Ik vind je lief/je bent liefquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies dit ja. Ik ben sowieso wel van de cheesy "ik vind je lief" dingetjes, hoewel ik het dan weer niet met hartjes enzo wil doen.
Ik ben gewoon een romantische dweil
Leuk is wel leuk. Het is "lief" denk ik, zo afstotend op de een-of-andere manier. Zeker voor leuk gaan en lief compleet vergeten voor altijd! Gaat iedere piemel spontaan van krimpen, dat sowieso.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:10 schreef Yuki het volgende:
Nah, zo'n drama vind ik het niet. Het is niet alsof je iemand heel direct de liefde verklaart met "ik vind je lief".
Kaartje is overigens meer in de strekking van "Ik vind je leuk. Erg leuk."
Niet mijn ervaringquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:17 schreef Kola het volgende:
[..]
Leuk is wel leuk. Het is "lief" denk ik, zo afstotend op de een-of-andere manier. Zeker voor leuk gaan en lief compleet vergeten voor altijd! Gaat iedere piemel spontaan van krimpen, dat sowieso.
quote:
Mensenlief, wat een drama maak je van die drie woordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:34 schreef Kola het volgende:
[..]Meen je dit? Een man die hard wordt/blijft/niet krimpt tot een garnaal van "ik vind je lief". En de wereld is plat of wat.
Waarom dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:34 schreef m1st1g het volgende:
Bij "ik vind je lief", krijg ik het idee dat ik iets moet gaan doen waar ik geen zin in heb. Bij "Ik vind je leuk" , krijg ik het warm.
Je schreef al eerder zoiets. Waar is het in godsnaam verkeerd gegaan met je?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:59 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik vind je lief/je bent liefO, het toppunt van zoetsappigheid. Ik zou het persoonlijk nooit zeggen, hoe lief iemand ook is. En de keren dat ik het hoorde lachte ik het een beetje ongemakkelijk weg waarna ik subtiel en niet-oordelend zei; ik doe alsof ik het niet hoorde, en jij zegt het nooit weer oke?
Hoor ik het een tweede keer dan ben ik weg, zo erg kan ik er niet tegen. Altijd gedacht dat mensen dat zeggen omdat ze denken dat dat is wat een ander wil horen, maar dat er in de werkelijkheid niemand op zit te wachten. Doen het af met een knuffel of een kus, want het is vast goed bedoeld, maar krijgen enge kriebels van binnen, want zo slecht is het eigenlijk…
Maar toch!
Stuur een kaartje naar het hotel van hemquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die koffer ga ik niet zien, want ik zie 'm waarschijnlijk dinsdag voor 't laatst en hij vertrekt op vrijdag...
Dus dan is welkom-thuis een goed alternatief, vind ik
Inderdaad. Als ik een meid leuk vind en die vervolgens tegen mij zegt dat zij mij leuk/lief vindt. Of wat dan ook in welke woorden, ben ik alleen maar heel erg blij en word ik daar zeker niet impotent vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mensenlief, wat een drama maak je van die drie woorden
Nee, ik heb niet de ervaring dat een man prompt impotent wordt van "ik vind je lief." Maar goed, het is ook iets dat ik eerder zeg als ik knus op de bank/op bed lig te knuffelen met de man in kwestie, zonder dat daar binnen 5 minuten seks uit voort gaat vloeien.
In volle staat van opwinding heb ik nog nooit de behoefte gevoeld om dat soort dingen te zeggen.
Daar heb ik geen adres vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Stuur een kaartje naar het hotel van hem
Ik denk toch ook dat dít meer de norm is dan wat Kola beschreef.quote:[..]
Inderdaad. Als ik een meid leuk vind en die vervolgens tegen mij zegt dat zij mij leuk/lief vindt. Of wat dan ook in welke woorden, ben ik alleen maar heel erg blij en word ik daar zeker niet impotent van
(damn wat een slecht lopende zin)
Ach, ik word er soms wel een beetje ongemakkelijk van als een date dat zegt, maar dat ligt bij mij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Stuur een kaartje naar het hotel van hem
[..]
Inderdaad. Als ik een meid leuk vind en die vervolgens tegen mij zegt dat zij mij leuk/lief vindt. Of wat dan ook in welke woorden, ben ik alleen maar heel erg blij en word ik daar zeker niet impotent van
(damn wat een slecht lopende zin)
Ik vermoed dan ook dat Kola louter aanspraak krijgt van generieke creeps.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar heb ik geen adres van
[..]
Ik denk toch ook dat dít meer de norm is dan wat Kola beschreef.
Wat is er nou niet leuk aan om te horen dat iemand je lief/leuk vindt?
Enige waarbij ik dat jeuk-/ongemakkelijke gevoel kan voorstellen is als de grootste creep (m/v) het tegen je zegt. Iemand waarvan je het gewoon niet wil horen.
Dat laatste gebeurt mij ook niet snelquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:57 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ach, ik word er soms wel een beetje ongemakkelijk van als een date dat zegt, maar dat ligt bij mij.
Heb sowieso al moeite om complimentjes te accepteren enzo.
Vind het fijn om te horen, maar zal het zelf niet gauw doen. En voordat ik "ik hou van je" over m'n lippen krijg.......
Hoe te reageren op complimentjes is altijd lastig ja. Meer een 'dank je' of iets in die richting kan eigenlijk niet echt. Houden van is iets wat je niet bewust hoe uit te spreken natuurlijk. Dat merk je wel aan hoe hij / zij reageert op je en hoe je je met de andere persoon voelt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:57 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ach, ik word er soms wel een beetje ongemakkelijk van als een date dat zegt, maar dat ligt bij mij.
Heb sowieso al moeite om complimentjes te accepteren enzo.
Vind het fijn om te horen, maar zal het zelf niet gauw doen. En voordat ik "ik hou van je" over m'n lippen krijg.......
Hoezo is dat moeilijk? Als je zelf het zelfde voelt geef je toch gewoon een stevige knuffel en begin je spontaan met zoenen of wat dan ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:04 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hoe te reageren op complimentjes is altijd lastig ja. Meer een 'dank je' of iets in die richting kan eigenlijk niet echt. Houden van is iets wat je niet bewust hoe uit te spreken natuurlijk. Dat merk je wel aan hoe hij / zij reageert op je en hoe je je met de andere persoon voelt.
Donderdagochtend ga ik naar Biddinghuizen ivm Lowlands en hij vertrekt vrijdag naar Turkije. Dat wordt dus niets. Sterker nog... Ik vrees dat ik hem vanavond/morgenochtend voor 't laatst ziequote:Op maandag 12 augustus 2013 09:04 schreef -Splash- het volgende:
Yuki... zorg gewoon dat je die laatste avond bij hem slaapt.
p.s. Leuk dat je motordate zo super was! Maar ja... motorrijdende mannen.
Motorrijdende, wanabe wakeboardende IT-ers?quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Donderdagochtend ga ik naar Biddinghuizen ivm Lowlands en hij vertrekt vrijdag naar Turkije. Dat wordt dus niets. Sterker nog... Ik vrees dat ik hem vanavond/morgenochtend voor 't laatst zie
Motorrijdende mannen?
Motorrijdende, kitesurfende Dokter!![]()
En dat is nou exact het probleem soms. Kan lastig zijn te herkennen of iemand hetzelfde voelt en dat op de man / vrouw af vragen is ook weer zoiets. Dan kan dat laatste nogal verkeerd uitpakken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:05 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hoezo is dat moeilijk? Als je zelf het zelfde voelt geef je toch gewoon een stevige knuffel en begin je spontaan met zoenen of wat dan ook
Die zijn ook leuk, hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Motorrijdende, wanabe wakeboardende IT-ers?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |