Ja klopt!quote:Op donderdag 12 september 2013 00:55 schreef Essiejj het volgende:
Die hoes is dus voor de Samsung note 2?Voor 10 inc wil ik hem wel van je over nemen
Beugel is al weg... goot voor 10?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:24 schreef zuigmarmot het volgende:
vogel kabelgoot en vogel beugel 10 euro geboden
Als hij verder helemaal compleet en onbeschadigd is prima.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:01 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Dan heb ik 3.25 over... 15 inc.
Oui!quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Als hij verder helemaal compleet en onbeschadigd is prima.
of zijn er gebruikssporen zichtbaar van de montage ?
(ik had inderdaad gelezen dat de eindkapjes missen, maar daarme bedoel je de zwarte kapjes aan de boven en onderkant van de kolom toch ?)
zie dmquote:
Kabelgoot vandaag op de post gegaan!quote:
Eeuh, ik merk bij het monteren dat (gezien de handleidingen) ik nog een cover-strip mis (die dus de schoeven uit het zicht houd) die ben je vergeten mee te sturenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:50 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Kabelgoot vandaag op de post gegaan!
Zo snel kan het gaan!
Dus bied! Je ziet best diep onder de vraagprijs
Ik kijk er zo even naar!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:50 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Eeuh, ik merk bij het monteren dat (gezien de handleidingen) ik nog een cover-strip mis (die dus de schoeven uit het zicht houd) die ben je vergeten mee te sturen
zie item D in de gebruiksaanwijzing
www.rfsystems.nl/gebruiksaanwijzingen/EFA6825_NL_.pdf
anders zitten de moeren zo in het zicht
Dm!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:50 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Eeuh, ik merk bij het monteren dat (gezien de handleidingen) ik nog een cover-strip mis (die dus de schoeven uit het zicht houd) die ben je vergeten mee te sturen
zie item D in de gebruiksaanwijzing
www.rfsystems.nl/gebruiksaanwijzingen/EFA6825_NL_.pdf
anders zitten de moeren zo in het zicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |