Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 01:28:45 ]Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:
Kan me er echt boos om maken. Ik heb echt niet zo'n huge vriendengroep en als daar 75% van altijd druk is dan kan ik ook amper wat doenquote:
oh, zou ik ander liedje doen dan?quote:
Jep ook herkenbaarquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan me er echt boos om maken. Ik heb echt niet zo'n huge vriendengroep en als daar 75% van altijd druk is dan kan ik ook amper wat doen
Uhm vanmiddag Tekken gespeeld op de Xbox en verder net in de kelder gezeten (elke Zaterdagavond zijn we open)quote:
wie zijn "we"?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm vanmiddag Tekken gespeeld op de Xbox en verder net in de kelder gezeten (elke Zaterdagavond zijn we open)
Hoezo zijn jullie "open" dan? Of kun je niet gewoon elke dag naar de kelder?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We is het gebouw waar ik woon met 8 vrienden.
Nee.quote:
Oh ja kan wel elke dag maar dan zit er niemand haha. Zaterdagavond komen er allemaal mensen langs en maken we er altijd een feestje van in de kelder.. 1x of 2x per maand treden er ook bandjes op uit het buitenland (klote herrie hoor, van dat enorme schreeuwmuziek enz). Verder hebben we op Woensdagavond een eetcafé en daarna een filmavond.. is ook in de zelfde kelder. Rest van de week hebben we nog wat vrijwilligerswerk zoals de weggeefwinkel en we hebben een voedselbank 3x per week s'ochtends (ik doe de Maandagochtend). Allemaal in het zelfde gebouw en daar wonen we ook nog eensquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hoezo zijn jullie "open" dan? Of kun je niet gewoon elke dag naar de kelder?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft je hossel je nou alweer verlaten?
[..]
[..]
Echt?quote:
Hoe ging het?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]Die is nooit bij mij geweest, dus verlaten is dan lastig.
Ah helaasquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]Die is nooit bij mij geweest, dus verlaten is dan lastig.
Koewlquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja kan wel elke dag maar dan zit er niemand haha. Zaterdagavond komen er allemaal mensen langs en maken we er altijd een feestje van in de kelder.. 1x of 2x per maand treden er ook bandjes op uit het buitenland (klote herrie hoor, van dat enorme schreeuwmuziek enz). Verder hebben we op Woensdagavond een eetcafé en daarna een filmavond.. is ook in de zelfde kelder. Rest van de week hebben we nog wat vrijwilligerswerk zoals de weggeefwinkel en we hebben een voedselbank 3x per week s'ochtends (ik doe de Maandagochtend). Allemaal in het zelfde gebouw en daar wonen we ook nog eens
In een oud bankgebouwquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Koewlwaar woon je ergens dan?
quote:
Ik had geen date oid hoor vandaag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah helaas
Wat was er dan faal aan?
Ah das mooi zuur.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik had geen date oid hoor vandaag.Gewoon stappen maar was zo kut dat ik nu al thuis ben.
Das mooi vroeg, Zo snel al dronken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik had geen date oid hoor vandaag.Gewoon stappen maar was zo kut dat ik nu al thuis ben.
Doequote:
Niet eens. Maten wilde perse naar een tentje waar ik sowieso niet graag kom, was maar kut dus ben ik maar naar huis gegaan. Morgen wekkertje weer vroeg om naar De Kuip (quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Das mooi vroeg, Zo snel al dronken?
Ah je was dus een partypooperquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet eens. Maten wilde perse naar een tentje waar ik sowieso niet graag kom, was maar kut dus ben ik maar naar huis gegaan. Morgen wekkertje weer vroeg om naar De Kuip () te gaan.
Een uurtje dus nogquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doe
Maar wel eerder dan gisteren, anders niet goed
6quote:
Nee, 5 ofzo?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
negerwat gister tot 8 uur opgebleven?
Ja :3quote:
Laterquote:
Ik had begin deze zomer 3 setjes, nu kan ik ze alle 3 niet meer vinden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:12 schreef krullenbolletje het volgende:
En weer een paar oortjes waar maar 1 het doet
Mijn apple oortjes houden het al verdacht lang vol (1 jaar)quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:12 schreef krullenbolletje het volgende:
En weer een paar oortjes waar maar 1 het doet
Was toch een garpjequote:
Ja het ging er heavy aan toe :$$$quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat komt door je wilde chat nacht van gister dan
Bij die winkel vertoon ik mijn hoofd niet meerquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
oh, ns dagkaarten bij de blokker trouwens 15,50
link en leg uitquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:20 schreef Snowbells het volgende:
HO SHIT flip krul kijk in jij en je verkering topic
JULLIE ZIEN VANZELF WAT IK BEDOEL. Ik ben teleurgesteld.
quote:
Nice.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
1 woord: spierbundel.quote:
Ohja, :$$ whehe :3quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja het ging er heavy aan toe :$$$
Ik ben al door 3 paar oordoppen gegaan deze zomerquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had begin deze zomer 3 setjes, nu kan ik ze alle 3 niet meer vinden.
geen idee waar het over gaat, maar laat maar denk ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1 woord: spierbundel.
Weet niet man, na die body-pics had ik hem denk ik te hoog ingeschat. Of het komt door de hoek van de foto ofzo.
Shit tot wanneerquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
Mannenquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee waar het over gaat, maar laat maar denk ik
Was dezequote:Op zondag 11 augustus 2013 02:20 schreef Snowbells het volgende:
eentje ben ik verloren in de strijd in albufeira, eentje was verrot en de andere is op een wonderbaarlijke manier verdwenenquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben al door 3 paar oordoppen gegaan deze zomer
25 zag ikquote:
Mannen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mannen
Flips en krul weten.
Hoop ik.
ik wist het ergens wel, maar na dat zijn lichaam zover vooruitging hoopte ik stiekem ook op zn kopquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:20 schreef Snowbells het volgende:
wquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wist het ergens wel, maar na dat zijn lichaam zover vooruitging hoopte ik stiekem ook op zn kop
wtf is ditquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wist het ergens wel, maar na dat zijn lichaam zover vooruitging hoopte ik stiekem ook op zn kop
Maar zijn lichaam is nog steeds 15/10 dus zou nog steeds doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1 van Sony die na 1 jaar gestorven is, toen 1 van de action waarvan 1 oor het niet meer deed na 2 weken en 1 van Ryanair die er na 3 weken mee ophieldquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
eentje ben ik verloren in de strijd in albufeira, eentje was verrot en de andere is op een wonderbaarlijke manier verdwenen
sletquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar zijn lichaam is nog steeds 15/10 dus zou nog steeds doen.
Zak over het hoofd en gaan met die banaanquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Roddelsquote:
Gast. Dat is epic. 20e geldquote:
Eens. Alhoewel ik meestal hoofd belangrijker vindquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ik voel je pijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1 van Sony die na 1 jaar gestorven is, toen 1 van de action waarvan 1 oor het niet meer deed na 2 weken en 1 van Ryanair die er na 3 weken mee ophield
Er zijn altijd uitzonderingen. Oh over roddels, iemand nieuwe tats van hertenchick gezien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel ik meestal hoofd belangrijker vind
Als ik zo een killer body had, dan zou ik er ook voor zorgen dat mijn haar nooit een bad hair day heeftquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
WAT. Is toch zo.
Misschien had hij een bad hair day.
is ie al gezet dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen. Oh over roddels, iemand nieuwe tats van hertenchick gezien?
Allang. Nogmaals, userfoto's.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik zo een killer body had, dan zou ik er ook voor zorgen dat mijn haar nooit een bad hair day heeft
[..]
is ie al gezet dan?
ben ik nu echt debiel of praten jullie gewoon poep?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen. Oh over roddels, iemand nieuwe tats van hertenchick gezien?
Kut blondie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kost je toekomstige date met snowie niet zoveel doekoecentjes.
Graag gedaan.
Ik vind zwaluwen echtquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij altijdquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kost je toekomstige date met snowie niet zoveel doekoecentjes.
Graag gedaan.
Nee van die ene chick. Je weet. Hert. Bambi. Gekke whatsapps. Die.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben ik nu echt debiel of praten jullie gewoon poep?
Jij ook 20e geld?quote:
Ik gooi je van de euromast afquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bespaar jullie allebei geld, kun je daarvan mooi een cadeautje kopen voor elkaar.
Ik denk dat ik nog een biertje moet nemen voor ik deze cryptische shizzle kan begrijpen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee van die ene chick. Je weet. Hert. Bambi. Gekke whatsapps. Die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezusquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bespaar jullie allebei geld, kun je daarvan mooi een cadeautje kopen voor elkaar.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog een biertje moetEens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Normalequote:Op zondag 11 augustus 2013 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welk topic gewoon de userfoto's of die tats en piercings?
Wat?quote:
quote:
Een date dus tussen snow en typisch, sorry unsquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Euromast.
Daar dineren als het helder is en donker.
Rotterdam bekijken in het donker.
Tering inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Normale. Ik vind haar er met die tats juist meer tokkie uit zien tbh
Snow vind het stom dat ik date, zou een beetje raar zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Een date dus tussen snow en typisch, sorry uns
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Normale. Ik vind haar er met die tats juist meer tokkie uit zien tbh
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tering inderdaadKan zo door voor zigeuner
Hahahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tering inderdaadKan zo door voor zigeuner
Misschien is ze jaloers #vrouwenlogicaquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snow vind het stom dat ik date, zou een beetje raar zijn.
Geef je ons ongelijk dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen
Kijk uns dit is nu een typisch (hihi typisch) voorbeeld van hoe vrouwen in elkaar steken.
Er ligt hier nog ruim 100 eu aan dat spul ergens in een la van een aantal mensen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:36 schreef Flippiee het volgende:
Als ik wiet had dan stak ik er nu 1 op
Slapen is nooit het antwoord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:37 schreef krullenbolletje het volgende:
Slapen nu ik nog stoned ben of doorfokken
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen
Kijk uns dit is nu een typisch (hihi typisch) voorbeeld van hoe vrouwen in elkaar steken.
Als ze het vergeten zijn dan gewoon zelf oproken toch. Danminimeet bij jou, betaal ik snow en krul hun tickets desnoods wel,quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er ligt hier nog ruim 100 eu aan dat spul ergens in een la van een aantal mensen.
Dat kan ik wel begrijpen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien is ze jaloers #vrouwenlogica
Geen idee, ik heb niks gezien.quote:[..]
Geef je ons ongelijk dan?
Slaap.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
2 dagen achter elkaar 8/9 uur gewerkt ja
3 chicks in mijn huis.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ze het vergeten zijn dan gewoon zelf oproken toch. Danminimeet bij jou, betaal ik snow en krul hun tickets desnoods wel,
Quote voor chantage/misbruikquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ze het vergeten zijn dan gewoon zelf oproken toch. Danminimeet bij jou, betaal ik snow en krul hun tickets desnoods wel,
Ik heb godverdomme deze zaterdag tot en met volgende zaterdag helemaal vrij. Ik kan vrij vaak eigenlijk wel, mits op tijd gemeldquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 chicks in mijn huis.
3 stonede chicks in mijn huis![]()
![]()
Ga weg met je minimeet jullie kunnen toch nooit.
Denk dat er dan een hoop maten van mij hier zitten, maar je bent welkom hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Tps, jij bent wel een goeie gast.
Wij gaan gewoon sowieso bier zuipen samen de 25e, oke?
Slaap.quote:
Mag niet daten van snow, sorry.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme deze zaterdag tot en met volgende zaterdag helemaal vrij. Ik kan vrij vaak eigenlijk wel, mits op tijd gemeld
Dat wordt echt tofquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk dat er dan een hoop maten van mij hier zitten, maar je bent welkom hoor.
Nice.quote:
Gewoon zeggen dat je mijn neefje bent.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat wordt echt tof
Gewoon zuipen, smoken en praten over alles
Waar hebben we het nu weer over datenquote:
Doe datquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je mijn neefje bent.
Ik zei ook maar wat, het spijt mij ik zal voortaan enkel waarheden jegens u verkondigen Flippiee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar hebben we het nu weer over daten
Je zou inmiddels moeten weten dat ik mee doe aan de wedstrijd Welke jongere kan er anno 2013 koos vriendjesloos blijven?
Ik wil niet bij zijn tjappie vrienden zittenquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doe dat
Dan komen flips, krul en snow ook.
Die durven niet man.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doe dat
Lief van je edit. Zijn wij dan zijn nichtjes?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doe dat
Hee ik ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar hebben we het nu weer over daten
Je zou inmiddels moeten weten dat ik mee doe aan de wedstrijd Welke jongere kan er anno 2013 koos vriendjesloos blijven?
Nee, de harem van mijn neefje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief van je edit. Zijn wij dan zijn nichtjes?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil niet bij zijn tjappie vrienden zitten
Braaf zoquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zei ook maar wat, het spijt mij ik zal voortaan enkel waarheden jegens u verkondigen Flippiee.
En doe es normaal met dat tweede.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan doen we de 24e, 31e of 1e.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn vrienden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op klikkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben nog maar bij nr 10 en durf nu al niet meer te kijken
Ach, als ze niet opdagen dan zijn wij toch nog altijd samen. Gaan we gewoon chillen zoals niet kan met meiden erbij.quote:
Liev he?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief van je edit. Zijn wij dan zijn nichtjes?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op klikken
quote:10. The Queensland Photo, 1946
Taken in 1946 in Queensland, Australia by a mother who was taking a picture of her teenage daughter's grave. Nobody was in sight at the time, but when the picture was processed the image of a child appeared, apparently sitting on the grave. The mother does not recognize the child, thereby reducing (though not entirely eliminating) the possibility that it's a double exposure.
Zeg dan dat je niet kan, anders komen die schijterds nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn vrienden.![]()
Maar ik weet niet of ze dan hier zitten, dat weet ik meestal pas een uurtje van te voren.Tenzij ik zeg dat het niet kan.
Wat is er dan eng aan? En ik klik niet btwquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben nog maar bij nr 10 en durf nu al niet meer te kijken
Als ik nu klik kan ik de hele week m'n slaap wel vergetenquote:
Shit op oude foto's die er niet ophoren.. Soort geestenideequote:Op zondag 11 augustus 2013 02:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is er dan eng aan? En ik klik niet btw
Mmm. Daar dank ik vorquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Shit op oude foto's die er niet ophoren.. Soort geestenidee
Haha ik wil zo graag kijken maar ik ben dan als de dood voor de spiegels hier overalquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik nu klik kan ik de hele week m'n slaap wel vergeten
Zo fucking herkenbaar. Als ik ga slapen draai ik mijn spiegel altijd omquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik wil zo graag kijken maar ik ben dan als de dood voor de spiegels hier overal
Welterusten krul en tettenquote:
Ik vind het allemaal prima, maar dat ga ik nu niet allemaal afspreken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zeg dan dat je niet kan, anders komen die schijterds niet
Ik ben van mening dat ik een jaar terug iemand in de spiegel achter me zag toen ik midden in de nacht naar de wc ging (krijg meteen kippenvel als ik dit typ). Was in de tijd dat er iemand hier in huis woonde die wat met geesten had.. Zag ook al een keer iemand in de weggeefwinkel.. Oh damn ik moet gewoon huilen als ik dit typ haha. Maar dat is nu over volgens mij.. Probeer de spiegel in de wc nu altijd te vermijdenquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo fucking herkenbaar. Als ik ga slapen draai ik mijn spiegel altijd om
Oke. Dan hou ik wel wat geld over voor een grammetje ofzo en een beetje bier.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima, maar dat ga ik nu niet allemaal afspreken.
Ja is goed. Wordt zelf ook wel beetje para hahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:52 schreef Flippiee het volgende:
MMm ander onderwerp dan maar Amarantha?![]()
AMAquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat ik een jaar terug iemand in de spiegel achter me zag toen ik midden in de nacht naar de wc ging (krijg meteen kippenvel als ik dit typ). Was in de tijd dat er iemand hier in huis woonde die wat met geesten had.. Zag ook al een keer iemand in de weggeefwinkel.. Oh damn ik moet gewoon huilen als ik dit typ haha. Maar dat is nu over volgens mij.. Probeer de spiegel in de wc nu altijd te vermijden
Ik heb ooit eens dat gedaan met zo'n bord en met je vingers op een glas. Spacende shit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat ik een jaar terug iemand in de spiegel achter me zag toen ik midden in de nacht naar de wc ging (krijg meteen kippenvel als ik dit typ). Was in de tijd dat er iemand hier in huis woonde die wat met geesten had.. Zag ook al een keer iemand in de weggeefwinkel.. Oh damn ik moet gewoon huilen als ik dit typ haha. Maar dat is nu over volgens mij.. Probeer de spiegel in de wc nu altijd te vermijden
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
AMA![]()
. Ik kan hier zo slecht tegen. Ik heb zo'n angst dat mij dat ook kan gebeuren, serieus.
Paar jaar terug werd ik midden in de nacht wakker, en de spiegel stond naast me. Ik ging zitten, maar er scheen nog wat licht door m'n gordijnen van de straatlampen en toen zag ik mezelf in dat witte licht met allemaal enge schaduwen in m'n gezichtik ging serieus janken om mijn eigen fucking hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij heeft gezegd
Ouija bord, Na Paranormal Activity echt geen optie meer voor mijquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens dat gedaan met zo'n bord en met je vingers op een glas. Spacende shit.
Ik heb nog wel meer van zulke ervaringen, maar dat is te veel typen en niet echt geschikt voor den foks.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouija bord, Na Paranormal Activity echt geen optie meer voor mij
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik krijg het aan m'n hart, gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb wel vaak gehad dat ik deuren dicht doe en ze soms opeens open staan (of ik vergeet het simpelweg
). Als ik alleen ben blaft mijn hond ook soms naar de deur naar boven
Pak soms gewoon iets wat je als wapen kan gebruiken en leg dat naast me neer. So sad
Het is best wel freaky als er ineens een gezicht achter je verschijnt in de spiegel?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:56 schreef Unscrewed het volgende:
Ben ik de enige die niet snapt wat er zo eng is aan geesten? Tijdje bang voor geweest, maar toen ik er echt overna begon te denken... wat boeit het?
En dat ik zo geduldig wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een mazzel dat ik dan in het topic ben gekomen
ASDFGHKSLSHALSHSKSHSHSAGAGAJAquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is best wel freaky als er ineens een gezicht achter je verschijnt in de spiegel?
Is dat niet gewoon tocht? In het huis van mijn moeder gaan deuren gewoon open omdat er ergens in het huis een raam open staat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:57 schreef Snowbells het volgende:
Mijn moeder heeft dat ook met deuren hier
Het is niet controleerbaar en dat maakt het vooral eng dnk ik. Geen controle hebben over je omgevingquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:56 schreef Unscrewed het volgende:
Ben ik de enige die niet snapt wat er zo eng is aan geesten? Tijdje bang voor geweest, maar toen ik er echt overna begon te denken... wat boeit het?
Gewoon geen horrorfilms kijken werkt best goed voor mijquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:56 schreef Unscrewed het volgende:
Bloody Mary?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is best wel freaky als er ineens een gezicht achter je verschijnt in de spiegel?
In de hal waar geen ramen zijn?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon tocht? In het huis van mijn moeder gaan deuren gewoon open omdat er ergens in het huis een raam open staat.
Het was toen ook echt alleen voor mijn deur.. zag een schaduw voor mijn deur langs gaan. Bah bah ik typ echt alles met tranen hahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik krijg het aan m'n hart, gvd. Ik heb wel vaak gehad dat ik deuren dicht doe en ze soms opeens open staan (of ik vergeet het simpelweg
). Als ik alleen ben blaft mijn hond ook soms naar de deur naar boven
Pak soms gewoon iets wat je als wapen kan gebruiken en leg dat naast me neer. So sad
Ja, dat kan wel als het door trekt naar boven.quote:
Als je WEET dat het een geest is en geen inbreker of whatever, dan boeit het niks.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat hebben we toch nooit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is niet controleerbaar en dat maakt het vooral eng dnk ik. Geen controle hebben over je omgeving
Daar ben ik ook niet bang voor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gewoon geen horrorfilms kijken werkt best goed voor mij
Ik herken me zo erg in je hequote:Op zondag 11 augustus 2013 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was toen ook echt alleen voor mijn deur.. zag een schaduw voor mijn deur langs gaan. Bah bah ik typ echt alles met tranen hahaZoals ik net al zei probeer ik 's nachts ook nooit in de spiegel van de wc te kijken.. badkamer moet wel omdat ik anders mijn mond onder het tandpasta heb haha. Durf sindskort wel weer in het donker te kijken als ik in bed lig.. Was ook altijd bang dat ik dan geesten ofzo zal zien in een klein stukje licht door de maan ofzo
Jep. Niet leuk.. Ben van mening helaas dat hier meer in dit gebouw zit dan ik wil weten. Woon in een hele oude bankgebouw namelijk die hier al meer dan 50 jaar staat. Weet ik veel wat hier allemaal gebeurd is..quote:
De meeste mensen maken dat zichzelf wel wijsquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als je WEET dat het een geest is en geen inbreker ofe, dan boeit het niks.
[..]
Dat hebben we toch nooit.
of daarvoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Niet leuk.. Ben van mening helaas dat hier meer in dit gebouw zit dan ik wil weten. Woon in een hele oude bankgebouw namelijk die hier al meer dan 50 jaar staat. Weet ik veel wat hier allemaal gebeurd is..
Meh. Geesten zijn okay, zo lang ze maar lief doen. Ik zal ze ook nooit oproepenquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Niet leuk.. Ben van mening helaas dat hier meer in dit gebouw zit dan ik wil weten. Woon in een hele oude bankgebouw namelijk die hier al meer dan 50 jaar staat. Weet ik veel wat hier allemaal gebeurd is..
Nee, de meeste mensen maken zichzelf wijs dat ze totale controle hebben over iets zodat ze gerust zijn gesteld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De meeste mensen maken dat zichzelf wel wijs
Dat bedoel ik, alleen vertel jij het gedetailleerderquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen maken zichzelf wijs dat ze totale controle hebben over iets zodat ze gerust zijn gesteld.
jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor het gebouw hier kwam bedoel je?
Dit is waar. We weten niet wat er is dus denken we meteen het gene wat ons het meest bang maakt zodat we extra alert zijn en zo snel mogelijk kunnen reageren op alles.... denk ik danquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:02 schreef Typisch het volgende:
Bang in/voor het donker zijn is een oerinstinct, kun je weinig aan doen vaak.
einde typisch wijsheden
Ik kijk alleen horrorfilms die zo slecht zijnn dat het grappig isquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet bang voor.
Kijk The Eye, dat was nog de beste horrorfilm die ik ooit heb gekeken.
Ik ben alleen bang in het donker als ik een bos in moet. Hou er echt niet van als ik niet weet wat er achter de bomen staat.. Je krijgt mij ook echt met geen mogelijkheid een bos in als het donker wordt/isquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:02 schreef Typisch het volgende:
Bang in/voor het donker zijn is een oerinstinct, kun je weinig aan doen vaak.
einde typisch wijsheden
Oh, ik dacht dat jij bedoelde dat de meeste mensen zichzelf wijs maken dat ze geen controle hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, alleen vertel jij het gedetailleerder
Het oerinstinct gedeelte komt voort uit het leven in grotten vroegah. Buiten was het donker, dus wist je niet wat er was. Beter bij je vuurtje zitten in de grot dan in de onbekende donkerte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit is waar. We weten niet wat er is dus denken we meteen het gene wat ons het meest bang maakt zodat we extra alert zijn en zo snel mogelijk kunnen reageren op alles.... denk ik danIk studeer het niet
ik vind het al niks als ik een redelijk verlaten weg over moet fietsenquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang in het donker als ik een bos in moet. Hou er echt niet van als ik niet weet wat er achter de bomen staat.. Je krijgt mij ook echt met geen mogelijkheid een bos in als het donker wordt/is
Blauw, hoezo?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij bedoelde dat de meeste mensen zichzelf wijs maken dat ze geen controle hebben.
Welke kleur ogen heb je ook alweer?
Nah, ik wil ECHT schrikken en een paar dagen obsessed zijn en bang zijn, maar dat lukt nooit met die mindsetquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik kijk alleen horrorfilms die zo slecht zijnn dat het grappig is
Sowieso alleen buiten zijn 's nachtsquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik vind het al niks als ik een redelijk verlaten weg over moet fietsen
Ah dacht ik al.quote:
LBquote:
Dat stiekem ook. Ik laat altijd even moeders wrten als ik de bus uit stap of naar huis fiets of ietsquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sowieso alleen buiten zijn 's nachts
Tot 2 jaar terug oid ging ik wel eens 's nachts wandelen oid met een muziekje in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sowieso alleen buiten zijn 's nachts
Hou ik ook niet van maar dat ben ik wel gewend.. Mijn ouders lieten mij ALTIJD alleen terug fietsen (10 kilometer) 's nachts als ik uit was gegaan in het centrum. Er was ook nooit iemand die die kant op moest dus ik fietste bijna altijd alleenquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik vind het al niks als ik een redelijk verlaten weg over moet fietsen
Ik loop wel eens met mn maquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tot 2 jaar terug oid ging ik wel eens 's nachts wandelen oid met een muziekje in.
Wat bedoel je met eigen studie? Vertel eens meer.quote:
Shit dan moet je wel een keuze maken. Kon je niet af en toe bij een vriendinnetje slapen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hou ik ook niet van maar dat ben ik wel gewend.. Mijn ouders lieten mij ALTIJD alleen terug fietsen (10 kilometer) 's nachts als ik uit was gegaan in het centrum. Er was ook nooit iemand die die kant op moest dus ik fietste bijna altijd alleen
Das best wel een kutstreekquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hou ik ook niet van maar dat ben ik wel gewend.. Mijn ouders lieten mij ALTIJD alleen terug fietsen (10 kilometer) 's nachts als ik uit was gegaan in het centrum. Er was ook nooit iemand die die kant op moest dus ik fietste bijna altijd alleen
Nee, want je gaat het deny'en. Maar het valt wel op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat bedoel je met eigen studie? Vertel eens meer.
Mijn zusje moet mij altijd bellen als ze langer dan een kwartier alleen naar huis moet. Dan gewoon een beetje onzin lullen totdat ze thuis is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik deny alleen dingen die je slecht/ongeloofwaardig onderbouwt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, want je gaat het deny'en. Maar het valt wel op.
Nope maar was het wel gewend eigenlijk.. Vond het niet leuk maar bang was ik niet echt eigenlijk.. Pas als ik thuis kwam eigenlijk haha (en een bepaald stukje voor mijn huis, staan allemaal bomen langs het fietspad en is het vrij donker) omdat ik dan bang was dat iemand me was gevolgd en meeliep de garage in en zo mijn huis kwam leegroverquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:07 schreef Flippiee het volgende:
Shit dan moet je wel een keuze maken. Kon je niet af en toe bij een vriendinnetje slapen?
Mijn ouders laten me nog geen 2 km alleen fietsen in het donkerquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op het strandquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Snachts drinken of roken in het bos of aan t water is wel leuk trouwens
Met een muziekje opquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Snachts drinken of roken in het bos of aan t water is wel leuk trouwens
Dat deed ik met mijn zusje toen ik nog thuis woonde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn ouders laten me nog geen 2 km alleen fietsen in het donkermijn vader blijft serieus op de zeldzame keren dat ik tot 3:00 ergens in de stad hang
.
Grappig dat volgen is ook mijn angst 's nachtsquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope maar was het wel gewend eigenlijk.. Vond het niet leuk maar bang was ik niet echt eigenlijk.. Pas als ik thuis kwam eigenlijk haha (en een bepaald stukje voor mijn huis, staan allemaal bomen langs het fietspad en is het vrij donker) omdat ik dan bang was dat iemand me was gevolgd en meeliep de garage in en zo mijn huis kwam leegroverJa dat laatste was ik echt bang voor.. Iemand die me van de fiets ging sleuren was ik niet eens bang voor lol
Vond ik ook.. Moest het vanaf mijn 16de maar bekijken. Eerste jaar wouden ze graag dat er iemand mee terug fietste maar na een jaar kon ze dat ook al weinig boeien. Als ik ze opbelde dat ik niet terug kon of durfde dan kreeg ik als reactie: Je wou zelf heen en bent ook zelf heen gefietst. Bekijk het maar.quote:
awhquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat deed ik met mijn zusje toen ik nog thuis woonde.
Wowquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vond ik ook.. Moest het vanaf mijn 16de maar bekijken. Eerste jaar wouden ze graag dat er iemand mee terug fietste maar na een jaar kon ze dat ook al weinig boeien. Als ik ze opbelde dat ik niet terug kon of durfde dan kreeg ik als reactie: Je wou zelf heen en bent ook zelf heen gefietst. Bekijk het maar.
Ja dat wat betreft waren ze wel hard..
Nou, het valt me op dat de meeste mensen met blauwe ogen zo denken, ze accepteren alleen dingen die veel meer onderbouwt zijn. Dit is veel minder dan mensen met een andere kleur ogen. Misschien toeval hoor, maar ik denk dat mensen met blauwe ogen veel dieper nadenken en mensen met bv. bruine ogen eerder veel spontaner zijn. (Dit hoeft natuurlijk niet, maar gewoon... veel.. zeg maarquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik deny alleen dingen die je slecht/ongeloofwaardig onderbouwt.
Ben ik gelukkig niet de enige haha!quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grappig dat volgen is ook mijn angst 's nachts
Geen strand hier in de buurtquote:
softieequote:Op zondag 11 augustus 2013 03:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat deed ik met mijn zusje toen ik nog thuis woonde.
Dat jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso op het strand met het geluid van de zee.
En grijze ogen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, het valt me op dat de meeste mensen met blauwe ogen zo denken, ze accepteren alleen dingen die veel meer onderbouwt zijn. Dit is veel minder dan mensen met een andere kleur ogen. Misschien toeval hoor, maar ik denk dat mensen met blauwe ogen veel dieper nadenken en mensen met bv. bruine ogen eerder veel spontaner zijn. (Dit hoeft natuurlijk niet, maar gewoon... veel.. zeg maar)
Ben echt tientallen keren alleen terug gefietst om 5 uur of 6 uur 's ochtends. Ok alleen terug fietsen gebeurde vrijwel altijd maar zelfs zo laat nog moest ik het maar bekijken hoe ik thuis kwam.. Tja heb ze dat ook niet altijd in dank afgenomenquote:
De man in huis he, dan hoort dat.quote:
De meeste chicks smelten bij een zonsondergang, jij ook?quote:[..]
Dat ja
Ik ken helaas weinig mensen met bruine ogen, dus ik moet eerlijk toegeven dat ik geen idee heb of er wat in zit of niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, het valt me op dat de meeste mensen met blauwe ogen zo denken, ze accepteren alleen dingen die veel meer onderbouwt zijn. Dit is veel minder dan mensen met een andere kleur ogen. Misschien toeval hoor, maar ik denk dat mensen met blauwe ogen veel dieper nadenken en mensen met bv. bruine ogen eerder veel spontaner zijn. (Dit hoeft natuurlijk niet, maar gewoon... veel.. zeg maar)
Mijn ouders durven dat niet eens te denken volgens mijquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben echt tientallen keren alleen terug gefietst om 5 uur of 6 uur 's ochtends. Ok alleen terug fietsen gebeurde vrijwel altijd maar zelfs zo laat nog moest ik het maar bekijken hoe ik thuis kwam.. Tja heb ze dat ook niet altijd in dank afgenomen
Ohquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zijn geesten in een mensen lichaam.
Ik heb ze serieus wel eens toegeschreeuwd door de telefoon 'hoe kun je in godsnaam je dochter alleen midden in de nacht naar huis laten gaan?'quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn ouders durven dat niet eens te denken volgens mij
Ik ken amper iemand met grijze ogen?quote:
'Wel voor het donker thuis zijn!quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn ouders durven dat niet eens te denken volgens mij
quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ze serieus wel eens toegeschreeuwd door de telefoon 'hoe kun je in godsnaam je dochter alleen midden in de nacht naar huis laten gaan?'
O hai.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ken amper iemand met grijze ogen?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ken helaas weinig mensen met bruine ogen, dus ik moet eerlijk toegeven dat ik geen idee heb of er wat in zit of niet.Maar wel grappig om je er mee bezig te houden, mits je een grijs gebied erkent.
Ik? Ja duh. Heb het op gegeven moment ook niet meer geprobeerd of wat dan ook. Ze hadden alleen de regel dat ik het even moest laten weten als ik niet naar huis kwamquote:
Ben je als het goed is nooitquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet de enige haha!
Hier is het dichtstbijzijnde 20 minuten fietsenquote:
Hehe dan nogquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
De man in huis he, dan hoort dat.
[..]
De meeste chicks smelten bij een zonsondergang, jij ook?
Blauw dus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
O hai.
Nouja echt grijs grijs zijn ze niet, maar als je me naast iemand met blauwe ogen zet zijn mijn ogen veeeel dof-blauwer. Icy blue
Ik vind dat niet zo gek eerlijk gezegd. Het is hier in Nederland gewoon heel veilig. Men praat elkaar die angst aan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik? Ja duh. Heb het op gegeven moment ook niet meer geprobeerd of wat dan ook. Ze hadden alleen de regel dat ik het even moest laten weten als ik niet naar huis kwam
Pics!quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Blauw dus.
Ik heb best wel donkerblauwe ogen denk ik, geen idee eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |