Goede linksback? Afgelopen seizoen is hij meermaals door het ijs gezakt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Is toch gewoon een goede links back, logisch dat 'ie speelt wmb.
[..]
Vorig seizoen werd het 1-1 op 23 december en ik verwacht nu ook een gelijkspel. Bony gaat scoren.
quote:
twitter:premierleague twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 13:32:32"Luis Suarez is back in the group; he's smiling and happy" - @LFC boss Brendan Rodgers speaking on @BTSport #BPLKickOff reageer retweet
Hij heeft vorig seizoen 2 wedstrijden gespeeldquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede linksback? Afgelopen seizoen is hij meermaals door het ijs gezakt.
Denk dat het ook een gelijkspel wordt bij Swansea.
En tegen PEC Zwolle was hij ook slecht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:33 schreef augurkenjager het volgende:
[..]
Hij heeft vorig seizoen 2 wedstrijden gespeeld
Waaronder de blunder tegen Ajax
Scherven brengen geluk, hij zal het nu wel redden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En tegen PEC Zwolle was hij ook slecht.
1-3 Stoke!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Basis Liverpool
Mignolet, Johnson, Enrique, Toure, Agger, Lucas, Henderson, Gerrard, Coutinho, Aspas, Sturridge.
Wissels
Jones, Sterling, Wisdom, Ibe, Allen, Borini, Luis Alberto.
quote:
Nergens last van, wel jammer dat het geen HD is op alle 5 kanalen bij Ziggo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:49 schreef RubenSosa het volgende:
Lekker dat schokkend beeld.
Kijk toch echt fox sports op me tv ipv een stream ofzo.
Streampjes die ik kijk zijn altijd prima kwaliteitquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:49 schreef RubenSosa het volgende:
Lekker dat schokkend beeld.
Kijk toch echt fox sports op me tv ipv een stream ofzo.
Zit bij upc, maar bij eredivisie live had ik er geen last van. Vanavond ff kijken bij Fox sports eredivisiequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nergens last van, wel jammer dat het geen HD is op alle 5 kanalen bij Ziggo.
Balen johquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Begin van loserpool gemist omdat verslapen
PSV - GAE? Swansea - Man Utd natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heerlijke aanval weer. En pas 13 minuten. Mogen wij straks weer RKC en Go Ahead kijken.
Arme jij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb sky sports maar de tv is bezet en nu kijk ik een rusissche stream.
Heb hier medelijden met mij.
Firstrowsports, dan heb je een Engelse stream, geen dankquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb sky sports maar de tv is bezet en nu kijk ik een rusissche stream.
Heb hier medelijden met mij.
Die vond ik te brak, deze sopcast stream is prima kwaliteit alleen wel russischquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:08 schreef augurkenjager het volgende:
[..]
Firstrowsports, dan heb je een Engelse stream, geen dank
Ik heb geen zin om naar een stream te zoeken die om de 10 seconden hapert, simpel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb liever goed commentaar.
Lekker in 240P voetbal kijkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:08 schreef augurkenjager het volgende:
[..]
Firstrowsports, dan heb je een Engelse stream, geen dank
Is anders prima kwaliteit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker in 240P voetbal kijken
Kan het me niet voorstellenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:11 schreef augurkenjager het volgende:
[..]
Is anders prima kwaliteit.
Kijk danquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen
Maar gebruiken ze niet allemaal dezelfde streams?quote:
Merk zelf minder en geen lag op atdee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar gebruiken ze niet allemaal dezelfde streams?
Ah, oke, ga 't proberen. Kwaliteit ziet er hetzelfde uit maar als lag minder is, is 't wel proberen waard.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Merk zelf minder en geen lag op atdee.
Ik heb ook geen lagquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Merk zelf minder en geen lag op atdee.
Niets hier hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Edit: Alleen jammer van die malware codec die ze willen installeren. (HD Codec)
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:18 schreef augurkenjager het volgende:
Wat een kut-chant is dat toch: When the .... go marching in
quote:
In Chrome bovenin 't scherm. Hoeft niet te installeren en je kunt 't gewoon wegklikken. Ik blijf bij firstrow, kwaliteit is iets beter en lag is hetzelfde.quote:
Volgens JR niet. Maar even serieus, die Coutinho is maar een blinde draver. Tunnelvisie naar het doelquote:
Oh when the Saintsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:18 schreef augurkenjager het volgende:
Wat een kut-chant is dat toch: When the .... go marching in
Oscar heeft wel heel wat betere middenvelders om zich heen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zodra hij in de buurt van het niveau van Oscar komt praten we wel verder
Dus?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oscar heeft wel heel wat betere middenvelders om zich heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |