Gebruik ik ook, maar lukt niet helaas!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:16 schreef Fivel het volgende:
gebruik https://plaza.etos.nl/ werkt hier goed. Loonstrook opent ie echter niet..
Ook dood.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:16 schreef Fivel het volgende:
gebruik https://plaza.etos.nl/ werkt hier goed. Loonstrook opent ie echter niet..
Yush.. Zijn vanaf negen uur bezig geweest met opruimen en schoonmaken. Kwart over waren we klaar. Probleem is dat de lades er dan nog uit moeten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
En nog een half uurtje dweilen toch?
Hey, je hebt een UIquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:17 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Yush.. Zijn vanaf negen uur bezig geweest met opruimen en schoonmaken. Kwart over waren we klaar. Probleem is dat de lades er dan nog uit moeten.
Ja in Zuid beginnen vanaf maandag weer de middelbare scholen natuurlijk. Uitwijken naar de maandag is dan weer verleden tijd. Gelukkig hebben wij op zaterdag al 12 man lopen. Die zal voor zaterdag wel geupgrade worden naar 16 man (extra actiebouwer, 2x langloop en iemand voor thema). Sowieso vanaf week 34 begint het schoolroosterfeest ook in Noord-Nederland weer. Altijd spannend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:48 schreef Questionmarks het volgende:
Morgen langloopbonus en Hamsteren! Lastig in de weken wanneer heel veel mensen vakantie hebben, en dan ook in de week waarin heel veel vullers hun schoolrooster nog moeten krijgen e.d. Lastig voor de planner.
Ik heb al maanden een UIquote:
Nee, haha! Ach, het is je vergeven!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat jij die standaard had
Die planningen gaan we eigenlijk altijd uit van de oude roosters. Alleen hadden we dit jaar 4 jongens die geen school hadden, en nu weer naar school gaan dus we weten i.i.g. zeker dat die alle 4 niet kunnen ingeplannend worden 4/5 ochtenden. Hopelijk komen er rooster waar sommige studenten (HBO/Uni) wel ochtenden kunnen werken. En gelukkig hebben we al 2 personen die i.i.g. naar de ochtend gaan. Altijd spannend. Maar gaat vast lukkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:01 schreef Questionmarks het volgende:
Wij gaan vanaf week 36 de acties naar maandagochtend verplaatsen. Leeghalen en stellen gebeurt dan zaterdagavond.
We hebben met iedereen afgesproken dat de planning voor de weken wanneer school begint een beetje op de gok is, "hopen" dat diegene kan en een beetje het rooster van vakantie aanhouden. Iedereen zo snel mogelijk nieuwe beschikbaarheid inleveren en indien ingepland maar niet kunnen werken, samen kijken naar een oplossing. Denk dat heel veel filialen het zo doen.
Lekker laten liggen tot maandag, kan de planningmaker het zelf doen en vervolgens een fatsoenlijke planning maken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:06 schreef exelletor het volgende:
Denk dat wij morgen pas om een uur of elf klaar zijn op z'n vroegst, terwijl (in theorie) om acht uur de meesten volgens de planning naar huis moeten.
En jij zit op fokquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:06 schreef Etsu het volgende:
Wat een terrorochtend. 2 mensen hebben zich verslapen en zijn nu erg sloom.
Wat is er fout gegaan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:59 schreef terrorsjaak het volgende:
Salaris is weer eens helemaal verkeerd. Ik krjg maar de helft van wat ik moet krijgen.
Kan ik uiteraard weer een maand super zuinig gaan leven door hun fout
Misschien niet handig om die vraag in het Nederlands te stellen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:35 schreef LompeWorst het volgende:
Zijn er hier nog mensen die in het DC werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |