Het zijn lang niet allemaal basisspelers. Laat staan een ster van hun eigen team.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:25 schreef obsama het volgende:
Liverpool, Aston Villa, City, Chelsea, United, Everton, Newcastle, Southhampton, Swansea
Prima vertegenwoordigd toch? Bijna al deze clubs zijn sterker dan de sterkste ploeg in de Eredivisie, Southhampton daargelaten misschien.
Aston Villa, United, Everton, Newcastle, Swansea hou je dan nog overquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zijn lang niet allemaal basisspelers. Laat staan een ster van hun eigen team.
Haha geweldig, Hooiveldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie maakt er ff een poll hoeveel eigen doelpunten Hooiveld gaat maken dit seizoen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie maakt er ff een poll hoeveel eigen doelpunten Hooiveld gaat maken dit seizoen?
Everton? Heitinga is verreweg van basisspelerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef obsama het volgende:
[..]
Aston Villa, United, Everton, Newcastle, Swansea hou je dan nog over
Inderdaad, vooral Van Wolfswinkel. Denk dat Fer het goed gaat doen. Heeft het loopvermogen, de techniek en de passing om in de PL te slagen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:07 schreef sausagin het volgende:
[..]
Everton? Heitinga is verreweg van basisspeler
Ben wel benieuwd naar de 2 Norwich Nederlanders
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef Morendo het volgende:
Nog deelnemers aan Fantasy PL? Ik wel, met Bony als ster-aanvaller.
Ik kan niet vinden hoe ik de 4-4-2 verander.quote:
een verdediger met een middenvelder of aanvaller wisselenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden hoe ik de 4-4-2 verander.
Opstelling:
Hart
Debuchy, Luiz, Kompany, Evra
Carrick
Walcott, Lennon, Oscar
Dzeko, Bony
Wissel: Vorm, Vidic, Dembélé, Anelka
Was precies 100 miljoen.
Waar is dat? Wil ook wel ff meedoen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef Morendo het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef Morendo het volgende:
Oke dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:54 schreef sausagin het volgende:
[..]
een verdediger met een middenvelder of aanvaller wisselen
Omdat Van Persie 14 miljoen kost en ik ook nog wel wat fatsoenlijke andere spelers wil dus Bony want dat word de topscorer.quote:
Je krijgt elke week 1 gratis transfer (in januari krijg je nog een extra wildcard). Elke transfer meer kost je 4 punten. Je captain krijgt z'n punten dubbel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat Van Persie 14 miljoen kost en ik ook nog wel wat fatsoenlijke andere spelers wil dus Bony want dat word de topscorer.
Maar hoe werkt dit verder? Allemaal leuk en aardig zo'n team samenstellen maar moet ik dit nu elke week gaan doen of??
En hoe krijg je punten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:05 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Je krijgt elke week 1 gratis transfer (in januari krijg je nog een extra wildcard). Elke transfer meer kost je 4 punten. Je captain krijgt z'n punten dubbel.
Je hoeft dus niet elke week het hele team te veranderen maar als een speler niet in vorm is, geblesseerd e.d en je bank ook niet goed genoeg is (dat zijn er sowieso maar 3), kun je dus spelers verkopen.
Is er ook weer een Fok! League, trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |