Welkom in 2013quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom heeft de ATP die livescores op zn website aangepast? Dat nieuwe ding is echt rukkend kut
Jajaja. Ik ben ook geen 20 meer ....quote:
Die Kamoeroense baas is al een keer voorbij gekomen in dit topic, hij heeft een aantal futures in Engeland gespeeld en heeft op 1x na alles met 6-0 6-0 verloren. Die andere keer was het 6-3 6-0quote:
Volgens mij is dit nep. Je ziet niet eens ballenjongens, lijnrechters of een umpire.quote:
Dat hebben veel futures niet hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nep. Je ziet niet eens ballenjongens, lijnrechters of een umpire.
Het was een grap.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat hebben veel futures niet hoor.
Dit had een serieuze opmerking kunnen zijn van jou hoorquote:
Je hebt jezelf in al die jaren hier op FOK! wel handig in een positie gemanoeuvreerd waarbij je al je domme posts kan afdoen met "Het is een grap." Slim hoor.quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit had een serieuze opmerking kunnen zijn van jou hoor
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt jezelf in al die jaren hier op FOK! wel handig in een positie gemanoeuvreerd waarbij je al je domme posts kan afdoen met "Het is een grap." Slim hoor.
-edit-
[..]
Dat bedoel ik dus
Dat wil ik ook een keer doen. ITF profiel alles.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit had een serieuze opmerking kunnen zijn van jou hoor
Misschien wel, maar dat doe ik niet. Als ik iets verkeerd zie, ga ik echt niet achteraf zeggen dat het een grap was. Sterker nog, ik erken volgens mij altijd gewoon dat ik ernaast zat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt jezelf in al die jaren hier op FOK! wel handig in een positie gemanoeuvreerd waarbij je al je domme posts kan afdoen met "Het is een grap." Slim hoor.
-edit-
[..]
Dat bedoel ik dus
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
Het punt is dat ik niet wist of ze bij futures wel of geen ballenjongens, lijnrechters of umpires hadden. Dat was de grap. Als ik had geweten dat ze die niet hadden had ik de grap denk ik niet gemaakt.
Nee, was geen grap. Ik heb werkelijk nog nooit een future gezien dus ik weet niet wat ze daar wel en niet hebben. Ken alleen challengers en hoger.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef Norrage het volgende:
[..]wtf
Dit is ook een grap, toch? hoop ik?
Dan is het toch geen grap? Dan was het dus een serieuze vraag? Het is een grap als je weet dat het niet zo vreemd en dan toch zegt dat het vreemd is. Volgens mij weet je helemaal niet wat een grap isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, was geen grap. Ik heb werkelijk nog nooit een future gezien dus ik weet niet wat ze daar wel en niet hebben. Ken alleen challengers en hoger.
Ik heb andere humor dan de meeste mensen, weet je nog.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan is het toch geen grap? Dan was het dus een serieuze vraag? Het is een grap als je weet dat het niet zo vreemd en dan toch zegt dat het vreemd is. Volgens mij weet je helemaal niet wat een grap isDaarom zeg je altijd dat je een grap maakt!! Maar de helft van de keren is dat dus, zonder dat jij het zelf beseft, niet zo!
Jaja, dat zou ik ook zeggen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb andere humor dan de meeste mensen, weet je nog.Het was trouwens ook geen vraag; kijk maar in mijn post waarin ik die opmerking maak. De grap was dat ik de kans voor lief nam dat er inderdaad geen ballenjongens, lijnrechters of umpires bij futures waren en dan was het dus geen grap geweest, maar voor zover ze er wel waren klopt het niet en was het wel een grap.
Maar goed, ontopic maar weer.
Ach ik moet toch wat. Alles beter dan gezichtsverlies.quote:
Aah ze zijn weer doorgegaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
Verdasco wint de eerste set met 6-4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |