quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:41 schreef Ironisch het volgende:
De keuze van van Persie om van Arsenal naar Manchester United te gaan is eigenlijk nog slimmer dan ik dacht. Want; van Persie heeft nu al 2 prijzen, en Arsenal nog steeds niks. Bij Arsenal is de ambitie gewoon weg, bij ManU wordt die alleen nog maar groter. Ik snap ook niet dat Arsenal fans van Persie geen gelijk kunnen geven. Je moet dan de schuld ook niet bij van Persie liggen, die heeft gewoon heel slim gehandeld, maar bij je eigen club.
Het zijn lang niet allemaal basisspelers. Laat staan een ster van hun eigen team.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:25 schreef obsama het volgende:
Liverpool, Aston Villa, City, Chelsea, United, Everton, Newcastle, Southhampton, Swansea
Prima vertegenwoordigd toch? Bijna al deze clubs zijn sterker dan de sterkste ploeg in de Eredivisie, Southhampton daargelaten misschien.
Aston Villa, United, Everton, Newcastle, Swansea hou je dan nog overquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zijn lang niet allemaal basisspelers. Laat staan een ster van hun eigen team.
Haha geweldig, Hooiveldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie maakt er ff een poll hoeveel eigen doelpunten Hooiveld gaat maken dit seizoen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie maakt er ff een poll hoeveel eigen doelpunten Hooiveld gaat maken dit seizoen?
Everton? Heitinga is verreweg van basisspelerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef obsama het volgende:
[..]
Aston Villa, United, Everton, Newcastle, Swansea hou je dan nog over
Inderdaad, vooral Van Wolfswinkel. Denk dat Fer het goed gaat doen. Heeft het loopvermogen, de techniek en de passing om in de PL te slagen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:07 schreef sausagin het volgende:
[..]
Everton? Heitinga is verreweg van basisspeler
Ben wel benieuwd naar de 2 Norwich Nederlanders
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef Morendo het volgende:
Nog deelnemers aan Fantasy PL? Ik wel, met Bony als ster-aanvaller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |