Hahahaha hij keek in de kofferbak om te kijken hoeveel lijken erin passen zeker?quote:
Ja maar dan zonder fake fotos van deze kabouter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:02 schreef Auroraw het volgende:
Laat putin de volgende james bond worden!![]()
![]()
jij bent gewoon jaloers op putinquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar dan zonder fake fotos van deze kabouter.
lesbos zijn ook homo's idiootquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:09 schreef Bonzai. het volgende:
Zijn lesbo's eigenlijk nog toegelaten in Rusland? Of gaat het enkel om de homo's?
pussycat riot niet meegekregen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:09 schreef Bonzai. het volgende:
Zijn lesbo's eigenlijk nog toegelaten in Rusland? Of gaat het enkel om de homo's?
nnee ze was jerlours op de overgrote harem van ome poetquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef raptorix het volgende:
Zelfs ze wijf wou van ze af, zal wel impotent zijn dus.
Wedden dat ie slaat?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:16 schreef Baws het volgende:
[..]
nnee ze was jerlours op de overgrote harem van ome poet
Aan poetin is duidelijk te zie dat het een gayboy is, wie rijd er nou paard?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:16 schreef Baws het volgende:
[..]
nnee ze was jerlours op de overgrote harem van ome poet
poetin is zo hetero dat zelfs al neukt hij een man dan is hij nog steeds geen homoquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Aan poetin is duidelijk te zie dat het een gayboy is, wie rijd er nou paard?
Echte heteros toch niet joh.
Jawel. Maar ik rekende die agressieve tuinbroekenlesbo's even niet mee. Ik kan me er best wel iets bij voorstellen dat Putin liever geen kussende homo's en manwijven in het straatbeeld wil, maar wel lekker lesbiennes.quote:
Het heet niet Koude Oorlog omdat het in Rusland koud kan zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:50 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hij staat voor de Russische normen en waarden en laat zich niet verleiden tot het erkennen van de normen en waarden van de VS. De VS is daar boos over, roept moord en brand en noemt Rusland immoreel.
Wie is hier nou aan het stoken?
Overigens is die 'koude oorlog' eenzijdig bedacht door de VS en Groot Brittannië. Er is nog nooit enige oorlogsverklaring getekend. En volgens de VN, die notabene onder andere door de VS en Groot Brittannië zelf zijn opgericht, is dat een vereiste om oorlog te hebben.
Homo gespot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:00 schreef raptorix het volgende:
Poetin kleine flikker met minderwaarheidscomplex, laat zich graag stoer fotograferen, weet je wie zich ook graag liet fotograferen?
Uhm, Neil Armstrong?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:00 schreef raptorix het volgende:
Poetin kleine flikker met minderwaarheidscomplex, laat zich graag stoer fotograferen, weet je wie zich ook graag liet fotograferen?
De Russen kunnen lachen zoveel ze willen, ze waren verslagen, en hun land werd ontbonden ook nogquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dus... Het was het 'koude conflict' en niet 'koude oorlog'.
'Koude oorlog' is echt zo'n bedenksel om de simpele ziel iets duidelijk proberen te maken. Jammer dat George W. Bush er zelf in trapte en riep dat de VS gewonnen had.
Hij had gewoon moeten zeggen dat de koude oorlog afgelopen was door gebrek aan financiën. Maar ja, dan had hij miljarden dollars aan propaganda in één klap waardeloos gemaakt. Da's natuurlijk zonde van het geld.
Anyway, alle Russen hebben er eens hard om kunnen lachen, dus Bush z'n toespraak heeft nog enigszins zin gehad.
Ik zou er niet Trotski op zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:30 schreef BlueNumber het volgende:
Ts heeft echt geen idee als hij Stalin verheerlijkt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:27 schreef Draganta het volgende:
[..]
De Russen kunnen lachen zoveel ze willen, ze waren verslagen, en hun land werd ontbonden ook nogKunnen niet eens een land staande houden, en dan denken ze dat ze de VS aan kunnen
Kerel, voordat je iemand debiel noemt... de Sovjet Unie was gevallen, nog ver voordat jij geboren was, dus jij hebt duidelijk geen idee waarover je praat. Ze waren te dom en te achterlijk om de Sovjet Unie te redden, en zijn veranderd in een groepje ontwikkelingslanden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]Kunnen niet eens een land staande houden? Ben jij een debiel ofzo? Bekijk het als het Romeinse rijk, hoe groter een land wordt/is hoe moeilijk het is om het geheel te verdedigen stomme koe, en ja ik denk dat Rusland Amerika zeker wel aankan gewoon op tijd die bommen gooien op belangrijke doelen en daar gaat je Amerika
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:44 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik vond je vorige week nog een stuk leuker trouwens, toen je een topic in JNG had over je eerste date ooit. En dan nu hier een beetje komen doen alsof je 't allemaal wel weet. Laat me niet lachen zeg.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:41 schreef raptorix het volgende:
Dit soort mannetjes hebben een extreeem minderwaardigheids complex, ooit wel eens opgevallen dat hij zich niet laat fotograferen met andern op de plaat? Omdat het zo een kleine kabouter is met een minderaardigheidsgevoel, zijn vrouw is ook van hem af gegaan, waarschijnlijk omdat hij hem niet meer stijf krijgt.
Op nujij is het al helemaal erg met hun pro-Ruslandhoudingquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
Terechte klacht, maar mensen die Putin aanbidden zijn ook vrij triest. Zelfde als met Berlusconi, meestal weten ze helemaal niks van die man z'n politiek, maar hij heeft een foto waar hij op een beer zit dus krijgen ze een harde lul van 'm.
Eens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
Terechte klacht, maar mensen die Putin aanbidden zijn ook vrij triest. Zelfde als met Berlusconi, meestal weten ze helemaal niks van die man z'n politiek, maar hij heeft een foto waar hij op een beer zit dus krijgen ze een harde lul van 'm.
In Rusland kan dat ja. Wat wil je er tegen doen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:37 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Gewoon verkiezingen winnen met 120% van alle stemmen, seems legit toch. Kan gebeuren dat er meer mensen hebben gestemd dan dat er mensen zijn.
Niet veel, want dan killed hij me met zin Russische matties.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:47 schreef Baws het volgende:
[..]
In Rusland kan dat ja. Wat wil je er tegen doen?
Inderdaad, onthou dat goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:55 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Niet veel, want dan killed hij me met zin Russische matties.
Ditquote:
Waarom zou je dat willen zeggen over deze baas?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:05 schreef DroogDok het volgende:
Ben in elk geval blij dat ik niet in Rusland woon, daar mag je niet zeggen dat Poetin een gekkie is.
De KGB vindt landsgrenzen niet zo bijster interessant hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:05 schreef DroogDok het volgende:
Ben in elk geval blij dat ik niet in Rusland woon, daar mag je niet zeggen dat Poetin een gekkie is.
Dit, ze komen naar je toe maakt niet uit of je aan de andere kant van de wereld woont, ze krijgen je welquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:13 schreef Baws het volgende:
[..]
De KGB vindt landsgrenzen niet zo bijster interessant hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |