abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129936109

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Rang - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
JesseW - Afdelingschef DKW/ASM (Jumbo)
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
promisionxexposed - Caissière A - Amstelveen
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B
Watdoeteenvulploegmedewerker - (Jumbo)

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2013.
- 7 januari
- 4 februari
- 4 maart
- 1 april
- 29 april
- 27 mei
- 24 juni
- 22 juli
- 19 augustus
- 16 september
- 14 oktober
- 11 november
- 9 december

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

pi_129936117
Isch nieuw. :W
pi_129936164
Laatste posts:
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Ben verder gaan zoeken. Referentie mag dus blijkbaar negatief zijn, maar als er ook maar een woord niet waar is van wat er gezegd wordt kan je flink hangen als werkgever. Zo zit dat dus.
Maar goed, deze gozer was dus de enige referentie die ik had en ze hechten bij mij wel waarde aan referenties :'). Ik heb bij mijn sollicitatieformulier toen gewoon een brief geschreven aan SM/hoofdcaissière omtrent hetgeen wat is voorgevallen bij Jumbo en waarom hij mij mogelijk negatief zou refereren. Heeft in m'n voordeel gewerkt uiteindelijk.

[..]

Het is vooral irritant. Hoef het gelukkig zelf niet te doen.

[..]

Heb tijdens m'n gehele examenperiode niet hoeven te werken. Ze vonden het prima, geen probleem. School heeft in welk geval dan ook prioriteit boven het werk bij ons. Maar goed, ik heb dan ook niet erg lang vrij nodig gehad want ik heb alles gehaald door 2 dagen vantevoren te leren :'). Gelukkig geen selectie dingen nodig, mijn opleiding (Duitse Taal en Cultuur @ UvA) heeft maar 20 mensen :').
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch, dat het allemaal waar moet zijn. Anders verpest je de mogelijke toekomstige carriere voor je ex-werknemer.

Ja, als je maar één referentie hebt die enigszins positief is. :P
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef NJ het volgende:

[..]

Dat is wel een hele extreme interpretatie van wat er gezegd wordt.
Je moet als werkgever een waarheidsgetrouwe referentie geven (niet te positief of te negatief), niets meer niets minder.
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:21 schreef NJ het volgende:
Gewoon altijd om een referentie op papier vragen. Ook al wil een toekomstig werkgever dan nog bellen, dan kan je ex-werkgever in ieder geval niet afwijken van wat er op papier staat.
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:21 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Op het internet vind je ook niet altijd de meest juiste definities met een snelle zoektocht ;). Maar oké, dan weet ik dat voor een volgende keer in ieder geval! Ben hier echter voorlopig nog niet weg.
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:24 schreef einschtein het volgende:
Vorige week werd een collega gebeld op zijn prive-nummer door een of andere callcenter. "Ja, jouw naam staat bij xxx als referentie, zouden we je wat mogen vragen?"

Ex-collega had niet gevraagd of dat mocht. Was overigens ook niet heel slim, want we waren niet echt over hem te spreken.
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:27:06 #4
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_129936187
Over twee weken weer een nieuw thema met wederom extra aandacht voor Albert.nl!
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:27:48 #5
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_129936229
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.

Wel een hele makkelijke, trouwens.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:29:28 #6
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_129936307
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef Janneke141 het volgende:

[ afbeelding ]

Heul niet :(.
Den Bosch?
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:30:09 #7
346939 Janneke141
pi_129936335
Ik heb trouwens wel een keer tegen een medewerker gezegd dat ie mij maar beter niet als referentie op kon geven...
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:31:17 #8
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_129936373
Den bosch :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_129936427
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:30 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb trouwens wel een keer tegen een medewerker gezegd dat ie mij maar beter niet als referentie op kon geven...
Verstandig. Ik vind het sowieso niet netjes om een specifiek persoon op te geven zonder te vragen of het mag.
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:33:45 #10
346939 Janneke141
pi_129936468
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:29 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Heul niet :(.
Den Bosch?
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:31 schreef monsterd. het volgende:
Den bosch :)
^O^

Ik zag pas later dat bord van Q-Park.
pi_129937994
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef Janneke141 het volgende:

[ afbeelding ]

Arena Den Bosch, we moeten wel compleet blijven ;)
  zondag 11 augustus 2013 @ 15:22:53 #12
395894 Hallyu
Dat moette doen.
pi_129938381
Gisteravond de benen onder mijn kont uit gelopen. In de 3,5 uur (uiteindelijk 4,5 uur) dat ik moest werken veel meer moeten doen dan normaal. Spierpijn. :{
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:08:38 #13
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_129940590
Gisteren bijna twee kratten bier (gelukkig die retour moesten, geen volle flesjes, maar toch) op mn harses gehad omdat ze niet goed op de kar stonden met laden :')
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_129940705
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef LDS het volgende:
Gisteren bijna twee kratten bier (gelukkig die retour moesten, geen volle flesjes, maar toch) op mn harses gehad omdat ze niet goed op de kar stonden met laden :')
Was pijnlijk geweest. :P Een 6-pack Royal Club (1l flessen) terugkoppen is ook geen goed idee.

Scherp blijven blijft nodig bij het lossen/laden. :Y
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:11:59 #15
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_129940759
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:10 schreef einschtein het volgende:

[..]

Was pijnlijk geweest. :P Een 6-pack Royal Club (1l flessen) terugkoppen is ook geen goed idee.

Scherp blijven blijft nodig bij het lossen/laden. :Y
Haha inderdaad. Pas kwam er een gehele klep naar beneden met 10 melkricsen er op. Het houdt je inderdaad scherp :P
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_129940791
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef LDS het volgende:

[..]

Haha inderdaad. Pas kwam er een gehele klep naar beneden met 10 melkricsen er op. Het houdt je inderdaad scherp :P
Hoe dat zo? :o
pi_129940927
Ik moest ook direct aan de Arena in Den Bosch denken, ben er wel eens geweest :)
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:18:57 #18
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_129941112
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef einschtein het volgende:

[..]

Hoe dat zo? :o
Was een of andere gammele kudtvrachtwagen, die klep was gewoon overbeladen(meeste chauffeurs doen er goed aan door met die ricsen normaal maar 3 breed 2 diep op de klep te zetten), en die klep ging opeens 2 meter naar beneden in een keer :'). Gelukkig zat niemand met z'n voet er onder en bleven die ricsen ook gewoon staan :P
Forza Eniesee!
pi_129941209
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef LDS het volgende:

[..]

Was een of andere gammele kudtvrachtwagen, die klep was gewoon overbeladen(meeste chauffeurs doen er goed aan door met die ricsen normaal maar 3 breed 2 diep op de klep te zetten), en die klep ging opeens 2 meter naar beneden in een keer :'). Gelukkig zat niemand met z'n voet er onder en bleven die ricsen ook gewoon staan :P
Jezus, dat had heel anders kunnen af lopen. :P Wij hebben wel eens een klep gehad die ook niet helemaal goed was. De achterkant bleef hangen en de voorkant ging naar beneden. Éen slecht gestapelde container en het had een puinhoop kunnen zijn.

Een andere keer was de handbediening kapot en moest het via de zijkant bestuurd worden door een collega. Collega gebruikte echter het verkeerde knopje en die liet de klep naar voren kantelen. :')

Daarom dus ook altijd afstand houden van de klep. Voor diezelfde reden wil ik ook niet samen met een on-ervaren persoon lossen. Wil altijd 2 ervaring, dus ik en een ander, en eventueel een 'nieuwe'. Niet ik alleen met een 'nieuwe'.
pi_129941380
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:20 schreef einschtein het volgende:

[..]

Een andere keer was de handbediening kapot en moest het via de zijkant bestuurd worden door een collega. Collega gebruikte echter het verkeerde knopje en die liet de klep naar voren kantelen. :')
Herkenbaar. Ik moet bekennen dat ik een keer hetzelfde heb gedaan :D
pi_129941426
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef mujentas het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik moet bekennen dat ik een keer hetzelfde heb gedaan :D
_O-

Sure, het kan gebeuren, alleen als je het zelf door hebt: stop dan. Die van ons ging dus vrolijk door tot dat ding bijna zo ver kantelde dat alles er af pleurde.
pi_129941629
Ja kan gebeuren. Een collega kreeg een aardappelcontainer tegen zijn been en liep een maand mank :P

Valt overigens wel op hoe vaak die afstandsbedieningen kapot zijn.
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:33:10 #23
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_129941987
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:20 schreef einschtein het volgende:

[..]

Jezus, dat had heel anders kunnen af lopen. :P Wij hebben wel eens een klep gehad die ook niet helemaal goed was. De achterkant bleef hangen en de voorkant ging naar beneden. Éen slecht gestapelde container en het had een puinhoop kunnen zijn.

Och, puinhopen heb ik al best vaak meegemaakt. Gebeurde vroeger best vaak met zuivelkarren. Toen hadden we in de koelcel nog zo'n lullig drempeltje, onervaren personeel maakte te weinig snelheid met de kar en de toetjes lagen allemaal op de grond. En ook ooit een keer meegemaakt dat een zuivelkar ook niet goed gestapeld stond, en dat de helft (vanaf de klep, dus ook nog eens extra hoogte) naar beneden kwam zeilen. Wat een teringzooi was dat zeg :D
Forza Eniesee!
pi_129942058
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef LDS het volgende:

[..]

Och, puinhopen heb ik al best vaak meegemaakt. Gebeurde vroeger best vaak met zuivelkarren. Toen hadden we in de koelcel nog zo'n lullig drempeltje, onervaren personeel maakte te weinig snelheid met de kar en de toetjes lagen allemaal op de grond. En ook ooit een keer meegemaakt dat een zuivelkar ook niet goed gestapeld stond, en dat de helft (vanaf de klep, dus ook nog eens extra hoogte) naar beneden kwam zeilen. Wat een teringzooi was dat zeg :D
Ik trok ooit zelf eens een zuivelcontainer mee, die met de toetjes erop. Pleurde die hele container uit elkaar. :+

Dat was wel de grootste zooi die ik heb meegemaakt denk ik, althans in de winkel zelf.
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:36:48 #25
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_129942180
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik trok ooit zelf eens een zuivelcontainer mee, die met de toetjes erop. Pleurde die hele container uit elkaar. :+

Dat was wel de grootste zooi die ik heb meegemaakt denk ik, althans in de winkel zelf.
Haha, zuivel geeft sowieso wel de meeste zooi. Er viel ook ooit een keer een paar colli van die havermoutpap op een fust met pakken koffie. Die moesten schoongemaakt worden. Bahbah, wat was dat vies zeg :r
Forza Eniesee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')