Ik heb ooit eens dat gedaan met zo'n bord en met je vingers op een glas. Spacende shit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat ik een jaar terug iemand in de spiegel achter me zag toen ik midden in de nacht naar de wc ging (krijg meteen kippenvel als ik dit typ). Was in de tijd dat er iemand hier in huis woonde die wat met geesten had.. Zag ook al een keer iemand in de weggeefwinkel.. Oh damn ik moet gewoon huilen als ik dit typ haha. Maar dat is nu over volgens mij.. Probeer de spiegel in de wc nu altijd te vermijden
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
AMA![]()
. Ik kan hier zo slecht tegen. Ik heb zo'n angst dat mij dat ook kan gebeuren, serieus.
Paar jaar terug werd ik midden in de nacht wakker, en de spiegel stond naast me. Ik ging zitten, maar er scheen nog wat licht door m'n gordijnen van de straatlampen en toen zag ik mezelf in dat witte licht met allemaal enge schaduwen in m'n gezichtik ging serieus janken om mijn eigen fucking hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij heeft gezegd
Ouija bord, Na Paranormal Activity echt geen optie meer voor mijquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens dat gedaan met zo'n bord en met je vingers op een glas. Spacende shit.
Ik heb nog wel meer van zulke ervaringen, maar dat is te veel typen en niet echt geschikt voor den foks.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouija bord, Na Paranormal Activity echt geen optie meer voor mij
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik krijg het aan m'n hart, gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb wel vaak gehad dat ik deuren dicht doe en ze soms opeens open staan (of ik vergeet het simpelweg
). Als ik alleen ben blaft mijn hond ook soms naar de deur naar boven
Pak soms gewoon iets wat je als wapen kan gebruiken en leg dat naast me neer. So sad
Het is best wel freaky als er ineens een gezicht achter je verschijnt in de spiegel?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:56 schreef Unscrewed het volgende:
Ben ik de enige die niet snapt wat er zo eng is aan geesten? Tijdje bang voor geweest, maar toen ik er echt overna begon te denken... wat boeit het?
En dat ik zo geduldig wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een mazzel dat ik dan in het topic ben gekomen
ASDFGHKSLSHALSHSKSHSHSAGAGAJAquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is best wel freaky als er ineens een gezicht achter je verschijnt in de spiegel?
Is dat niet gewoon tocht? In het huis van mijn moeder gaan deuren gewoon open omdat er ergens in het huis een raam open staat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:57 schreef Snowbells het volgende:
Mijn moeder heeft dat ook met deuren hier
Het is niet controleerbaar en dat maakt het vooral eng dnk ik. Geen controle hebben over je omgevingquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:56 schreef Unscrewed het volgende:
Ben ik de enige die niet snapt wat er zo eng is aan geesten? Tijdje bang voor geweest, maar toen ik er echt overna begon te denken... wat boeit het?
Gewoon geen horrorfilms kijken werkt best goed voor mijquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:56 schreef Unscrewed het volgende:
Bloody Mary?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is best wel freaky als er ineens een gezicht achter je verschijnt in de spiegel?
In de hal waar geen ramen zijn?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon tocht? In het huis van mijn moeder gaan deuren gewoon open omdat er ergens in het huis een raam open staat.
Het was toen ook echt alleen voor mijn deur.. zag een schaduw voor mijn deur langs gaan. Bah bah ik typ echt alles met tranen hahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik krijg het aan m'n hart, gvd. Ik heb wel vaak gehad dat ik deuren dicht doe en ze soms opeens open staan (of ik vergeet het simpelweg
). Als ik alleen ben blaft mijn hond ook soms naar de deur naar boven
Pak soms gewoon iets wat je als wapen kan gebruiken en leg dat naast me neer. So sad
Ja, dat kan wel als het door trekt naar boven.quote:
Als je WEET dat het een geest is en geen inbreker of whatever, dan boeit het niks.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat hebben we toch nooit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is niet controleerbaar en dat maakt het vooral eng dnk ik. Geen controle hebben over je omgeving
Daar ben ik ook niet bang voor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gewoon geen horrorfilms kijken werkt best goed voor mij
Ik herken me zo erg in je hequote:Op zondag 11 augustus 2013 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was toen ook echt alleen voor mijn deur.. zag een schaduw voor mijn deur langs gaan. Bah bah ik typ echt alles met tranen hahaZoals ik net al zei probeer ik 's nachts ook nooit in de spiegel van de wc te kijken.. badkamer moet wel omdat ik anders mijn mond onder het tandpasta heb haha. Durf sindskort wel weer in het donker te kijken als ik in bed lig.. Was ook altijd bang dat ik dan geesten ofzo zal zien in een klein stukje licht door de maan ofzo
Jep. Niet leuk.. Ben van mening helaas dat hier meer in dit gebouw zit dan ik wil weten. Woon in een hele oude bankgebouw namelijk die hier al meer dan 50 jaar staat. Weet ik veel wat hier allemaal gebeurd is..quote:
De meeste mensen maken dat zichzelf wel wijsquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als je WEET dat het een geest is en geen inbreker ofe, dan boeit het niks.
[..]
Dat hebben we toch nooit.
of daarvoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Niet leuk.. Ben van mening helaas dat hier meer in dit gebouw zit dan ik wil weten. Woon in een hele oude bankgebouw namelijk die hier al meer dan 50 jaar staat. Weet ik veel wat hier allemaal gebeurd is..
Meh. Geesten zijn okay, zo lang ze maar lief doen. Ik zal ze ook nooit oproepenquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Niet leuk.. Ben van mening helaas dat hier meer in dit gebouw zit dan ik wil weten. Woon in een hele oude bankgebouw namelijk die hier al meer dan 50 jaar staat. Weet ik veel wat hier allemaal gebeurd is..
Nee, de meeste mensen maken zichzelf wijs dat ze totale controle hebben over iets zodat ze gerust zijn gesteld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De meeste mensen maken dat zichzelf wel wijs
Dat bedoel ik, alleen vertel jij het gedetailleerderquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen maken zichzelf wijs dat ze totale controle hebben over iets zodat ze gerust zijn gesteld.
jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor het gebouw hier kwam bedoel je?
Dit is waar. We weten niet wat er is dus denken we meteen het gene wat ons het meest bang maakt zodat we extra alert zijn en zo snel mogelijk kunnen reageren op alles.... denk ik danquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:02 schreef Typisch het volgende:
Bang in/voor het donker zijn is een oerinstinct, kun je weinig aan doen vaak.
einde typisch wijsheden
Ik kijk alleen horrorfilms die zo slecht zijnn dat het grappig isquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet bang voor.
Kijk The Eye, dat was nog de beste horrorfilm die ik ooit heb gekeken.
Ik ben alleen bang in het donker als ik een bos in moet. Hou er echt niet van als ik niet weet wat er achter de bomen staat.. Je krijgt mij ook echt met geen mogelijkheid een bos in als het donker wordt/isquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:02 schreef Typisch het volgende:
Bang in/voor het donker zijn is een oerinstinct, kun je weinig aan doen vaak.
einde typisch wijsheden
Oh, ik dacht dat jij bedoelde dat de meeste mensen zichzelf wijs maken dat ze geen controle hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, alleen vertel jij het gedetailleerder
Het oerinstinct gedeelte komt voort uit het leven in grotten vroegah. Buiten was het donker, dus wist je niet wat er was. Beter bij je vuurtje zitten in de grot dan in de onbekende donkerte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit is waar. We weten niet wat er is dus denken we meteen het gene wat ons het meest bang maakt zodat we extra alert zijn en zo snel mogelijk kunnen reageren op alles.... denk ik danIk studeer het niet
ik vind het al niks als ik een redelijk verlaten weg over moet fietsenquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang in het donker als ik een bos in moet. Hou er echt niet van als ik niet weet wat er achter de bomen staat.. Je krijgt mij ook echt met geen mogelijkheid een bos in als het donker wordt/is
Blauw, hoezo?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij bedoelde dat de meeste mensen zichzelf wijs maken dat ze geen controle hebben.
Welke kleur ogen heb je ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |