zin in heb. Bij "Ik vind je leuk" , krijg ik het warm.
Je schreef al eerder zoiets. Waar is het in godsnaam verkeerd gegaan met je?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:59 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik vind je lief/je bent liefO, het toppunt van zoetsappigheid. Ik zou het persoonlijk nooit zeggen, hoe lief iemand ook is. En de keren dat ik het hoorde lachte ik het een beetje ongemakkelijk weg waarna ik subtiel en niet-oordelend zei; ik doe alsof ik het niet hoorde, en jij zegt het nooit weer oke?
Hoor ik het een tweede keer dan ben ik weg, zo erg kan ik er niet tegen. Altijd gedacht dat mensen dat zeggen omdat ze denken dat dat is wat een ander wil horen, maar dat er in de werkelijkheid niemand op zit te wachten. Doen het af met een knuffel of een kus, want het is vast goed bedoeld, maar krijgen enge kriebels van binnen, want zo slecht is het eigenlijk…
Maar toch!
Stuur een kaartje naar het hotel van hemquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die koffer ga ik niet zien, want ik zie 'm waarschijnlijk dinsdag voor 't laatst en hij vertrekt op vrijdag...
Dus dan is welkom-thuis een goed alternatief, vind ik
Inderdaad. Als ik een meid leuk vind en die vervolgens tegen mij zegt dat zij mij leuk/lief vindt. Of wat dan ook in welke woorden, ben ik alleen maar heel erg blij en word ik daar zeker niet impotent vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mensenlief, wat een drama maak je van die drie woorden
Nee, ik heb niet de ervaring dat een man prompt impotent wordt van "ik vind je lief." Maar goed, het is ook iets dat ik eerder zeg als ik knus op de bank/op bed lig te knuffelen met de man in kwestie, zonder dat daar binnen 5 minuten seks uit voort gaat vloeien.
In volle staat van opwinding heb ik nog nooit de behoefte gevoeld om dat soort dingen te zeggen.
Daar heb ik geen adres vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Stuur een kaartje naar het hotel van hem
Ik denk toch ook dat dít meer de norm is dan wat Kola beschreef.quote:[..]
Inderdaad. Als ik een meid leuk vind en die vervolgens tegen mij zegt dat zij mij leuk/lief vindt. Of wat dan ook in welke woorden, ben ik alleen maar heel erg blij en word ik daar zeker niet impotent van
(damn wat een slecht lopende zin)
Ach, ik word er soms wel een beetje ongemakkelijk van als een date dat zegt, maar dat ligt bij mij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Stuur een kaartje naar het hotel van hem
[..]
Inderdaad. Als ik een meid leuk vind en die vervolgens tegen mij zegt dat zij mij leuk/lief vindt. Of wat dan ook in welke woorden, ben ik alleen maar heel erg blij en word ik daar zeker niet impotent van
(damn wat een slecht lopende zin)
Ik vermoed dan ook dat Kola louter aanspraak krijgt van generieke creeps.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar heb ik geen adres van
[..]
Ik denk toch ook dat dít meer de norm is dan wat Kola beschreef.
Wat is er nou niet leuk aan om te horen dat iemand je lief/leuk vindt?
Enige waarbij ik dat jeuk-/ongemakkelijke gevoel kan voorstellen is als de grootste creep (m/v) het tegen je zegt. Iemand waarvan je het gewoon niet wil horen.
Dat laatste gebeurt mij ook niet snelquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:57 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ach, ik word er soms wel een beetje ongemakkelijk van als een date dat zegt, maar dat ligt bij mij.
Heb sowieso al moeite om complimentjes te accepteren enzo.
Vind het fijn om te horen, maar zal het zelf niet gauw doen. En voordat ik "ik hou van je" over m'n lippen krijg.......
Hoe te reageren op complimentjes is altijd lastig ja. Meer een 'dank je' of iets in die richting kan eigenlijk niet echt. Houden van is iets wat je niet bewust hoe uit te spreken natuurlijk. Dat merk je wel aan hoe hij / zij reageert op je en hoe je je met de andere persoon voelt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:57 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ach, ik word er soms wel een beetje ongemakkelijk van als een date dat zegt, maar dat ligt bij mij.
Heb sowieso al moeite om complimentjes te accepteren enzo.
Vind het fijn om te horen, maar zal het zelf niet gauw doen. En voordat ik "ik hou van je" over m'n lippen krijg.......
Hoezo is dat moeilijk? Als je zelf het zelfde voelt geef je toch gewoon een stevige knuffel en begin je spontaan met zoenen of wat dan ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:04 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hoe te reageren op complimentjes is altijd lastig ja. Meer een 'dank je' of iets in die richting kan eigenlijk niet echt. Houden van is iets wat je niet bewust hoe uit te spreken natuurlijk. Dat merk je wel aan hoe hij / zij reageert op je en hoe je je met de andere persoon voelt.
Donderdagochtend ga ik naar Biddinghuizen ivm Lowlands en hij vertrekt vrijdag naar Turkije. Dat wordt dus niets. Sterker nog... Ik vrees dat ik hem vanavond/morgenochtend voor 't laatst ziequote:Op maandag 12 augustus 2013 09:04 schreef -Splash- het volgende:
Yuki... zorg gewoon dat je die laatste avond bij hem slaapt.
p.s. Leuk dat je motordate zo super was! Maar ja... motorrijdende mannen.
Motorrijdende, wanabe wakeboardende IT-ers?quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Donderdagochtend ga ik naar Biddinghuizen ivm Lowlands en hij vertrekt vrijdag naar Turkije. Dat wordt dus niets. Sterker nog... Ik vrees dat ik hem vanavond/morgenochtend voor 't laatst zie
Motorrijdende mannen?
Motorrijdende, kitesurfende Dokter!![]()
En dat is nou exact het probleem soms. Kan lastig zijn te herkennen of iemand hetzelfde voelt en dat op de man / vrouw af vragen is ook weer zoiets. Dan kan dat laatste nogal verkeerd uitpakken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:05 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hoezo is dat moeilijk? Als je zelf het zelfde voelt geef je toch gewoon een stevige knuffel en begin je spontaan met zoenen of wat dan ook
Die zijn ook leuk, hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Motorrijdende, wanabe wakeboardende IT-ers?![]()
Op een gegeven moment voel je wel of het goed zit. Denk dat Yuki niet hoeft te twijfelen na 11 dates en een vent die zich zo voor haar uitslooftquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:15 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
En dat is nou exact het probleem soms. Kan lastig zijn te herkennen of iemand hetzelfde voelt en dat op de man / vrouw af vragen is ook weer zoiets. Dan kan dat laatste nogal verkeerd uitpakken.
Motorrijden?quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk, hoor
Ik weet hoe je je voelt, Yuki, maar zie het als een goede relatietest! De volgende keer gaan jullie gewoon lekker samen op vakantie
Neuh..... maar Yuki denkt dat ze over 6 maanden date 53 moet gebruiken om hier nog te mogen posten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:21 schreef Rickario het volgende:
[..]
Op een gegeven moment voel je wel of het goed zit. Denk dat Yuki niet hoeft te twijfelen na 11 dates en een vent die zich zo voor haar uitslooft
Ik mag hopen dat de teller over 6 maanden niet maar 42 stappen vooruit gegaan isquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Neuh..... maar Yuki denkt dat ze over 6 maanden date 53 moet gebruiken om hier nog te mogen posten.
Nee dat mag niet hequote:Op maandag 12 augustus 2013 09:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de teller over 6 maanden niet maar 42 stappen vooruit gegaan is
Relatie of niet, ik blijf hier gewoon posten hoor
Ik post niet eens mijn dates meer, dus dat trekt het dan mooi gelijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de teller over 6 maanden niet maar 42 stappen vooruit gegaan is
Ook leukquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Motorrijdende, wanabe wakeboardende IT-ers?![]()
Ik ben niet bang dat er iets verandert tussen ons, ik vind 't gewoon niet leuk om hem ruim 1,5 week te moeten missenquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk, hoor
Ik weet hoe je je voelt, Yuki, maar zie het als een goede relatietest! De volgende keer gaan jullie gewoon lekker samen op vakantie
Acties (knuffelen, zoenen, etc) zijn dan toch nog steeds makkelijker dan woordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:21 schreef Rickario het volgende:
[..]
Op een gegeven moment voel je wel of het goed zit. Denk dat Yuki niet hoeft te twijfelen na 11 dates en een vent die zich zo voor haar uitslooft
Ik heb C. al moeten beloven dat ze naar de bruiloft mag komen, dus daar moet ik jou ook van op de hoogte houden hèquote:
Instant garnaal bij de dokterquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb C. al moeten beloven dat ze naar de bruiloft mag komen, dus daar moet ik jou ook van op de hoogte houden hè
Ik heb ook tijdenlang niets over dates gepost, hoe dan ook is het topic gewoon erg leukquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik post niet eens mijn dates meer, dus dat trekt het dan mooi gelijkVind het echt heel leuk voor je!
quote:
Verliefdheid? Ik dacht juist dat veel seks ervoor zorgt dat je er vitaler en beter uit ziet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb ook tijdenlang niets over dates gepost, hoe dan ook is het topic gewoon erg leuk
Dank je!
Grappig wel, de laatste twee weken hoor ik bijna alleen maar "wat zie je er goed/gezond/gelukkig uit." Wat een beetje verliefd zijn al niet met je doet
Dat!quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik post niet eens mijn dates meer, dus dat trekt het dan mooi gelijkVind het echt heel leuk voor je!
Terecht inderdaadquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, die twee woorden blijven nog héééél lang achterwege
Maar C. is een vriendin van SC, waarmee ik naar de speeddate geweest ben, dus zij was er vanaf begin af aan bij en eist nu een uitnodiging voor de bruiloft. Logisch wel
Het één sluit het ander niet uitquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Verliefdheid? Ik dacht juist dat veel seks ervoor zorgt dat je er vitaler en beter uit ziet.
Gelukkig gaat verliefdheid en seks zeer vaak gecombineerd inderdaad; zo niet, dan doe je iets foutquote:
Kom op, je moet ons wel een beetje op de hoogte houden hoor!quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met FOK!dates postenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:00 schreef Wolken het volgende:
[..]
Kom op, je moet ons wel een beetje op de hoogte houden hoor!
Ah, dus je hebt een nieuwe FOK!date?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:01 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met FOK!dates posten
Ergens heb ik het idee dat jij alles al weetquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt een nieuwe FOK!date?
Zit je nou op je eigen kloon te reageren?quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je schreef al eerder zoiets. Waar is het in godsnaam verkeerd gegaan met je?Laat je emoties, danwel die van de ander gewoon eens toe!
Kloptquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:39 schreef Yuki het volgende:
Als PD iets te melden heeft, zal ze dat vanzelf wel doen denk ik
Yes please, creepsquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vermoed dan ook dat Kola louter aanspraak krijgt van generieke creeps.
Ha-ha, leuk geweest - 4 maanden geleden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zit je nou op je eigen kloon te reageren?
Puntenjager = Kola
Nu opkankeren ermee dankjewelquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:42 schreef Kola het volgende:
[..]
Puntenjager is al fout bewezen. We hebben een keer op de zelfde dag, hetzelfde uur, dezelfde minuut en seconde gepost.
Zit dan ook niet zo te hinten in het topic.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
KloptVoor nu bevaar ik graag de mystieke wateren van het ongewisse.
Deed ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik FOK!dates hier niet post. That's all.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit dan ook niet zo te hinten in het topic.
Was het zo erg ja?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:01 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met FOK!dates posten
Inderdaad. Niet te lang wachtenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik heb maar voorgesteld een drankje te gaan doen of te gaan lunchen, want heb het hele weekend heen en weer zitten mailen en ben daar wel klaar mee
Gvd halve proza's ontvangen en geschreven
Mijn oppervlakkige "ik" houdt ook niet van lang wachtenquote:
Noem je mij nu een generieke creep!? Ik ben een heel specifieke creep, hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vermoed dan ook dat Kola louter aanspraak krijgt van generieke creeps.
Je had toch google skills?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn oppervlakkige "ik" houdt ook niet van lang wachten![]()
Ben wel benieuwd, heb maar 1 foto gezien en daar kan je alle kanten mee op
Ik ga er maar even vanuit dat ze niet liegt over haar gewicht op haar profiel(ja stom gezien wat andere hebben meegemaakt hier
)
Niet alle vrouwen zijn dik, hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn oppervlakkige "ik" houdt ook niet van lang wachten![]()
Ben wel benieuwd, heb maar 1 foto gezien en daar kan je alle kanten mee op
Ik ga er maar even vanuit dat ze niet liegt over haar gewicht op haar profiel(ja stom gezien wat andere hebben meegemaakt hier
)
Mijn google skills hebben me een 2e onduidelijke foto opgeleverdquote:
Nederlandse vrouwen hebben vaak de eigenschap om "gezelliger" te worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn dik, hoor
Is ook niet mijn ervaring hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn dik, hoor
Daarom altijd een weegschaal mee op date!quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is ook niet mijn ervaring hoor![]()
Maar ik heb hier wel eens verhalen gehoord dat hun date 10-15kg extra meenam vergeleken bij het profiel...
Oude vakantiefoto's waren de boosdoenerquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar ik heb hier wel eens verhalen gehoord dat hun date 10-15kg extra meenam vergeleken bij het profiel...
20 - 25 kg doet ook mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet altijd zijn het vakantiefoto's.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Oude vakantiefoto's waren de boosdoener
Ik zie de verontwaardigde whatsappjes al voor mequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef ook_gek het volgende:
SC is de date nou al een feit of staat alleen de uitnodiging nog?
Ben benieuwd!
Ik heb op dating basis weinig te melden. Te druk geweest met andere dingen. Binnen kort maar weer eens wat afspreken. Afgelopen vrijdag wel met een vrouw weg geweest maar puur vriendschappelijk, ze is te jong voor me. Maar heb ik weer, ik neem weer eens een vrouw mee op stap tot in de vroege uurtjes. Volgende dag epileptische aanval wegens slaap tekort en teveel drank in combo met haar suikerziekte. afgevoerd met de ambu, Nachtje ziekenhuis, en ik maar niet snappen waarom ze niks terug stuurde de volgende ochtend
Nee hoor, was alleen beetje raar. Ze smsde me in de ochtend goedemorgen. We zaten na het stappen nog wat te smsen maar toen ben ik in slaap gevallen. En in de middag hoorde ik niks meer van haar en reageerde ze ook niet. Vaag maar goed toen hoorde ik bovenstaand verhaalquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik zie de verontwaardigde whatsappjes al voor me![]()
Haha, goed verhaal in ieder geval.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, was alleen beetje raar. Ze smsde me in de ochtend goedemorgen. We zaten na het stappen nog wat te smsen maar toen ben ik in slaap gevallen. En in de middag hoorde ik niks meer van haar en reageerde ze ook niet. Vaag maar goed toen hoorde ik bovenstaand verhaal
Ik zeg ook dat ik een keer ipv een week gewoon een weekend helemaal los wil gaan in een decadente vakantie bestemming en eens mee doen aan het overdreven decadente nachtleven. Kijken of ik ergens op een boot kan eindigen in een haven.quote:hmmmm ik vrees dat we dan geen combi gaan worden als jij op je 32ste nog het liefst voor de feestvakanties gaat......
WTFquote:Je bent dus een jup die zich zelf beter voelt dan de rest.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Daarom altijd een weegschaal mee op date!
Of sneaky over de weegbrug rijden wanneer je haar een lift aanbiedtquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Het is avond. Je loopt zo met je date een restaurant binnen. Je hebt gereserveerd. Voordat je gaat zitten met je date vraagt zij wat je in die tas hebt zitten. Hop! Je schuift voorzichtig zo'n een zilvergrijs ding uit en legt het naardat je door je knieen gezakt bent op de vloer vlak voor haar neer. Date kijkt beduusd. Iedereen je gek aankijken waarop jij met een glasharde pokerface de het volgende meedeelt: "Naar aanleiding van je profielfoto zou ik je graag je gewicht willen verifiëren."
.
Waarop zij haar handtas opent en er vervolgens een meetlint uithaalt ...quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Het is avond. Je loopt zo met je date een restaurant binnen. Je hebt gereserveerd. Voordat je gaat zitten met je date vraagt zij wat je in die tas hebt zitten. Hop! Je schuift voorzichtig zo'n een zilvergrijs ding uit en legt het naardat je door je knieen gezakt bent op de vloer vlak voor haar neer. Date kijkt beduusd. Iedereen je gek aankijken waarop jij met een glasharde pokerface de het volgende meedeelt: "Naar aanleiding van je profielfoto zou ik je graag je gewicht willen verifiëren."
.
Hahaha! Ik moest hardop lachen en niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:36 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Waarop zij haar handtas opent en er vervolgens een meetlint uithaalt ...
Denk dat ze op te positief vermelde lichaamslengte doeltquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:40 schreef Greyson het volgende:
[..]
Hahaha! Ik moest hardop lachen en niet zo'n beetje ook.
Zit je als man zijnde bij de pisbak en zie je opeens tijdens het pissen je date aan de haal gaan met een meetlint.
Ehrm, neequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef Rickario het volgende:
Denk dat ze op te positief vermelde lichaamslengte doelt
O, dan kan ik ook wel even een update posten hier!quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
ze moet je niet, einde verhaal.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:59 schreef japiedevlugge het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze dan, krijg ik een Interesse op RP, ik stuur een leuk kort berichtje terug met wat vragen enzo. Bekijkt ze mn profiel weer en hoor je er niets meer van. Ze is fullmember dus kan gewoon reageren.
Stuurde ik een dagdeel later nog even een kort berichtje. Leest ze die, bezoekt ze mn profiel nog een keer. En dat was 't dan.
Wat voor teasend spel wordt hier gespeeld goddamnit.
Ja dat snap ik, maar stuur dan geen Interesse bericht naar me. Er is zo weinig gezegd dat ze daar niet op af kan knappen ofzo.quote:
Ze heeft nog eens een keer naar je profiel / foto's gekeken en besloten dat je het toch niet helemaal bent.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:04 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar stuur dan geen Interesse bericht naar me. Er is zo weinig gezegd dat ze daar niet op af kan knappen ofzo.
Ja oke, maar het wordt toch steeds onbeschofter zo of wat. Persoonlijk vind ik dat als iemand je een bericht stuurt je altijd wel even een reactie kan sturen, maar helemaal als iemand zoals in dit geval de aandacht loopt te vragen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze heeft nog eens een keer naar je profiel / foto's gekeken en besloten dat je het toch niet helemaal bent.
Waarom? Ze stuurde een standaard interesseberichtje, geen huwelijksaanzoek. Als je zelf meerdere berichten per dag krijgt vergaat de zin jou ook nog wel om ze stuk voor stuk te beantwoorden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:04 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Ja oke, maar het wordt toch steeds onbeschofter zo of wat. Persoonlijk vind ik dat als iemand je een bericht stuurt je altijd wel even een reactie kan sturen, maar helemaal als iemand zoals in dit geval de aandacht loopt te vragen.
Dit zal haar van haar onzekerheden afhelpen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:02 schreef ook_gek het volgende:
laat ik ook dan maar even er een stelling in knallen.
Yuki ik vind het super leuk voor je enz. Maar als ik zo alles lees stort jij je zelf er echt volledig vol in. Geen enkele rem maar echt full pull er in. Natuurlijk moet je dat zelf weten, maar ben je niet bang dat het te heftig is?
Ik ken genoeg mensen en daar val ik dan zelf ook onder die er jeuk van krijgen inclusief een benauwt gevoel. Als zo iets mij overkomt zijn er maar 2 opties. Of ze gaat normaal doen of ik stop er direct mee.
Iemand anders nog een mening over bovenstaande
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
O, dan kan ik ook wel even een update posten hier!
Tussen mij en Coco98 gaat alles nog goed, we gaan binnenkort een weekje op vakantie.![]()
![]()
anders ga je er een heel drama van maken. Fuck it en laat gaan. Niet meteen gaan janken, je laat je zelf wel heel erg kennen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:04 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Ja oke, maar het wordt toch steeds onbeschofter zo of wat. Persoonlijk vind ik dat als iemand je een bericht stuurt je altijd wel even een reactie kan sturen, maar helemaal als iemand zoals in dit geval de aandacht loopt te vragen.
Ik zit hier niet om iemand moed of de put in te praten, ik geef enkel een mening hoe ik het ziequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dit zal haar van haar onzekerheden afhelpen.Goed verwoord!
Oh nee, toch niet... knuppel.
Ik ben het er niet mee eens. Na zoveel dates is het niet vreemd om te zeggen wat je voelt lijkt mij..quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:02 schreef ook_gek het volgende:
Yuki ik vind het super leuk voor je enz. Maar als ik zo alles lees stort jij je zelf er echt volledig vol in. Geen enkele rem maar echt full pull er in. Natuurlijk moet je dat zelf weten, maar ben je niet bang dat het te heftig is?
Ik ken genoeg mensen en daar val ik dan zelf ook onder die er jeuk van krijgen inclusief een benauwt gevoel. Als zo iets mij overkomt zijn er maar 2 opties. Of ze gaat normaal doen of ik stop er direct mee.
Iemand anders nog een mening over bovenstaande
Zo lang loop het toch nog niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:12 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Na zoveel dates is het niet vreemd om te zeggen wat je voelt lijkt mij..
Tussen de testesterongevechten door wel jaquote:
Lang zat wat mij betreft. En daarnaast wat is er mis met gewoon zeggen wat je voelt? Waarom altijd mysterieus/hard to get spelen? Iedereen maakt het elkaar daar zo moeilijk meequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo lang loop het toch nog niet?
Wat is het, 1.5 maand?
Iedereen is daar anders in. De_nachtwacht en ik hadden na 4 weken al "verkering"quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo lang loop het toch nog niet?
Wat is het, 1.5 maand?
Eens met dit. Als het hem niet bevalt moet hij maar aangeven dat het hem niet bevalt. En anders gewoon zo doorgaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:27 schreef Wolken het volgende:
[..]
Iedereen is daar anders in. De_nachtwacht en ik hadden na 4 weken al "verkering". En toen hadden we volgens mij nog geen 11 dates gehad.
Wat leuk! Veel plezier vanavondquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:29 schreef Rickario het volgende:
Vanavond 2e date!
Net wakker geappt met "Goedemorgen, zin in vanavond!"![]()
Ik ben blij man
[ afbeelding ]
Etentje in haar nieuwe kamerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat leuk! Veel plezier vanavond
Wat ga je doen?
Oe... als dat geen...quote:
quote:
Oe!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Die onzekerheid hoort erbij
Daarom, geen relaties beginnen, alleen maar seksen![]()
Zie het als een test. Voor jezelf en voor hem. Als je elkaar na die 17 dagen in de armen vliegt dan heb je je antwoord.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:30 schreef Yuki het volgende:
We kennen elkaar een maand en zijn 11 dates verder. Overigens vind ik het nog steeds eng om de gevoelens onder woorden te brengen... Hoewel we qua acties gelijk opgaan; in dat opzicht gaat hij er net zo "full pull" in als ik.
Maar ja... Ik hoorde vanmorgen dat De Dokter de dag na terugkomst uit Turkije direct weer een week weg is, hij gaat op zeilkamp. Ik zie hem dus waarschijnlijk 17 dagen niet na vandaag
Enerzijds wil ik nu graag weten of hij er idd net zo in staat als ik. Anderzijds ben ik wel bang dat ik te needy over kom als ik daar nu om ga vragen, zeker omdat hij wel doorheeft dat die 17 dagen me dwarszit.
Blegh
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Die onzekerheid hoort erbij
Daarom, geen relaties beginnen, alleen maar seksen![]()
Ja da's altijd de ellende hèquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:39 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]![]()
*theorie is goed, uitvoering schort het helaas nog wel eens aan bij mij*
Die f*cking emoties ook elke keer
Niet moeilijk doen. Gewoon vragen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:30 schreef Yuki het volgende:
We kennen elkaar een maand en zijn 11 dates verder. Overigens vind ik het nog steeds eng om de gevoelens onder woorden te brengen... Hoewel we qua acties gelijk opgaan; in dat opzicht gaat hij er net zo "full pull" in als ik.
Maar ja... Ik hoorde vanmorgen dat De Dokter de dag na terugkomst uit Turkije direct weer een week weg is, hij gaat op zeilkamp. Ik zie hem dus waarschijnlijk 17 dagen niet na vandaag
Enerzijds wil ik nu graag weten of hij er idd net zo in staat als ik. Anderzijds ben ik wel bang dat ik te needy over kom als ik daar nu om ga vragen, zeker omdat hij wel doorheeft dat die 17 dagen me dwarszit.
Blegh
Waarom wil je dat nu ineens weten dan. Het zat toch goed? Maar omdat ie weg gaat is de situatie ineens anders en heb je meer zekerheid nodig?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:30 schreef Yuki het volgende:
Enerzijds wil ik nu graag weten of hij er idd net zo in staat als ik.
Oh oh knulletje toch, lekker weer aan het labelen zie ik ja. Niks negatiefs het is een stelling (zoals ik aangeef) en ik ben ook blij voor Yuki, ook zoals ik netjes aangeef zoals hier onder te lezen is,quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:18 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek is weer flink bezig zie ik. Alles zo negatief mogelijk maken om de eigen onzekerheid te verbergen. Yuki, ik ben blij voor je
Nou voel je nu weer goed na je labeltjes plakken ja?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:02 schreef ook_gek het volgende:
Yuki ik vind het super leuk voor je enz.
Ik geef nergens aan dat het mysterieus of hard te get spelen is toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:23 schreef Rickario het volgende:
[..]
Lang zat wat mij betreft. En daarnaast wat is er mis met gewoon zeggen wat je voelt? Waarom altijd mysterieus/hard to get spelen? Iedereen maakt het elkaar daar zo moeilijk mee
Dat kan natuurlijk ook. Ik heb ook zulke mensen in mijn omgeving. Prima natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:27 schreef Wolken het volgende:
[..]
Iedereen is daar anders in. De_nachtwacht en ik hadden na 4 weken al "verkering". En toen hadden we volgens mij nog geen 11 dates gehad.
Als hij genoeg contact met je houd ben je er zeker van dat het goed zit. Zo niet kan dat 2 dingen betekenen. Of hij is niet zo van bellen, smsen enz tijdens vakantie of hij staat er anders in dan jij. Maar joh dat is allemaal koffiedik kijken en moet je helemaal niet druk over maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:30 schreef Yuki het volgende:
Blegh
en het heeft ook al geen zin je er druk om te maken, want daarmee verander je toch niets aan de situatie zoals die is. Je bereikt er hooguit mee dat de ander geïrriteerd raakt en dan ben je verder van huis *spreekt uit ervaring*quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon niet drukmaken YukiZekerheid is ook niet zaligmakend, haalt de spanning er vanaf
9 van de 10 vrouwen willen alvast weten of kinderen krijgen een optie is en of het mogelijk is dat pa en ma in komen wonen zodra ze slecht ter been zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zie het als een test. Voor jezelf en voor hem. Als je elkaar na die 17 dagen in de armen vliegt dan heb je je antwoord.
Aldus casanovaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:34 schreef Seikcid het volgende:
[..]
9 van de 10 vrouwen willen alvast weten of kinderen krijgen een optie is en of het mogelijk is dat pa en ma in komen wonen zodra ze slecht ter been zijn.
En dan raar opkijken als ze man in kwestie nog net keihard weg zien sprinten.
Precies. Niets zo vervelend als met compleet verschillende intenties zitten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:50 schreef Wolken het volgende:
Ik ben zelf heel duidelijk in het uitspreken van hoe/wat/waar/wanneer omdat ik niet tegen onduidelijkheden kan en snap Yuki dan ook wel. Niks is vervelender dan je 3 weken af te moeten vragen hoe het zit en of je geen energie zit te stoppen in iets waarbij de ander hele andere intenties heeft.
Dat heb ik dus gedaan. De Dokter had namelijk écht wel door dat m'n stemming wat inzakte na zijn nieuws over het zeilkamp, dus doen alsof m'n neus bloedde was geen optie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:08 schreef Rickario het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen. Gewoon vragen.
Ik ben blij voor je enz, maarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oh knulletje toch, lekker weer aan het labelen zie ik ja. Niks negatiefs het is een stelling (zoals ik aangeef) en ik ben ook blij voor Yuki, ook zoals ik netjes aangeef zoals hier onder te lezen is,
[..]
Nou voel je nu weer goed na je labeltjes plakken ja?
Precies, koffiedik kijken. Daar ben ik niet goed in, want dat wordt al snel zwartkijken, overanalyseren en mezelf gek maken.quote:Als hij genoeg contact met je houd ben je er zeker van dat het goed zit. Zo niet kan dat 2 dingen betekenen. Of hij is niet zo van bellen, smsen enz tijdens vakantie of hij staat er anders in dan jij. Maar joh dat is allemaal koffiedik kijken en moet je helemaal niet druk over maken.
Dikke primaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan. De Dokter had namelijk écht wel door dat m'n stemming wat inzakte na zijn nieuws over het zeilkamp, dus doen alsof m'n neus bloedde was geen optie.
Mijn insteek was om de lucht te klaren over die extra week elkaar niet zien, zodat er geen onduidelijkheid is en er geen dingen ingevuld kunnen worden die niet kloppen.
Ik heb hem uitgelegd dat ik die week extra niet zozeer een probleem vind, maar dat ik me wel verheugd had op het weerzien op 24 aug (ipv 31 aug). Hij begreep het, helemaal toen ik hem herinnerde aan mijn grote doel van 24 aug. Nu gaan we elkaar dus toch zien, al is het maar heel kort
Het was goed dat we dit besproken hebben, want De Dokter vond het wel wat vreemd dat ik moeite had met die week extra. Nu is dat uit de wereld en weet hij dat het niet zozeer om die week gaat, maar meer om het feit dat ik vrij laat hoorde dat mijn verwachtingen niet waargemaakt konden worden en dat ik daar een beetje teleurgesteld door was.
In dit gesprek refereerde hij tot tweemaal toe aan relaties; aan de ene kant mensen in een relatie die elkaar een maand (of langer) moeten missen door reizen, aan de andere kant mensen die elkaar nog geen dag kunnen missen.
Wéér een hint naar "relatie".
Ik besloot de stoute schoenen maar aan te trekken en alle onduidelijkheid daarover ook uit de wereld te helpen.
Het is dat ik De Dokter zo'n leuke bijnaam vind, want ik kan hem nu ook m'n vriend noemen
Verwachtingen daarover volledig op 1 lijn: ja, we hebben een relatie
Ik ben vanaf nu veel te druk om hem te kunnen claimen, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dikke prima![]()
Nu misschien verder wel een beetje met rust laten om niet te veel te claimen. Maar mooi dat er helderheid is
Je hebt een deal!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh, Yuki heeft verkering(jezus, dat woord heb ik lang niet gebruikt
)
Leuk![]()
Je mag je verdriet wel met mij wegdrinken in de Zwarte Ruiter hoor als'ie er niet is![]()
ik heb ze tegenwoordig gemachtigd dat ze rechtstreeks van m'n rekening af mogen schrijven
Die leeft al een poosje niet meer. Was wel een aparte kerel inderdaad.quote:
goed nieuws, gefeliquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:47 schreef Yuki het volgende:
Thanks allen!![]()
En tof misterclockontwelve!
Je bent altijd negatief, die label heb je zelf bij je eigen opgeplakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oh knulletje toch, lekker weer aan het labelen zie ik ja. Niks negatiefs het is een stelling (zoals ik aangeef) en ik ben ook blij voor Yuki, ook zoals ik netjes aangeef zoals hier onder te lezen is,
[..]
Nou voel je nu weer goed na je labeltjes plakken ja?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Koot en Bie denken?
Mee eens!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:23 schreef Rickario het volgende:
[..]
Lang zat wat mij betreft. En daarnaast wat is er mis met gewoon zeggen wat je voelt? Waarom altijd mysterieus/hard to get spelen? Iedereen maakt het elkaar daar zo moeilijk mee
Nee, Mark had gisteren een kaartje voor lowlands gewonnen op 3fm, maar z'n vriendin Hanneke is het er niet mee eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
Is boer zoekt vrouw weer begonnen of zo?
Ik vind het een leuk idee, maar = het is niet mijn ding.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je enz, maar
Ja, maar = nee.
Ik vind het een leuk idee, maar = ik vind het een stom idee.
Ik vatte de stelling dus ook wel op als vorm van kritiek, ofzo.
Alle angsten, twijfeles en weet ik nog meer weg in 1x top en gefeliciteerd!quote:Precies, koffiedik kijken. Daar ben ik niet goed in, want dat wordt al snel zwartkijken, overanalyseren en mezelf gek maken.
Ben blij dat ik het besproken heb
Nee, niet. Je moet zelf even mail adres of iets sturen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:37 schreef FixSequence het volgende:
Ik ben betaald lid van relatieplanet en nadat ik iemand een reactie heb gestuurd, kreeg ik een interessebericht terug. Geen idee hoe relatieplanet hoort te werken, maar ik neem toch aan dat als ik (als betaald lid) een reactie stuur naar een niet-betaald lid, dat deze laatste gewoon een reactie terug kan sturen?
Vertel meer!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:02 schreef Rickario het volgende:
Wow, dat was een 2e date die beter was dan je zou kunnen bedenken. Wat een top avond
Ehm ik zou bij haar komen eten. Ik had maar een flesje wijn meegenomen. Samen wezen koken. Tijdens het koken ontzettend veel dollen en bitchen op elkaar. Hoeveel de ander wel niet in de min stond etc.. Wezen eten/afwassen. Toen film uit zitten zoeken maar niks kunnen vinden. Vervolgens maar wat tv wezen kijken en weer veel zitten dollen en bitchen op elkaar. Liep uit op wat gepor,gestoei geknuffel. Toen al snel zoenen en tsja... Ik ben kapot nuquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:12 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ehm ik zou bij haar komen eten. Ik had maar een flesje wijn meegenomen. Samen wezen koken. Tijdens het koken ontzettend veel dollen en bitchen op elkaar. Hoeveel de ander wel niet in de min stond etc.. Wezen eten/afwassen. Toen film uit zitten zoeken maar niks kunnen vinden. Vervolgens maar wat tv wezen kijken en weer veel zitten dollen en bitchen op elkaar. Liep uit op wat gepor,gestoei geknuffel. Toen al snel zoenen en tsja... Ik ben kapot nu
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:12 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ehm ik zou bij haar komen eten. Ik had maar een flesje wijn meegenomen. Samen wezen koken. Tijdens het koken ontzettend veel dollen en bitchen op elkaar. Hoeveel de ander wel niet in de min stond etc.. Wezen eten/afwassen. Toen film uit zitten zoeken maar niks kunnen vinden. Vervolgens maar wat tv wezen kijken en weer veel zitten dollen en bitchen op elkaar. Liep uit op wat gepor,gestoei geknuffel. Toen al snel zoenen en tsja... Ik ben kapot nu
Jah... maar hoe lastig!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:25 schreef SilentChaos het volgende:
Roddels moet je negeren en alleen in je achterhoofd houden
Negeren en zelf een oordeel over hem vormenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:24 schreef Kekaa het volgende:
Leuk Rickario!
Ik heb mn fling ge-appt gisteren, maar hij kan pas volgende week. En ondertussen via een vriendin roddels gehoord... irritant!
Ben je uit eindelijk nog wat gaan doen met het botsing meisje?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:25 schreef SilentChaos het volgende:
Roddels moet je negeren en alleen in je achterhoofd houden
Ja! We zijn de avond allebei zwaar in de plus geëindigdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed! Vervolg al in 't vizier?
Nee...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:46 schreef ook_gek het volgende:
Ben je uit eindelijk nog wat gaan doen met het botsing meisje?
Geen kans op een knipperlicht relatie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee...
Zie haar nog wel eens rijden maar ze houdt flink afstand (begrijpelijk)
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:13 schreef Rickario het volgende:
[..]
Geen kans op een knipperlicht relatie?
Nee, de leuksten zijn mannen op gare stadsfietsenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:46 schreef -Splash- het volgende:
Yuki! En eentje die een motorrijder... dat zijn de leukste.(geheel unbiased natuurlijk....
)
Hahaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:46 schreef -Splash- het volgende:
Yuki! En eentje die een motorrijder... dat zijn de leukste.(geheel unbiased natuurlijk....
)
op degelijke stadsfietsen, dát zijn de leukstequote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee, de leuksten zijn mannen op gare stadsfietsen
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee, de leuksten zijn mannen op gare stadsfietsen
Heb ik ook al! Kan je na gaan hoe leuk ik ben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:08 schreef Yuki het volgende:[..]
op degelijke stadsfietsen, dát zijn de leukste
Geen gram vet (wel spierquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:13 schreef MissGump het volgende:
Hartstikke leuk Yuki! En nu gewoon lekker genieten van Lowlands!
En een motorrijder! heb ik stiekem ook een zwak voor... tenzij het een dikke kalende harleyrijder is(maar dat is vast niet zo! )
Ja, van die heerlijk saaie, fatsoenlijke kantoorlullenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:08 schreef Yuki het volgende:
op degelijke stadsfietsen, dát zijn de leukste
die onder hun matig strakke hemd een superman shirt dragen ... je voorbij zien lopen, naar buiten spurten ... hun hemd uit trekken etc etc ... ow of gewoon een eerlijk, leuk en stabiel leven geven waar je op kan bouwenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, van die heerlijk saaie, fatsoenlijke kantoorlullen
Ja bahquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:47 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
die onder hun matig strakke hemd een superman shirt dragen ... je voorbij zien lopen, naar buiten spurten ... hun hemd uit trekken etc etc ... ow of gewoon een eerlijk, leuk en stabiel leven geven waar je op kan bouwendenk dat er best wel wat vrouwen daar iets in zien ...
Gelukkig is de mijne geen kantoorlul. Of saai.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, van die heerlijk saaie, fatsoenlijke kantoorlullen
Inderdaad, da's het voordeel van doktorenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig is de mijne geen kantoorlul. Of saai.
het zijn allemaal een beetje vooroordelen die je hebt vrees ik hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja bah
Zo'n heerlijk stabiel saai leven in een Vinex wijk, 2, misschien zelfs 3 kinderen, saaie kutauto voor de deur...een seksloos en passieloos bestaan, lekker bij elkaar op de thee/koffie....
Nee sorry...
Maar goed, iedereen is anders...
De echt spannende zijn gynaecoloogquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, da's het voordeel van doktoren
Ik ben wel een kantoorlul, maar een fucking gezellige![]()
Dat is echt mijn schrikbeeld. Ik mag dan ook wel op een kantoor werken maar ik mag hopen dat elke gelijkenis daar ophoudt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja bah
Zo'n heerlijk stabiel saai leven in een Vinex wijk, 2, misschien zelfs 3 kinderen, saaie kutauto voor de deur...een seksloos en passieloos bestaan, lekker bij elkaar op de thee/koffie....
Nee sorry...
Maar goed, iedereen is anders...
Verpleegkundige, in opleiding tot arts zelfs. Onregelmatige diensten, yeah!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, da's het voordeel van doktoren
Ik ben wel een kantoorlul, maar een fucking gezellige![]()
Je bent er zelf bij, toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is echt mijn schrikbeeld. Ik mag dan ook wel op een kantoor werken maar ik mag hopen dat elke gelijkenis daar ophoudt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar burgerlijkheid is een moeras zijn waar je ongemerkt in wegzinkt.
I knowquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:03 schreef Yuki het volgende:
Ik ben zelf trouwens ook een gezellige kantoortrut
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar burgerlijkheid is een moeras zijn waar je ongemerkt in wegzinkt.
Stationwagensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:13 schreef -Splash- het volgende:
Je bent er zelf bij hoor... natuurlijk heb ik nu al een stationwagen waarin uit productie wel 3 kinderzitjes in kunnen.![]()
Ik ben verloren....
ligt er aan hoe groot onze kansen zijn ... het blijft een dating gerelateerd topic hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:29 schreef MissGump het volgende:
Dus ik kan hier sterke mannen en grote auto's regelen als ik weer eens wil verhuizen?
Je hebt net drie mannen zien verklaren dat ze op kantoor werken. Maak je geen illusies over hun spierkrachtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:29 schreef MissGump het volgende:
Dus ik kan hier sterke mannen en grote auto's regelen als ik weer eens wil verhuizen?
Als jij haar hele inboedel wilt verhuizen wilt ze vast wel een keer met je daten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:35 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ligt er aan hoe groot onze kansen zijn ... het blijft een dating gerelateerd topic he
Ik sport (krachttraining) wel 3 a 4 keer per weekquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt net drie mannen zien verklaren dat ze op kantoor werken. Maak je geen illusies over hun spierkracht
Dat. Het enige wat ik lift is mijn koffiemok van het koffieapparaat naar mijn bureau. En zelfs dat lukt niet zonder pauzes en afwisselen van hand.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
Je hebt net drie mannen zien verklaren dat ze op kantoor werken. Maak je geen illusies over hun spierkracht
rijke vent zoeken die alle mogelijke spullen heeft ... kan je alles gewoon in een container flikkeren van uit het raam ...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:57 schreef MissGump het volgende:
Het wordt dus toch maar weer verhuizers inhuren:p
Of flink sjansen met de bouwvakkers op mijn werk tezijnertijd
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat. Het enige wat ik lift is mijn koffiemok van het koffieapparaat naar mijn bureau. En zelfs dat lukt niet zonder pauzes en afwisselen van hand.
Dit idd. Die linker vind ik ook niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Doe mij maar iets er tussen in
Halloquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:33 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dit idd. Die linker vind ik ook niet aantrekkelijk.
Meer dan dat. Geweldige klikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:20 schreef Murmeli het volgende:
Edit: leuk rickario! Kon ze een beetje fatsoenlijk zoenen/sexen? Als in klikte het ook op dat vlak?
Denk eerder zijn spullen uit het raam danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:58 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
rijke vent zoeken die alle mogelijke spullen heeft ... kan je alles gewoon in een container flikkeren van uit het raam ...
Die linker is iig ook erg trots op zijn wit gebleekte tandenquote:
Kan je tenminste je koffiemok ook fatsoenlijk kwijt.quote:
Het pizzabord ook nog wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kan je tenminste je koffiemok ook fatsoenlijk kwijt.
Charmingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:08 schreef Wolken het volgende:
Mag er verder ook niet over oordelen aangezien je bij mij ook een ovenschotel kwijt kan...
Materialisme.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:44 schreef MissGump het volgende:
En dan kan ik eindelijk alle design meubelen kopen die ik op mijn verlanglijstje heb staan![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:34 schreef bizzle het volgende:
Goed een tijdje terug liet ik mijn ervaringen weten met mijn rijke date van 8 jaar ouder. 2e date was een nachtje aan de Belgische kust en de 3e een nachtje in een 4* golfresort in Luxemburg. Sindsdien heb ik niet zo veel van me laten horen omdat ik het een beetje genant vond worden, ,maar vannacht appte ze dat ze met haar bedrijf 5 miljoen heeft verdient en dat ze dat met me wil vieren. Bizar toch!
En wat noem jij subtielquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
Aangezien mijn relatieplanetchick niet is van het snelle afspreken heb ik maar heel subtiel om meer foto's gevraagd
En dan nog maar hopen dar je partner design meubels mooi vind.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Denk eerder zijn spullen uit het raam dan
En dan kan ik eindelijk alle design meubelen kopen die ik op mijn verlanglijstje heb staan![]()
Goed plan! Nu de uitvoering nog
quote:
"Ik draag wel een groene sjaal. Dan herken je me welquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk gezegd: Ik weet niet of ik je zou herkennen, tenzij je met een piano daar staat (op haar enige foto staat een piano)
Ik vond het wel subtielhoop dat ze de hint snapt
![]()
Dit gaat ze dus echt niet snappen, veel te subtiel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk gezegd: Ik weet niet of ik je zou herkennen, tenzij je met een piano daar staat (op haar enige foto staat een piano)
![]()
Pfff ik dacht dat vrouwen altijd subtieler waren dan mannenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:03 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dit gaat ze dus echt niet snappen, veel te subtiel.
"Geeft niet, ik herken jou wel"
Dat kan ja, alles kan...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:15 schreef Seikcid het volgende:
Je kunt het ook gewoon vragen natuurlijk.
Waarom zou je vragen om foto's subtiel willen doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
En maar verwachten dat wij mannen die subtiele hints die jullie bedenken wel snappen![]()
Omdat het kanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou je vragen om foto's subtiel willen doen?
Via Linkedin hosselen is prima maar om meer foto's vragen op een datingsite gaat te ver.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou je vragen om foto's subtiel willen doen?
Linkedin, twitter, hyves, facebook, sportverenigingen whatever, boeiend, alles wat online beschikbaar is kan je vindenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:19 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Via Linkedin hosselen is prima maar om meer foto's vragen op een datingsite gaat te ver.Ik snap het ook niet.
Maar als je het niet kan vinden, ga je de subtiliteit inquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Linkedin, twitter, hyves, facebook, sportverenigingen whatever, boeiend, alles wat online beschikbaar is kan je vindenwho cares hoe je het dan doet
Oww.. dan moet je gewoon kijken hoe veel subtiele hints je dient te geven voordat ze het doorheeftquote:
Intelligentieniveau/mensenkennis testen en whatnotquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als je het niet kan vinden, ga je de subtiliteit in
[..]
Oww.. dan moet je gewoon kijken hoe veel subtiele hints je dient te geven voordat ze het doorheeft
Ik denk serieus dat veel mensen niet staan te springen om van Linkedin een datingsite te maken. Als je zulke dingen niet kunt scheiden..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Linkedin, twitter, hyves, facebook, sportverenigingen whatever, boeiend, alles wat online beschikbaar is kan je vindenwho cares hoe je het dan doet
Je gaat toch ook geen contact zoeken via linkedinquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:26 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat veel mensen niet staan te springen om van Linkedin een datingsite te maken. Als je zulke dingen niet kunt scheiden..
Precies, jij snapt'tquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:28 schreef japiedevlugge het volgende:
Ik zie er de voordelen wel van in, om zelf even wat meer foto's te zoeken. Als het je dan niet bevalt wat je vindt dan kan je 't vrij snel al weer afbreken. Als je om foto's gaat vragen en dan het gaat afbreken .. is alleen maar onnodig vervelend.
Ok.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen contact zoeken via linkedin![]()
![]()
Gewoon informatie vergaren...
Omdat ze anders kan denken: die lul denkt zeker dat ik 100kg zwaarder ben. Oppervlakkige zakquote:
You're on to me (zoals altijd)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:42 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Omdat ze anders kan denken: die lul denkt zeker dat ik 100kg zwaarder ben. Oppervlakkige zak
Jij wilt haar serieus nemen zeker?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jullie nemen me allemaal veels te serieusmoet je niet doen, doe ik zelf ook niet
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, jij snapt't
Anders ben je meteen weer zo'n oppervlakkige botte lul. Ben ik misschien ook wel, maar dat betekent nog niet dat ik dat uit wil stralen
Wat de rest dus zegt, maar uhm.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
Jammer, maar gun het tijd en wie weet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:43 schreef Rickario het volgende:
Fuck. achteraf vond date dat het toch allemaal wat te snel gegaan is...Hint naar 3e date ging ze niet echt op in. Nu maar besloten om haar met rust te laten en initiatief bij haar neer te leggen. Hoop echt wat van haar te horen
Balenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:43 schreef Rickario het volgende:
Fuck. achteraf vond date dat het toch allemaal wat te snel gegaan is...Hint naar 3e date ging ze niet echt op in. Nu maar besloten om haar met rust te laten en initiatief bij haar neer te leggen. Hoop echt wat van haar te horen
Ze vertelt dat ze het te snel vindt gaan en jij gaat vragen naar een derde date?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:43 schreef Rickario het volgende:
Nee met dat het te snel ging doelde ze op wat er op de 2e date gebeurd isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze vertelt dat ze het te snel vindt gaan en jij gaat vragen naar een derde date?
Oh... is dat het. Nou, dan bevestig je gewoon dat het ook wel snel was en stel je voor om de derde date wat luchtiger te houden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee met dat het te snel ging doelde ze op wat er op de 2e date gebeurd is
Jup, dat was ook mij idee. Daarom voorgesteld om eind volgende week naar een bandje te kijken. Maar ze kon dus niet. Maar geen tegenvoorstel ontvangen..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh... is dat het. Nou, dan bevestig je gewoon dat het ook wel snel was en stel je voor om de derde date wat luchtiger te houden.
Je kan zo snel rennen als je wilt op een date, zolang het voor allebei maar goed voelt. Is dat niet het geval, doe het dan gewoon wat rustiger aan. Ik heb dat ook wel eens gehad dat het te snel ging naar ons gevoel (lust is badass) en toen hebben we het gewoon een tijdje rustiger aan gedaan. Kan allemaal primaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
Heb je haar verzocht voor een tegenvoorstel? Anders kan het zijn dat zij op een nieuw voorstel van jou wacht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jup, dat was ook mij idee. Daarom voorgesteld om eind volgende week naar een bandje te kijken. Maar ze kon dus niet. Maar geen tegenvoorstel ontvangen..
Dat precies! Op dat laatste hoop ik inderdaadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Je kan zo snel rennen als je wilt op een date, zolang het voor allebei maar goed voelt. Is dat niet het geval, doe het dan gewoon wat rustiger aan. Ik heb dat ook wel eens gehad dat het te snel ging naar ons gevoel (lust is badass) en toen hebben we het gewoon een tijdje rustiger aan gedaan. Kan allemaal prima
Jup, gedaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Heb je haar verzocht voor een tegenvoorstel? Anders kan het zijn dat zij op een nieuw voorstel van jou wacht.
Zij vindt het te snel gaan, en jij ramt (ook al is het luchtig bedoelt) al direct een voorstel erin. Relax man, laat het juist even 1 a 2 dagen op zijn beloop. Nu komt het, ook al goed bedoelt, toch wat opdringer over.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:17 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat precies! Op dat laatste hoop ik inderdaad
[..]
Jup, gedaan
Daar heb je denk ik wel gelijk. Maar op moment dat ik het voorstel deed wist ik nog niet dat ze zat te piekeren en was alles dik in orde. Maar ik laat het nu even rusten. Ben benieuwd waar het op uit draait.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zij vindt het te snel gaan, en jij ramt (ook al is het luchtig bedoelt) al direct een voorstel erin. Relax man, laat het juist even 1 a 2 dagen op zijn beloop. Nu komt het, ook al goed bedoelt, toch wat opdringer over.
Geloof mij meiden krijgen jeuk als je erachteraan blijft hobbelen. Dus hou het lekker luchtig, stel voorlopig even niks voor, en kijk de kat uit de boom. Als ze oprecht interesse in je heeft komt er vast wel een voorstel. Blijft het voorstel uit trek dan je conclusiesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:26 schreef Rickario het volgende:
[..]
Daar heb je denk ik wel gelijk. Maar op moment dat ik het voorstel deed wist ik nog niet dat ze zat te piekeren en was alles dik in orde. Maar ik laat het nu even rusten. Ben benieuwd waar het op uit draait.
Ik dacht nooit dat ik het irritant zou vinden als de man zichtbaar meer interesse in mij zou hebben dan andersom. Moet er toch van terugkomen. Dus geef je er gelijk in. (al heeft natuurlijk niet iedereen datquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:29 schreef Wicked-Game het volgende:
Geloof mij meiden krijgen jeuk als je erachteraan blijft hobbelen.
Jup, zo denk ik er ook over. Lastig want ze is te leuk om te laten schieten. Maar het is wel beter inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geloof mij meiden krijgen jeuk als je erachteraan blijft hobbelen. Dus hou het lekker luchtig, stel voorlopig even niks voor, en kijk de kat uit de boom. Als ze oprecht interesse in je heeft komt er vast wel een voorstel. Blijft het voorstel uit trek dan je conclusies
Er zijn zoveel meiden leuk...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:37 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jup, zo denk ik er ook over. Lastig want ze is te leuk om te laten schieten. Maar het is wel beter inderdaad.
Maar veel meer meiden niet...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Er zijn zoveel meiden leuk...
Spijker --> Kopquote:
Het gaat nog steeds uitstekend.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Ik kom me hier ook maar weer eens melden..
Yay!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
O, dan kan ik ook wel even een update posten hier!
Tussen mij en Coco98 gaat alles nog goed, we gaan binnenkort een weekje op vakantie.![]()
![]()
Nog een keer yay! Ik ga vaker een paar dagen niet bijlezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan. De Dokter had namelijk écht wel door dat m'n stemming wat inzakte na zijn nieuws over het zeilkamp, dus doen alsof m'n neus bloedde was geen optie.
Mijn insteek was om de lucht te klaren over die extra week elkaar niet zien, zodat er geen onduidelijkheid is en er geen dingen ingevuld kunnen worden die niet kloppen.
Ik heb hem uitgelegd dat ik die week extra niet zozeer een probleem vind, maar dat ik me wel verheugd had op het weerzien op 24 aug (ipv 31 aug). Hij begreep het, helemaal toen ik hem herinnerde aan mijn grote doel van 24 aug. Nu gaan we elkaar dus toch zien, al is het maar heel kort
Het was goed dat we dit besproken hebben, want De Dokter vond het wel wat vreemd dat ik moeite had met die week extra. Nu is dat uit de wereld en weet hij dat het niet zozeer om die week gaat, maar meer om het feit dat ik vrij laat hoorde dat mijn verwachtingen niet waargemaakt konden worden en dat ik daar een beetje teleurgesteld door was.
In dit gesprek refereerde hij tot tweemaal toe aan relaties; aan de ene kant mensen in een relatie die elkaar een maand (of langer) moeten missen door reizen, aan de andere kant mensen die elkaar nog geen dag kunnen missen.
Wéér een hint naar "relatie".
Ik besloot de stoute schoenen maar aan te trekken en alle onduidelijkheid daarover ook uit de wereld te helpen.
Het is dat ik De Dokter zo'n leuke bijnaam vind, want ik kan hem nu ook m'n vriend noemen
Verwachtingen daarover volledig op 1 lijn: ja, we hebben een relatie
What happened?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
quote:
Beiden een geweldige avond gehad. Maar nu achteraf vind ze toch dat het allemaal wat te snel is gegaan en dat ze even tijd nodig heeft om het te laten bezinken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:12 schreef Rickario het volgende:
[..]
Meestal heeft het andere redenen dat ze het zegt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
[..]
Beiden een geweldige avond gehad. Maar nu achteraf vind ze toch dat het allemaal wat te snel is gegaan.
Ach, we zullen zienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Meestal heeft het andere redenen dat ze het zegt.
quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:06 schreef Greyson het volgende:
Wat ben ik slecht in omgang met vrouwen.
Wij allemaal, daarom zitten we hierquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:06 schreef Greyson het volgende:
Wat ben ik slecht in omgang met vrouwen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij allemaal, daarom zitten we hier
nee we zitten hier om het vermaackquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij allemaal, daarom zitten we hier
ja snapt dat dit het eindgesprek wordt hèquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:58 schreef Clicks_nl het volgende:
M'n reactie was dan ook de vraag of ik even kon bellen en dat kon
Blijkt dat ik het iets zwart-witter las dan bedoeld, maar oa de afstand was toch wel een probleem voor haar. Inderdaad afgesproken dat we sowieso nog 1 keer afspreken om het face2face er over te hebben.
Als het aan mij ligt wil ik het namelijk nog niet opgeven...
Dit is precies de reden dat ik hier niet/amper meer postquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Meestal heeft het andere redenen dat ze het zegt.
Dat doe ik dan alsnog liever terwijl ik haar in de ogen kijk dan over de telefoon.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja snapt dat dit het eindgesprek wordt hè
ja snap ik ook, maar bereid je vast voor op zo'n gesprek ipv verheugen op date nr. xquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:19 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Dat doe ik dan alsnog liever terwijl ik haar in de ogen kijk dan over de telefoon.
Verheugen is het sowieso niet, ik verwacht ook niet dat ik in 1 gesprek haar twijfels weg kan nemen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja snap ik ook, maar bereid je vast voor op zo'n gesprek ipv verheugen op date nr. x
Vind jij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:10 schreef ook_gek het volgende:
Moeite nemen voor niks, zonde van de tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |