abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129918539
Oke, ik hoop dat ik hier niet heel wanhopig mee ga klinken, maar ik heb nog steeds een ontzettende zwak voor een van mijn beste vrienden. Ik ben een jongen van 21, hij is 20.

Om kort te zijn: ik heb het al veel met hem gedaan, al sinds eind 2011. Tussentijd heeft hij het ook gewoon met meisjes gedaan maar we kwamen telkens weer bij elkaar terecht. Nu had hij vorig jaar een heel korte relatie met een meisje maar dat ging dus snel weer uit. In die periode was ik hem bijna vergeten tot hij dus weer contact met me maakte begin dit jaar.

Toen begon de 'ellende' eigenlijk weer. We spraken af, deden het weer maar ondertussen blijft hij dan ook weer met meisjes afspreken. Iets waar ik dan eigenlijk weer heel jaloers om kan worden en dat weet hij en vindt hij ergens ook wel een kick hebben denk ik.

Nu was het afgelopen mei nog heel leuk, hij kwam hier, we zaten wat en op gegeven moment bleef hij maar slapen. Romantisch gedaan, lag op zijn borst en gezoend, al het andere ook gedaan etc.
Alleen helaas de dag erna spreekt hij dan weer af met een of ander wijf en dan is mijn geluk natuurlijk weer weg.

In juni weer ruzie gehad, twee maanden niet gezien en gesproken en kwam wel allemaal foto's tegen van hem met meisjes, maar probeerde het maar te negeren.. nu ook weer bijna vergeten, maar je raadt het al.. kwam hem begin deze maand weer tegen. Nu weer voorzichtig contact, maar nog niks gedaan of alleen afgesproken met hem (wel met vrienden erbij in de discotheek).

Om een lang verhaal kort te maken.. moet ik het maar gewoon afkappen en niet meer afspreken, ook niet met andere vrienden erbij? Het is lastig, kom hem altijd tegen want mijn vrienden zijn ook zijn vrienden en we studeren hetzelfde. Daardoor zal ik hem nooit echt niet kunnen zien vrees ik.

Ik hoop dat iemand tips heeft om hem uit m'n kop te zetten en dat verlangen weg te halen, want na deze bijna twee jaar word ik toch wel moe van hem (en mezelf)... :{
pi_129918596
OT: succes ermee. Denk ik.

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 02:24:29 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_129918660
Even voor de volledige duidelijkheid, TS is een vrouw.. toch
pi_129918690
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:41 schreef TwyLight het volgende:
Lees de eerste alinea, dus nee. En zo vreemd is het allemaal niet.
pi_129918736
quote:
nee :')
Because you know i'm all about that ass
pi_129918801
quote:
Zoals de anderen al zeggen niet dus. Had misschien beter geweest, was het een stuk makkelijker geweest misschien.
pi_129918854
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:44 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Zoals de anderen al zeggen niet dus. Had misschien beter geweest, was het een stuk makkelijker geweest misschien.
zo raar is het niet man
pi_129918898
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:45 schreef vosss het volgende:
Dat deed ik bewust omdat ik weet dat er ook mensen zijn die het liever niet lezen. Ben niet de 'uitgedoste nicht' of de overdreven homo zoals op een gaypride boot of zo. Gedraag me eigenlijk misschien meer hetero, maar dat terzijde.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 02:24:42 ]
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:48:07 #9
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_129918947
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:38 schreef zonnetje245 het volgende:
OP
Nou ook al kom je hem tegen, gewoon zeggen zoals je nu ook hier zegt...dat je het niet meer trekt...en dat je weigert nog seks met hem te hebben...want hij verleerd het toch niet namelijk

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 02:24:56 ]
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_129919018
Als je er geen zin in hebt, zou ik zoveel mogelijk 1 op 1 contact vermijden.
pi_129919077
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Dat deed ik bewust omdat ik weet dat er ook mensen zijn die het liever niet lezen. Ben niet de 'uitgedoste nicht' of de overdreven homo zoals op een gaypride boot of zo. Gedraag me eigenlijk misschien meer hetero, maar dat terzijde.
Bi of?
pi_129919110
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:49 schreef Arriviste het volgende:
Als je er geen zin in hebt, zou ik zoveel mogelijk 1 op 1 contact vermijden.
Snap ik. Maar zoals deze week, sta in een club te dansen, hij staat er op een kleine afstand ook, halen af en toe bier voor de groep, maar als ik me omdraai of naar hem kijk zie ik dat er ook naar mij gekeken wordt.
Af en toe oogcontact, af en toe lachen, gewoon dingen om op te vallen en te laten zien dat 'ie er is. Zelfs in zo'n club als ik lekker los ga is er dus een soort spanning, maar wat het precies is ik heb geen idee.
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:52:13 #13
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_129919177
Tik toch dat 'al het andere' even uit aub. Ben wel benieuwd.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_129919201
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:52 schreef Renesite het volgende:
spoikert graag
pi_129919261
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:51 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Snap ik. Maar zoals deze week, sta in een club te dansen, hij staat er op een kleine afstand ook, halen af en toe bier voor de groep, maar als ik me omdraai of naar hem kijk zie ik dat er ook naar mij gekeken wordt.
Af en toe oogcontact, af en toe lachen, gewoon dingen om op te vallen en te laten zien dat 'ie er is. Zelfs in zo'n club als ik lekker los ga is er dus een soort spanning, maar wat het precies is ik heb geen idee.
Hij kijkt maar raak. Ik zou me er echt helemaal niks van aantrekken.

As hij echt wat van je wilt, moet hij kiezen. Het is alles of niks. Maar dat is hoe ik met dit soort situaties omga.
pi_129919280
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:38 schreef zonnetje245 het volgende:
OP
Jij voelt duidelijk iets voor hem, en hij gebruikt jouw enkel voor de seks zo lijkt. Dat is niet bepaald een ''match made in heaven'', dus als ik jou was zou ik duidelijk naar hem zijn, en zeggen dat je of een monogame relatie met hem wilt, of dat je anders niet meer met hem naar bed gaat en dat hij dan ook moet stoppen te proberen je in bed te krijgen. Het is eigenlijk heel makkelijk ;) En hou je dan ook aan je besluit, en ga niet alsnog met hem naar bed, want dan kom je niet echt geloofwaardig over ;)

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 02:25:20 ]
pi_129919434
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:52 schreef Renesite het volgende:
Omdat het voor sommigen gevoelig ligt een spoiler op aanraden van blow... :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129919564
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:57 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had meer details verwacht. -O-
pi_129919609
quote:

[..]

SPOILER
toch geklikt :')

Dit is vrij normaal hoor, had bondage ofzo verwacht...
pi_129919647
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:59 schreef Arriviste het volgende:
Ik had meer details verwacht. -O-
Zoals? Dat hij de gever is? Hoe lang we het deden? Dat is toch niet zo boeiend...? o|O
pi_129919677
quote:

[..]

SPOILER
heh bah viespeuk.

tip:
alle contact verbreken en aangeven dat je geen contact meer wil, eventueel foon en email etc blokkeren
pi_129919983
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Lees de eerste alinea, dus nee. En zo vreemd is het allemaal niet.
Oh, ja ik had wel het hele verhaal gelezen en het hele verhaal had ik ook al een vreemd gevoel er bij. Die eerste alinea was blijkbaar niet helemaal doorgedrongen :')
pi_129920511
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:01 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Zoals? Dat hij de gever is? Hoe lang we het deden? Dat is toch niet zo boeiend...? o|O
Ik had je hele ervaring -van begin tot eind- in detail verwacht. Iedere aanraking, iedere blik :9~
  zondag 11 augustus 2013 @ 01:01:04 #24
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_129922509
Gaat goed met de gay topics hier ..
  zondag 11 augustus 2013 @ 01:09:25 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_129922841
Hij lijkt duidelijk nog niet uit de kast te willen komen. Het probleem is dat als hij dat niet met jou doet, hij het waarschijnlijk met iemand anders gaat doen, en dan moet je nog maar wachten dat ie niet rond gaat sletten in de scene. Dus ik denk dat het een heilloze weg is op hem te wachten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_129923114
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 01:09 schreef speknek het volgende:
Hij lijkt duidelijk nog niet uit de kast te willen komen. Het probleem is dat als hij dat niet met jou doet, hij het waarschijnlijk met iemand anders gaat doen, en dan moet je nog maar wachten dat ie niet rond gaat sletten in de scene. Dus ik denk dat het een heilloze weg is op hem te wachten.
Of hij is bi.

Ik vind vooral dat TS dit soort dingen uit moet kunnen spreken. Als je seks met elkaar hebt (gehad), moet je toch ook een goed gesprek kunnen hebben?

TS heeft duidelijk behoefte aan iets monogaams, die andere jongen niet. Laat aan die andere jongen weten dat je alleen nog wat met hem wil doen als het exclusief is, mocht hij weer willen afspreken. Als dan blijkt dat hij dat niet wil moet je 1 op 1 contact mijden.

Opgelost!

Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
pi_129924900
Ach, ik weet niet wat hij is. Probleem is wel een beetje dat hij eigenlijk altijd contact zoekt wanneer 't m uitkomt. Meestal ben ik degene die initiatief neemt want van hem hoef ik dat weinig te verwachten.

Daarnaast weet niemand dat we ook maar iets gedaan hebben. Allebei niet uit de kast, dus speelt misschien ook mee.
Overigens zal hij dat waarschijnlijk ook een ramp vinden als anderen het weten, hij wil zo'n 'stoer' imago hebben en hij is dus zo'n iemand die de hele dag foto's van meisjes aan het liken is en over vrouwen praat bij vrienden.
Ik denk dus dat hij bi is, maar ja, zeker weten doe ik het niet.

Zelf baal ik er wel van dat ik voor het eerst in m'n leven met hem het gedaan heb. Nu heb ik toch een soort binding met 'm terwijl het eigenlijk een lul is. En dat is best lastig te accepteren.
pi_129925697
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:19 schreef zonnetje245 het volgende:
Ach, ik weet niet wat hij is. Probleem is wel een beetje dat hij eigenlijk altijd contact zoekt wanneer 't m uitkomt. Meestal ben ik degene die initiatief neemt want van hem hoef ik dat weinig te verwachten.

Daarnaast weet niemand dat we ook maar iets gedaan hebben. Allebei niet uit de kast, dus speelt misschien ook mee.
Overigens zal hij dat waarschijnlijk ook een ramp vinden als anderen het weten, hij wil zo'n 'stoer' imago hebben en hij is dus zo'n iemand die de hele dag foto's van meisjes aan het liken is en over vrouwen praat bij vrienden.
Ik denk dus dat hij bi is, maar ja, zeker weten doe ik het niet.

Zelf baal ik er wel van dat ik voor het eerst in m'n leven met hem het gedaan heb. Nu heb ik toch een soort binding met 'm terwijl het eigenlijk een lul is. En dat is best lastig te accepteren.
gewoon laten stikken dan.
pi_129929601
Zo herkenbaar dit. Mensen kunnen wel zeggen dat je hem maar moet vergeten, maar dat gaat niet zo 1,2,3. Bij mij heeft het ook heel lang geduurd voor het over was toen en zit nu weer met hetzelfde probleem :( Ik hoop dat jij er sneller overheen bent! Ik heb eigenlijk niet echt een tip voor je of zo (Sorry) Ik zou het gewoon afkappen als ik jou was en misschien weer proberen als het verliefd zijn echt helemaal over is, al is dat nog zo moeilijk. Alles van hem deleten, foto's, mailtjes, telefoonnummer. Alles! Het kutte aan deze situatie is dat je hem zo vaak ziet en zelfs met hem studeert. Kun je niet eens een serieus gesprek met die jongen gaan voeren of zo?

Trouwens, als hij na jou al zo snel weer een meisje zoekt meent hij het niet echt serieus allemaal. Weet hij zelf wat wat hij wil, is hij niet aan het experimenteren of zo? Als dat zo is, is het natuurlijk ook niet eerlijk tegenover jou
  zondag 11 augustus 2013 @ 11:28:00 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_129929838
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 01:17 schreef GoeieGriebels het volgende:

Of hij is bi.
Die kans is bij mannen vrijwel verwaarloosbaar. In alle wetenschappelijke experimenten bleken de zelfverklaarde bi-mannen eigenlijk homo te zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_129929924
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:28 schreef speknek het volgende:

[..]

Die kans is bij mannen vrijwel verwaarloosbaar. In alle wetenschappelijke experimenten bleken de zelfverklaarde bi-mannen eigenlijk homo te zijn.
Ik snap het bi zijn niet. Natuurlijk weet ik wat het betekend, maar het feit dat je de ene keer een jongen leuk kan vinden en een andere keer weer een meisje.. Ik snap niet hoe dat kan.
  zondag 11 augustus 2013 @ 11:36:56 #32
408948 JamesTKirk
Beyond frontiers
pi_129930041
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:31 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Ik snap het bi zijn niet. Natuurlijk weet ik wat het betekend, maar het feit dat je de ene keer een jongen leuk kan vinden en een andere keer weer een meisje.. Ik snap niet hoe dat kan.
Oh dat is niet zo ingewikkeld hoor. Je valt op een mens, niet op een bepaald geslacht. Mysterie opgelost ;)
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
pi_129930045
Ik zou het afkappen, kerel. Je weet dondersgoed dat hij alleen wil afspreken met jou als het hem goed uit komt. Wil je echt met iemand zijn die niet 100% voor jou gaat en je 'pijn' doet?
''The root of suffering is attachment''
pi_129930071
quote:

[..]

Zo verschillend zijn mannen en vrouwen toch ook weer niet? Als iemand heel leuk is, maakt het mij niet uit welk geslacht diegene heeft.
pi_129930094
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zo verschillend zijn mannen en vrouwen toch ook weer niet? Als iemand heel leuk is, maakt het mij niet uit welk geslacht diegene heeft.
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is
  zondag 11 augustus 2013 @ 11:40:56 #36
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_129930139
Kappen die handel, je word gewoon gebruikt...
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  zondag 11 augustus 2013 @ 11:41:38 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129930154
Heb je onder een ander account hier al niet vaker over gepost? Het feit dat er in al die tijd niks ten positieve verandert, moet toch eigenlijk al genoeg zeggen? Zonde van je tijd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_129930168
quote:

[..]

Als je het zou snappen zou je bi zijn. ;)
pi_129930207
quote:
5s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:41 schreef Copycat het volgende:
Heb je onder een ander account hier al niet vaker over gepost? Het feit dat er in al die tijd niks ten positieve verandert, moet toch eigenlijk al genoeg zeggen? Zonde van je tijd.
Het verhaal komt mij ook erg bekend voor...
pi_129930223
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:39 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het verkeerd is
Het was ook geen aanval :P

Het is gewoon een andere instelling denk ik, sommige mensen selecteren eerst op geslacht voor ze iemand leuk kunnen vinden, andere mensen kijken eerst wie ze leuk vinden met geslacht als bijzaak.
pi_129930228
Misschien durft hij niet openlijk uit de kast te komen?
dus
pi_129934138
Wat Blondje_93 zegt klopt wel ja. Het is niet zo makkelijk als gezegd, zeker niet als het telkens weer opgerakeld wordt als je iemand bijna kwijt bent in je hoofd. Het duurt in feite dus nooit langer dan, laten we zeggen, 3 maanden, voor ik hem echt weer spreek of zie. Drie maanden is dus langste tijd dat ik hem niet sprak..

Dat hakt er ook meteen in, zeker omdat dat normaal vrijwel iedere dag is. Dan ineens zo'n gat van helemaal niks meer is voor je gevoel ook raar..
pi_129935242
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef zonnetje245 het volgende:
Wat Blondje_93 zegt klopt wel ja. Het is niet zo makkelijk als gezegd, zeker niet als het telkens weer opgerakeld wordt als je iemand bijna kwijt bent in je hoofd. Het duurt in feite dus nooit langer dan, laten we zeggen, 3 maanden, voor ik hem echt weer spreek of zie. Drie maanden is dus langste tijd dat ik hem niet sprak..

Dat hakt er ook meteen in, zeker omdat dat normaal vrijwel iedere dag is. Dan ineens zo'n gat van helemaal niks meer is voor je gevoel ook raar..
Ja, ik kan af en toe wel slim uit de hoek komen! ^^ Nee, ff serieus. De mensen om je heen willen je misschien dolgraag helpen en zeggen dan dingen zoals ''vergeet hem/haar'' en ''er zwemmen meer vissen in ze zee'' af en toe kun je daar best wel kwaad om worden. Ook al willen ze nog zo graag willen helpen; ze weten niet wat JIJ voelt en wat dat met je doet
pi_129945114
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:19 schreef zonnetje245 het volgende:
Bij mij hetzelfde, daarna heb ik hem gewoon genegeerd en voel ik ook helemaal niks meer voor hem.
pi_129945403
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:47 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Bij mij hetzelfde, daarna heb ik hem gewoon genegeerd en voel ik ook helemaal niks meer voor hem.
En als je hem tegenkomt ook niet?
pi_129946064
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:56 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

En als je hem tegenkomt ook niet?
/ignore
pi_129956646
Ik heb dit verhaal ook al eerder gevolgd hier. Ik vind het echt klote voor je dat het nog steeds gelazer is met die vriend. Ik snap dat het heel moeilijk kan zijn om iemand te negeren waar je om geeft, maar als je het maar lang genoeg volhoudt zul je die afstand heel fijn vinden die je creëert. Zeg gewoon tegen hem dat je er klaar mee bent en ga je lekker bezig houden met andere dingen. Misschien is het prettig om een weekendje naar een vriend of vriendin te gaan die in een andere stad woont oid. Je moet wel echt met jezelf afspreken dat het afgelopen is. Niet terugkrabbelen als je hem weer ziet maar gewoon aan jezelf denken :*
pi_129983012
Ik denk dat hij beter in R&P past. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_129989837
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:16 schreef blow... het volgende:

[..]

zo is hij niet bedoeld hoor, gewoon een vraag zoals mannen lesbian's lekker vinden *O*
Ik word persoonlijk niet echt warm van homo's omdat ik weet dat ze mij toch niet hoeven :') Bij bi-mannen voelt het wel anders. Ik kan het best wel waarderen om te mogen kijken hoe twee knappe gozers met elkaar zoenen hoor O+ Maar alleen als ik me tot allebei aangetrokken voel is het opwindend.
pi_129990633
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:47 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Ik word persoonlijk niet echt warm van homo's omdat ik weet dat ze mij toch niet hoeven :') Bij bi-mannen voelt het wel anders. Ik kan het best wel waarderen om te mogen kijken hoe twee knappe gozers met elkaar zoenen hoor O+ Maar alleen als ik me tot allebei aangetrokken voel is het opwindend.
kijk dat is nou een fatsoenlijk antwoord _O_ bij mij is 1 kna0pe (lesbian) genoeg :D
pi_129999936
Hij komt morgen misschien langs. Dan maar eens praten en hopen dat het bij praten blijft dit keer.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:47:57 #52
359872 bouwesuperman
Vrees niet, mens en dier!
pi_130007560
Waarschijnlijk doet ie het met meisjes om te ontkennen dat hij gay is
Ik ben bouwesuperman en red wat er te redden valt, zoals kuttopics.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:52:14 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130007614
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef zonnetje245 het volgende:
Hij komt morgen misschien langs. Dan maar eens praten en hopen dat het bij praten blijft dit keer.
Dat heb je zelf in de hand he.

Hij gebruikt je gewoon voor de leuk. En als jij dat niet wil, want zo te lezen wil jij meer van hem, dan moet je hem dat zeggen. Wil hij niet dat de situatie verandert, dan moet je de boel helemaal afkappen. Want zo heb je alleen maar verdriet van iets dat leuk zou moeten zijn.
pi_130015929
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:48 schreef F1978 het volgende:

[..]

Nou ook al kom je hem tegen, gewoon zeggen zoals je nu ook hier zegt...dat je het niet meer trekt...en dat je weigert nog seks met hem te hebben...want hij verleerd het toch niet namelijk
Dat was het eerste wat me te binnen schoot.. :')

Sorry :@ :D :P Succes..
pi_130016377
Gebezemd, :9.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2013 14:06:28 ]
Ja doei.
pi_130048378
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef zonnetje245 het volgende:
Gewoon 1 keer zeggen dat je niets meer met hem wil en hij vooral achter zijn meiden moet blijven gaan.

Daarna alles van hem eruit gooien: telefoonnummers, e-mail adressen, Facebookcontacten, kledingsstukken of spullen die hij niet mee neemt.
Dan gaan hobbyen, stappen en weer opnieuw beginnen als er wel een leuke vent is, die nog 100% gay is ook.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_132152297
Hoi allemaal. Ben ik weer. Ik zit nog steeds met mijn soort van maatje/vriend/fuckbuddy in mijn hoofd.

Hoe dat komt: afgelopen week bleef hij weer eens hier slapen en hebben we het weer gedaan. Dit keer was toch wel een beetje anders, hij wilde hevig met me zoenen en het ging er behoorlijk intiem aan toe. Hij gaf me zelfs kusjes op mijn hoofd terwijl ik bezig was :D.

Toch blijf ik het idee hebben dat ik 'moet' denken dat hij me gewoon als lust ziet, maar door dingen zoals dit, en zeker omdat hij zelf voorstelde om bij mij te komen, ga ik toch wel eens denken dat er ergens in die kop van hem ook wel iets voor mij speelt. Het lastige: toegeven zal hij het nooit, want de laatste keer dat we het er eens ' serieus' over hadden zei hij nog dat ik 'gewoon' een vriend was en we het niet meer zouden doen.

Inmiddels heeft hij dat laatste nu al zo vaak vertelt maar ondertussen blijft hij het met me doen en het lijkt nu dus wel voor mij alsof er meer bij komt kijken dan lust, maar ik weet het dus echt niet. Dus tips zouden fijn zijn.. moet ik er toch op gaan hameren dat hij misschien onbewust wat voor me voelt? Of toch maar niet over beginnen omdat hij toch al zo moeilijk is?
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:41:22 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132152459
Je blijft jezelf maar hoop geven, terwijl er feitelijk niks verandert. Want ook in je oudere topics rep je over dit soort 'aanwijzingen' die je vooral maar wat graag wilt zien. Je houdt jezelf voor de gek.
pi_132152621
Iedereen vertelt je de hele tijd hetzelfde, en je wil het maar niet horen. Dit gaat niet gebeuren TS. Hij ziet je als fuckbuddy en niks anders. Als hij meer wilde had hij het namelijk al lang al gezegd. Er is niks veranderd, en er zal niks veranderen tot *jij* iets verandert.

Je houdt jezelf langdurig gevangen door te blijven hopen op iets wat van alle kanten totaal kansloos is. Waar is je zelfrespect? Doe jezelf een plezier en kap het af. Even huilen en verder met je leven.
pi_132152731
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 01:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Gaat goed met de gay topics hier ..
Absurd dat het nog altijd bepaalde homofobische reacties trekt.
pi_132152767
Dus nergens komt in jullie ook maar een moment op dat hij misschien gewoon niet durft uit te komen voor die gevoelens? (want volgens jullie gebruikt hij me alleen maar)

Volgens mij is dat toch niet zo gek dat ik dat denk hoor, en zelfrespect heb ik heus wel en ik zou het ook meteen afkappen als ik wist dat het écht niks zou worden. Maar wat ik hierboven zeg: ik heb het idee dat er iets in gevoel speelt dat ik nog niet weet en ik denk dat hij het lastig vindt om het er eerlijk over te hebben.
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:01:05 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132152837
Hoe lang is dit nu al bezig? Hoe vaak heb je nu al zgn tekenen gezien die nergens toe leiden?
Je wil heel graag, maar dat maakt het geen realiteit.

Wil je zekerheid: vraag het hem op de man af en hang consequenties aan zijn antwoord. Consequenties die je ook echt navolgt. Ziet hij niets meer dan een vriend waarmee het af en toe lekker seks hebben is, kap het dan af en ga eindelijk eens verder met jouw leven.
pi_132152863
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:01 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang is dit nu al bezig? Hoe vaak heb je nu al zgn tekenen gezien die nergens toe leiden?
Je wil heel graag, maar dat maakt het geen realiteit.

Wil je zekerheid: vraag het hem op de man af en hang consequenties aan zijn antwoord. Consequenties die je ook echt navolgt. Ziet hij niets meer dan een vriend waarmee het af en toe lekker seks hebben is, kap het dan af en ga eindelijk eens verder met jouw leven.
We doen het nu bijna 2 jaar.
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:02:59 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132152886
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:01 schreef zonnetje245 het volgende:

We doen het nu bijna 2 jaar.
En wat ben je er concreet mee opgeschoten?
pi_132152932
quote:
5s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

En wat ben je er concreet mee opgeschoten?
Ontzettend veel fijne, lieve, leuke, grappige (en naast de seks) intieme momenten.
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:06:38 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132152985
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:04 schreef zonnetje245 het volgende:
Ontzettend veel fijne, lieve, leuke, grappige (en naast de seks) intieme momenten.
Juist ... Vandaar ook natuurlijk dat je hier topic na topic over opent. Omdat jij hem als vriend wil en hij jou blijkbaar alleen voor de lekker wilt. Als het hem uitkomt. Man, man, wat zit jouw hoofd diep in het zand.
pi_132152999
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:04 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Die straks niets meer zullen betekenen zodra je je realiseert dat het hem alleen om de seks gaat en er geen toekomst in zit.
pi_132153094
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die straks niets meer zullen betekenen zodra je je realiseert dat het hem alleen om de seks gaat en er geen toekomst in zit.
Het kan om de seks gaan, maar waarom gaat hij dan ook met me mee als ik graag een weekend met hem naar het buitenland wil? Dan gaan we uit, gaan we samen uit eten en noem maar op. Dat duidt op iemand die alleen voor de seks gaat...okay...
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:13:57 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132153183
Je wilt hier echt alleen maar bijval horen, hè?
Het feit dat je dat keer op keer niet krijgt, moet op een gegeven moment toch ook wel wat zeggen? Je blijft in je zelfgecreëerde kringetje ronddolen. Zonde.

Voor jou dan:
Ja, hij wil je. Hij weet alleen nog niet hoe hij zich moet outen tegenover zijn familie en vrienden en daarom houdt hij nu de boot af. Maar diep van binnen wil hij niets liever dan lang en gelukkig met jou leven.

Ik denk dat jullie over een jaar of vijf jullie eerste Cambodjaans kind adopteren.
pi_132153280
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:13 schreef Copycat het volgende:
Je wilt hier echt alleen maar bijval horen, hè?
Het feit dat je dat keer op keer niet krijgt, moet op een gegeven moment toch ook wel wat zeggen? Je blijft in je zelfgecreëerde kringetje ronddolen. Zonde.

Voor jou dan:
Ja, hij wil je. Hij weet alleen nog niet hoe hij zich moet outen tegenover zijn familie en vrienden en daarom houdt hij nu de boot af. Maar diep van binnen wil hij niets liever dan lang en gelukkig met jou leven.

Ik denk dat jullie over een jaar of vijf jullie eerste Cambodjaans kind adopteren.
Dat jij sceptisch bent tegenover het feit van dat stukje wat je schrijft vanaf 'voor jou dan', kan ik niks aan doen. Volgens mij is het helemaal niet zo ondenkbaar als jij nu doet schrijven. Oke, ik snap je als je zegt dat het in het verleden keer op keer niet duidelijk is geworden.

Maar denk dan even aan het volgende: als hij werkelijk niet durft te outen en het echt lastig vindt, dan vind je daar toch meteen de oorzaak van het keer op keer niet duidelijk worden of 'slagen'?
En ik wil niet alleen maar bijval, ik wil gewoon eerlijke en heldere meningen, maar als jij zoiets zegt dan is mijn visie daarop volgens mij helemaal niet zo gek.
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:19:48 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132153335
Wat is er dan mis met het hem op de man af vragen en daar je consequenties aan hangen? Durf je dat?
Of ga je dan weer smoesjes verzinnen om zijn afwijzing meer roze te kleuren?
pi_132153391
quote:
5s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:19 schreef Copycat het volgende:
Wat is er dan mis met het hem op de man af vragen en daar je consequenties aan hangen? Durf je dat?
Of ga je dan weer smoesjes verzinnen om zijn afwijzing meer roze te kleuren?
Ik heb juist van veel mensen het advies gekregen: 'Push hem niet, dat gaat je tegenwerken'. Als ik dat ga vragen dan ben ik ontzettend aan het pushen.

Dus enerzijds zou ik het kunnen doen, anderzijds dring ik hem dan misschien iets op waar hij nog niet aan toe is. En dat zou de hele situatie verkloten natuurlijk..
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:22:15 #73
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_132153397
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:17 schreef zonnetje245 het volgende:
En ik wil niet alleen maar bijval, ik wil gewoon eerlijke en heldere meningen
OK, hier is mijn eerlijke en heldere mening:

Jij bent veel meer verliefd dan hij. Een gelijkwaardige relatie gaat dit nooit worden.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:22:22 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132153400
I rest my case. Zou jij ook eens moeten doen, na twee jaar jouw leven on hold te zetten.
pi_132153600
Ik zou zeggen, negeer hem als de tering. Word zo onbereikbaar. dan gaat ie vanzelf als een hondje achter je aan ;). Wacht bijv een uurtje voordat je hem een berichtje terug stuurt ofzo. Niet overal direct ja op zeggen enzo ;)
pi_132186438
Dat negeren zal ik eens proberen, ik ben namelijk wel iemand die van ons snel ja zegt en snel reageert. Dat kan misschien de indruk wekken dat ik te simpel ben bij hem?
pi_132186476
:')
pi_132187163
"Hoe hebben jullie elkaar eigenlijk leren kennen?"

- "Nou, we hadden al twee jaar seks, maar hij wilde verder niks met me ook al drong ik er de hele tijd op aan. Toen ben ik hem maar gaan negeren en toen sloeg gelijk de vonk over."

Klinkt dit realistisch TS?
pi_132187195
Ik post dit trouwens voor het geval je geen troll bent. In de hoop dat er misschien iets van realiteitszin tot je doordringt.
pi_132187533
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:25 schreef GoeieGriebels het volgende:
Ik post dit trouwens voor het geval je geen troll bent. In de hoop dat er misschien iets van realiteitszin tot je doordringt.
Dat je uberhaupt denkt dat ik een troll ben. Zou echt de moeite niet nemen om mijn hele gevoelens te typen als ik dit verzon. Zit echt in deze situatie. En ik zit er echt al twee jaar mee ja. Noem het wanhoop, noem het dom, maar voor mijn gevoel is hij de ware.
pi_132187598
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:36 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

En ik zit er echt al twee jaar mee ja. Noem het wanhoop, noem het dom, maar voor mijn gevoel is hij de ware.
Je idealiseert hem. :)

Als je het afsluit en het wat tijd geeft kun je echt wel weer hetzelfde voor iemand anders voelen. En dan iemand die hetzelfde wil als jij en je teruggeeft wat jij hem geeft.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:39:41 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132187635
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:36 schreef zonnetje245 het volgende:
Noem het wanhoop, noem het dom, maar voor mijn gevoel is hij de ware.
Maar jij bent voor zijn gevoel niet de ware en dat gaat ook echt niet gebeuren. Hoe graag jij ook wilt.
Ik hoop trouwens niets dat hij een belangrijke reden is van het feit dat je nu zo enorm in de financiële shit zit. Dat zou het helemaal zuur maken.
pi_132187706
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar jij bent voor zijn gevoel niet de ware en dat gaat ook echt niet gebeuren. Hoe graag jij ook wilt.
Ik hoop trouwens niets dat hij een belangrijke reden is van het feit dat je nu zo enorm in de financiële shit zit. Dat zou het helemaal zuur maken.
Nee heeft gelukkig weinig met hem te maken.

Zucht. Het leven voelt op dit moment heel oneerlijk. Hoe moet ik hem dan gaan bekijken? Als een 'friend with benefit'? Zoals hij mij ook ziet volgens jullie? Het is gewoon ook zo'n typische man, hij vindt het ook leuk als ik moeite voor hem doe etc..
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:45:31 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132187826
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je in dit stadium terug kunt naar hem puur bezien als 'friend with benefits'. Daarvoor zijn jouw gevoelens veel te sterk. Hoe moeilijk ook. denk ik echt dat je jezelf het beste helpt door het helemaal af te kappen. Want je blijft hoop houden en die hoop voeden met de kleinste dingen die jij maar wat graag als tekens bestempelt.
pi_132187891
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:45 schreef Copycat het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je in dit stadium terug kunt naar hem puur bezien als 'friend with benefits'. Daarvoor zijn jouw gevoelens veel te sterk. Hoe moeilijk ook. denk ik echt dat je jezelf het beste helpt door het helemaal af te kappen. Want je blijft hoop houden en die hoop voeden met de kleinste dingen die jij maar wat graag als tekens bestempelt.
Nou goed... ontzettend intiem en heftig met iemand zoenen lijkt mij niet een teken dat de ander je niet wil.. ik vond dat eerlijk gezegd niet echt een klein ding om als teken te zien. Maar misschien dat jij daar een andere opvatting over hebt..
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:50:44 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132188002
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:47 schreef zonnetje245 het volgende:

Nou goed... ontzettend intiem en heftig met iemand zoenen lijkt mij niet een teken dat de ander je niet wil.. ik vond dat eerlijk gezegd niet echt een klein ding om als teken te zien. Maar misschien dat jij daar een andere opvatting over hebt..
Lust. Geilheid. Dat hoeft geen teken van liefde te zijn. Juist dat het al twee jaar zo gaat, is eerder een teken dat het allesbehalve liefde is.
pi_132188045
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lust. Geilheid. Dat hoeft geen teken van liefde te zijn. Juist dat het al twee jaar zo gaat, is eerder een teken dat het allesbehalve liefde is.
Ander vraagje dan.. zou jij hem, nu je dit allemaal weet, nog bestempelen als hetero? Dat beweert hij dus zelf nog steeds tegen mij en vandaar dat ik het bord voor z'n kop nog steeds denk te zie hangen..
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:54:47 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132188117
Wat maakt het nu uit welk labeltje eraan hangt? Dat verandert zijn gevoel tov jou toch niet?
Dan is-ie bi, met een vleugje meer heteroseksualiteit. Of andersom. En dan?
Er zijn trouwens best veel heteromannen die in hun jongere jaren experimenteren met seks met andere mannen.
pi_132188259
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:54 schreef Copycat het volgende:
Wat maakt het nu uit welk labeltje eraan hangt? Dat verandert zijn gevoel tov jou toch niet?
Er zijn trouwens best veel heteromannen die in hun jongere jaren experimenteren met seks met andere mannen.
Het verandert mijn gevoel niet, maar zou wel gedrag van hem kunnen verklaren. Immers als hij zich er dermate voor schaamt dat hij zelfs tegen mij niet eens iets durft toe te geven, zal hij dat ook tegen anderen niet doen. En zelf weet ook niemand, maar dan ook niemand dat wij al twee jaar lang wat doen..
pi_132188867
Natuurlijk is het liefde maar die gast zit nog in de kast en wil er niet uitkomen. Ook voor zichzelf wil hij het niet toegeven.. daarom juist extra de aandrang om aandacht te vragen van meisjes elke keer als hij 'in de fout' gegaan is.

quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:54 schreef Copycat het volgende:
Natuurlijk maakt dat uit.. dat verklaart zijn hele gedrag.
pi_132190276
Zoals ik het lees moet je gewoon door proberen te gaan met je leven. Je hebt hem twee jaar lang de kans te geven aan te tonen dat de gevoelens wederzijds zijn, maar die heeft die niet aangegrepen. Het is voor ons allemaal vrij duidelijk dat hij jou enkel ziet als een friend with benefits, eentje bij wie hij makkelijke seks krijgt. Klinkt hard, maar als hij echt van jou hield ( als meer dan een vriend ) was hij er wel voor uit gekomen, helemaal als hij jou gewoon vertrouwd. En ja, hij zoent je hevig, maar dat is logisch bij seks...dat is gewoon lust. Niet te veel achter zoeken.

En zelfs al is hij homo / bi, en al voelt hij wat meer voor jou....dan heeft hij alle kans gehad om daarvoor uit te komen. Zijn seksualiteit maakt dus helemaal niets uit, en ik zou hem ook niet in een hokje gaan stoppen. Misschien kan hij alleen maar verliefd worden op meisjes ( en vind hij ze ook seksueel interessant ), maar vind hij jongens daarentegen ook leuk op seksueel gebied ( maar niks meer dan dat ). Alles is mogelijk. Waar het op neer komt....als hij echt van jou houdt, en verliefd op je is, dan zou je het allang gehoord hebben.

Mijn tip? Vraag het hem nog een keer op de man af. Vertel hem nogmaals dat jij verliefd bent en dat je onzeker bent. Zeg hem dat dit de laatste keer is dat je het hem vraagt, en dat hij eerlijk antwoord moet geven. Gaat hij er dan weer niet op in, stop er dan ook mee. Laat hem dan maar merken dat je het meent. Als je dan door blijft gaan, stop dan ook met reageren in dit topic, want dan ben je niet op zoek naar tips ; dan wil je enkel horen wat je wilt horen.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:41:59 #92
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_132191662
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:00 schreef zonnetje245 het volgende:
Dat negeren zal ik eens proberen, ik ben namelijk wel iemand die van ons snel ja zegt en snel reageert. Dat kan misschien de indruk wekken dat ik te simpel ben bij hem?
Besef je hoe kinderachtig en vrouwelijk dit klinkt? Om spelletjes te gaan spelen, om zo iemand te manipuleren?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_134521569
Afgelopen maand heb ik het weer twee keer gedaan met 'm. We blijven maar doorgaan. En toch krijg ik het idee dat hij me minder als fuckbuddy gaat zien: de laatste keren begon hij me telkens te zoenen, strelen en nou ja, naar mijn idee kwam er toch wat meer liefde bij kijken.

Zoiets kan ook groeien in de loop der tijd, toch? Ik bedoel, we weten allemaal dat seks je dichterbij elkaar brengt. Ik doe het nu al 2,5 jaar met 'm, dus dat zou dan een hoop verklaren... :)
pi_134521972
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 13:05 schreef zonnetje245 het volgende:
Afgelopen maand heb ik het weer twee keer gedaan met 'm. We blijven maar doorgaan. En toch krijg ik het idee dat hij me minder als fuckbuddy gaat zien: de laatste keren begon hij me telkens te zoenen, strelen en nou ja, naar mijn idee kwam er toch wat meer liefde bij kijken.

Zoiets kan ook groeien in de loop der tijd, toch? Ik bedoel, we weten allemaal dat seks je dichterbij elkaar brengt. Ik doe het nu al 2,5 jaar met 'm, dus dat zou dan een hoop verklaren... :)
Zijn voornaam begint toch niet met een O he :o
pi_134521999
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 13:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zijn voornaam begint toch niet met een O he :o
Wat maakt dat uit? :9
pi_134522070
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 13:22 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit? :9
Flauw grapje, sorry.
Hoop voor je dat het een mooie relatie wordt.
pi_134522101
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Flauw grapje, sorry.
Hoop voor je dat het een mooie relatie wordt.
Was net mijn post aan het editten maar je was me voor. Val niet op burgemeesters.. kon er wel om lachen. :')

Dank je :)
  zaterdag 21 december 2013 @ 14:14:34 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134523372
Elke keer weer hetzelfde hoopriedeltje, elke keer weer verandert er helemaal niks. Behalve wat je er in je hoofd van maakt.
pi_134621837
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 december 2013 14:14 schreef Copycat het volgende:
Elke keer weer hetzelfde hoopriedeltje, elke keer weer verandert er helemaal niks. Behalve wat je er in je hoofd van maakt.
Inderdaad. Het is gewoon vervelend om aan te zien zo. TS vergooit zijn levensgeluk al jaren aan iemand wie simpelweg niet wil.
pi_134669750
Jullie zeggen dat ik tijd verdoe, maar zoals gisteren: we gaan even samen de stad in, het is leuk. Zijn even bij mij thuis, hebben seks en blijven nog bij elkaar.

Is dat dan tijd verdoen? Tijd doorbrengen met degene van wie je houdt? En hij vraagt steeds vaker aan mij of ik wat wil doen met hem. Dus niet alleen seks, maar dus zoals gisteren ook samen de stad in. Ik heb werkelijk het gevoel dat we toch wel wat dichter naar elkaar toegroeien hoor.

Zoals ik zei, hij is ook tijdens seks liever. Geeft me kusjes op mijn wang en gezicht. Gewoon wat intiemer.

Klinkt het niet wat serieuzer nu voor jullie?
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:19:26 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134669782
Nope, klinkt nog steeds als het aloude liedje. Vraag hem eens op de man af of hij een relatie met je wil ...
pi_134670020
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:19 schreef Copycat het volgende:
Nope, klinkt nog steeds als het aloude liedje. Vraag hem eens op de man af of hij een relatie met je wil ...
Is het heel stom als ik zeg dat ik dan bang ben 'te serieus' te zijn en hem dan kwijt te raken?
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:28:36 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134670095
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:26 schreef zonnetje245 het volgende:

Is het heel stom als ik zeg dat ik dan bang ben 'te serieus' te zijn en hem dan kwijt te raken?
Nee, maar zegt dat al niet genoeg? Ik snap heel goed dat je graag wilt dat hij hetzelfde voor jou voelt, maar wordt het niet tijd de feiten onder ogen te zien en verder te gaan?
pi_134670257
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, maar zegt dat al niet genoeg? Ik snap heel goed dat je graag wilt dat hij hetzelfde voor jou voelt, maar wordt het niet tijd de feiten onder ogen te zien en verder te gaan?
Ja ik zal je zeggen.. had net in het weekend me voorgenomen om niks meer te zeggen.
Toen kwam hij dus gisteren aanzetten met of 'ie langs kon komen en we samen wat konden doen in de stad.

Dat is eigenlijk telkens wat er gebeurt: ik denk door niks meer te zeggen er van af te zijn, maar hij zoekt dan uiteindelijk zelf wel weer contact met mij.

En dat hij contact zoekt, betekent ergens toch ook wel dat hij het fijn met me vindt? Bedoel, anders had hij me wel compleet genegeerd als ik niks meer zou zeggen..
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:36:27 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134670350
Hij vindt het lekker met je. In zijn ogen ongecompliceerd, zonder verplichtingen en gedoe
En hij zou heus wel warme gevoelens voor je hebben. Maar liefde als in een liefdesrelatie? Ben bang van niet.

Wil je zekerheid, moet je het hem toch echt vragen. Hopelijk zit ik er helemaal langs.
pi_134670497
Gaan binnenkort met zijn 2en ergens heen voor 5 dagen. Misschien is dat het goede moment, als ik bijna een week alleen met hem ben.. alleen wil ik de week natuurlijk niet verpesten door dit.

Ach, misschien ben ik ook wel te afhankelijk van die jongen geworden. Zucht.
  dinsdag 24 december 2013 @ 23:08:17 #107
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134671440
wat een prachtig topic is dit..... niets beter dan, wachtend op de visite, op eerste kerstdag genieten van zoveel onnozelheid...... tering Jantje,hoe naief kun je zijn.

Copycat, je verdient een dikke pluim voor het feit dat je nog steeds geduldig blijf posten....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_134682732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat een prachtig topic is dit..... niets beter dan, wachtend op de visite, op eerste kerstdag genieten van zoveel onnozelheid...... tering Jantje,hoe naief kun je zijn.

Copycat, je verdient een dikke pluim voor het feit dat je nog steeds geduldig blijf posten....
Dank dat je me onnozel vindt door verliefd te zijn op iemand waar ik 't nu al 2 jaar mee doe. Steun je me echt mee.
  woensdag 25 december 2013 @ 14:53:44 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134686215
Hoezo ga je 5 dagen met m weg?
pi_134687243
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:40 schreef zonnetje245 het volgende:
Gaan binnenkort met zijn 2en ergens heen voor 5 dagen. Misschien is dat het goede moment, als ik bijna een week alleen met hem ben.. alleen wil ik de week natuurlijk niet verpesten door dit.

Ach, misschien ben ik ook wel te afhankelijk van die jongen geworden. Zucht.
Wat wil jij nu eigenlijk?
Volgens mij weet hij wat hij wilt en vind hij seks met jou leuk, maar jij wilt meer en hij niet denk ik.
Dus zo iets verander je niet door 5 dagen met hem af te spreken. Maak hem gewoon 1 keer duidelijk wat jij wilt. Verder als je echt iemand uit je leven wilt bannen dan spreek je er gewoon nooit meer mee af.Ofwel blijf je met hem neuken, ofwel verban je hem uit je leven. Anders kan je komende jaren nog in dezelfde situatie zitten. En dat wil je juist vermijden als ik het goed begrepen heb.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134690007
We gaan samen naar het buitenland. Geen mensen die ons kennen. Gewoon lekker met z'n tweeën. Als hij dat niet leuk had gevonden, met mij alleen bedoel ik dan, had hij niet mee gewild, toch? :)
  woensdag 25 december 2013 @ 20:20:38 #112
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134693325
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Dank dat je me onnozel vindt door verliefd te zijn op iemand waar ik 't nu al 2 jaar mee doe. Steun je me echt mee.
Beste TS, ik heb het gevoel dat het weinig te maken heeft met verliefdheid en meer met het feit dat je, omdat je nog niet uit de kast bent gekomen, weinig andere kanten op kunt dan telkens weer terug te keren naar deze jongen.

'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_134694946
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:45 schreef zonnetje245 het volgende:
We gaan samen naar het buitenland. Geen mensen die ons kennen. Gewoon lekker met z'n tweeën. Als hij dat niet leuk had gevonden, met mij alleen bedoel ik dan, had hij niet mee gewild, toch? :)
Ik heb even snel naar je oude topics allemaal uit 2013 bekeken. In je eerste topic ben je 20, de topic daarop 22 en nu 21 jaar. Wat klopt hier niet?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_134696683
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:25 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik heb even snel naar je oude topics allemaal uit 2013 bekeken. In je eerste topic ben je 20, de topic daarop 22 en nu 21 jaar. Wat klopt hier niet?
Z'n leeftijd.
sig verwijderd door FA
pi_134737744
Als je toch met ze 2en bent 5 dagen lang (komt toch wel op seks uit), vraag dan gewoon waar hij heen wil op deze manier. Is dit gewoon voor de fun of dat hij iets voor je voelt waardoor jullie elke keer weer in bed belanden. En laat dan wel merken dat jij het wel fijn vindt.
En als zijn antwoord is dat hij het alleen voor de fun doet en jou gebruikt als neukmaatje kan je daar je conclusies uit trekken en kan je hem meteen vertellen wat jij wilt
pi_134737882
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:45 schreef zonnetje245 het volgende:
Hij vindt het leuk om met je "plezier" te hebben, maar uit al jouw reacties (over hem) denk ik niet dat hij meer wil dan dat. En als jij dat ok vindt is dat geen probleem, maar ik dacht dat het juist het probleem was omdat je meer wou.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135975760
Ook in het nieuwe jaar zijn we nog steeds bezig... lijken toch wel wat meer naar elkaar toe te groeien :)
pi_135981024
Ik denk dat je een groter probleem dan verliefdheid hebt.
  zondag 26 januari 2014 @ 21:37:04 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135981108
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef zonnetje245 het volgende:
Ook in het nieuwe jaar zijn we nog steeds bezig... lijken toch wel wat meer naar elkaar toe te groeien :)
Door jouw roze bril, of heb je al een keer hem erover aangesproken?
pi_135981180
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:35 schreef Arcadia het volgende:
Ik denk dat je een groter probleem dan verliefdheid hebt.
Wat bedoel je hiermee?
pi_135988542
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:38 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
I cant be a good soldier. I cant be a good son.

[ Bericht 17% gewijzigd door Arcadia op 26-01-2014 23:26:07 ]
pi_135989703
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:12 schreef Arcadia het volgende:

[..]

I cant be a good soldier. I cant be a good son.

Klinklare onzin dat je daar over oordeelt. Totaal niet relevant.
  zondag 26 januari 2014 @ 23:46:59 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135990748
Oh, wat een bekend verhaal. Een van mijn beste maatjes deed het met mijn voormalig klasgenoot die diep in de kast zat. Ze hebben 3 jaar lang seks gehad, terwijl mijn klasgenoot volop bezig was met meisjes en noem maar op. En ja, dat was inclusief vakanties, etentjes, intimiteit, een volledige relatie buiten het feit dat het geheim was.

Nu 7 jaar later is mijn klasgenoot nog steeds in de kast. Mijn beste maatje heeft best lang liefdesverdriet gehad. Ik denk dat hij stiekem nog steeds moeite heeft met vertrouwen, hij heeft wel relaties enzo maar hij kijkt wel uit voordat hij weer zo van iemand gaat houden.

Achteraf kon mijn maatje tot maar 1 conclusie komen en dat is dat hij domweg veel gekker was op hem dan andersom. Als je echt van iemand houdt, dan neem je dat risico om uit de kast te komen vroeg of laat. Als je echt van iemand houdt dan wil je dat delen met je vrienden en/of familie. Als je niet echt van iemand houdt, dan neem je dat risico niet.
Resistance is futile.
pi_135991291
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:46 schreef Seven. het volgende:
Oh, wat een bekend verhaal. Een van mijn beste maatjes deed het met mijn voormalig klasgenoot die diep in de kast zat. Ze hebben 3 jaar lang seks gehad, terwijl mijn klasgenoot volop bezig was met meisjes en noem maar op. En ja, dat was inclusief vakanties, etentjes, intimiteit, een volledige relatie buiten het feit dat het geheim was.

Nu 7 jaar later is mijn klasgenoot nog steeds in de kast. Mijn beste maatje heeft best lang liefdesverdriet gehad. Ik denk dat hij stiekem nog steeds moeite heeft met vertrouwen, hij heeft wel relaties enzo maar hij kijkt wel uit voordat hij weer zo van iemand gaat houden.

Achteraf kon mijn maatje tot maar 1 conclusie komen en dat is dat hij domweg veel gekker was op hem dan andersom. Als je echt van iemand houdt, dan neem je dat risico om uit de kast te komen vroeg of laat. Als je echt van iemand houdt dan wil je dat delen met je vrienden en/of familie. Als je niet echt van iemand houdt, dan neem je dat risico niet.
Wow. Klinkt heftig. Hoop dat het bij mij niet zo gaat lopen, alhoewel ik wel bang ben dat het zo zou kunnen gaan. Althans, wat ik zeg, nu heb ik sinds de laatste paar maanden het weer veel leuker als we afspreken, zoenen veel, etc. Maar op de Whatsapp is het dan vaak weer wat kortaf en bot, tot we afspreken.

Is lastig uit te leggen, ergens is de klik en alles er echt wel. Maar het lijkt soms toch ook alsof er ergens iets mis gaat.
  maandag 27 januari 2014 @ 00:01:16 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135991528
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:56 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Wow. Klinkt heftig. Hoop dat het bij mij niet zo gaat lopen, alhoewel ik wel bang ben dat het zo zou kunnen gaan. Althans, wat ik zeg, nu heb ik sinds de laatste paar maanden het weer veel leuker als we afspreken, zoenen veel, etc. Maar op de Whatsapp is het dan vaak weer wat kortaf en bot, tot we afspreken.

Is lastig uit te leggen, ergens is de klik en alles er echt wel. Maar het lijkt soms toch ook alsof er ergens iets mis gaat.
.............................. zucht ...........................

Een leuke relatie gaat dit niet worden hoor. Dus alleen als je alleen met hem bent, behandelt hij je als een normaal mens met respect. Als er geen directe neukkansen zijn, behandelt hij je als een stuk stront.

Ik snap eigenlijk niet waarom je hem als je beste vriend bestempeld, met zulke mensen in je leven heb je eigenlijk geen vijanden nodig.
Resistance is futile.
  maandag 27 januari 2014 @ 00:02:36 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135991617
Oh, hier is wat ergens mis gaat.

Hij vindt je leuk en lekker, maar hij houdt niet van je.
Resistance is futile.
pi_135992340
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

.............................. zucht ...........................

Een leuke relatie gaat dit niet worden hoor. Dus alleen als je alleen met hem bent, behandelt hij je als een normaal mens met respect. Als er geen directe neukkansen zijn, behandelt hij je als een stuk stront.

Ik snap eigenlijk niet waarom je hem als je beste vriend bestempeld, met zulke mensen in je leven heb je eigenlijk geen vijanden nodig.
Dat niet, we chillen ook vaak gewoon op andere plekken, met andere mensen erbij, of gaan samen uit. Dus op zich behandelt hij me niet als een stuk stront hoor..
  maandag 27 januari 2014 @ 00:18:52 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135992403
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:17 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Dat niet, we chillen ook vaak gewoon op andere plekken, met andere mensen erbij, of gaan samen uit. Dus op zich behandelt hij me niet als een stuk stront hoor..
En pakt hij dan ook je hand, zoent hij je dan ook? Wordt er dan geknuffeld?
Resistance is futile.
pi_135992463
Keiharde neuksex waarna je zelf je reet mag schoonmaken zekers? Nah je bent zijn bitch knul, niet meer niet minder. Sorry voor mijn vulgaire schrijven :@
pi_135992574
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

En pakt hij dan ook je hand, zoent hij je dan ook? Wordt er dan geknuffeld?
Dat doen we als we alleen zijn dan weer heel veel ja, maar dat is meer omdat hij het in het openbaar niet durft, denk ik. Ach laat ik het zo zeggen: het is ook lastig: want ik ben ook helemaal niet uit de kast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')