Free2Play.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:36 schreef Funkel het volgende:
Plants vs zombies 2!!!!!!! Finally!!!
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:36 schreef Funkel het volgende:
Is dat te spelen op zo'n klein schermpje? Op mijn iPad wellicht even uitproberen. Alhoewel ik 1 nooit heb uitgespeeld. Op een gegeven moment bleven ze mijn hersenen opvretenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:36 schreef Funkel het volgende:
Dat hoesje maakt je iphone 50% groter.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Ruim jaar na aanschaf contact opgenomen met lifeproof ivm beschadiging van hoesje. Kreeg zonder problemen een nieuwe! Goede service!
[ afbeelding ]
Lijkt misschien zo. Maar is echt minimaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat hoesje maakt je iphone 50% groter.
Nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:44 schreef bobbernaut het volgende:
Is er een manier om van 5.0.1 naar 6.1.2 te gaan? Want je kan blijkbaar niet (goed) downgraden van 6.1.3 naar 6.1.2
Zuurquote:
Jep. Blijkbaar kun je enkel naar de meest recente versie 'upgraden', downgraden gaat dus niet (of je moet al shsblobs hebben).quote:
Als het niet via die sites zelf kan houdt het bij Safari op. Je zal dan een browser van de App Store moeten downloaden zoals Skyfire, Dolphin Browser, Chrome of andere browser apps.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:38 schreef Mars_R0tterdam het volgende:
Hoe kan ik bij iPhone instellen dat ik bij sommige sites de dekstop site wil ipv van de mobiele site?
Serieus?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:09 schreef Merkie het volgende:
Beta 6 is uit, alleen een fix voor iTunes in the Cloud oid. Wel vreemd, schijnt dat dit de laatste beta is. Maar voor de iPad is iOS 7 nog alles behalve stabiel.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:26 schreef very het volgende:
[..]
Serieus?
Ik las gister dit nog
http://www.iphoneclub.nl/(...)t-gm-op-5-september/
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:26 schreef very het volgende:
[..]
Serieus?
Ik las gister dit nog
http://www.iphoneclub.nl/(...)t-gm-op-5-september/
Dat is volgens mij bedoeld om je muzieklibrary te resetten. Ik denk dat je ook gewoon al je muziek kunt verwijderen en resyncen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
O, een waarschuwing vooraf. Voor beta 6 heb je echt een dev-account nodig. Dat heb je nodig om een nieuw profiel te downloaden. Geen idee wat er gebeurd als je dit niet doet, maar better safe than sorry.
[ afbeelding ]
Een jaar met een iPhone 4 doen als je deniphone 5 gewend bent? Ik zou tweedehands een iPhone 5 kopen of wachten op de 5C (goedkoper). Of anders tweedehands een mooie iPhone 4S.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:20 schreef Szlie het volgende:
Verdomme, laatste dag van de vakantie mijn iPhone 5 kwijtgeraakt/gestolen! Gelukkig had ik een 4 nog liggen...
Denk dat ik het nog een jaartje uitzit met dit toestel en dan voor de opvolger van de 5s ga. Het zou zonde zijn om nu een 5 te halen en misschien is de 5s het ook niet waard, gezien de veranderingen van de s-series niet heel spectaculair zijn. Wat jullie?
neequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:11 schreef casper019 het volgende:
weet iemand of fok forum ook op tapatalk kan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |