SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jezelf insmeren met stront manquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Nou Feyenoord, nu niet meer zeiken want hier wordt je gespaard want dit is rood
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Nou Feyenoord, nu niet meer zeiken want hier wordt je gespaard want dit is rood
You mad?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ga jezelf insmeren met stront man
Misschien dat ze dan wakker worden...quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:59 schreef hafcfan het volgende:
Doe even 1-7 ofzo dan staan ze laatste.
Nee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar die spelen hier niet dus rot op met je what if's
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Laat die kutduitsers lekker joden vergassen ofzo maar blijf eens uit fucking rotterdam weg
Yes, tot over een weekje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Laat die kutduitsers lekker joden vergassen ofzo maar blijf eens uit fucking rotterdam weg
Bij Ajax redt hij het ook als hij een tijdlang de kans krijgt imo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:59 schreef Kopsterk het volgende:
Koppers is een prima back voor elke Eredivisieclub behalve Ajax.
Droeftoeterquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Vechten voor play offs dit jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM![]()
![]()
Nu is Liesveld in ene ok, terwijl hij in de eerste helft door vele calimero's hier werd afgezekenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:00 schreef Bayswater het volgende:
Weten ze ook eens wat een scheidsrechter is die niet in je voordeel fluit.
Hihahoquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Heb jij nog geen ban?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Volgend jaar eindelijk weer de Rotterdamse derbies
Hahaha! kijk die frustie boos zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Scoren uit penalty's levert minder punten op dan een normale veldgoal.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog steeds Tadic in mijn team.
Bakkali leverde gisteren nog wel wat opquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scoren uit penalty's levert minder punten op dan een normale veldgoal.
Nog steeds.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een paar jaar terug hadden we het kut gevonden als Twente hier won
Geen Plan Bquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen kwaliteit, geen persoonlijkheid, geen mentaliteit.. helemaal niks
Ze blijven iig ondanks de stand van de wedstrijd of ranglijst achter hun club staan. Dat is bij de meeste andere clubs wel andersquote:
mwa nee niet helemaal waar. die van feyenoord zingen feyenoord till i die blablaquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is het Twente publiek maar dat snapt die idioot niet.
Opeens verdwenen.. zelfde team als vorig jaar en toen was het de toekomt van Oranje en konden ze kampioen wordenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:02 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze blijven iig ondanks de stand van de wedstrijd of ranglijst achter hun club staan. Dat is bij de meeste andere clubs wel anders
Ik heb ze de eerste 70 minuten niet gehoord anders.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze blijven iig ondanks de stand van de wedstrijd of ranglijst achter hun club staan. Dat is bij de meeste andere clubs wel anders
Dat eerste was al langer bekend, die laatste 2 zijn er nu ook nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Als Feyenoordfan ben je ook verplicht liefhebber van SM te zijn, anders ga je daar niet kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax of PSV publiek hoor je zelden of nooit en al helemaal niet bij een achterstandquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb ze de eerste 70 minuten niet gehoord anders.
Treintijden in de gaten houden voor Ronald Koemanquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zit die van Gastel constant met een oortje in?
Eerste helft heeft die ook een paar fouten gemaakt, dat mag men best aangeven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu is Liesveld in ene ok, terwijl hij in de eerste helft door vele calimero's hier werd afgezeken
Zijn beide geen topclubs.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Greenpeas het volgende:
Komt er nu trouwens, zoals vorig jaar, ook een discussie dat Twene een topclub is en Feyenoord niet?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Treintijden in de gaten houden voor Ronald Koeman
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax of PSV publiek hoor je zelden of nooit en al helemaal niet bij een achterstand
Daar mag je blijkbaar wel schelden met kankjerquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord topic ookLopen echt losgelaten TBS'ers tussen.
In dat stadion ook als je goed kijkt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord topic ookLopen echt losgelaten TBS'ers tussen.
Hij fluit de hele wedstrijd al redelijk tot goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Eerste helft heeft die ook een paar fouten gemaakt, dat mag men best aangeven.
Dat was ook wat te overdreven, maar dit is ineens wel een erg grote terugval. Waarheid zal wel ergens in het midden liggen lijkt me, zo slecht zou deze ploeg niet moeten zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opeens verdwenen.. zelfde team als vorig jaar en toen was het de toekomt van Oranje en konden ze kampioen worden
Nee niet doen, anders zit ik weer in m'n eentje tegen al die slaven bezigquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Greenpeas het volgende:
Komt er nu trouwens, zoals vorig jaar, ook een discussie dat Twene een topclub is en Feyenoord niet?
Klopt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was ook wat te overdreven, maar dit is ineens wel een erg grote terugval. Waarheid zal wel ergens in het midden liggen lijkt me, zo slecht zou deze ploeg niet moeten zijn.
Klopt, maar kennelijk is het dodelijk voor dit Feyenoord dat er geen vers bloed is bijgekomen.. vond het vorig jaar al niet bestquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opeens verdwenen.. zelfde team als vorig jaar en toen was het de toekomt van Oranje en konden ze kampioen worden
Ik sta hier te springen als een idioot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spring voor Twente, spring voor Twente, heuj, heuj
Allemaal op weg naar de bestuurskamer.quote:
Bestuur tegen de muurrrrrquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Allemaal op weg naar de bestuurskamer.
Denk dat Ajax fans liever hebben dat Mathijssen volgende week gewoon speeltquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog 10 minuten voor nog een rode kaart + penalty.
Gaan ze het redden?
U kunt nu inzetten.
en twee assists en twee penaltiesquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scoren uit penalty's levert minder punten op dan een normale veldgoal.
Inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
De beste Feyenoorders spelen bij PSV/Twente/Vitesse/PEC
Oh...quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en twee assists en twee penalties
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
PECquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij heb ik verder weinig van het spelletje begrepen dus ik moet ook niet al te hoog van de toren blazen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh...
Gefeliciteerd dan maar. Ik gun het je eigenlijk ook van harte.
Dat zou wel een totale vernedering zijn + vertrek gehele staf Feyenoordquote:
Krijg je dat natuurlijk dadelijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet absoluut mogelijk zijn. Bojan loopt daar zo doorheen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou wel een totale vernedering zijn + vertrek gehele staf Feyenoord
Allemaal gehypedquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:09 schreef hafcfan het volgende:
Van deze club zijn er 7 internationaal.
Kunnen ze ook niet.quote:
Wie anders als bondscoach?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:09 schreef Stiggie het volgende:
Koeman kan zich dit niet veroorloven met het bondscoachschap als doel
Stel je voor dat deze verdediging tegen spanje, duitsland of brazilie moetquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:09 schreef hafcfan het volgende:
Van deze club zijn er 7 internationaal.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef mega-worstje het volgende:
CRISIS. EN NOU GODVERDOMME EENS EEN SPELER HALEN OF 3. OGEN OPENEN DEZE SELECTIE IS VERWEND, TIJD VOR VERS BLOED MANNENSUE WILLEN EN KUNNEN. FEYENOORD MENTALITEIT EIL IK ZIEN WIJ STAAN DR ELKE WEEK VOL ENTHAUSIASME EN GOEIE MOE ONS DE LONGEN UIT T LIKD TE SCHREEIWEN. SOMMIGE VAN ONS KOST HET EEN RIB UIT ONS LIJF OM
HIER LIVE NAAR TE KIJKEN. DIT IS SCHANDALIG SCHAAM JE DIEP NIET FEYENOORDWAARSIG ALLEMAAL NAAR ALLASKA EN NOOIT MEER TERUG
Ik pak de popcorn er alvast bij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:10 schreef L3gend het volgende:
[..]
Stel je voor dat deze verdediging tegen spanje, duitsland of brazilie moet![]()
![]()
Omdat de duiters het stadion zelf ook gebruikte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:10 schreef hafcfan het volgende:
Trieste kut club. Waarom gooide Adolf geen bom in dat kut stadion.
Sta je al op 1 door mijn Bakkali advies?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
Dieptriest dit van Feyenoord. Het tekent ze.
Die kan je er beter juist wel dan niet bij hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:11 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Mathijsen niet nog geel krijgt, dan is ook hij er niet bij tegen Ajax volgende week
Alleen maar beter als hij er bij is lijkt mequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:11 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Mathijsen niet nog geel krijgt, dan is ook hij er niet bij tegen Ajax volgende week
feyenoord.netwerk.to niveau.quote:
Nog niet,maar ik verwacht de komende 2 weken nog een hoop doelpunten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sta je al op 1 door mijn Bakkali advies?
Heb hem er liever wel bijquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:11 schreef Shreyas het volgende:
'Everyting'quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
Clasie stoere boy met z'n arm vol plaatjes.
quote:
Ze doen dit expres natuurlijkquote:
Ik heb hem ook in mijn manager. Goede score.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sta je al op 1 door mijn Bakkali advies?
en ook alleen maar vanwege het feit dat het pas in de tweede helft echt vaudt gingquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was na 2 posts al weer weggeweest denk ik.
Op het WK was de verdediging ook niks, hangt ook een beetje af van wat je er voor hebt staanquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:10 schreef L3gend het volgende:
[..]
Stel je voor dat deze verdediging tegen spanje, duitsland of brazilie moet![]()
![]()
Pikachu en Johnny Bravo staan er opquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
Clasie stoere boy met z'n arm vol plaatjes.
Of het Ajax centrum. Hoorn-Denswil.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:10 schreef TAV74 het volgende:
Lijkt me op basis van de huidige vorm dat vGaal beter het centrum van PSV kan selecteren...
Feyenoorders in je manager zettenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:12 schreef Greenpeas het volgende:
De Vrij gaat er bij mij sowieso uit in dat managerspel. Bakalli erin sowiesooo.
3 weken johquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog niet,maar ik verwacht de komende 2 weken nog een hoop doelpunten.
Nu het voetballende gedeelte nog.quote:
Zijn er al 2 weg natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu het voetballende gedeelte nog.
En toch blijven de supporters komenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er één club gewend moet zijn aan vernederingen keer op keer
Hopelijk heffen ze zich eindelijk op na dit seizoenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er één club gewend moet zijn aan vernederingen keer op keer
Laat ze de volgende keer maar trainen op die drukke weg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:15 schreef TAV74 het volgende:
En dit allemaal omdat ze voor de training een drukke weg over moeten steken,
En omdat Koeman z'n prullebakje niet elke dag wordt leeggehaald.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:15 schreef TAV74 het volgende:
Nu mogen ze met een gehandicapten busje heen en weer rijdenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:15 schreef TAV74 het volgende:
Het voetbal interesseert ze ook geen kut. Is gewoon een bijeenkomst van TBS'ers.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En toch blijven de supporters komen
Nee joh. Leedvermaak is leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk heffen ze zich eindelijk op na dit seizoen
Nog nooit een Feyenoorder de keeper van de tegenpartij aan zien vallenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het voetbal interesseert ze ook geen kut. Is gewoon een bijeenkomst van TBS'ers.
Aanvallers bedoel jequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Oliver23 het volgende:
De schrik van alle verdedigers op het WK 2014
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Waar zitten de kinderen van Gudde op school?
Godverquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef AFCNiels het volgende:
Nu begrijp ik waarom Feyenoord geen jeugdteam in de Jupiler League wilde, ze hebben daar volgend seizoen toch al een team.
Ik begin wel een beetje te doen te krijgen met Feyenoord. Het is meelijwekkendquote:
Ik heb vernomen dat bij Ibrahimovic het dun in de broek loopt bij de gedachte aan de Vrij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Oliver23 het volgende:
De schrik van alle spitsen op het WK 2014
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |