Stichting I.K.K.E toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is dan ook niet op vrijwillige basis. En dat bedrag gaat ook niet richting haar
Nog meer tassenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:22 schreef Significantie het volgende:
[..]
Wel een nieuwe Mulberry en Michael Kors tas
Of jij gewoonquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:27 schreef Significantie het volgende:
[..]
Ja. Dus beter ga je veel verdienen
Ik word miljonairquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Of jij gewoon
Je hebt al genoeg tassen. En sjaals.
Niet wetende dat madjack en ik een real life stel zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:40 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik trouw niet met iemand die ik amper ken:( Jammer, maar helaas.
Braddie, trouwen (A)?
Verdomme slet, je kan niet zomaar van mijn keus (van de man) afwijken!!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:40 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik trouw niet met iemand die ik amper ken:( Jammer, maar helaas.
Braddie, trouwen (A)?
Is het officieel nuquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:42 schreef Significantie het volgende:
[..]
Niet wetende dat madjack en ik een real life stel zijn.
Mooi voor jullie, maar doe dan geem huwelijksaanzoek op fokquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:42 schreef Significantie het volgende:
[..]
Niet wetende dat madjack en ik een real life stel zijn.
Weet je hoe romantisch!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Mooi voor jullie, maar doe dan geem huwelijksaanzoek op fok
Nou, stiekem ga ik dus vreemd met de buurman. Nooit iets van gemerkt zeker :$ ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:42 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Verdomme slet, je kan niet zomaar van mijn keus (van de man) afwijken!!!![]()
![]()
![]()
Achter t fornuis!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |