SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die verdediging is om te janken, zo ongelofelijk wisselvallig, labiel en onbetrouwbaar. Daar kun je geen kampioen mee worden.
Uh, oké.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef Kopsterk het volgende:
SHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHIT
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee Nijhuis oppermachtig
Nee joh. Boeit echt niets. 3-2 is ook mooi als PSV fan -zijndequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
Oei oei oei ik vind het gewoon sneu voor zeebeschuitje
xdquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef PizzaGeit het volgende:
HAHAHAAHAHAHHAHAHA KARMA
Ajax dat eindelijk de scheids niet volledig meeheeft
ja? hapert als een malle en krijg constant dubbele zinnen te horenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
doet het bij mij eigenlijk perfect
Klopt en daarom worden jullie dit jaar ook kampioen, door deze reactie.quote:
Trol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef PizzaGeit het volgende:
HAHAHAAHAHAHHAHAHA KARMA
omdat dat de regels zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso is penalty + direct rood gewoon onzin. Kunnen de regels wel zijn maar je verpest er altijd de hele wedstrijd mee. Schot ontnomen? Penalty is bijna een zekere goal .. waarom dan ook nog met 1 man minder?
hm vreemd, ik heb daar echt geen last van.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
ja? hapert als een malle en krijg constant dubbele zinnen te horen
Die 125 euro had je hopelijk al verdiend met andere weddenschappen dan, als het je niks boeit?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nee joh. Boeit echt niets. 3-2 is ook mooi als PSV fan -zijnde
[..]
http://www.rojadirecta.me/goto/mastergoal.net/channel/05 ff Acestream installeren en je hebt top kwaliteit.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso is penalty + direct rood gewoon onzin. Kunnen de regels wel zijn maar je verpest er altijd de hele wedstrijd mee. Schot ontnomen? Penalty is bijna een zekere goal .. waarom dan ook nog met 1 man minder?
ajax had de scheids juist het meest tegen van alle teams in de eredivisie vorig jaar. Qua buitenspel goals e.d.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef PizzaGeit het volgende:
HAHAHAAHAHAHHAHAHA KARMA
Houd je bek eens met je onzinquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Shreyas het volgende:
Je zou toch verwachten dat in het vierde seizoen van Frank de Boer je dit soort wedstrijden relaxt met 2 tot 3 goals verschil wint. Niet dus. Reken er maar niet op dat we makkelijk kampioen worden. We zijn nog net zo ver als vorige seizoenen. Het wordt een lang moeilijk seizoen. De inhaalrace kan weer beginnen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ajax had de scheids juist het meest tegen van alle teams in de eredivisie vorig jaar. Qua buitenspel goals e.d.
Komt weinig zinnigs bij je uitquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Shreyas het volgende:
Je zou toch verwachten dat in het vierde seizoen van Frank de Boer je dit soort wedstrijden relaxt met 2 tot 3 goals verschil wint. Niet dus. Reken er maar niet op dat we makkelijk kampioen worden. We zijn nog net zo ver als vorige seizoenen. Het wordt een lang moeilijk seizoen. De inhaalrace kan weer beginnen.
Wat een atmosfeerquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Cavaliers het volgende:
Kijk dat publiek eens losgaan.
[ afbeelding ]
Zo doorgebroken was 'ie anders niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
als je al fluit is ook het direct rood. Doorgebroken speler neerhalen is altijd rood.
Heeft niks met onderschatting te maken. Je speelt onterecht met 1 man minder en je krijgt een penalty tegen die er in gaatquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijg je ervan als je AZ keer op keer blijft onderschatten.
Wij kunnen er ook niks aan doen dat je niks van voetbal snapt.quote:
Misschien de kwaliteit even wat lager zetten ipv op auto? Meestal hapert hij als hij op auto staat en je internetsnelheid is niet helemaal stabiel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
ja? hapert als een malle en krijg constant dubbele zinnen te horen
Ik zeg alleen dat de regels gewoon anders zouden moeten zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]Ja, vooral de regels niet volgen.
Een handje vol hier wel ja. Ik ben blij dat die weer met beide benen op de grond staan. Meer dan 90 punten? In Maart al met de schaal? Vergeet het maar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Klopt en daarom worden jullie dit jaar ook kampioen, door deze reactie.
Ajax dacht al dat ze kampioen waren
Hij kon niet eens bij de bal komenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zo doorgebroken was 'ie anders niet.
Nee hij stond alleen in zijn eentje voor de keeper, maar verder was hij niet echt doorgebroken inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zo doorgebroken was 'ie anders niet.
snelheid is 120 mbps, verschillende pc's geprobeerd en zijn snel/nieuw genoeg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien de kwaliteit even wat lager zetten ipv op auto? Meestal hapert hij als hij op auto staat en je internetsnelheid is niet helemaal stabiel.
Volgende week loop je weer calimero te jankenquote:
stats?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ajax had de scheids juist het meest tegen van alle teams in de eredivisie vorig jaar. Qua buitenspel goals e.d.
Ik vond het een super domme actie van dat backje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heeft niks met onderschatting te maken. Je speelt onterecht met 1 man minder en je krijgt een penalty tegen die er in gaat
En daarna alles winnen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax tot de winterstop weer in de achtervolging
Ach als ze dan kampioen worden vind ik het best.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Abed het volgende:
[..]
Volgende week loop je weer calimero te janken
En ik had eindelijk gehoopt ditmaal goed te beginnen. Eerste zes wedstrijden 18 punten ofzo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Kopsterk het volgende:
Dom was het zeker, vond het wel wat zwaar bestraftquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond het een super domme actie van dat backje.
Echt waar ja?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ach als ze dan kampioen worden vind ik het best.
dat ook ja, ondanks dat de straf wel wat zwaar is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond het een super domme actie van dat backje.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
We hadden gewoon die kutcontrole over die hele wedstrijd maar dankzij die debiel nijhuis hebben we dit. HET WAS GEWOON HELEMAAL NIETS. Geef dan die henriksen of elm rood voor die benenbreker op eriksen
. dat zijn pas kaarten
Mijn internet is ook meer dan snel genoeg, maar op Fox/EL heb ik ook vaak haperingen, behalve als ik de steam gewoon op 720p zet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Adames het volgende:
[..]
snelheid is 120 mbps, verschillende pc's geprobeerd en zijn snel/nieuw genoeg.
alternatieve stream ook al geprobeerd
Geef ik je gelijk in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dom was het zeker, vond het wel wat zwaar bestraft
Jou ook.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
dat ook ja, ondanks dat de straf wel wat zwaar is.
zal het eens proberenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn internet is ook meer dan snel genoeg, maar op Fox/EL heb ik ook vaak haperingen, behalve als ik de steam gewoon op 720p zet.
quote:
Jammer dat hij zo vaak (lang) geblesseerd is, maar idd erg goed.quote:
zeker door de telegraafquote:
ja maar is subjectief en je weet nooit hoe een wedstrijd anders zou zijn gelopen, misschien had ajax juist wel minder punten gepakt als ze geen rode kaarten pakten want dan hadden ze minder hun best gedaan, blablablaquote:
NRCquote:
Ook geen Spits of de Metro?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
RubenSosa heeft nog nooit een krant gezien
Hoe oud ben je? 11?quote:
Goeie troll opzichquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Nijhuis is serieus nog mild geweest hoor, Liesveld had Ajax al 4 keer rood gegeven
Nee dan zouden er 15 scheldwoorden voor staan. Woordgrapje is toch niet zo ergquote:
Zelfde wijk als Willems dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hoogstens 15 en uit een probleemwijk
of Lurling (Graafsewijk , kindermisbruik , patsen geven schuld van de rabobank en alles)quote:
Pas na de pingel is het inelkaar gekaktquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Buitendam het volgende:
Futloos Ajax in de tweede helft. Zo slordig.
Lijkt net of ze met een man minder spelen hè?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Buitendam het volgende:
Futloos Ajax in de tweede helft. Zo slordig.
Daarvoor zag je de gemakzucht er ook al insluipen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pas na de pingel is het inelkaar gekakt
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lijkt net of ze met een man minder spelen hè?
Ze combineerden, maakte een paar kansjes, goaltje. Wat gemakzucht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarvoor zag je de gemakzucht er ook al insluipen.
Gemakzuchtig en slordig zijn is niet bepalend aan het aantal spelers in het veld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
0 punten olé oléquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo zie je maar dat Ajax zonder de scheidsrechters gewoon een heel matige ploeg is
Veel balverlies, en doe 's rustig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ze combineerden, maakte een paar kansjes, goaltje. Wat gemakzucht.Tyf op man
2 seizoenen geleden waren jullie altijd beter met 10 man. Echt raar was dat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lastig de vrije man te vinden zo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Veel balverlies, en doe 's rustig.
Nee, Blind die om zijn eigen as gaat draaien terwijl er 2 centrale jongens vrij staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lastig de vrije man te vinden zo.
Ajacied in hart en nieren, maar nee, gebeurt niet. Al moet Nijhuis er zelf voor gaan staan.quote:
Ajax mist een cruciale pion in het spel?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Veel balverlies, en doe 's rustig.
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:16 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ajacied in hart en nieren, maar nee, gebeurt niet. Al moet Nijhuis er zelf voor gaan staan.
Ze moeten eerst in de 16 van AZ komen anders kunnen ze natuurlijk geen onterechte penal meekrijgenquote:
Weer een golazo?quote:
Is heul zo.quote:
Dat backje? Lijkt me stug.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ajax mist een cruciale pion in het spel?
En inderdaad. Geef die dan, die andere sloeg nergens op :s.quote:
Als Esteban nog meer gaat kloten wel jaquote:
daaromquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Esteban nog meer gaat kloten wel ja
Je kunt beter je schoen boven je hoofd houden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie je daar 40 jarige staan springen met hun klappertjes
Niet in de mate die ik vandaag in het Feyenoord-topic gezien heb. Oei wat was dat treurig zegquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zeurt Ajax al over de scheids?
okéquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt beter je schoen boven je hoofd houden.
Ga jij nou maar alvast je anus insmeren voor Ajax - feyenoordquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zeurt Ajax al over de scheids?
Oke man.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:20 schreef TAV74 het volgende:
Had ik gehoopt dat Ajax dit jaar dit soort wedstrijden gewoon zou winnen dit jaar
Echt een fucking domme kneus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:20 schreef MouzurX het volgende:
Nou goed gedaan ricardo met je shirtje trekken.
Twentequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente en PSV de grote winnaars van het weekend
Feyenoordquote:
Het weekend van de provincialenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon eigen schuld Ajax.quote:
kloptquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PSV de grote winnaar van het weekend
Er bestaat een vermoeden dat jij een hekel aan Van Halst hebt, kun jij dit even bevestigen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
"op karakter afgedwongen"
godverdomme wat word ik toch moe van die randdebiel van Halst
Gewoon terecht verlorenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
"op karakter afgedwongen"
godverdomme wat word ik toch moe van die randdebiel van Halst
Feyenoord ook niet.quote:
PSV volgende week op 9 punten van Feyenoordquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat zaten ze allemaal te brallen dat ze Feyenoord volgend weekend op 9 punten zouden hebben
sowiesoquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef L3gend het volgende:
Volgende week zowiezo puntverlies voor Ajax of/en Feyenoord
Dat lijkt me ook, maar die clichés van Lambiek en dan die toon alsof hij verborgen waarheden aan het licht brengt. Ik word gewoon misselijk van die man.quote:
Oke, Johan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, maar die clichés van Lambiek en dan die toon alsof hij verborgen waarheden aan het licht brengt. Ik word gewoon misselijk van die man.
Dat bedenk je zelf maarquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Er bestaat een vermoeden dat jij een hekel aan Van Halst hebt, kun jij dit even bevestigen?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Terechte pic.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bedenk je zelf maar
[ afbeelding ]
Jan van Halst het orakel uut Twentequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, maar die clichés van Lambiek en dan die toon alsof hij verborgen waarheden aan het licht brengt. Ik word gewoon misselijk van die man.
Het zal je verbazen maar dit was voor de eerste keer in mijn Fok geschiedenis een mening van mijzelf.quote:
Nee, dat heeft Johan al meerdere keren gezegd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar dit was voor de eerste keer in mijn Fok geschiedenis een mening van mijzelf.
Nee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarom is PSV ook de enige winnaar van het weekend.
Gewoon oerdom om hem aan z'n shirt te trekken op zo'n moment.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet.. vind rood en een pingel toch wat zwaar.
Graag het filmpje waarin Johan letterlijk over Jan zegt wat ik over hem zei.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Johan al meerdere keren gezegd.
Ben je nou zo ver dat je het verschil niet meer ziet?
Shirtje trekken in de 16, heel veel mogelijkheden zijn er niet voor Nijhuis.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet.. vind rood en een pingel toch wat zwaar.
Helaas werkt Youtube mij in deze behoorlijk tegen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Graag het filmpje waarin Johan letterlijk over Jan zegt wat ik over hem zei.
Was sowieso slechtquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Shirtje trekken in de 16, heel veel mogelijkheden zijn er niet voor Nijhuis.
Ik vond die overtreding op Viergever (?) in de 88e minuut meer een pingel dan het lichte vergrijp van dat backje. Maar het blijft een oliedomme beslissing van hem om op dat moment aan het shirt te hangen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was sowieso slechtAjax had zeker 2 gele kaarten meer moeten hebben
Verloren, ghehehehehequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik was even weg, hoe heeft Ajax het gedaan?
Moet je ook niet doen hequote:
Ergens is het wel zieligquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Veel Feyenoorders wel die scoren. Alleen niet voor Feyenoord.
quote:
Dat wordt hem niet meer nuquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jawel, ik wil van Persie zijn hattrick zien.
Zolang ze maar niet meer bij Feyenoord spelen, dan spelen ze goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Castelen, ex-Feyenoorder, met goede actie.Het houdt niet op.
Ik zat er ook net aan te denkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Castelen, ex-Feyenoorder, met goede actie.Het houdt niet op.
Als Cuevas straks speelgerechtigd is, hoeft Vitesse Van Der Struik niet meer op te stellen. En Piazon kan in plaats van Havenaar op de aanvallende middenvelder positie. En als Kakuta weer fit is, staat er een elftal dat om de Eredivisie-titel kan strijden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef CaptainCookie het volgende:
De fuck is er met Vitesse gebeurd
quote:
Kerelquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey zwarte mod, lang niet gezien.
Ik heb die Piazon nog nooit zien spelen, maar ik hoop dat hij inderdaad zo'n talent is als gezegd wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Cuevas straks speelgerechtigd is, hoeft Vitesse Van Der Struik niet meer op te stellen. En Piazon kan in plaats van Havenaar op de aanvallende middenvelder positie. En als Kakuta weer fit is, staat er een elftal dat om de Eredivisie-titel kan strijden.
Ze spelen nu met een gehandicapt team.
Heracles deed het ook niet zo best trouwensquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:56 schreef hafcfan het volgende:
Ajax verloren.![]()
Leuk weer voor al die miljoenen gloryhunters.
Nee schandalig. Met plek 15 mogen we blij zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heracles deed het ook niet zo best trouwens
Ik geniet al 3 wedstrijden op rij.. en blijf nog altijd met ongeloof kijken dat dit team zo hard werkt voor elkaar en combineert alsof ze al 2 jaar samen spelenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook hoor, gisteren genoten van het machtige PSV
Ja, dit is een team en geen groepje voetballers met toevallig hetzelfde shirt aanquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik geniet al 3 wedstrijden op rij.. en blijf nog altijd met ongeloof kijken dat dit team zo hard werkt voor elkaar en combineert alsof ze al 2 jaar samen spelen![]()
En mijn bilspieren zijn een stuk meer ontspannen bij corners en vrije trappen
Dat klopt en daardoor stijgt het teamgevoel en het vertrouwen. Hopen dat het doorgetrokken kan worden na een gelijkspel of verliesquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef Stiggie het volgende:
PSV heeft ook niet echt een lastig programma dusver .
Maar zijn samen met Ajax in mijn ogen de titelkandidaten
Hopelijk worden jullie kampioen. Leuke groep en jullie spelen echt voor goals en Ajax is zo saai met hun balbezit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dit is een team en geen groepje voetballers met toevallig hetzelfde shirt aan
Feyenoord werd compleet vernederdquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef Greenpeas het volgende:
Lekker genoten in de auto naar huis. Ajacieden met hun grote waffel nadat Feyenoord verloor
Feyenoord had nog geluk dat Mathijsen mocht blijven staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:59 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Feyenoord werd compleet vernederd
Dat was echt treurig x 10
Klopt, dat helpt wel mee. Als we het programma van Feyenoord hadden was het anders geweest.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef Stiggie het volgende:
PSV heeft ook niet echt een lastig programma dusver .
Maar zijn samen met Ajax in mijn ogen de titelkandidaten
Tot nu toe is Vitesse echt niet de betere ploeg ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:00 schreef hafcfan het volgende:
Jezus als RKC dit wint zijn wij echt de lul.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:00 schreef hafcfan het volgende:
Jezus als RKC dit wint zijn wij echt de lul.
Wel zonde van die blessure toen, daar dacht ik echt van dat die de top zou kunnen halenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Reis is ook echt geen gemis zeg. Ik en vele andere PSV-supporters klaagden steen en been over het naaierige gedrag van Vitesse, maar nu ben ik eigenlijk wel blij dat 'ie niet meer in ons rood-wit speelt.
Inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel zonde van die blessure toen, daar dacht ik echt van dat die de top zou kunnen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |