abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 augustus 2013 @ 00:54:31 #151
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_130082632
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:52 schreef mujentas het volgende:
De teamleider staat toch normaal gesproken achter de counter? Ga jij er staat in zijn/haar afwezigheid?

Wat bij ons eigenlijk zeer vervelend is aan de kassa is dat wij lades tellen tijdens openingstijd. Dit heeft tot gevolg dat er vaak gewisseld wordt tussen kassa's omdat de lades er uit moeten en de counter heeft maar 1 la waardoor klanten die sigaretten oid willen kopen moeten meelopen naar een kassa om het daar af te rekenen. Bovendien is de planning vaak dusdanig krap dat de persoon achter de counter een la naar achter brengt, met iemand uit de winkel, waardoor er weer eventjes niemand achter de counter staat. Niet echt ideaal, maar blijkbaar ben ik de enige die zich daar aan stoort
Counter is doorgaans dubbel bezet bij ons. Eigenlijk altijd dubbel bezet overdag, en deze meid gaat proberen mij gewoon in haar positie te krijgen, dus ook een soort van TL neem ik aan? Behelst namelijk ook afsluiten e.d.
Onze counter heeft ook 2 lades en lades tellen gebeurt nooit tijdens openingstijd. Nooit. Ze zitten erin als we komen, en de TL iets van de vullers haalt ze samen met de beveiliging eruit. Tellen gebeurt denk ik voor openingstijd.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_130082752
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:54 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Counter is doorgaans dubbel bezet bij ons. Eigenlijk altijd dubbel bezet overdag, en deze meid gaat proberen mij gewoon in haar positie te krijgen, dus ook een soort van TL neem ik aan? Behelst namelijk ook afsluiten e.d.
Onze counter heeft ook 2 lades en lades tellen gebeurt nooit tijdens openingstijd. Nooit. Ze zitten erin als we komen, en de TL iets van de vullers haalt ze samen met de beveiliging eruit. Tellen gebeurt denk ik voor openingstijd.
WWM telt ook nog maar 1 keer per week. Wij tellen alle kassa's 3 keer per week. Naar mijn mening een beetje overbodig, tenzij je natuurlijk grote kasverschillen hebt.

Voor TL moet je toch de TL cursus doen? Of geldt dat niet voor parttime teamleiders? Ik vraag het mij even af, want ik weet niet of er in dat opzicht onderscheid wordt gemaakt? Of word je niet gewoon cassiere B?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:09:49 #153
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_130082975
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:00 schreef mujentas het volgende:

[..]

WWM telt ook nog maar 1 keer per week. Wij tellen alle kassa's 3 keer per week. Naar mijn mening een beetje overbodig, tenzij je natuurlijk grote kasverschillen hebt.

Voor TL moet je toch de TL cursus doen? Of geldt dat niet voor parttime teamleiders? Ik vraag het mij even af, want ik weet niet of er in dat opzicht onderscheid wordt gemaakt? Of word je niet gewoon cassiere B?
Geen idee, niks is überhaupt nog definitief. Dat zij me als haar opvolger ziet zitten, betekent niet dat hoofdcaissière het ook goed vindt. Daarnaast maakt het me niet uit als ik er verder niks extra's voor krijg. Ik wil gewoon graag op die plek, met alle 'bijscholing' van dien. Al krijg ik dan nog steeds 4,75/uur en sta ik nog steeds als caissière A, zal me worst wezen. Die 2 euro die ik meer zou verdienen vind ik ook geen ramp.
pi_130083058
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Dus dit is een beetje uitzonderlijk?
Wat kan een asm2 meer dan een asm1?
Tja een ASM2 moet 1 competentie meer hebben. . Geloof dat het initiatief en ideeën was. Maar weet het niet zeker. (en heb geen zin om plaza nu op te gaan)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_130083096
De hoofdcassiére is toch gewoon de teamleider :?

Of is het zo'n verzuurde bejaarde die bij het inventaris hoort?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:18:30 #156
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_130083207
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:14 schreef mujentas het volgende:

Ja inderdaad, de hoofdcassière (bij de Jumbo) staat gelijk aan TL verkoopafhandeling. :) bij de AH.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:19:51 #157
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_130083240
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:14 schreef mujentas het volgende:

Nja, ik ben niet geheel bekend met de AH termen omdat ik andere termen gewend ben.
Basically:
hoofdcaissière - paar echte TLs - paar losse baliemedewerkers - caissières.
Zoiets als:
Degene die zich over kassa ontfermt en de volledige leiding heeft - degenen die de leiding hebben in haar absentie - degenen die verder nog achter de balie werken ivm dubbele bezetting - caissières achter de kassa.
Bij ons bij C1000 was het namelijk gewoon: Paar 1e medewerkers, met een hoofdcaissière erboven, die zelf ook gewoon 1e medewerker was, maar het meest competent om de kassa te managen. Zij was dan ook belast met de planningen etc.

En die termen bij de AH, krijg je die in de online cursus of zo? Die heb ik nooit hoeven doen ivm. 2 jaar eerdere werkervaring achter de kassa.
pi_130083492
Volgens mij wel ja. In de elektronische opleiding worden dat soort dingen allemaal uitgelegd.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:43:57 #159
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_130083760
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:30 schreef mujentas het volgende:
Volgens mij wel ja. In de elektronische opleiding worden dat soort dingen allemaal uitgelegd.
Hah, verklaart een hoop dan. Nooit gehad, dus ik weet sommige dingen net ietsie minder. Kan je even snel een soort overzichtje van de afdelingsnamen neerplompen?
Ik ken het als:
- Kassa
- KW (vulploeg)
- Kaas
- Brood
- Vlees
- Vleeswaren

:').

EDIT: Wat een kutpost is dit voor een duizendste post zeg. Had dat even wat beter moeten doen.
pi_130083815
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:43 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Hah, verklaart een hoop dan. Nooit gehad, dus ik weet sommige dingen net ietsie minder. Kan je even snel een soort overzichtje van de afdelingsnamen neerplompen?
Ik ken het als:
- Kassa
- KW (vulploeg)
- Kaas
- Brood
- Vlees
- Vleeswaren

:').
Verkoopklaar (AGF, houdbaar/kw, zuivel, diepvries)
Verkoop (bake-off/brood, deli & kaas)
Verkoopafhandeling (kassa, counter)
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:47:21 #161
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_130083827
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:46 schreef mujentas het volgende:

[..]

Verkoopklaar (AGF, houdbaar/kw, zuivel, diepvries)
Verkoop (bake-off/brood, deli & kaas)
Verkoopafhandeling (kassa, counter)
En deli is precies? Had wel een idee, vlees/vleeswaren/sappen?
pi_130083858
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:47 schreef OudeBok het volgende:

[..]

En deli is precies? Had wel een idee, vlees/vleeswaren/sappen?
Delicatessen, vleeswaren die worden gesneden en borrelhapjes enzo.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:50:33 #163
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_130083885
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:49 schreef mujentas het volgende:

[..]

Delicatessen, vleeswaren die worden gesneden en borrelhapjes enzo.
Got it. Ik vind het trouwens wel jammer dat AH geen eigen slager in de winkel heeft. Aan de andere kant komt het de kwaliteit van bepaald vlees wel ten goede :D. Dat gemarineerd vlees dat de slager zelf in de winkel marineert is vaak al helemaal blauw van het oud-zijn en bah :r.
pi_130083940
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:50 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Got it. Ik vind het trouwens wel jammer dat AH geen eigen slager in de winkel heeft. Aan de andere kant komt het de kwaliteit van bepaald vlees wel ten goede :D. Dat gemarineerd vlees dat de slager zelf in de winkel marineert is vaak al helemaal blauw van het oud-zijn en bah :r.
Mja, AH heeft dan weer Grill & Steak. De hier van kwaliteit is best goed.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:58:35 #165
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_130084012
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:53 schreef mujentas het volgende:

[..]

Mja, AH heeft dan weer Grill & Steak. De hier van kwaliteit is best goed.
Kwaliteit van AH vlees is sowieso best wel erg prima!
pi_130086449
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:58 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Kwaliteit van AH vlees is sowieso best wel erg prima!
Vergeleken met de kwaliteit die je bij een goede slager krijgt valt het allemaal wel mee. Maar de kwaliteit is inderdaad prima.

Volgende week weer hamsteren, maar ik vrees dat de aanbiedingen zo'n beetje hetzelfde zijn als andere keren ;(
pi_130086468
Ja, extreem veel initiële actie binnengekregen. Het is weer zover haha.
pi_130087541
Was het niet Route 99 dat volgende week van start ging?
pi_130087883
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:58 schreef exelletor het volgende:
Was het niet Route 99 dat volgende week van start ging?
Nee, we gaan weer hamsteren! Voor de klanten die de Allerhande lezen is het ook al bekend (pagina 91)
pi_130088082
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:14 schreef Wupgup het volgende:

[..]

Nee, we gaan weer hamsteren! Voor de klanten die de Allerhande lezen is het ook al bekend (pagina 91)
Alweer?
pi_130088322
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:24 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Alweer?
Jup, een van mijn asm's had het er voor de zomervakantie al over dat het waarschijnlijk dit jaar voor het eerst 2x in de vakantie zou zijn.
Voor de klanten is het natuurlijk leuk om na een vakantie minder geld uit te moeten geven :).
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:55:33 #172
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_130088821
Lekker de actiedruk opvoeren om de C1000-ondernemers chagrijnig te krijgen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_130089414
De bonusfolder staat op Plaza en het is inderdaad weer meer van hetzelfde.

Er staan wel wat leuke acties tussen. De innocent sappen van 2.99 voor 1.49 is wel een mooi prijsje. Laten we eerlijk zijn, 2.99 voor een fles sap is pure oplichterij.

En alwéér de Berberana en Sun vaatwastabs -O-
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:41:05 #174
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_130090063
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef mujentas het volgende:
De bonusfolder staat op Plaza en het is inderdaad weer meer van hetzelfde.

Er staan wel wat leuke acties tussen. De innocent sappen van 2.99 voor 1.49 is wel een mooi prijsje. Laten we eerlijk zijn, 2.99 voor een fles sap is pure oplichterij.

En alwéér de Berberana en Sun vaatwastabs -O-
Hoeft niet, de grote smoothies van 3 euro is niks mis mee. Alleen die innocent sappen zijn vrij kleine flesjes, toch? Dan zeer zeker afzetterij.
pi_130090219
Oi ben nieuw hier, zijn er toevallig ook mensen die in de bakkerij werken? Werk er zelf ook en vind het wel redelijk 'leuk'. Wat vinden andere medebakkers :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')