ik voel je pijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1 van Sony die na 1 jaar gestorven is, toen 1 van de action waarvan 1 oor het niet meer deed na 2 weken en 1 van Ryanair die er na 3 weken mee ophield
Er zijn altijd uitzonderingen. Oh over roddels, iemand nieuwe tats van hertenchick gezien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel ik meestal hoofd belangrijker vind
Als ik zo een killer body had, dan zou ik er ook voor zorgen dat mijn haar nooit een bad hair day heeftquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
WAT. Is toch zo.
Misschien had hij een bad hair day.
is ie al gezet dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen. Oh over roddels, iemand nieuwe tats van hertenchick gezien?
Allang. Nogmaals, userfoto's.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik zo een killer body had, dan zou ik er ook voor zorgen dat mijn haar nooit een bad hair day heeft
[..]
is ie al gezet dan?
ben ik nu echt debiel of praten jullie gewoon poep?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen. Oh over roddels, iemand nieuwe tats van hertenchick gezien?
Kut blondie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kost je toekomstige date met snowie niet zoveel doekoecentjes.
Graag gedaan.
Ik vind zwaluwen echtquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij altijdquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kost je toekomstige date met snowie niet zoveel doekoecentjes.
Graag gedaan.
Nee van die ene chick. Je weet. Hert. Bambi. Gekke whatsapps. Die.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben ik nu echt debiel of praten jullie gewoon poep?
Jij ook 20e geld?quote:
Ik gooi je van de euromast afquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bespaar jullie allebei geld, kun je daarvan mooi een cadeautje kopen voor elkaar.
Ik denk dat ik nog een biertje moet nemen voor ik deze cryptische shizzle kan begrijpen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee van die ene chick. Je weet. Hert. Bambi. Gekke whatsapps. Die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezusquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bespaar jullie allebei geld, kun je daarvan mooi een cadeautje kopen voor elkaar.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog een biertje moetEens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Normalequote:Op zondag 11 augustus 2013 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welk topic gewoon de userfoto's of die tats en piercings?
Wat?quote:
quote:
Een date dus tussen snow en typisch, sorry unsquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Euromast.
Daar dineren als het helder is en donker.
Rotterdam bekijken in het donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |