abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:49:15 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129964051

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129964391
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:53 schreef Yuki het volgende:

[..]

Precies dit ja. Ik ben sowieso wel van de cheesy "ik vind je lief" dingetjes, hoewel ik het dan weer niet met hartjes enzo wil doen.
Ik ben gewoon een romantische dweil :+
Ik vind je lief/je bent lief :X O, het toppunt van zoetsappigheid. Ik zou het persoonlijk nooit zeggen, hoe lief iemand ook is. En de keren dat ik het hoorde lachte ik het een beetje ongemakkelijk weg waarna ik subtiel en niet-oordelend zei; ik doe alsof ik het niet hoorde, en jij zegt het nooit weer oke? O+ Hoor ik het een tweede keer dan ben ik weg, zo erg kan ik er niet tegen. Altijd gedacht dat mensen dat zeggen omdat ze denken dat dat is wat een ander wil horen, maar dat er in de werkelijkheid niemand op zit te wachten. Doen het af met een knuffel of een kus, want het is vast goed bedoeld, maar krijgen enge kriebels van binnen, want zo slecht is het eigenlijk…

Maar toch!
  maandag 12 augustus 2013 @ 01:10:34 #3
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129964771
Nah, zo'n drama vind ik het niet. Het is niet alsof je iemand heel direct de liefde verklaart met "ik vind je lief".

Kaartje is overigens meer in de strekking van "Ik vind je leuk. Erg leuk."
  maandag 12 augustus 2013 @ 01:14:30 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129964911
Van dat soort dingen zal ik juist hele erge jeuk en het benoud van krijgen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129964996
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 01:10 schreef Yuki het volgende:
Nah, zo'n drama vind ik het niet. Het is niet alsof je iemand heel direct de liefde verklaart met "ik vind je lief".

Kaartje is overigens meer in de strekking van "Ik vind je leuk. Erg leuk."
Leuk is wel leuk. Het is "lief" denk ik, zo afstotend op de een-of-andere manier. Zeker voor leuk gaan en lief compleet vergeten voor altijd! Gaat iedere piemel spontaan van krimpen, dat sowieso.
  maandag 12 augustus 2013 @ 01:30:23 #6
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129965334
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 01:17 schreef Kola het volgende:

[..]

Leuk is wel leuk. Het is "lief" denk ik, zo afstotend op de een-of-andere manier. Zeker voor leuk gaan en lief compleet vergeten voor altijd! Gaat iedere piemel spontaan van krimpen, dat sowieso.
Niet mijn ervaring :D
pi_129965445
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 01:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

Niet mijn ervaring :D
:{ Meen je dit? Een man die hard wordt/blijft/niet krimpt tot een garnaal van "ik vind je lief". En de wereld is plat of wat.
pi_129965448
Bij "ik vind je lief", krijg ik het idee dat ik iets moet gaan doen waar ik geen zin in heb. Bij "Ik vind je leuk" , krijg ik het warm.
  maandag 12 augustus 2013 @ 01:40:58 #9
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129965598
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 01:34 schreef Kola het volgende:

[..]

:{ Meen je dit? Een man die hard wordt/blijft/niet krimpt tot een garnaal van "ik vind je lief". En de wereld is plat of wat.
Mensenlief, wat een drama maak je van die drie woorden :')

Nee, ik heb niet de ervaring dat een man prompt impotent wordt van "ik vind je lief." Maar goed, het is ook iets dat ik eerder zeg als ik knus op de bank/op bed lig te knuffelen met de man in kwestie, zonder dat daar binnen 5 minuten seks uit voort gaat vloeien.

In volle staat van opwinding heb ik nog nooit de behoefte gevoeld om dat soort dingen te zeggen.
  maandag 12 augustus 2013 @ 01:47:10 #10
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129965724
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 01:34 schreef m1st1g het volgende:
Bij "ik vind je lief", krijg ik het idee dat ik iets moet gaan doen waar ik geen zin in heb. Bij "Ik vind je leuk" , krijg ik het warm.
Waarom dan?
Misschien ben ik wereldvreemd, maar als ik zeg dat ik iemand lief vind, dan hoop ik hooguit dat hij zegt dat hij mij ook lief vindt. Komt dat niet, ook best. Oftewel, het is slechts een mededeling.

Als ik wil dat hij de afwas gaat doen/het vuilnis buitenzet/iets anders gaat doen waar je geen zin in kunt hebben, dan vraag ik daar gewoon om.
pi_129965765
...

[ Bericht 99% gewijzigd door Kola op 12-08-2013 02:31:00 ]
pi_129966407
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:59 schreef Kola het volgende:

[..]

Ik vind je lief/je bent lief :X O, het toppunt van zoetsappigheid. Ik zou het persoonlijk nooit zeggen, hoe lief iemand ook is. En de keren dat ik het hoorde lachte ik het een beetje ongemakkelijk weg waarna ik subtiel en niet-oordelend zei; ik doe alsof ik het niet hoorde, en jij zegt het nooit weer oke? O+ Hoor ik het een tweede keer dan ben ik weg, zo erg kan ik er niet tegen. Altijd gedacht dat mensen dat zeggen omdat ze denken dat dat is wat een ander wil horen, maar dat er in de werkelijkheid niemand op zit te wachten. Doen het af met een knuffel of een kus, want het is vast goed bedoeld, maar krijgen enge kriebels van binnen, want zo slecht is het eigenlijk…

Maar toch!
Je schreef al eerder zoiets. Waar is het in godsnaam verkeerd gegaan met je? :D Laat je emoties, danwel die van de ander gewoon eens toe!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_129966919
Ik heb er geen problemen mee, is toch het hetzelfde als 'ik vind je leuk'. Alleen op een wat andere manier.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129967495
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:47 schreef Yuki het volgende:

[..]

Die koffer ga ik niet zien, want ik zie 'm waarschijnlijk dinsdag voor 't laatst en hij vertrekt op vrijdag...
Dus dan is welkom-thuis een goed alternatief, vind ik :)
Stuur een kaartje naar het hotel van hem :7

quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 01:40 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mensenlief, wat een drama maak je van die drie woorden :')

Nee, ik heb niet de ervaring dat een man prompt impotent wordt van "ik vind je lief." Maar goed, het is ook iets dat ik eerder zeg als ik knus op de bank/op bed lig te knuffelen met de man in kwestie, zonder dat daar binnen 5 minuten seks uit voort gaat vloeien.

In volle staat van opwinding heb ik nog nooit de behoefte gevoeld om dat soort dingen te zeggen.
Inderdaad. Als ik een meid leuk vind en die vervolgens tegen mij zegt dat zij mij leuk/lief vindt. Of wat dan ook in welke woorden, ben ik alleen maar heel erg blij en word ik daar zeker niet impotent van :')

(damn wat een slecht lopende zin)
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:56:47 #15
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129968074
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:15 schreef Rickario het volgende:

[..]

Daar heb ik geen adres van :+

quote:
[..]

Inderdaad. Als ik een meid leuk vind en die vervolgens tegen mij zegt dat zij mij leuk/lief vindt. Of wat dan ook in welke woorden, ben ik alleen maar heel erg blij en word ik daar zeker niet impotent van :')

Ik denk toch ook dat dít meer de norm is dan wat Kola beschreef.
Wat is er nou niet leuk aan om te horen dat iemand je lief/leuk vindt?

Enige waarbij ik dat jeuk-/ongemakkelijke gevoel kan voorstellen is als de grootste creep (m/v) het tegen je zegt. Iemand waarvan je het gewoon niet wil horen.
pi_129968094
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:15 schreef Rickario het volgende:

[..]

[..]

Ach, ik word er soms wel een beetje ongemakkelijk van als een date dat zegt, maar dat ligt bij mij.
Heb sowieso al moeite om complimentjes te accepteren enzo.

Vind het fijn om te horen, maar zal het zelf niet gauw doen. En voordat ik "ik hou van je" over m'n lippen krijg.......
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_129968102
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daar heb ik geen adres van :+

[..]

Ik denk toch ook dat dít meer de norm is dan wat Kola beschreef.
Wat is er nou niet leuk aan om te horen dat iemand je lief/leuk vindt?

Enige waarbij ik dat jeuk-/ongemakkelijke gevoel kan voorstellen is als de grootste creep (m/v) het tegen je zegt. Iemand waarvan je het gewoon niet wil horen.
Ik vermoed dan ook dat Kola louter aanspraak krijgt van generieke creeps.
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:00:05 #18
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129968139
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:57 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Ach, ik word er soms wel een beetje ongemakkelijk van als een date dat zegt, maar dat ligt bij mij.

Vind het fijn om te horen, maar zal het zelf niet gauw doen. En voordat ik "ik hou van je" over m'n lippen krijg.......
Dat laatste gebeurt mij ook niet snel :N
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:04:08 #19
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_129968201
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:57 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Hoe te reageren op complimentjes is altijd lastig ja. Meer een 'dank je' of iets in die richting kan eigenlijk niet echt. Houden van is iets wat je niet bewust hoe uit te spreken natuurlijk. Dat merk je wel aan hoe hij / zij reageert op je en hoe je je met de andere persoon voelt.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:04:32 #20
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129968208
Yuki... zorg gewoon dat je die laatste avond bij hem slaapt. ;)

p.s. Leuk dat je motordate zo super was! Maar ja... motorrijdende mannen. O-)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_129968222
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:04 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Hoe te reageren op complimentjes is altijd lastig ja. Meer een 'dank je' of iets in die richting kan eigenlijk niet echt. Houden van is iets wat je niet bewust hoe uit te spreken natuurlijk. Dat merk je wel aan hoe hij / zij reageert op je en hoe je je met de andere persoon voelt.
Hoezo is dat moeilijk? Als je zelf het zelfde voelt geef je toch gewoon een stevige knuffel en begin je spontaan met zoenen of wat dan ook :7
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:07:40 #22
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129968243
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:04 schreef -Splash- het volgende:
Yuki... zorg gewoon dat je die laatste avond bij hem slaapt. ;)

p.s. Leuk dat je motordate zo super was! Maar ja... motorrijdende mannen. O-)
Donderdagochtend ga ik naar Biddinghuizen ivm Lowlands en hij vertrekt vrijdag naar Turkije. Dat wordt dus niets. Sterker nog... Ik vrees dat ik hem vanavond/morgenochtend voor 't laatst zie -O-

Motorrijdende mannen?
Motorrijdende, kitesurfende Dokter! O+ :9
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:14:22 #23
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129968353
quote:
17s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:07 schreef Yuki het volgende:

[..]

Donderdagochtend ga ik naar Biddinghuizen ivm Lowlands en hij vertrekt vrijdag naar Turkije. Dat wordt dus niets. Sterker nog... Ik vrees dat ik hem vanavond/morgenochtend voor 't laatst zie -O-

Motorrijdende mannen?
Motorrijdende, kitesurfende Dokter! O+ :9
Motorrijdende, wanabe wakeboardende IT-ers? -O- :+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:15:47 #24
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_129968380
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:05 schreef Rickario het volgende:

[..]

Hoezo is dat moeilijk? Als je zelf het zelfde voelt geef je toch gewoon een stevige knuffel en begin je spontaan met zoenen of wat dan ook :7
En dat is nou exact het probleem soms. Kan lastig zijn te herkennen of iemand hetzelfde voelt en dat op de man / vrouw af vragen is ook weer zoiets. Dan kan dat laatste nogal verkeerd uitpakken.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:16:12 #25
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129968389
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:14 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Motorrijdende, wanabe wakeboardende IT-ers? -O- :+
Die zijn ook leuk, hoor ;)

Ik weet hoe je je voelt, Yuki, maar zie het als een goede relatietest! De volgende keer gaan jullie gewoon lekker samen op vakantie :P
You can only have the sunshine after the rain..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')