quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het toen niet gelezen in de algemene voorwaarden. Maar die lees ik ook eigenlijk nooit.
17 inderdaad, uit Twentequote:Op maandag 12 augustus 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het toen niet gelezen in de algemene voorwaarden. Maar die lees ik ook eigenlijk nooit.
[..]
Ghehe
Maarre ASL aub!
Jij bent goed!!quote:
Hoe is het met de stoplichten daar?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
17 inderdaad, uit Twenteinb4 colagrapjes
En ja dat ik een vrouwtje ben leek me wel duidelijk
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Down boy!!
Je hebt al een vriendin!!
Snap 'm niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent goed!!
[..]
Hoe is het met de stoplichten daar?
Smurf!!!quote:
quote:
Ik las al zoiets ja, vast m'n "Roy in een hoekje" opmerkingquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smurf!!!
Je staat in mijn fobo
Uhuh.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik las al zoiets ja, vast m'n "Roy in een hoekje" opmerking
Mobiel kun je zo lastig overal bij..
Wel okayquote:
Oh jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook twente toch? Ik mocht niet over coooooooooooooooooola beginnen dus
Dat is toch standaard na het eten van Chinees?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel okay
Alleen al 2 dagen misselijk na zaterdag Chinees gegeten te hebben
Ik bespring niet elke vrouw die nieuw is hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Down boy!!
Je hebt al een vriendin!!
Wel hallo dan!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hoi, dat kan kloppen
Ik postte hiervoor in een zekere SC die is opgeheven dus ik probeer nu een beetje mijn horizon te verbreden en in meerdere SC's/subfora een kijkje te nemen haha
Dan ben je de enigequote:Op maandag 12 augustus 2013 17:11 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik bespring niet elke vrouw die nieuw is hoor
Mwah, normaal niet zo'n last van, eet het ook bijna nooit..quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch standaard na het eten van Chinees?
Je bent zeker nieuw hier?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:11 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik bespring niet elke vrouw die nieuw is hoor
Nieuw dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
Bwa nu toch al een maandje of 2 hier denk ik.
Jij hield je in vanwege de leeftijdquote:
Je moet denk ik wel gaan ophouden met FOK! vergelijken met een ander forum. FOK! is niet te vergelijken imho.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:20 schreef Macrador het volgende:
[..]
Maar wel al 3 jaar lid op een andere forum dus geen noobje qua internetgedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |