Heeft het helemaal geen flikker mee te maken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles wat anti-Feyenoord is, gaat jou aan het hart. Arme Happie.
Ronald Koeman wordt gewoon een voorspelbare huilebalk. Vind je ook niet? Het lachertje onder de trainers van de Eredivisie. Met veel opmerkingen heeft hij zich compleet belachelijk gemaakt. Dat is geen gejank, maar we maken ons echt zorgen over Ronald. Zou jij ook moeten doen. Nog één nederlaag en hij is de wanhoop nabij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft het helemaal geen flikker mee te maken.
quote:
Ronald is het zat. Dat uit hij. Laat hem lekker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronald Koeman wordt gewoon een voorspelbare huilebalk. Vind je ook niet? Het lachertje onder de trainers van de Eredivisie. Met veel opmerkingen heeft hij zich compleet belachelijk gemaakt. Dat is geen gejank, maar we maken ons echt zorgen over Ronald. Zou jij ook moeten doen. Nog één nederlaag en hij is de wanhoop nabij.
Wie ben jij?quote:
Dan is hij het wel heel lang zat, getuige de reactie die ik postte van het PSV-Netwerk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ronald is het zat. Dat uit hij. Laat hem lekker.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ronald is het zat. Dat uit hij. Laat hem lekker.
[..]
Wie ben jij?
Is wel grappig hoe dat bij PSV altijd gaat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jong Oranje, en dat heb je van mij.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is wel grappig hoe dat bij PSV altijd gaat.
Het zit diep hé?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef Happel het volgende:
Zucht...GGMM, je bent serieus een zwaar vermoeiend figuur.
Online? Kan je Ziggo tv op je PC kijken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
He, ik kan met mijn verlopen Ziggo abonnement nog gewoon alles kijken online.
Vaak melden PSV'ers zich af voor oefenwedstrijden.quote:
Zouden ze ook bij Ajax moeten doen, ook misschien handig voor Feyenoord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vaak melden PSV'ers zich af voor oefenwedstrijden.
Doet PSV laatste 2 jaar vaak. Volgens mij viel het bij sommige van FOK ook op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze ook bij Ajax moeten doen, ook misschien handig voor Feyenoord.
FOX Sports Go zeg maar, samenvattingen en live streamen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef mrstylo het volgende:
Online? Kan je Ziggo tv op je PC kijken?
Serieus? Best chill.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
FOX Sports Go zeg maar, samenvattingen en live streamen.
Weet ik, maar ik kan er niet tegen als mensen gaan lopen janken om een normale mening. Waar maak je je druk om zeg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef Happel het volgende:
Zucht...GGMM, je bent serieus een zwaar vermoeiend figuur.
Ga je eigen weg, René. Laat je niet gek maken door die TBS-users.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kan er niet tegen als mensen gaan lopen janken om een normale mening. Waar maak je je druk om zeg.
Moest ik nog doen maar ik gebruik het zo eerst wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Best chill.
Maar waarom verleng je het niet?
Ze hebben best goede actie:quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moest ik nog doen maar ik gebruik het zo eerst wel.
Maar als je gewoon door kan kijken, zou ik het niet doen nee.quote:Bestel voor 24 augustus 2013 FOX Sports Eredivisie en ontvang daar gratis FOX Sports International bij. U betaalt voor het complete FOX Sports pakket tot 1 december 2013 maar ¤ 17,95 per maand.
Besluit u het FOX Sports-pakket te houden? Dan krijgt u in december en januari ¤ 5,00 korting. U betaalt tot 1 februari 2014 ¤ 19,95 per maand. Daarna betaalt u maandelijks het normale tarief van ¤ 24,95.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |