Driekwart van die fans juigt volgende week weer gewoon voor Ajax hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Fluit maar af, op naar volgende week.
KutAZ, gun die kutfans van hun niets.
Droeftoeter, je moet als Ajax zijnde gewoon zorgen dat je het zelf voor elkaar hebt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
We hadden gewoon die kutcontrole over die hele wedstrijd maar dankzij die debiel nijhuis hebben we dit. HET WAS GEWOON HELEMAAL NIETS. Geef dan die henriksen of elm rood voor die benenbreker op eriksen
. dat zijn pas kaarten
Maar dit is Shreyas hé.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh je had verwacht dat we ongeslagen kampioen zouden worden en elke moeilijke uitwedstrijd even met 0-3 zouden winnen.
Ik had je gister al kunnen vertellen dat dat niet gaat gebeuren.
Ja, Ajax heeft ook recht op 4 wissels hequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Deceptie dit, had je Feyenoord al op 6 punten kunnen zetten. Nu kan je dat volgende week pas doen.
Dat Sigthorsson blijft staan trouwens?
Alsof Feyenoord interessant voor ons is. We hebben dit seizoen maar één concurrent die tot nu toe een veel betere indruk maakt dan wij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Deceptie dit, had je Feyenoord al op 6 punten kunnen zetten. Nu kan je dat volgende week pas doen.
Dat Sigthorsson blijft staan trouwens?
Zat in het stadion bij de JCS naast het uitvak van de AZ-fans, tokkies. Allemaal tokkiesquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:15 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Driekwart van die fans juigt volgende week weer gewoon voor Ajax hoor.
De scheidsrechter kan wel eens fout zitten deal with it.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:15 schreef Omega het volgende:
[..]
De Jong liep ook vrij naar de goel met die voorzet, en werd toen meer vastgehouden dan Rocardo deed, en toen gaf hij niets, doodschop tegen Eriksen, gewoon 2 voorbeelden dat het echt een belachelijke beslissing was voor penalty en rood. Andere kant fluit hij niet hetzelfde.
Eerste helft was gelijk opgaand, tweede helft niks aan de hand. AZ uit is gewoon lastig. Ik kan mij uitwedstrijden herinneren die echt genant waren en waar Ajax gewoon niks in te brengen had. Daar was vandaag geen sprake van. Tot die rode kaart natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Groot verschil tussen 95 en niet retarded zijn.
Ja ik merk het. Maar vervolgens verklaren diezelfde lui je hier voor gek.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach de meeste hier zijn iedere vorm van realiteitszin kwijt
Dat is altijd met PSV.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:16 schreef Devz het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord interessant voor ons is. We hebben dit seizoen maar één concurrent die tot nu toe een veel betere indruk maakt dan wij.
Zou kunnen. PSV heeft een super makkelijk programma om mee te starten. Sowieso eerste zes wedstrijden van het seizoen zijn 18 punten. Hun lastige uitwedstrijden komen nog.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Saekerhett het volgende:
En toch wordt Ajax gewoon kampioen.
Zet je geluid op mute, dombo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb zin om een bal tegen de kop van de commentator te schieten.
Maar het lag vandaag allemaal aan de scheids niet aan die slappe instellingquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja ik merk het. Maar vervolgens verklaren diezelfde lui je hier voor gek.
De wereld op z'n kop.
BOERRIGTER TERUGHALEN!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou tijd voor een extra vleugelspeler zodat Fischer en Bojan zo nu en dan eens kunnen banken dat zou al een hele hoop schelen
Dat zit in de emotie.. Heb daar nu geen last meer van.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het lag vandaag allemaal aan de scheids niet aan die slappe instelling
Na die nederlaag van AZ vorige week in Heerenveen had ik wel gerekend op een 1-3, 1-4 overwinning voor Ajax. Als Ajax vanaf minuut één top had gespeeld dan was het ook gelukt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh je had verwacht dat we ongeslagen kampioen zouden worden en elke moeilijke uitwedstrijd even met 0-3 zouden winnen.
Ik had je gister al kunnen vertellen dat dat niet gaat gebeuren.
Tweede helft had Ajax gewoon controle, en zo slap was het allemaal niet. Ajax was tot de rode kaart gewoon de betere ploeg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het lag vandaag allemaal aan de scheids niet aan die slappe instelling
Jij hebt zeker wel veel gesloopt hèquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zit in de emotie.. Heb daar nu geen last meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |