Moet toegeven dat het eerste deel beter was als het tweede deel, echter vind ik een mager zesje toch wel weinig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:12 schreef vinnypassy het volgende:
Hancock (2008, Peter Berg) [ afbeelding ]
Het is allemaal wel degelijk en alles, maar niet heel veel meer dan dat. Dat had ik er ook niet van verwacht en dan valt het allemaal nog wel mee. Het begint allemaal wel heel aardig met een wat andere superheld dan we gewoon zijn, maar wat daarna volgt hebben we helaas al wel veel vaker gezien. Gelukkig ziet het er allemaal wel behoorlijk uit en Charlize Theron is altijd leuk om naar te kijken. Toch wel een klein zesje.
Ik vond het meer een standaard dertien in een dozijn film, standaard rom-com dat naar mijn mening eerder gewaardeerd moet worden rond de 6.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:36 schreef ZodiaX het volgende:
Voor mij was het een leuke en interessante film, ik snap de lage waardering op imdb niet zo maar dat heb ik wel vaker.
Natuurlijk, maar ik vond dat tweede deel nogal ongeïnspireerd. Heel gemakkelijk geschreven. Als er dan ook geen andere dingen zijn (leuke humor of spectaculaire actiescènes) die het aangenamer maken, dan heeft het begin de film op een voldoende gehouden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:40 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Moet toegeven dat het eerste deel beter was als het tweede deel, echter vind ik een mager zesje toch wel weinig.
Het gaf ons een ander blik op superhelden, het gaf ons een superheld die alles fout deed, en ja het laatste deel was wat minder maar je verwacht ook ergens een omkeer. Je kan niet 2 uur kijken naar een dronken Will Smith er moet iets veranderen.
Ikzelf geef Hancock een 7, het is origineel, het is leuk.
Vind Mud zwaar overgewaardeerd. Ieder zijn ding natuurlijk maar voor mij gevoel werd de film zwaar uitgerekt en ging het plot wel erg langzaam. Dit alleen maar om ervoor te zorgen dat we ons emotioneel verbonden gaan voelen, maar bij mij gebeurde juist het tegenovergestelde. Er wordt immers te weinig over hun verleden vertelt en te weinig detail. Ik zou hem scharen onder het niveau van Take Shelter, het heeft iets maar het is het allemaal niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:20 schreef _Dido_ het volgende:
Mud gezien in de bios. Leuk filmpje wel
Die heb ik ook nog niet zo lang geleden gezien, was wel een goeie filmquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:00 schreef Robby87 het volgende:
Deliverance (1972)
[ afbeelding ]
Klassieker natuurlijk, vond hem ook wel goed... maar had er meer van verwacht. De opbouw van de film is goed verzorgd, en de plaatjes zijn ook heel mooi. Sterk hoe de karakters worden ingekleed, en hun rol vanaf meet af aan al zo duidelijk is.
De 7,8 van IMDb vind ik net wat té optimistisch, ik zou hem een 7 willen geven.
Is dat een uitzondering dan? Ik doe dat altijd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:55 schreef DownBusiness het volgende:
Ik ben er aan begonnen zonder een trailer te hebben gezien
Wel zo verstandig in deze tijd ja. Tegenwoordig is het 1 groot spoilerfeest..veel erger dan het vroeger was.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat een uitzondering dan? Ik doe dat altijd.
Jah he? Die staat in mijn top 10quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet zo lang geleden gezien, was wel een goeie film
Nee. Het is dat Denzel Washington kan acteren en sympatiek overkomt; maar had een acteur gecast die niet zo sympatiek overkomt en de film was gegarandeerd geflopt.quote:Wanneer de verzekering van John de hart-transplantatie van zijn zoon niet wil vergoeden besluit hij het ziekenhuis te bezetten en het personeel te gijzelen totdat de dokters de operatie uit willen voeren.
Mooi omschreven, alleen geef ik hem een 6.5 omdat, weinig Iron Man en veel Tony Stark.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef ZodiaX het volgende:
Iron Man 3 (2013) - IMDb
Hoorde al dat het tegenviel en dat klopt ook wel, het is zeker het mindere deel van de Iron Man films.
Weinig Iron Man en veel Tony Stark.
Toch wel vermakelijk want Robert Downey Jr.
imdb: 7,5
ikke: 7,0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 20-08-2013 12:54:09 ]
Jij heb dus het zelfde begingevoel als ik want ik was gisteren begonnen de film te kijken en ik ben halverwege gestopt met kijken. En dat was bij het moment dat hij zijn vriendin van weleer meenam naar zijn basis, en na wakker te zijn gemaakt begint te kotsen. Wordt het nadien beter want ik had tot dan een erg 2001: A Space Odyssey gevoel bij deze film. En met beter bedoel ik dus actie en spanning.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:55 schreef DownBusiness het volgende:
Oblivion (2013)
Aardige film. Ik ben er aan begonnen zonder een trailer te hebben gezien en had er geen verwachtingen van.
Het is me allemaal meegevallen. De landschappen zijn erg mooi vormgegeven. Echt een mooie wereld neergezet. Acteerwerk van Cruise is gewoontjes maar niet storend.
Leuk verhaal. Niet bijzonder maar wel een draai er aan op een gegeven moment.
Ik geef hem: 7
Blijkbaar begrijp je niet echt hoe films in elkaar zitten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij heb dus het zelfde begingevoel als ik want ik was gisteren begonnen de film te kijken en ik ben halverwege gestopt met kijken. En dat was bij het moment dat hij zijn vriendin van weleer meenam naar zijn basis, en na wakker te zijn gemaakt begint te kotsen. Wordt het nadien beter want ik had tot dan een erg 2001: A Space Odyssey gevoel bij deze film. En met beter bedoel ik dus actie en spanning.
Grappig!quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef Apotheose het volgende:
Magic Mike (2012) - IMDb
[ afbeelding ]
A male stripper teaches a younger performer how to party, pick up women, and make easy money.
Film viel me tegen. Heb me ook doodgeërgerd aan Matthew McConaughey. BahEn Channing Tatum acteert volgens mij in elke film hetzelfde. De strippartijen waren gewoon lachwekkend
Kan aan mij liggen dat ik niet van zo'n show erom heen houd. Ga gewoon strippen - klaar. Niet moeilijk doen
Imdb: 6.1
Ik: 5.5
Hadden ze Matthew McConaughey thuisgelaten was het cijfer waarschijnlijk IETS hoger geweest.
Ik was het ook al niet eens met magic mikequote:Op zondag 11 augustus 2013 11:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Hah, ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar McConaughey is bezig aan een goeie reeks:
* The Lincoln Lawyer
* Bernie
* Killer Joe
* The Paperboy
* Magic Mike
* Mud
De ene film is wat beter dan de andere, maar McConaughey is wat mij betreft in al die films goed in vorm.
McConaughey en Tatum zijn nog altijd stukken beter dan Pettyfer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef Apotheose het volgende:
Magic Mike (2012) - IMDb
[ afbeelding ]
A male stripper teaches a younger performer how to party, pick up women, and make easy money.
Film viel me tegen. Heb me ook doodgeërgerd aan Matthew McConaughey. BahEn Channing Tatum acteert volgens mij in elke film hetzelfde. De strippartijen waren gewoon lachwekkend
Kan aan mij liggen dat ik niet van zo'n show erom heen houd. Ga gewoon strippen - klaar. Niet moeilijk doen
Imdb: 6.1
Ik: 5.5
Hadden ze Matthew McConaughey thuisgelaten was het cijfer waarschijnlijk IETS hoger geweest.
met die laatstgenoemde had ik nou totaal geen moeitequote:Op maandag 19 augustus 2013 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
McConaughey en Tatum zijn nog altijd stukken beter dan Pettyfer.
Nou leg jij dan haarfijn uit hoe ik dit soort films dan moet bekijken om er een oordeel over te kunnen vellen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
Blijkbaar begrijp je niet echt hoe films in elkaar zitten.
Afkijken zou een hoop helpen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou leg jij dan haarfijn uit hoe ik dit soort films dan moet bekijken om er een oordeel over te kunnen vellen?
je bedoelt eigenlijk: 'over het algemeen houd ik van films waarin vooral veel en snel wat actie in zit. anders haak ik af'quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:02 schreef Iwanius het volgende:
Als een film voor mij te traag/langzaam is,i.i.g. geheel van wat ik ervan verwacht,dan gaat hij of af of hij wordt tijdelijk uitgezet om het eventueel later opnieuw een kans te geven. In deze heb ik intussen Oblivion uitgekeken en een leuke film met de nodige actie op het eind. Verhaallijn over het geheel ook prima maar toch blijf ik erbij dat een film die een aanloop nodig heeft met hele mooie landschapsbeelden de eerste +/- 95 minuten,die is over het geheel toch niet zo geweldig. Jammer, want ik houd over het algemeen van dit soort films.
Top! Helaas gemist in de bios, maar zie dat ie beschikbaar is via de bekende kanalen.. Vanavond wat te kijkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:40 schreef pokkerdepok het volgende:
Star Trek: Into Darkness (2013) - IMDb
ik vond hem spectaculair. zit toch niet vaak op het puntje van mn stoel door een film, maar deze had het voor elkaar.
zat gewoon goed in elkaar, en de actie spettert van het scherm af.
een 8!
Spectaculaire beelden en special effects, maar een plot met zoveel gaten en onlogische sprongen dat het bijna te pijnlijk was om te volgen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:40 schreef pokkerdepok het volgende:
Star Trek: Into Darkness (2013) - IMDb
ik vond hem spectaculair. zit toch niet vaak op het puntje van mn stoel door een film, maar deze had het voor elkaar.
zat gewoon goed in elkaar, en de actie spettert van het scherm af.
een 8!
ach, ik had er niet zo'n last van. natuurlijk slaat het allemaal nergens op als je erover na gaat denken, maar dan moet je eens een paar afleveringen van de oude star trek serie kijken, lol. dat is pas erg...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Spectaculaire beelden en special effects, maar een plot met zoveel gaten en onlogische sprongen dat het bijna te pijnlijk was om te volgen.
Daarom een zesje
Klopt, maar ik heb het met name overquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:58 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ach, ik had er niet zo'n last van. natuurlijk slaat het allemaal nergens op als je erover na gaat denken, maar dan moet je eens een paar afleveringen van de oude star trek serie kijken, lol. dat is pas erg...
maar gewoon als over the top SF- actie film vond ik hem erg geslaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etc etc
Maar ik heb me best vermaakt hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het met name overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan hadden we het nog niet eens overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etc etc
Maar ik heb me best vermaakt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
en dan hadden we het nog niet eens overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mud (2012)
Twee vriendjes, waarvan de één de liefde een vreemd fenomeen vindt en de ander een hechte band heeft ontwikkeld met het woordje 'shit', komen een vreemdeling tegen die ze helpen met een bootje... en met nog wat meer.
Beide jongetjes hebben zo hun eigen problemen in de thuissituatie. De film concentreert zich vooral op de jonge Ellis (heel sterk gespeeld door Tye Sheridan) en hoewel elke tak van deze film uiteindelijk een doel dient, zijn ze niet allemaal even interessant. Het wordt al snel duidelijk dat de ouders van Ellis geen levensvatbare relatie meer hebben, maar de uitwerking van dit plot laat veel te wensen over en doet denken aan een standaard tv-drama.
Zo zijn er nog een aantal mindere momenten te noemen, en die doen zich vooral voor in de tweede helft en richting het einde van de film. Over het algemeen vrij aardig, maar had veel beter gekund.
6/10
Forum Opties Forumhop: Hop naar: