Stichting I.K.K.E toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is dan ook niet op vrijwillige basis. En dat bedrag gaat ook niet richting haar
Nog meer tassenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:22 schreef Significantie het volgende:
[..]
Wel een nieuwe Mulberry en Michael Kors tas
Of jij gewoonquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:27 schreef Significantie het volgende:
[..]
Ja. Dus beter ga je veel verdienen
Ik word miljonairquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Of jij gewoon
Je hebt al genoeg tassen. En sjaals.
Niet wetende dat madjack en ik een real life stel zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:40 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik trouw niet met iemand die ik amper ken:( Jammer, maar helaas.
Braddie, trouwen (A)?
Verdomme slet, je kan niet zomaar van mijn keus (van de man) afwijken!!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:40 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Braddie, trouwen (A)?
Is het officieel nuquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:42 schreef Significantie het volgende:
[..]
Niet wetende dat madjack en ik een real life stel zijn.
Mooi voor jullie, maar doe dan geem huwelijksaanzoek op fokquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:42 schreef Significantie het volgende:
[..]
Niet wetende dat madjack en ik een real life stel zijn.
Weet je hoe romantisch!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Mooi voor jullie, maar doe dan geem huwelijksaanzoek op fok
Nou, stiekem ga ik dus vreemd met de buurman. Nooit iets van gemerkt zeker :$ ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:42 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Verdomme slet, je kan niet zomaar van mijn keus (van de man) afwijken!!!![]()
![]()
![]()
Achter t fornuis!!!
Ik was de buurmanquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, stiekem ga ik dus vreemd met de buurman. Nooit iets van gemerkt zeker :$ ?
Daar ben ik nog niet over uit. Zodra ik er meer over weet, laat ik het je direct weten. In de tussentijd mag je op de gang wachten.quote:
Okquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit. Zodra ik er meer over weet, laat ik het je direct weten. In de tussentijd mag je op de gang wachten.
xD Goed bedacht!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit. Zodra ik er meer over weet, laat ik het je direct weten. In de tussentijd mag je op de gang wachten.
Maar natuurlijk, nu?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:40 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Braddie, trouwen (A)?
Ga je zomaar even vreemd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat dacht je van morgen? De buurman komt vanavond nog even langs :$
Nee, ik ben gewoon supermanquote:
Dat troost me weerquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ahhh buurman, ik kom U wel gezelschap houden hoor!
Jaa, ik kan er niks aan doen. Hij is woest aantrekkelijk en het gebeurde gewoonquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ga je zomaar even vreemd?
MAAR BUURMAN WAT DOET U NU?!?!?!
Dankeschonquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:55 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jaa, ik kan er niks aan doen. Hij is woest aantrekkelijk en het gebeurde gewoon
JA maar, Ja maar.. mijn lans dan?!?!?!?!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:55 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jaa, ik kan er niks aan doen. Hij is woest aantrekkelijk en het gebeurde gewoon
Sorry! Kun je mij voor 1 keer vergeven liefjequote:Op zondag 11 augustus 2013 19:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
JA maar, Ja maar.. mijn lans dan?!?!?!?!
* Braddie Gooit een pak melk naar Hugecoollquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:57 schreef hugecooll het volgende:
Ik ben verliefd op Blondje_93 en daag hierbij Braddie uit voor een duel
* hugecooll gooit zijn handschoen op Braddie's bureau
Ja, zo werkt dat dus nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
* Braddie Gooit een pak melk naar Hugecooll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |