Je gaat aan het punt voorbij dat het niet eens mag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen zeggen over deze baas?
Het mag wel, maar kijk er niet raar van op als je plots een paraplu in je been geprikt krijgt op straat met gif er in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je gaat aan het punt voorbij dat het niet eens mag.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dit, ze komen naar je toe maakt niet uit of je aan de andere kant van de wereld woont, ze krijgen je wel
Net alsof de KGB er wakker van ligt als ik Putin een gekkie vindtquote:
Nee van jou niet nee, maar mensen die invloed hebben, die pakken ze zeker welquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Net alsof de KGB er wakker van ligt als ik Putin een gekkie vindt
Indd, ik denk dat die russen niet jaloers op ons zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Poetin, wat een baasje zegik ben jaloers op de russen
EEy ga jij maar gewoon weg met je gehersenspoelde hersenenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Indd, ik denk dat die russen niet jaloers op ons zijn
Misschien ben ik wel een NSA-spionquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
EEy ga jij maar gewoon weg met je gehersenspoelde hersenen![]()
Ik vind putin ook een baas maar KGB vs CIA is niet eens een competitie. KGB liet echt gewoon mensen verdwijnen wanneer ze vonden dat ze niet patriotistisch genoeg waren. In USA lopen er ook dingen mis maar daar is het al groot schandaal als er gezegd wordt redelijk extreme politieke beweging wat extra op hun belasingsaangifte te controleren...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Drone aanvallen in Irak waar talloze onschuldige vrouwen mannen en kinderen dood gingen zijn natuurlijk niet erg he?![]()
Vele moorden van de KGB zijn bekend die van de CIA niet.
Alleen snowdenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:24 schreef BabeWatcher het volgende:
Terechten klacht ! Poetin
Mensenrechten zijn beter in Rusland dan in Amerika. Geen wonder dat Amerikanen politiek asiel aanvragen in Rusland.
Samen met Assange de grootste Held van deze tijd.quote:
Belangrijke informatie vrijgespeeld maar (Hquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Samen met Assange de grootste Held van deze tijd.
Hij was de man waar het allemaal mee begon! Als hij het niet deed, doet niemand het daarom is hij een held.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:28 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Belangrijke informatie vrijgespeeld maar (H) held is ook wat overdreven
Ditquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:33 schreef Zaktabak het volgende:
Woonde ik maar in Rusland. Lekker kijken hoe een homoseksuele op straat ff in elkaar gejost wordt, en dat de politie daar niks aan doet. Mooi hoor, heerlijk terreur.
Ik zit op de voorste rij, inclusief popcorn.
Zijn dochter niet gebald hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja dit weer! Commentaar gaat rechtstreeks naar mijn vriend Poetin jonge bam
Sarcasme vriend. Wat heb jij tegen hommo's?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |