Hahaha.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien niet handig om die vraag in het Nederlands te stellen.
Probeer het te controleren voor ze de perops doen, dus aan het einde van week 4 van de periode (wk 4, 8, 12 etc.). Dan kun je e.e.a. misschien nog voor zijn voordat er tot uitbetaling wordt overgegaan. En misschien kun je eens bij je teamleider informeren of er niet iets misgaat met het uitbetalen van tvt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:12 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
De uren zijn niet goed opgeschreven. Al de zoveelste keer dat dit gebeurt
Adv staat er los van. wat je gewerkt hebt staat onder gewerkt en tvt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:30 schreef Hallyu het volgende:
Maar 2 dagen gewerkt in deze vier weken (rest niet gewerkt vanwege vakantie), dus die 40 euro was te verwachten, maar valt toch zwaar. haha.
Ik stond 5,5 uur ingepland die uren staan bij gewerkt. Maar ik heb die zaterdag een uur overgewerkt (liep uit tot half 12 ipv half 11). Ik zie bij ADV 0,5 staan, ik weet niet of dat betekend dat ik daar een half uur van uitbetaald heb gekregen?
(Ben na drie jaar eens mijn uren op gaan schrijven om te controleren of het overwerken eigenlijk wel wordt uitbetaald. :l)
Stond niks op voor ik weg ging van vakantie.. Nu op plaza staat er ook niksquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:49 schreef Questionmarks het volgende:
Kijk je niet op het papieren rooster?
Hier ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:35 schreef d4v1d het volgende:
Loon valt nog mee voor 3 weken vakantie
Het probleem is dat iedereen die op zaterdag kan(lees: wil) werken standaard al ingeroosterd staat. Wanneer iemand(bijvoorbeeld een tl van de actie) op vakantie gaat, is er gewoon geen vervanging.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 06:54 schreef mujentas het volgende:
Lekker laten liggen tot maandag, kan de planningmaker het zelf doen en vervolgens een fatsoenlijke planning maken.
Hmmm.,. Als ik dat uur nergens terug kan vinden op mijn loonstrook betekend het wss dat ik dat uur gewoon gratis heb overgwerkt, niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
Adv staat er los van. wat je gewerkt hebt staat onder gewerkt en tvt.
Lekker veel salaris. Een zondag van 10 tot 20 extra werken tikt toch wel aan
Ja, let wel op eetpauzes e.d. die onbetaald zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:01 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Hmmm.,. Als ik dat uur nergens terug kan vinden op mijn loonstrook betekend het wss dat ik dat uur gewoon gratis heb overgwerkt, niet?
Ik werk (bijna) nooit voor 18:00 (en dus geen eetpauzes) en mijn eindtijd is altijd 22:30/23:00 dat standaard uitloopt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:17 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Ja, let wel op eetpauzes e.d. die onbetaald zijn
Staat het niet bij het kopje TVT?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:01 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Hmmm.,. Als ik dat uur nergens terug kan vinden op mijn loonstrook betekend het wss dat ik dat uur gewoon gratis heb overgwerkt, niet?
?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:29 schreef LDS het volgende:
Pfff wat kun je als simpele vakkenvuller een hoop gezeik over je heen krijgen als simpel vakkenvullertje op een zaterdagmiddag. Nondeju
Klanten die denken dat ik er wat aan kan doen dat de melk een keer te zuur is, klanten die flippen omdat er de mosselen er alweer niet zijn, een kerel die de hele winkel bij elkaar schreeuwt omdat ik per ongeluk tegen z'n hak aanreed, en volgens hem naast excuses aanbieden ook had moeten gaan kijken of hij geen bloed en pijn hadquote:
Ben ik blij dat het bij ons rustiger isquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:35 schreef LDS het volgende:
[..]
Klanten die denken dat ik er wat aan kan doen dat de melk een keer te zuur is, klanten die flippen omdat er de mosselen er alweer niet zijn, een kerel die de hele winkel bij elkaar schreeuwt omdat ik per ongeluk tegen z'n hak aanreed, en volgens hem naast excuses aanbieden ook had moeten gaan kijken of hij geen bloed en pijn had. Was een fijn dagje vandaag!
awhquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:35 schreef LDS het volgende:
[..]
Klanten die denken dat ik er wat aan kan doen dat de melk een keer te zuur is, klanten die flippen omdat er de mosselen er alweer niet zijn, een kerel die de hele winkel bij elkaar schreeuwt omdat ik per ongeluk tegen z'n hak aanreed, en volgens hem naast excuses aanbieden ook had moeten gaan kijken of hij geen bloed en pijn had. Was een fijn dagje vandaag!
Sneu he! Ook nog eens uitgescholden voor eikel, idioot en pannenkoek!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |