Lekkerste vooralquote:
Nog meer dan de deli kan de bakkerij je winkel maken of breken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:50 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Lekkerste vooral. Belachelijk dure croissants, maar wel lekker.
Dat neem ik blindelings van je aan! Kan er ook heel veel bij voorstellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nog meer dan de deli kan de bakkerij je winkel maken of breken.
https://www.onzealberthei(...)rdenboek%20final.pdfquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:43 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Hah, verklaart een hoop dan. Nooit gehad, dus ik weet sommige dingen net ietsie minder. Kan je even snel een soort overzichtje van de afdelingsnamen neerplompen?
Ik ken het als:
- Kassa
- KW (vulploeg)
- Kaas
- Brood
- Vlees
- Vleeswaren.
EDIT: Wat een kutpost is dit voor een duizendste post zeg. Had dat even wat beter moeten doen.
Yes, zeker. Ga 'm gelijk even doorlezen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
https://www.onzealberthei(...)rdenboek%20final.pdf
Misschien heb je daar nog iets aanJe staat danwel niet als vakkenvuller, misschien toch handig om soms een term op te zoeken
vorige week 06.00 beginnenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nog meer dan de deli kan de bakkerij je winkel maken of breken.
900ml/1L zijn ze. Best wel lekker, hoewel je voor 2.99 ook van die verse sappen van ah kunt halen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:41 schreef OudeBok het volgende:
Hoeft niet, de grote smoothies van 3 euro is niks mis mee. Alleen die innocent sappen zijn vrij kleine flesjes, toch? Dan zeer zeker afzetterij.
Idd, afgelopen week vroeg een man mij wat die dingen kosten. 9 stuks voor 50 euro. Die man kon het niet geloven dat het zo duur is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef Wupgup het volgende:
Volgende week ook alweer de Oralb opzetborstels bij de XL. We komen nooit van die dingen af, van de vorige actie liggen ze er nog.
heel toevallig dit maar ik heb ipv nieuwe opzetborstels gewoon een gloednieuwe tandenborstel gekocht voor 20 euroquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:51 schreef charter101 het volgende:
[..]
Idd, afgelopen week vroeg een man mij wat die dingen kosten. 9 stuks voor 50 euro. Die man kon het niet geloven dat het zo duur is.
Innocent is wel echt super lekker. Koop het heel vaak zijn wel maar 750ml voor 2.99 is wel duur. Maar van die verse sappen krijg ik altijd last van me maag bij innocent niet dus..... keuze snel gemaaktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:14 schreef exelletor het volgende:
[..]
900ml/1L zijn ze. Best wel lekker, hoewel je voor 2.99 ook van die verse sappen van ah kunt halen.
Alleen zit er bij zo'n tandeborstel vaak maar 2 opzetborsteltjes. Koop ze meestal bij de makro of online daar schelen ze echt heel veel ten opzichte van de reguliere winkel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:09 schreef Intentiion het volgende:
[..]
heel toevallig dit maar ik heb ipv nieuwe opzetborstels gewoon een gloednieuwe tandenborstel gekocht voor 20 euronieuwe batterij en alles. vond de prijs van die dingen veel te hoog.
Doe ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Alleen zit er bij zo'n tandeborstel vaak maar 2 opzetborsteltjes. Koop ze meestal bij de makro of online daar schelen ze echt heel veel ten opzichte van de reguliere winkel.
Dat is inderdaad best prijzig, maar hoe lang doe je er mee?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:51 schreef charter101 het volgende:
[..]
Idd, afgelopen week vroeg een man mij wat die dingen kosten. 9 stuks voor 50 euro. Die man kon het niet geloven dat het zo duur is.
'Freebie marketing' bedoel je wellicht?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best prijzig, maar hoe lang doe je er mee?
Hetzelfde geldt eigenlijk voor scheermesjes, het basisproduct het scheerapparaat is vrij goedkoop maar de mesjes zijn heel duur. Maar ja, vaak ga je ze dan toch wel kopen omdat je anders een scheerapparaat hebt waar je anders niets meer mee kan. Er is in de marketing een benaming voor dit, maar ik kan het me even niet herinneren
Nee, je krijgt ook niets gratisquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:18 schreef danzazlol het volgende:
[..]
'Freebie marketing' bedoel je wellicht?
Op houdbaar pik je ze er ook al zo tussenuit. Je moet erop blijven hameren want de meeste vakkenvullers lijken het maar niet te begrijpen waarom fifo belangrijk is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:32 schreef Froop het volgende:
Gisteravond tijdens mijn incidentele avondshift maar weer eens een fifocheck op vers gedaan. Ik schrok er niet van dat ik elke werknemer heb betrapt.
Ze begrijpen het wel, maar het boeit ze gewoon niet. Slechte cijfers voor afprijzingen en vernietiging merken ze niet. Ik word ook moe van de teamleiders die daar vrij weinig tegen doen. Als ik teamleider zou zijn had iedereen gewoon een officiële waarschuwing gehad. Na de tweede gaan ze er echt op letten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Op houdbaar pik je ze er ook al zo tussenuit. Je moet erop blijven hameren want de meeste vakkenvullers lijken het maar niet te begrijpen waarom fifo belangrijk is.
Je moet ook constant blijven hameren op het fifo vullen. Het is vervelend om dat te moeten doen, maar het is niet anders. Op vers gaat het bij ons op een enkel incident eigenlijk altijd goed, en houdbaar..tsja..de meeste doen het wel, maar er zitten er ook een paar tussen die nog onder het niveau kwaliteitsmedewerker zitten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:22 schreef Froop het volgende:
[..]
Ze begrijpen het wel, maar het boeit ze gewoon niet. Slechte cijfers voor afprijzingen en vernietiging merken ze niet.
Ik zie het nu op de pakbon ja. Het wordt wel weer rechtgetrokken maar het verneukt toch de restantenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:41 schreef Fivel het volgende:
Door de systeem storing hebben we 1100 colli extra ontvangen, waar we normaal op een donderdag 900 colli krijgen.. Alles is zo'n beetje dubbel uitgeleverd. Magazijn is 1 groot drama, ook doordat initieel vandaag binnen komt (800 colli; hamsteren).
Hoeft niet gratis te zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee, je krijgt ook niets gratis![]()
Ik lees net de berichtgeving op Plaza van het procesincident. In het excelbestand staat dat wij ruim 400 colli extra ontvangen, maar is dat niet gewoon de noodorder ipv de reguliere order en is het eigenlijk dus helemaal niet 'extra'
Oh ja, dan bedoel ik inderdaad die, het razor and blades business modelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:54 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Hoeft niet gratis te zijn.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Freebie_marketing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |