Ofc windows 7quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik gebruik m`n PC puur voor muziek producties, en FOK!
2,8 met 8GB is ook heerlijk hoorlekker vlot.
Wel windows 7 toch?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik kan me wel vinden in deze TT trouwens
Als ik voor MadJack mag praten denk ik "Geil"quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:02 schreef hugecooll het volgende:
Ik zal binnenkort wel een filmpje online gooien waarin Significantie bruut uit elkaar getrokken wordt. Eens kijken hoejullie haar dan nog vinden
Ja, ik dénk het wel... weet het niet zeker eerlijk gezegd, zit een beetje krap bij kas..quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:03 schreef wickedmen het volgende:
Braddie kom jij ook naar de KLB meet op 29 augustus in Utrecht?
Je kan je fantasie niet filmen manquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:02 schreef hugecooll het volgende:
Ik zal binnenkort wel een filmpje online gooien waarin Significantie bruut uit elkaar getrokken wordt. Eens kijken hoejullie haar dan nog vinden
Zou toch tof zijn? Goddomme man, je dromen filmenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je kan je fantasie niet filmen man
Ik ben druk bezig met de voorbereidingenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je kan je fantasie niet filmen man
Door wiequote:Op zondag 11 augustus 2013 19:02 schreef hugecooll het volgende:
DSLR inclusief videolamp in je hoofdquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met de voorbereidingen
Door iemand anders?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik voor MadJack mag praten denk ik "Geil"
Ik ook. Nog 100 Euro tot de 24ste maar dan gewoon drankjes bietsen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik dénk het wel... weet het niet zeker eerlijk gezegd, zit een beetje krap bij kas..
Zie jij het je al voor je? Al die fokkers die mij voor autist uitmaken, en me wel kunnen vermoorden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ook. Nog 100 Euro tot de 24ste maar dan gewoon drankjes bietsen.
Vraag Haan om tipsquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zie jij het je al voor je? Al die fokkers die mij voor autist uitmaken, en me wel kunnen vermoorden.
En dan op de meet aankomen " hey, bedankt voor je drankie "
Haanquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
HaanHoe is het met die gladjanus? (Gladhanus
)
Hij heeft gister in Holly een klap gehadquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
HaanHoe is het met die gladjanus? (Gladhanus
)
Bradmutsquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]bijna net zo matig als bradmuts
It was a black day for all the hens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hij heeft gister in Holly een klap gehad
Je weet het hé; Als ze aan jou komen krijgen ze mij op hun dakquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zie jij het je al voor je? Al die fokkers die mij voor autist uitmaken, en me wel kunnen vermoorden.
Een dak maken kost zoveel geld, dat moet je ze niet aandoen... al die dakpannen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je weet het hé; Als ze aan jou komen krijgen ze mij op hun dak
oke ik stop er mee beloof ik nu over precies 1 jaar en 10 maanden okequote:Op zondag 11 augustus 2013 19:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik kom hier niet van af he?
OMG xDquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een dak maken kost zoveel geld, dat moet je ze niet aandoen... al die dakpannen...
Bij de gamma kosten dakpannen vrij duur.
Jajaja pest maarquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:15 schreef titta1992 het volgende:
[..]
oke ik stop er mee beloof ik nu over precies 1 jaar en 10 maanden oke
je IQ en gewicht hebben niks met elkaar te maken hequote:
Daaaayyuuuummm check deze comeback van Titta dan!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:16 schreef titta1992 het volgende:
[..]
je IQ en gewicht hebben niks met elkaar te maken he
Kosten duur? You serious?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een dak maken kost zoveel geld, dat moet je ze niet aandoen... al die dakpannen...
Bij de gamma kosten dakpannen vrij duur.
Dat moet je niet zo serieus nemen, ze willen je helemaal niet vermoorden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Fuck, imma idiotquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef maxburger het volgende:
[..]
Kosten duur? You serious?
En het is fissa.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daaaayyuuuummm check deze comeback van Titta dan!!
WEEEEJJOOOOOOWWWWW
DENK JE IS FISSA?!?!??!
Jij mag niet meer meepraten hierquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef maxburger het volgende:
[..]
Kosten duur? You serious?
En het is fissa.
Nee, dat snap ik.. Dat is bijwijze vanquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat moet je niet zo serieus nemen, ze willen je helemaal niet vermoorden.
Je bent alleen trollbaar en niet bestand tegen trollen.
Hij is de TSquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:19 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij mag niet meer meepraten hier
Wel een nieuwe Mulberry en Michael Kors tasquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik geloof nog niet bijna dat jij dat zou doen
Het is dan ook niet op vrijwillige basis. En dat bedrag gaat ook niet richting haarquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik geloof nog niet bijna dat jij dat zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |