Counter is doorgaans dubbel bezet bij ons. Eigenlijk altijd dubbel bezet overdag, en deze meid gaat proberen mij gewoon in haar positie te krijgen, dus ook een soort van TL neem ik aan? Behelst namelijk ook afsluiten e.d.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:52 schreef mujentas het volgende:
De teamleider staat toch normaal gesproken achter de counter? Ga jij er staat in zijn/haar afwezigheid?
Wat bij ons eigenlijk zeer vervelend is aan de kassa is dat wij lades tellen tijdens openingstijd. Dit heeft tot gevolg dat er vaak gewisseld wordt tussen kassa's omdat de lades er uit moeten en de counter heeft maar 1 la waardoor klanten die sigaretten oid willen kopen moeten meelopen naar een kassa om het daar af te rekenen. Bovendien is de planning vaak dusdanig krap dat de persoon achter de counter een la naar achter brengt, met iemand uit de winkel, waardoor er weer eventjes niemand achter de counter staat. Niet echt ideaal, maar blijkbaar ben ik de enige die zich daar aan stoort
WWM telt ook nog maar 1 keer per week. Wij tellen alle kassa's 3 keer per week. Naar mijn mening een beetje overbodig, tenzij je natuurlijk grote kasverschillen hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Counter is doorgaans dubbel bezet bij ons. Eigenlijk altijd dubbel bezet overdag, en deze meid gaat proberen mij gewoon in haar positie te krijgen, dus ook een soort van TL neem ik aan? Behelst namelijk ook afsluiten e.d.
Onze counter heeft ook 2 lades en lades tellen gebeurt nooit tijdens openingstijd. Nooit. Ze zitten erin als we komen, en de TL iets van de vullers haalt ze samen met de beveiliging eruit. Tellen gebeurt denk ik voor openingstijd.
Geen idee, niks is überhaupt nog definitief. Dat zij me als haar opvolger ziet zitten, betekent niet dat hoofdcaissière het ook goed vindt. Daarnaast maakt het me niet uit als ik er verder niks extra's voor krijg. Ik wil gewoon graag op die plek, met alle 'bijscholing' van dien. Al krijg ik dan nog steeds 4,75/uur en sta ik nog steeds als caissière A, zal me worst wezen. Die 2 euro die ik meer zou verdienen vind ik ook geen ramp.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
WWM telt ook nog maar 1 keer per week. Wij tellen alle kassa's 3 keer per week. Naar mijn mening een beetje overbodig, tenzij je natuurlijk grote kasverschillen hebt.
Voor TL moet je toch de TL cursus doen? Of geldt dat niet voor parttime teamleiders? Ik vraag het mij even af, want ik weet niet of er in dat opzicht onderscheid wordt gemaakt? Of word je niet gewoon cassiere B?
Tja een ASM2 moet 1 competentie meer hebben. . Geloof dat het initiatief en ideeën was. Maar weet het niet zeker. (en heb geen zin om plaza nu op te gaan)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dus dit is een beetje uitzonderlijk?
Wat kan een asm2 meer dan een asm1?
Ja inderdaad, de hoofdcassière (bij de Jumbo) staat gelijk aan TL verkoopafhandeling.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:14 schreef mujentas het volgende:
De hoofdcassiére is toch gewoon de teamleider![]()
Of is het zo'n verzuurde bejaarde die bij het inventaris hoort?
Nja, ik ben niet geheel bekend met de AH termen omdat ik andere termen gewend ben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:14 schreef mujentas het volgende:
De hoofdcassiére is toch gewoon de teamleider![]()
Of is het zo'n verzuurde bejaarde die bij het inventaris hoort?
Hah, verklaart een hoop dan. Nooit gehad, dus ik weet sommige dingen net ietsie minder. Kan je even snel een soort overzichtje van de afdelingsnamen neerplompen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:30 schreef mujentas het volgende:
Volgens mij wel ja. In de elektronische opleiding worden dat soort dingen allemaal uitgelegd.
Verkoopklaar (AGF, houdbaar/kw, zuivel, diepvries)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:43 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Hah, verklaart een hoop dan. Nooit gehad, dus ik weet sommige dingen net ietsie minder. Kan je even snel een soort overzichtje van de afdelingsnamen neerplompen?
Ik ken het als:
- Kassa
- KW (vulploeg)
- Kaas
- Brood
- Vlees
- Vleeswaren.
En deli is precies? Had wel een idee, vlees/vleeswaren/sappen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Verkoopklaar (AGF, houdbaar/kw, zuivel, diepvries)
Verkoop (bake-off/brood, deli & kaas)
Verkoopafhandeling (kassa, counter)
Delicatessen, vleeswaren die worden gesneden en borrelhapjes enzo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:47 schreef OudeBok het volgende:
[..]
En deli is precies? Had wel een idee, vlees/vleeswaren/sappen?
Got it. Ik vind het trouwens wel jammer dat AH geen eigen slager in de winkel heeft. Aan de andere kant komt het de kwaliteit van bepaald vlees wel ten goedequote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Delicatessen, vleeswaren die worden gesneden en borrelhapjes enzo.
Mja, AH heeft dan weer Grill & Steak. De hier van kwaliteit is best goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:50 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Got it. Ik vind het trouwens wel jammer dat AH geen eigen slager in de winkel heeft. Aan de andere kant komt het de kwaliteit van bepaald vlees wel ten goede. Dat gemarineerd vlees dat de slager zelf in de winkel marineert is vaak al helemaal blauw van het oud-zijn en bah
.
Kwaliteit van AH vlees is sowieso best wel erg prima!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, AH heeft dan weer Grill & Steak. De hier van kwaliteit is best goed.
Vergeleken met de kwaliteit die je bij een goede slager krijgt valt het allemaal wel mee. Maar de kwaliteit is inderdaad prima.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:58 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Kwaliteit van AH vlees is sowieso best wel erg prima!
Nee, we gaan weer hamsteren! Voor de klanten die de Allerhande lezen is het ook al bekend (pagina 91)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:58 schreef exelletor het volgende:
Was het niet Route 99 dat volgende week van start ging?
Alweer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:14 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Nee, we gaan weer hamsteren! Voor de klanten die de Allerhande lezen is het ook al bekend (pagina 91)
Jup, een van mijn asm's had het er voor de zomervakantie al over dat het waarschijnlijk dit jaar voor het eerst 2x in de vakantie zou zijn.quote:
Hoeft niet, de grote smoothies van 3 euro is niks mis mee. Alleen die innocent sappen zijn vrij kleine flesjes, toch? Dan zeer zeker afzetterij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef mujentas het volgende:
De bonusfolder staat op Plaza en het is inderdaad weer meer van hetzelfde.
Er staan wel wat leuke acties tussen. De innocent sappen van 2.99 voor 1.49 is wel een mooi prijsje. Laten we eerlijk zijn, 2.99 voor een fles sap is pure oplichterij.
En alwéér de Berberana en Sun vaatwastabs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |