SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Ik ben het wel met haar eens, maar ik begrijp wel waarom Wilfried deze vraag stelde. Voor de gemiddelde Palestijn ben je als actief Hamaslid een verzetsheld, voor de Israëlier (en de rest van de wereld) een terrorist.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus je bent het niet eens met Bea?? Want dat is wat zij zei toen Wilfried vroeg 'terrorisme of vrijheidsstrijder?""Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Sorry! Maar ja, dat krijg je als een varken als avatar neemtquote:
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Mijn oude avatar was inderdaad toepasselijker geweest vanavond.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sorry! Maar ja, dat krijg je als een varken als avatar neemt![]()
Je snapt het niet.... Bij het ene (vrijheidsstrijder) gaat het om het Doel, bij het andere om het Middel (terrorisme). Die twee zaken kun je niet met elkaar vergelijken cq tegenover elkaar zetten.. Appels en peren dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben het wel met haar eens, maar ik begrijp wel waarom Wilfried deze vraag stelde. Voor de gemiddelde Palestijn ben je als actief Hamaslid een verzetsheld, voor de Israëlier (en de rest van de wereld) een terrorist.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Moet ff goed denken hoor.... uit de goeie ouwe tijd van Laura Dekkerquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn oude avatar was inderdaad toepasselijker geweest vanavond.
Deze. Dekker volgt niemand nog volgens mij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Moet ff goed denken hoor.... uit de goeie ouwe tijd van Laura Dekker![]()
Ah! Lachen die avatarquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze. Dekker volgt niemand nog volgens mij.Kende ik ook nog niet, is van na LD
(topic ging nog best lang door....)Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik snap het wel, maar ik snap de vraagstelling ook.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je snapt het niet.... Bij het ene (vrijheidsstrijder) gaat het om het Doel, bij het andere om het Middel (terrorisme). Die twee zaken kun je niet met elkaar vergelijken cq tegenover elkaar zetten.. Appels en peren dus"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze viert nog steeds vakantie, niet interessant.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ah! Lachen die avatarKende ik ook nog niet, is van na LD
(topic ging nog best lang door....)![]()
Ok.. je snapt een domme vraag...quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik snap de vraagstelling ook.
Ik vind hem discutabel. Het doel of het middel is alsnog een interpretatie, eenzelfde soort als wanneer je iemand direct vrijheidsstrijder of terrorist niemt. Oftewel, er spelen andere zaken dan middel of doel nog steeds een rol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je snapt het niet.... Bij het ene (vrijheidsstrijder) gaat het om het Doel, bij het andere om het Middel (terrorisme). Die twee zaken kun je niet met elkaar vergelijken cq tegenover elkaar zetten.. Appels en peren dusKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Meen je dat nou? Ze praat niet alleen te veel en te snel, maar ze laat de vragen niet echt op zich inwerken, denkt niet na voor ze iets zegt en probeert niet buiten haar eigen kaders te denken. Dat vind ik geen teken van intelligentie, laat staat van buitengewone intelligentie, zoals in de voorbeschouwing beloofd werd. Maar waar ik echt versteld van stond, was haar antwoord op de vraag of ze nooit aan het bestaan van God heeft getwijfeld. Nee. Nee!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is nooit bagger geweest, het is een lekker wijf en nog slim ook. Ze praat alleen een beetje snel.
En ik mis de pijnlijke stiltes.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:56 schreef Disana het volgende:
Afijn, het boeit alweer minder. Ik ga naar bed
gastquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind hem discutabel. Het doel of het middel is alsnog een interpretatie, eenzelfde soort als wanneer je iemand direct vrijheidsstrijder of terrorist niemt. Oftewel, er spelen andere zaken dan middel of doel nog steeds een rol.
Dat dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ze praat niet alleen te veel en te snel, maar ze laat de vragen niet echt op zich inwerken, denkt niet na voor ze iets zegt en probeert niet buiten haar eigen kaders te denken. Dat vind ik geen teken van intelligentie, laat staat van buitengewone intelligentie, zoals in de voorbeschouwing beloofd werd. Maar waar ik echt versteld van stond, was haar antwoord op de vraag of ze nooit aan het bestaan van God heeft getwijfeld. Nee. Nee!
En ik mis de pijnlijke stiltes.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ze noemde net unsere mutter unsere vater, heeft ze daar ook een fragment van laten zien? Schakel later in.![]()
Artikel 5 van de Navo heeft niks met Afghanistan missie te maken.Kein gewalt! Wir sind das volk!
op yt staan ze gewoon niet geblurred. Best de moeite waard die docu trouwensquote:
I'm not the girl in the picture..![]()
O? Wat is de grondslag dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Artikel 5 van de Navo heeft niks met Afghanistan missie te maken.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Het was ironisch bedoeld, ik faal.quote:
Kein gewalt! Wir sind das volk!
De grondslag van wat?quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dat had ik idd ff niet doorquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het was ironisch bedoeld, ik faal.
Ja 0ne_of_the_few? Zonder te googlen he!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
wat houdt dat artikel 5 dan in?Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Dat wijf lult alle onderwerpen aan elkaar zonder goed bruggetje.... 'vrijheid is ook vechten' bla blaTú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik zie nog een klein beetje een rooie draad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat wijf lult alle onderwerpen aan elkaar zonder goed bruggetje.... 'vrijheid is ook vechten' bla bla![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit wordt een hele avond een college over terrorisme..... lijkt me niet de bedoeling van Zomergasten.... het moet over die gasten zelf gaan.... saaie avond dus...Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Als zij daadwerkelijk rammstein als antisemitisch heeft bestempeld is ze totaal ongeloofwaardig , dat soort labels plak je niet op iets of iemand zonder het zeker te weten. Hoogleraar waardig ( in Nederland dan ).Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
Hele avondquote:En nee je hebt geen gelijk gekregen. Wel over dat het saai is, al is dat subjectief.
know'm sayin?
word? word.![]()
VN resoluties, vraag van afghanistan en vraag van de VS. Artikel 5 is na 911 in werking geroepen maar staat los van de nederlandse missie in Afghansitan. Er zijn wel artikelen waarin lidstaten van de Navo een formele vraag doen voor steun. Dat speelde ook bij de situatie waar Balkenende over viel. Een dergelijk formeel verzoek doet men alleen als ze al weten dat het land ja zegt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
............ van de missie.....
Artikel 5 is een aanval op 1 van ons is een aanval op ons allen. Waarbij elk lidstaat formele verplichtingen heeft terwijl de afghanistanmissie een optionele verplichting geeft. Afghanistan heeft een nieuwe grondwet na de Taliban gekregen met steun van de VS en de Navo. Als de missie op basis van artikel 5 zou zijn gebaseerd zou dat betekenen dat men nu tegen de staat Afghanistan zou vechten. Terwijl het juist die staat probeert op te bouwen, op aanvraag van die staat.
Het was slordig van haar.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik vind het soms ook iets te makkelijk wat dingen roepen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat wijf lult alle onderwerpen aan elkaar zonder goed bruggetje.... 'vrijheid is ook vechten' bla blaKein gewalt! Wir sind das volk!
En als het over Putten gaat is ze er te persoonlijk bij betrokken?quote:
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ach, Rammstein zelf maakt zich daar niet zo druk om, die spuiten lekker hun sperma rond op het podium. Al hebben ze natuurlijk als reactie op die aantijgingen wel ooit het nummer links234 geschreven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:08 schreef truthortruth het volgende:
Als zij daadwerkelijk rammstein als antisemitisch heeft bestempeld is ze totaal ongeloofwaardig , dat soort labels plak je niet op iets of iemand zonder het zeker te weten. Hoogleraar waardig ( in Nederland dan ).![]()
Ik ga niet kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:10 schreef Friek_ het volgende:
RobertoCarlos, de man die gewoon uitgenodigd moet worden vanwege zijn o zo interessante forumposts.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik schrijf een scriptie over de wederopbouw van Afghanistan, dus ook niet zo moeilijk zonder google hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja 0ne_of_the_few? Zonder te googlen he!Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik moest lachen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:10 schreef Friek_ het volgende:
RobertoCarlos, de man die gewoon uitgenodigd moet worden vanwege zijn o zo interessante forumposts.![]()
En vanwege zijn uitstekende kennis van tv-fragmenten, vanwege zijn uitermate boeiende leven en natuurlijk vanwege zijn grote schare fansquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:10 schreef Friek_ het volgende:
RobertoCarlos, de man die gewoon uitgenodigd moet worden vanwege zijn o zo interessante forumposts.
Dat klopt, maar het gaat me dan ook niet om Rammstein maar om haar. Als zij in staat is dat soort labels te plaatsen zonder daadwerkelijk te weten waar ze het over heeft is dat een complete diskwalificatie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach, Rammstein zelf maakt zich daar niet zo druk om, die spuiten lekker hun sperma rond op het podium. Al hebben ze natuurlijk als reactie op die aantijgingen wel ooit het nummer links234 geschreven.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
Shine on your crazy diamond. Ik ben fan van B.
Is ook zo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:13 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het gaat me dan ook niet om Rammstein maar om haar. Als zij in staat is dat soort labels te plaatsen zonder daadwerkelijk te weten waar ze het over heeft is dat een complete diskwalificatie.![]()
Ok, verhaal ziet er goed uitquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik schrijf een scriptie over de wederopbouw van Afghanistan, dus ook niet zo moeilijk zonder google hoor.Eindelijk iemand die iets roept met wel verstand van zaken
Dat moet voor u een bijzonder ongewone ervaring zijn, inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, verhaal ziet er goed uitEindelijk iemand die iets roept met wel verstand van zaken
![]()
Pink Floyd is het beste dat er is.quote:
Slechts weinigen evenaren mijquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat moet voor u een bijzonder ongewone ervaring zijn, inderdaad.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Had ze meer Pink Floyd dat dit net?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Al bij al vond ik het toch geen slechte uitzending. Ze blijft wat van een drammerige calviniste hebben, maar ze snijdt wel een aantal aardige punten aan.![]()
Al met al bedoel jequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:23 schreef Reya het volgende:
Al bij al vond ik het toch geen slechte uitzending. Ze blijft wat van een drammerige calviniste hebben, maar ze snijdt wel een aantal aardige punten aan.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Die Duitsers, die konden pas hard zingen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 23:30:19 ]![]()
Bedankt voor deze zinnige infoquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:24 schreef Friek_ het volgende:
Die Duitsers, die kommen pas hard zingen.
Heb ruim een uur gezien, maar vond het best vermakelijk eigenlijk. Ga zeker de rest terugkijken. Van wat ik gezien heb was het beter dan vorige week. Ze had wel een verhaal te vertellen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:23 schreef Reya het volgende:
Al bij al vond ik het toch geen slechte uitzending. Ze blijft wat van een drammerige calviniste hebben, maar ze snijdt wel een aantal aardige punten aan.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Leermomentje voor jequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Bedankt voor deze zinvolle toevoeging.
Bent u eigenlijk al afgestudeerd, of loopt u nog altijd de academische pseudo-intellectueel uit te hangen?quote:![]()
Maar dat waren ook geen lieverdjes...quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:24 schreef Friek_ het volgende:
Die Duitsers, die kommen pas hard zingen.![]()
Afsluiten met een psalm, altijd goed.
Eindelijk een uitzending die uit te houden was.
Ja. Ja.... ja. ja, dat zal allemaal wel. Maar ze heeft mooie benen in een sexy rood rokje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
Meen je dat nou? Ze praat niet alleen te veel en te snel, maar ze laat de vragen niet echt op zich inwerken, denkt niet na voor ze iets zegt en probeert niet buiten haar eigen kaders te denken. Dat vind ik geen teken van intelligentie, laat staat van buitengewone intelligentie, zoals in de voorbeschouwing beloofd werd. Maar waar ik echt versteld van stond, was haar antwoord op de vraag of ze nooit aan het bestaan van God heeft getwijfeld. Nee. Nee!
En ik mis de pijnlijke stiltes.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Ondanks dat het soms meer een monoloog was dan een gesprek (wat het ook wel wat vermoeiend maakte), bleef voor mij deze hele uitzending interessant en vond ik het een leuke Zomergastenaflevering.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Ik vond het wel boeiend hoor. Maar ik kan niet goed oordelen wat ik van haar vind. Dat gelovige moet ik helemaal niet, ik houd wel van haar manier van vertellen, vond de meeste fragmenten wel boeiend, soms sprak ze hele ware taal, maar soms raakte het weer kant noch wal.![]()
Geweldige uitzending, maar jammer van de psalm. Koren op de molen van atheisten die het niet zo op intelligente vrouwen hebben.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Maar wat heeft ze er toch onder aan? Een dikke maillot of zo?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja. Ja.... ja. ja, dat zal allemaal wel. Maar ze heeft mooie benen in een sexy rood rokje.![]()
Die melodieën zijn vaak prachtig. En zo met z'n alle gezongen galmt het de kerk uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:25 schreef alors het volgende:
Zulk kerkgezang, ik word daar echt naar van, zo triest en beklemmend.
Dat zul je bij de Katholieken niet meemaken.Wie dit leest is gek![]()
Ze zat wel een beetje islamitische terroristen goed te praten. Ik verwacht ten minste twee tweets van Geert.![]()
Ze handelde het PRISM-schandaal in 30 seconden af met de mededeling dat uitgelegd moet worden waar het voor wordt gedaan, het schenden van privacy. Dat is onvergeeflijk dom en daar kan geen geil rokje tegenop.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja. Ja.... ja. ja, dat zal allemaal wel. Maar ze heeft mooie benen in een sexy rood rokje.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
over welke studie heb je het dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Bent u eigenlijk al afgestudeerd, of loopt u nog altijd de academische pseudo-intellectueel uit te hangen?Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik vind juist alle Psalmen wbt melodie op elkaar lijken of ben ik nou gek?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die melodieën zijn vaak prachtig. En zo met z'n alle gezongen galmt het de kerk uit.
Dat zul je bij de Katholieken niet meemaken."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:30 schreef Tinkepink het volgende:
Geweldige uitzending, maar jammer van de psalm. Koren op de molen van atheisten die het niet zo op intelligente vrouwen hebben.![]()
![]()
Wij werden op mijn School met de Bijbel zelfs geïnstrueerd om niet te variëren in de duur van elke noot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind juist alle Psalmen wbt melodie op elkaar lijken of ben ik nou gek?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat laat ik aan u, een genie als u zal vast wel verscheidene studies hebben afgerond.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
over welke studie heb je het dan?![]()
Moet jij eens bij ons in de kerk komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die melodieën zijn vaak prachtig. En zo met z'n alle gezongen galmt het de kerk uit.
Dat zul je bij de Katholieken niet meemaken.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Probeer maar eens mee te zingen. Dat gaat een eind goed maar dan zit er vaak ineens een riedeltje omhoog inquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind juist alle Psalmen wbt melodie op elkaar lijken of ben ik nou gek?Wie dit leest is gek![]()
Alsof zijn achterban dit heeft gezien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:32 schreef Friek_ het volgende:
Ze zat wel een beetje islamitische terroristen goed te praten. Ik verwacht ten minste twee tweets van Geert.![]()
Ja ik ben ook wel eens in de kerk geweest of bij een begrafenis, maar ik kan er niks mee. Het is voor mij echt de muzikale belichaming van die zondige calvinistische houding. Geen spatje plezier of vrolijkheid zit erin.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zul je bij de Katholieken niet meemaken.know'm sayin?
word? word.![]()
Zingen jullie wel dan? Dat je het ook kan horen bedoel ik?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet jij eens bij ons in de kerk komen.
Wie dit leest is gek![]()
Dat is waar, maar om Rob Wijnberg in een geil rokje te steken, dat gaat ook wat ver.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze handelde het PRISM-schandaal in 30 seconden af met de mededeling dat uitgelegd moet worden waar het voor wordt gedaan, het schenden van privacy. Dat is onvergeeflijk dom en daar kan geen geil rokje tegenop.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Rob Wijnbergquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar om Rob Wijnberg in een geil rokje te steken, gaat ook wat ver.
know'm sayin?
word? word.![]()
Dat heb ik in mijn jeugd toch bijzonder veel moeten doen en nee, ik zie het niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Probeer maar eens mee te zingen. Dat gaat een eind goed maar dan zit er vaak ineens een riedeltje omhoog in"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Nogmaals: beste zomergasten sinds tijden.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Op onze kosten, toen dat nog kon.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat laat ik aan u, een genie als u zal vast wel verscheidene studies hebben afgerond.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik wil best een geil rokje aantrekken en slimme dingen zeggen, maar ik ben een babbelkont en zou me om die reden alleen al nooit en te nimmer op televisie vertonen. Ken je beperkingen. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar om Rob Wijnberg in een geil rokje te steken, gaat ook wat ver.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Hier in de kerk wordt wel veel gezongen ja. Zit ook regelmatig stampvol en niet alleen met bejaarden. En dat voor een katholieke kerk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zingen jullie wel dan? Dat je het ook kan horen bedoel ik?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Tegenwoordig wordt er in kerken steeds meer ritmisch gezongen i.p.v. isoritmisch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij werden op mijn School met de Bijbel zelfs geïnstrueerd om niet te variëren in de duur van elke noot.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Aan de andere kant, over het PRISM-schandaal is de afgelopen tijd wel weer genoeg gezegd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze handelde het PRISM-schandaal in 30 seconden af met de mededeling dat uitgelegd moet worden waar het voor wordt gedaan, het schenden van privacy. Dat is onvergeeflijk dom en daar kan geen geil rokje tegenop.![]()
Weinig slims daarentegen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Aan de andere kant, over het PRISM-schandaal is de afgelopen tijd wel weer genoeg gezegd.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik kom nog wel met enige regelmaat in de kerk van een vriendin en dat is een Pinkstergemeente. Veel leukere muziek dan al die Psalmen van de kerk in mijn kindertijd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Tegenwoordig wordt er in kerken steeds meer ritmisch gezongen i.p.v. isoritmisch."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Er zijn ook feestelijke liederen genoeg. Al zal dat bij een begrafenis minder zijn en gereformeerden zijn natuurlijk per definitie een en al zonde. Maar ook zij hebben hun favorieten die ze graag zingen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel eens in de kerk geweest of bij een begrafenis, maar ik kan er niks mee. Het is voor mij echt de muzikale belichaming van die zondige calvinistische houding. Geen spatje plezier of vrolijkheid zit erin.Wie dit leest is gek![]()
De grootste verrassing van vanavond vind ik toch wel dat de keuzefilm niet duitstalig is.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ik vind babbelkonten op televisie best fijn en ok, maar ze hebben een vlijmscherpe interviewer nodig die met de vuist op tafel durft en heel goed weet waar de ander over praat zodat ie op tijd de juiste vragen stelt. Wilfried is te veel een ouwejongenskrentenbrood-type, die wil lekker lullen over iemands persooooooonlijke levensdrama's en vooral veel mooie filmpjes zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil best een geil rokje aantrekken en slimme dingen zeggen, maar ik ben een babbelkont en zou me om die reden alleen al nooit en te nimmer op televisie vertonen. Ken je beperkingen. Zouden meer mensen moeten doen.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel eens in de kerk geweest of bij een begrafenis, maar ik kan er niks mee. Het is voor mij echt de muzikale belichaming van die zondige calvinistische houding. Geen spatje plezier of vrolijkheid zit erin.
Dat is geen psalm.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Daar heb je gelijk in. Maar er is ook een zekere ontvankelijkheid bij de geïnterviewde voor nodig en die zag ik bij De Graaf niet. Het programma was meer als het lezen van een boek vanwege het gebrek aan interactie, of het luisteren naar een hoorcollege. Voor dat laatste heb ik geen geduld meer, en ik kies alleen boeken van auteurs die ik hoog heb zitten. Iemand die nooit aan het bestaan van God heeft getwijfeld, kan ik onmogelijk hoog achten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vind babbelkonten op televisie best fijn en ok, maar ze hebben een vlijmscherpe interviewer nodig die met de vuist op tafel durft en heel goed weet waar de ander over praat zodat ie op tijd de juiste vragen stelt. Wilfried is te veel een ouwejongenskrentenbrood-type, die wil lekker lullen over iemands persooooooonlijke levensdrama's en vooral veel mooie filmpjes zien.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Of ze heeft wel getwijfeld, maar wilde dat onderwerp buiten de uitzending houden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar er is ook een zekere ontvankelijkheid bij de geïnterviewde voor nodig en die zag ik bij De Graaf niet. Het programma was meer als het lezen van een boek vanwege het gebrek aan interactie, of het luisteren naar een hoorcollege. Voor dat laatste heb ik geen geduld meer, en ik kies alleen boeken van auteurs die ik hoog heb zitten. Iemand die nooit aan het bestaan van God heeft getwijfeld kan ik onmogelijk hoog achten.![]()
En dat is dus saaie televisie, iemand die alleen haar riedeltje afdraait. Als hoorcollege was het een geslaagd programma, en ik vond het ook goed dat ze binnen haar thema bleef. Ik heb wat interessante dingen gezien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Of ze heeft wel getwijfeld, maar wilde dat onderwerp buiten de uitzending houden.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Zoals ik al eerder zei.... en helemaal eensch!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar er is ook een zekere ontvankelijkheid bij de geïnterviewde voor nodig en die zag ik bij De Graaf niet. Het programma was meer als het lezen van een boek vanwege het gebrek aan interactie, of het luisteren naar een hoorcollege. Voor dat laatste heb ik geen geduld meer, en ik kies alleen boeken van auteurs die ik hoog heb zitten. Iemand die nooit aan het bestaan van God heeft getwijfeld, kan ik onmogelijk hoog achten.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Dan moet ze in Zomergasten gaan zitten. Plus: dan moet ze dat zeggen tijdens ZGquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Of ze heeft wel getwijfeld, maar wilde dat onderwerp buiten de uitzending houden.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Iemand die nooit twijfelt is geen mens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:45 schreef Reya het volgende:
Of ze heeft wel getwijfeld, maar wilde dat onderwerp buiten de uitzending houden.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Maar wel mooi.quote:
(Ik hoopte dat je het verschil niet zou weten.)
Heel mooi. Ben gek op mannenkoren en ik vind dit zo'n prachtig lied.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar wel mooi.
![]()
Mij maak je niets wijs hoor, als gedoopt christenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar wel mooi.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik vind dan ook dat het zingen van dit soort liederen alleen voorbehouden moet zijn aan mannen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel mooi. Ben gek op mannenkoren en ik vind dit zo'n prachtig lied."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat het zingen van dit soort liederen alleen voorbehouden moet zijn aan mannen.![]()
Sowieso horen vrouwen alleen achter het aanrecht, maar dat is een andere discussie.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze moet helemaal niks.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dan moet ze in Zomergasten gaan zitten. Plus: dan moet ze dat zeggen tijdens ZGHe's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
En om een moderne misvatting uit de weg te ruimen: in Zomergasten gaat het niet om de gast. Zijn of haar persoonlijke leven boeit me tot op zekere hoogte geen ene sikkepit. In Zomergasten gaat het om de fragmenten; de gast is er om de fragmenten te duiden (op aangeven van de presentator).He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Van mij mogen ze de fragmenten weglaten. De marathoninterviews bij de VPRO vind ik ook gewqeldig. Ik heb het dus juist andersom. Beelden zijn een onderbreking van een goed gesprek. Dat blijkt ook vaak als ze zeggen, daar komen we later op terug. Eerst een nieuw fragment. Dan komen ze er vrijwel nooit op terug. Was het gesprek net interessant aan het worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:13 schreef Ringo het volgende:
En om een moderne misvatting uit de weg te ruimen: in Zomergasten gaat het niet om de gast. Zijn of haar persoonlijke leven boeit me tot op zekere hoogte geen ene sikkepit. In Zomergasten gaat het om de fragmenten; de gast is er om de fragmenten te duiden (op aangeven van de presentator).
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Wat ik begrijp waren de laatste 2 uur wel interessant ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik heb vandaag niet gekekenquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:31 schreef tong80 het volgende:
Wat ik begrijp waren de laatste 2 uur wel interessant ?![]()
En hoeveel fragmenten had deze babbelaarster ook alweer?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:13 schreef Ringo het volgende:
En om een moderne misvatting uit de weg te ruimen: in Zomergasten gaat het niet om de gast. Zijn of haar persoonlijke leven boeit me tot op zekere hoogte geen ene sikkepit. In Zomergasten gaat het om de fragmenten; de gast is er om de fragmenten te duiden (op aangeven van de presentator).
1 per half uur?
Dit was een ongevraagd college over Duitsland en haar sympathie daarvoor met een zijsprong naar terrorisme.
En..oh ja christendom en Putten.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Had ze nog iets luchtigs uitgekozen ? Iets met muziek of humor. Vond het eerste uur al zwaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
En hoeveel fragmenten had deze babbelaarster ook alweer?
1 per half uur?
Dit was een ongevraagd college over Duitsland en haar sympathie daarvoor met een zijsprong naar terrorisme.
En..oh ja christendom en Putten.
Ik ben het met je eens, ik kan ook uren luisteren naar een boeiend gesprek, maar ik was nu wel blij met soms een fragment door haar manier van vertellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:29 schreef tong80 het volgende:
Van mij mogen ze de fragmenten weglaten. De marathoninterviews bij de VPRO vind ik ook gewqeldig. Ik heb het dus juist andersom. Beelden zijn een onderbreking van een goed gesprek. Dat blijkt ook vaak als ze zeggen, daar komen we later op terug. Eerst een nieuw fragment. Dan komen ze er vrijwel nooit op terug. Was het gesprek net interessant aan het worden.![]()
Fragment uit Paul und Paula was het meest luchtige van de hele uitzending.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ze nog iets luchtigs uitgekozen ? Iets met muziek of humor. Vond het eerste uur al zwaar.![]()
Dan kijk ik niet naar de herhaling maar uitzending gemist.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fragment uit Paul und Paula was het meest luchtige van de hele uitzending.
Typisch geval van Duitse (DDR) humor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:37 schreef Kingstown het volgende:
Fragment uit Paul und Paula was het meest luchtige van de hele uitzending.
Nou, dan weet je het wel.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Het eerste uur lag al zwaar op m'n maag. Was doodop alleen al door de stortvloed aan reperterende staccato stroom aan woorden. Als de Jong zijn zin nog niet had afgemaakt begon ze al te ratelen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ik kan ook uren luisteren naar een boeiend gesprek, maar ik was nu wel blij met soms een fragment door haar manier van vertellen.
Wat ik heb gezien kreeg ie geen kans er een gesprek van te maken. Misschien had ie idd assertiever moeten zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:40 schreef chufi het volgende:
Wilfried moet wel beter doen next week ....
Ja zoiets heb ik ook gezien van wat ik er van gezien heb...quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien kreeg ie geen kans er een gesprek van te maken. Misschien had ie idd assertiever moeten zijn.![]()
Ik had het gevoel dat Wilfried het vanavond wel best vond. Hij had volgens mij niet echt een connectie met haar en vond het wel makkelijk dat zij maar door ratelde.
Hoefde hij niet al te kritische vragen te stellen en de diepte in te gaan.
Ook een beetje geval van heel andere interesse hebben?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Dat had je natuurlijk op je klompen kunnen zien aankomen als je wist wie zij is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:33 schreef golfer het volgende:
O ja, enDuitsland
.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Ischa had haar het vuur aan de schenen gelegt. Maar ja, wie kan Ischa evenaren ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:44 schreef golfer het volgende:
Ik had het gevoel dat Wilfried het vanavond wel best vond. Hij had volgens mij niet echt een connectie met haar en vond het wel makkelijk dat zij maar door ratelde.
Hoefde hij niet al te kritische vragen te stellen en de diepte in te gaan.
Ook een beetje geval van heel andere interesse hebben?
Ben ook een Duitsland liefhebber. Mee opgegroeid he ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat had je natuurlijk op je klompen kunnen zien aankomen als je wist wie zij is.
O ja, enDuitsland
.
Ischa had er een vervelend maarjevaderdanmaarjevaderdan-gesprek van gemaakt.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Dan was het iig een gesprek geweest. Dit was een monoloog.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:47 schreef Ringo het volgende:
Ischa had er een vervelend maarjevaderdanmaarjevaderdan-gesprek van gemaakt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: