Ik twijfel wel beetje. Ik denk dat RKC backs geel gaan krijgen tegen AZ. Dus ik ga denk ik PEC spelers kopen.quote:
Ok.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik twijfel wel beetje. Ik denk dat RKC backs geel gaan krijgen tegen AZ. Dus ik ga denk ik PEC spelers kopen.
PEC gaat nog gewoon met 12 uit 4 komenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik twijfel wel beetje. Ik denk dat RKC backs geel gaan krijgen tegen AZ. Dus ik ga denk ik PEC spelers kopen.
En daarna 8 wedstrijden achter elkaar verliezen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC gaat nog gewoon met 12 uit 4 komen![]()
Ja leuk, willen jullie allemaal even lachen mensenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit budget krijgt niels
Nee. Ik vind dat gemeen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja leuk, willen jullie allemaal even lachen mensen![]()
![]()
![]()
speelronde 5 moeten ze thuis tegen utrecht, ook een makkie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En daarna 8 wedstrijden achter elkaar verliezen.
Soort RKC/NEC van vorig jaar.
Sport 1quote:
Noob.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een vernedering, ik heb de pagina al 10 keer ververst, maar ik geloof dat het hierbij blijft.
[ afbeelding ]
quote:
Even kijken.quote:
Prima race weer, die gozer kan wel rennen.quote:
Tis dat Jeroen Verhoeven niet meedoet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima race weer, die gozer kan wel rennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |