Haha, iedereen vindt jou dom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
PSV heeft zoveel vervangers. Park is zometeen speelgerechtigd, Narsingh is weer fit. Met een beetje shuffelen in de aanvalslinie kun je ook Matavz of Toivonen inpassen. Geen enkel probleem voor PSV dus.
Goed gevoel voor understatement.quote:
Ik heb dat spelletje van je UI even gespeeld, maar hij loopt me veel te snel. Nee, dat is niet m'n ding.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Goed gevoel voor understatement.
Oh sorry ik zag de grap er niet van in.quote:
Niets mis mee toch? En zodra hij een basisplek heeft, opwaarderen en verlengen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef mrstylo het volgende:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)contract-bij-PSV.htm
Maar 4 jaar.
Mooi man. Dit is nou ECHTE eigen jeugd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef mrstylo het volgende:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)contract-bij-PSV.htm
Maar 4 jaar.
Mooi dat ie uit handen van Ajax is gebleven anders gingen die weer met de eer strijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:55 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Mooi man. Dit is nou ECHTE eigen jeugd.
Ajax is nooit een optie geweest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mooi dat ie uit handen van Ajax is gebleven anders gingen die weer met de eer strijken.
Ajax had interesse.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax is nooit een optie geweest.
Dat kan, maar Hendrix had geen interesse in Ajax.quote:
Ga maar gewoon het uitvak in.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:43 schreef TIM-846 het volgende:
Graag doe ik een beroep op jullie kennis
Ik ben geen seizoenskaarthouder, clubkaarthouder, psvkaarthouder, of wat dan ook.
Mijn baas is seizoenskaarthouder van PSV.
Stel: Ik wil dan naar een wedstrijd van PSV, bijv. PSV - Ajax.
Kan hij dan op zijn seizoenkaart voor mij twee kaarten kopen?
Klopt, en er zijn er ook maar klein aantal beschikbaar voor vrije verkoop.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga maar gewoon het uitvak in.
Ajax is sowieso maar 1 kaar per scc, als ik me niet vergis.
Inderdaad gvdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus, is dat ticket gebeuren bij PSV altijd zo dramatisch bij grote wedstrijden?
Hele systeem ligt platTenminste, op PSV Netwerk (
) komen ze er ook niet op
Schandalig gebeuren eigenlijk. Daar betaal je dan geld voor, kan je nog een uur gaan zitten refreshen zometeen ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Inderdaad gvd
Veels te veel gezopen gister. Moet echt terug in bed. Maar moet kaarten kopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop