SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week moet het beter, anders zien jullie mij huilenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je een herhaling van de beelden van Van Rhijn? Op foxlive staat het niet duidelijk.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef TJV het volgende:
Waarom moet van Rhijn ook aan zijn shirt trekken, laat hem doorlopen en jammer dat ie scoort dan, maar dan ben je in ieder geval nog met 11. Je weet dat Nijhuis altijd rood geeft in zo'n situatie, doe dan niet zo dom en houd je handen op je rug. Laat Ligeon het maar proberen.Ja maar dat is natuurlijk een reflex hè. Je hebt ook geen kwartier om na te denken dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Heb momenteel al lepra en ebola, is wel even genoeg zoquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgende week moet het beter, anders zien jullie mij huilen.
En miertje, krijg aids.
Jullie hebben wel eens 11 punten los gestaan met de winterstop, vervolgens raakte vijf basisspelers geblesseerd en moest de jeugd/tweede elftal het overnemen. En nog werden we met 6 punten voorsprong kampioen. Dus reken je maar niet rijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Miertje88 het volgende:
Op 22 september staan we al 6 punten los, minimaal![]()
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Miertje88 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat nou weer?SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Van Rhijn laat zich vaker naaien binnendoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk een reflex hè. Je hebt ook geen kwartier om na te denken dan.
moet wel lukken, ze missen volgende week hun bikkelharde aanvoerderquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgende week moet het beter, anders zien jullie mij huilen.
En miertje, krijg aids.
Ja en aangezien hij aan de verkeerde kant verdedigt wordt, is het inderdaad een doorgebroken speler dus terecht rood. Die discussie is ook weer over nu.quote:
Tot de rode kaart was er helemaal niks aan de hand. Het was niet geweldig, maar niemand speelt AZ zo maar even weg in eigen huis.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit soort zwaktes moeten wel aan de kaak gesteld worden. Vooral omdat we een super moeilijk programma hebben, na Feyenoord krijgen we Heerenveen uit en Groningen uit. Wedstrijden waarvan je weet dat je het net zo lastig zal hebben als tegen AZ. Dan dien je dus wel goed te beginnen.
Nee de scheidsrechter had het fout snap dat danquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en aangezien hij aan de verkeerde kant verdedigt wordt, is het inderdaad een doorgebroken speler dus terecht rood. Die discussie is ook weer over nu.
Dat is gewoon iets wat erin moet zitten, als ik dat doe komt mijn coach van 350 kilo boven op me zitten, en dat is in een zaterdagmiddag-bierelftal.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk een reflex hè. Je hebt ook geen kwartier om na te denken dan.
Maakt ook niet meer uit nu.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en aangezien hij aan de verkeerde kant verdedigt wordt, is het inderdaad een doorgebroken speler dus terecht rood. Die discussie is ook weer over nu.
En dan krijgt hij weer het verwijt dat hij Viergever zomaar laat doorlopen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat is gewoon iets wat erin moet zitten, als ik dat doe komt mijn coach van 350 kilo boven op me zitten, en dat is in een zaterdagmiddag-bierelftal.
PSV vorig seizoen nog manquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Tot de rode kaart was er helemaal niks aan de hand. Het was niet geweldig, maar niemand speelt AZ zo maar even weg in eigen huis.
Ja, nu laat ie hem doorlopen en houdt ie hem nog eens vast ook. Ik zou wel weten wat ik liever heb.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan krijgt hij weer het verwijt dat hij Viergever zomaar laat doorlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |