Ben het er wel mee eens dat het met die sfeer in de Kuip wel meevalt.. laatste tijd kom ik er niet zo vaak meer, maar zoals in de media vaak wordt geschreven is de sfeer echt niet.. in het buitenland heb ik regelmatig wedstrijdjes bezocht en daar was vaak meer sfeer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt voor uit sympathie. Omdat ze het al jaren zo slecht doen gaan mensen andere dingen verzinnen om ze toch nog een hart onder de riem te steken.
Zie ook de jeugdopleiding.
In Nederland is er ook meer sfeer bij 6 a 7 clubs als het niet meer is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens dat het met die sfeer in de Kuip wel meevalt.. laatste tijd kom ik er niet zo vaak meer, maar zoals in de media vaak wordt geschreven is de sfeer echt niet.. in het buitenland heb ik regelmatig wedstrijdjes bezocht en daar was vaak meer sfeer.
Dit vindt Cisse niet leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kan ik geld storten om ,deze aapjes die voor Feyenoord spelen, een beter leven te geven?
In de jungle worden ze opgegeten door deze boos kijkende leeuwquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kan ik geld storten om ,deze aapjes die voor Feyenoord spelen, een beter leven te geven?
Zou jij gaan juichen als je hier naar moest kijken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:36 schreef hafcfan het volgende:
Ik ken geen club waar de sfeer zo gehypet is als bij Feyenoord.
Kovu ja. Maar ik heb dit design zelf bedacht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de jungle worden ze opgegeten door deze boos kijkende leeuw
[ afbeelding ]
Is dit uit deel 2 ofzo? Want hij komt me niet bekend voor.
In de Kuip is er altijd sfeer, zelfs wanneer er niet gevoetbald wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zou jij gaan juichen als je hier naar moest kijken?
Jij gaat het nog eens ver schoppen in de Lion King fan art wereld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kovu ja. Maar ik heb dit design zelf bedacht.
gr gr
Jij hebt duidelijk de eerste helft niet gezienquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
In de Kuip is er altijd sfeer, zelfs wanneer er niet gevoetbald wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |