SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 11-08-2013 22:35:48 ]Ja doei.![]()
Oei. Bijna MaleDuck zijn PR ingehaald. Helaas scheelt het 2 seconden39.44
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
E.T. bedankt voor de foto's!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Oeh! Ik moet nog even!quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wel allebei bijijijijijna 1000km gelopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oeh! Ik moet nog even!
[ afbeelding ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik loop kennelijk door het water![]()
Tot zover braaf zoals gepland een tweede keer gegaan. Overmorgen weer
Live for now, forget forever![]()
Jaaa!! Bijijijijijna 1000km boks!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wel allebei bijijijijijna 1000km gelopen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Trouwens GENOTEN vanmiddag van mijn duurloopje. Afgezet in Ter Heijde en doorgelopen tot net buiten Kijkduin. De lucht brak open, vólle zon en de wind stond bij mijn A-->B loopje wél de goede kant opHeel het strand vol met kite-surfers, prachtig gezicht en mijn loopje ging tot een km of 8 moeiteloos.
Volgens schema's zou ik 7 min/km moeten lopen maar ik kwam niet uit mijn ritme van 6:22 min/km. Was trouwens mijn Garmin vergeten, dus heb met Endomondo aan gelopen. Albumpje van Armin v Buuren op..
Km 8 en 9 waren wat zwaarder omdat er aardig wat klimmetjes in mul zand in zaten. Maar al met al mag ik trots zijnIk was 1 strandslag te ver gelopen en moest dus voor de strandtent waar mr Q en ik hadden afgesproken nog eventjes door het zand: blote voetjes
Biertje als beloning was erg lekker!
![]()
Jezus!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:11 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik loop kennelijk door het water
[ afbeelding ]
Tot zover braaf zoals gepland een tweede keer gegaan. Overmorgen weerJa doei.![]()
wolfsvenloop (geldrop) 6,6km wel een rare afstandquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuk, runninglinda! Welke heb je je voor ingeschreven?
http://www.geldroprunners.nl/styled-7/styled-14/index.html![]()
En (voor mij) een rare dag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef runninglinda het volgende:
[..]
wolfsvenloop (geldrop) 6,6km wel een rare afstand
http://www.geldroprunners.nl/styled-7/styled-14/index.html
Wat is zo vlug zie, is het een rondje van 3,3 km die jij 2X loopt.![]()
Zo, net ingeschreven voor de Cannon Hall Run (http://sportworksuk.com/cannon-hall-run) 10KEn nu pannenkoeken
Ja doei.![]()
Kennen jullie die mop waarin slacker_nl in een 3/4 broek loopt?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
E.T leuke foto's!
Iets uitgebreider verslagje:
Op een lekker tempo met Stream, Jump, Jero en Swets gestart, al waren we Swets al vrij snel weer kwijt. Lekker gehobbeld op dus een lekker tempo, van 5:50/km. Sneller dan ik had gepland, maar ik liep lekker en in theorie zou ik een HM op 5:50/km makkelijk moeten kunnen lopen. De eerste kilometers leek dat dus ook zo. Na een paar km ging Jero andere mensen zoeken (we waren niet gezellig genoeg, ofzo) en nog een stukje verder ging ook Jump ervandoor. Stream kwam op het idee om Swets "op te gaan halen" en omdat het voor mij toch ook al ietsje zwaarder werd vond ik het wel een goed idee om te vertragen tot Swets erbij was. Nog even wat met z'n 3en gehobbeld, maar na een tijdje werd ik dus duizelig. Toen wat achter Stream en Swets aangehobbeld, maar op een gegeven moment ging het gewoon even niet meer. Stukje gewandeld en weer doorgegaan, en nog best wel een stukje op een afstandje van Stream en Swets gelopen, en na 12 kilometer dacht ik even dat het eigenlijk wel weer ging, en ik het tempo weer op kon pakken. Maar dat was dus fout gedacht, en na 13 kilometer was het eigenlijk gewoon over. De benzine was op. Nouja, op een bepaalde manier uitgelopen, maar ik weet niet precies hoeVeel gewandeld.
De vrijwilligers langs de kant waren overigens geweldig! Een stukje na 13km stond er een punt met water en fruit, stukje banaan gepakt en toen ik zei dat ik wel heel even bleef staan om het rustig op te eten, zei een man: je mag ook best even zitten hoor. Vriendelijk bedanktMaar ik vond het wel goede humor. Ook toen ik een stukje later met "beroerd" antwoordde op de vraag hoe het ging kreeg ik: doe maar lekker rustig aan en geniet maar van het parcours! Ik deed al bijzonder rustig aan, maar goed. Echt, niets dan lof voor de gigantische hoeveelheid vrijwilligers langs de weg, en sowieso de hele organisatie.
En nu met de pootjes omhoog m'n pint Porter leegdrinken![]()
![]()
Kennen je die mop waarin ik slacker_nl niet meer ken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:50 schreef slacker_nl het volgende:
Kennen jullie die mop waarin slacker_nl in een 3/4 broek loopt?![]()
Tolkamerkadeloopfoto's! Heel veel, dankzij Eric Béatse, die heel vaak foto's neemt bij evenementen in de regio.SPOILER: kleine sfeerimpressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel van zo'n klein evenement met een enthousiaste fotograaf is dat er heel veel foto's zijn om uit te kiezen. En dan zit er dus altijd wel een bij die leuk is![]()
Dit was in de voorlaatste bocht voor de finish. Er stonden geen parcourswachten meer hier, en ik had even niet goed door of ik wel goed ging. Je ziet echt de vraagtekens in m'n ogen![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Tolkamerkadeloopfoto's! Heel veel, dankzij Eric Béatse, die heel vaak foto's neemt bij evenementen in de regio.we zullen de video-referee er bij moeten halen maar volgens mij is het een zweeffotoSPOILER: kleine sfeerimpressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel van zo'n klein evenement met een enthousiaste fotograaf is dat er heel veel foto's zijn om uit te kiezen. En dan zit er dus altijd wel een bij die leuk is![]()
Dit was in de voorlaatste bocht voor de finish. Er stonden geen parcourswachten meer hier, en ik had even niet goed door of ik wel goed ging. Je ziet echt de vraagtekens in m'n ogen![]()
[ afbeelding ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Tolkamerkadeloopfoto's! Heel veel, dankzij Eric Béatse, die heel vaak foto's neemt bij evenementen in de regio.SPOILER: kleine sfeerimpressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel van zo'n klein evenement met een enthousiaste fotograaf is dat er heel veel foto's zijn om uit te kiezen. En dan zit er dus altijd wel een bij die leuk is![]()
[ afbeelding ]Net zoveel vrijwilligers als deelnemers!
En een toffe foto!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: