abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129918539
Oke, ik hoop dat ik hier niet heel wanhopig mee ga klinken, maar ik heb nog steeds een ontzettende zwak voor een van mijn beste vrienden. Ik ben een jongen van 21, hij is 20.

Om kort te zijn: ik heb het al veel met hem gedaan, al sinds eind 2011. Tussentijd heeft hij het ook gewoon met meisjes gedaan maar we kwamen telkens weer bij elkaar terecht. Nu had hij vorig jaar een heel korte relatie met een meisje maar dat ging dus snel weer uit. In die periode was ik hem bijna vergeten tot hij dus weer contact met me maakte begin dit jaar.

Toen begon de 'ellende' eigenlijk weer. We spraken af, deden het weer maar ondertussen blijft hij dan ook weer met meisjes afspreken. Iets waar ik dan eigenlijk weer heel jaloers om kan worden en dat weet hij en vindt hij ergens ook wel een kick hebben denk ik.

Nu was het afgelopen mei nog heel leuk, hij kwam hier, we zaten wat en op gegeven moment bleef hij maar slapen. Romantisch gedaan, lag op zijn borst en gezoend, al het andere ook gedaan etc.
Alleen helaas de dag erna spreekt hij dan weer af met een of ander wijf en dan is mijn geluk natuurlijk weer weg.

In juni weer ruzie gehad, twee maanden niet gezien en gesproken en kwam wel allemaal foto's tegen van hem met meisjes, maar probeerde het maar te negeren.. nu ook weer bijna vergeten, maar je raadt het al.. kwam hem begin deze maand weer tegen. Nu weer voorzichtig contact, maar nog niks gedaan of alleen afgesproken met hem (wel met vrienden erbij in de discotheek).

Om een lang verhaal kort te maken.. moet ik het maar gewoon afkappen en niet meer afspreken, ook niet met andere vrienden erbij? Het is lastig, kom hem altijd tegen want mijn vrienden zijn ook zijn vrienden en we studeren hetzelfde. Daardoor zal ik hem nooit echt niet kunnen zien vrees ik.

Ik hoop dat iemand tips heeft om hem uit m'n kop te zetten en dat verlangen weg te halen, want na deze bijna twee jaar word ik toch wel moe van hem (en mezelf)... :{
pi_129918596
OT: succes ermee. Denk ik.

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 02:24:29 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_129918660
Even voor de volledige duidelijkheid, TS is een vrouw.. toch
pi_129918690
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:41 schreef TwyLight het volgende:
Lees de eerste alinea, dus nee. En zo vreemd is het allemaal niet.
pi_129918736
quote:
nee :')
Because you know i'm all about that ass
pi_129918801
quote:
Zoals de anderen al zeggen niet dus. Had misschien beter geweest, was het een stuk makkelijker geweest misschien.
pi_129918854
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:44 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Zoals de anderen al zeggen niet dus. Had misschien beter geweest, was het een stuk makkelijker geweest misschien.
zo raar is het niet man
pi_129918898
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:45 schreef vosss het volgende:
Dat deed ik bewust omdat ik weet dat er ook mensen zijn die het liever niet lezen. Ben niet de 'uitgedoste nicht' of de overdreven homo zoals op een gaypride boot of zo. Gedraag me eigenlijk misschien meer hetero, maar dat terzijde.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 02:24:42 ]
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:48:07 #9
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_129918947
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:38 schreef zonnetje245 het volgende:
OP
Nou ook al kom je hem tegen, gewoon zeggen zoals je nu ook hier zegt...dat je het niet meer trekt...en dat je weigert nog seks met hem te hebben...want hij verleerd het toch niet namelijk

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 02:24:56 ]
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_129919018
Als je er geen zin in hebt, zou ik zoveel mogelijk 1 op 1 contact vermijden.
pi_129919077
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Dat deed ik bewust omdat ik weet dat er ook mensen zijn die het liever niet lezen. Ben niet de 'uitgedoste nicht' of de overdreven homo zoals op een gaypride boot of zo. Gedraag me eigenlijk misschien meer hetero, maar dat terzijde.
Bi of?
pi_129919110
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:49 schreef Arriviste het volgende:
Als je er geen zin in hebt, zou ik zoveel mogelijk 1 op 1 contact vermijden.
Snap ik. Maar zoals deze week, sta in een club te dansen, hij staat er op een kleine afstand ook, halen af en toe bier voor de groep, maar als ik me omdraai of naar hem kijk zie ik dat er ook naar mij gekeken wordt.
Af en toe oogcontact, af en toe lachen, gewoon dingen om op te vallen en te laten zien dat 'ie er is. Zelfs in zo'n club als ik lekker los ga is er dus een soort spanning, maar wat het precies is ik heb geen idee.
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:52:13 #13
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_129919177
Tik toch dat 'al het andere' even uit aub. Ben wel benieuwd.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_129919201
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:52 schreef Renesite het volgende:
spoikert graag
pi_129919261
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:51 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Snap ik. Maar zoals deze week, sta in een club te dansen, hij staat er op een kleine afstand ook, halen af en toe bier voor de groep, maar als ik me omdraai of naar hem kijk zie ik dat er ook naar mij gekeken wordt.
Af en toe oogcontact, af en toe lachen, gewoon dingen om op te vallen en te laten zien dat 'ie er is. Zelfs in zo'n club als ik lekker los ga is er dus een soort spanning, maar wat het precies is ik heb geen idee.
Hij kijkt maar raak. Ik zou me er echt helemaal niks van aantrekken.

As hij echt wat van je wilt, moet hij kiezen. Het is alles of niks. Maar dat is hoe ik met dit soort situaties omga.
pi_129919280
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:38 schreef zonnetje245 het volgende:
OP
Jij voelt duidelijk iets voor hem, en hij gebruikt jouw enkel voor de seks zo lijkt. Dat is niet bepaald een ''match made in heaven'', dus als ik jou was zou ik duidelijk naar hem zijn, en zeggen dat je of een monogame relatie met hem wilt, of dat je anders niet meer met hem naar bed gaat en dat hij dan ook moet stoppen te proberen je in bed te krijgen. Het is eigenlijk heel makkelijk ;) En hou je dan ook aan je besluit, en ga niet alsnog met hem naar bed, want dan kom je niet echt geloofwaardig over ;)

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 02:25:20 ]
pi_129919434
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:52 schreef Renesite het volgende:
Omdat het voor sommigen gevoelig ligt een spoiler op aanraden van blow... :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129919564
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:57 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had meer details verwacht. -O-
pi_129919609
quote:

[..]

SPOILER
toch geklikt :')

Dit is vrij normaal hoor, had bondage ofzo verwacht...
pi_129919647
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:59 schreef Arriviste het volgende:
Ik had meer details verwacht. -O-
Zoals? Dat hij de gever is? Hoe lang we het deden? Dat is toch niet zo boeiend...? o|O
pi_129919677
quote:

[..]

SPOILER
heh bah viespeuk.

tip:
alle contact verbreken en aangeven dat je geen contact meer wil, eventueel foon en email etc blokkeren
pi_129919983
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Lees de eerste alinea, dus nee. En zo vreemd is het allemaal niet.
Oh, ja ik had wel het hele verhaal gelezen en het hele verhaal had ik ook al een vreemd gevoel er bij. Die eerste alinea was blijkbaar niet helemaal doorgedrongen :')
pi_129920511
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:01 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Zoals? Dat hij de gever is? Hoe lang we het deden? Dat is toch niet zo boeiend...? o|O
Ik had je hele ervaring -van begin tot eind- in detail verwacht. Iedere aanraking, iedere blik :9~
  zondag 11 augustus 2013 @ 01:01:04 #24
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_129922509
Gaat goed met de gay topics hier ..
  zondag 11 augustus 2013 @ 01:09:25 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_129922841
Hij lijkt duidelijk nog niet uit de kast te willen komen. Het probleem is dat als hij dat niet met jou doet, hij het waarschijnlijk met iemand anders gaat doen, en dan moet je nog maar wachten dat ie niet rond gaat sletten in de scene. Dus ik denk dat het een heilloze weg is op hem te wachten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_129923114
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 01:09 schreef speknek het volgende:
Hij lijkt duidelijk nog niet uit de kast te willen komen. Het probleem is dat als hij dat niet met jou doet, hij het waarschijnlijk met iemand anders gaat doen, en dan moet je nog maar wachten dat ie niet rond gaat sletten in de scene. Dus ik denk dat het een heilloze weg is op hem te wachten.
Of hij is bi.

Ik vind vooral dat TS dit soort dingen uit moet kunnen spreken. Als je seks met elkaar hebt (gehad), moet je toch ook een goed gesprek kunnen hebben?

TS heeft duidelijk behoefte aan iets monogaams, die andere jongen niet. Laat aan die andere jongen weten dat je alleen nog wat met hem wil doen als het exclusief is, mocht hij weer willen afspreken. Als dan blijkt dat hij dat niet wil moet je 1 op 1 contact mijden.

Opgelost!

Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
pi_129924900
Ach, ik weet niet wat hij is. Probleem is wel een beetje dat hij eigenlijk altijd contact zoekt wanneer 't m uitkomt. Meestal ben ik degene die initiatief neemt want van hem hoef ik dat weinig te verwachten.

Daarnaast weet niemand dat we ook maar iets gedaan hebben. Allebei niet uit de kast, dus speelt misschien ook mee.
Overigens zal hij dat waarschijnlijk ook een ramp vinden als anderen het weten, hij wil zo'n 'stoer' imago hebben en hij is dus zo'n iemand die de hele dag foto's van meisjes aan het liken is en over vrouwen praat bij vrienden.
Ik denk dus dat hij bi is, maar ja, zeker weten doe ik het niet.

Zelf baal ik er wel van dat ik voor het eerst in m'n leven met hem het gedaan heb. Nu heb ik toch een soort binding met 'm terwijl het eigenlijk een lul is. En dat is best lastig te accepteren.
pi_129925697
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:19 schreef zonnetje245 het volgende:
Ach, ik weet niet wat hij is. Probleem is wel een beetje dat hij eigenlijk altijd contact zoekt wanneer 't m uitkomt. Meestal ben ik degene die initiatief neemt want van hem hoef ik dat weinig te verwachten.

Daarnaast weet niemand dat we ook maar iets gedaan hebben. Allebei niet uit de kast, dus speelt misschien ook mee.
Overigens zal hij dat waarschijnlijk ook een ramp vinden als anderen het weten, hij wil zo'n 'stoer' imago hebben en hij is dus zo'n iemand die de hele dag foto's van meisjes aan het liken is en over vrouwen praat bij vrienden.
Ik denk dus dat hij bi is, maar ja, zeker weten doe ik het niet.

Zelf baal ik er wel van dat ik voor het eerst in m'n leven met hem het gedaan heb. Nu heb ik toch een soort binding met 'm terwijl het eigenlijk een lul is. En dat is best lastig te accepteren.
gewoon laten stikken dan.
pi_129929601
Zo herkenbaar dit. Mensen kunnen wel zeggen dat je hem maar moet vergeten, maar dat gaat niet zo 1,2,3. Bij mij heeft het ook heel lang geduurd voor het over was toen en zit nu weer met hetzelfde probleem :( Ik hoop dat jij er sneller overheen bent! Ik heb eigenlijk niet echt een tip voor je of zo (Sorry) Ik zou het gewoon afkappen als ik jou was en misschien weer proberen als het verliefd zijn echt helemaal over is, al is dat nog zo moeilijk. Alles van hem deleten, foto's, mailtjes, telefoonnummer. Alles! Het kutte aan deze situatie is dat je hem zo vaak ziet en zelfs met hem studeert. Kun je niet eens een serieus gesprek met die jongen gaan voeren of zo?

Trouwens, als hij na jou al zo snel weer een meisje zoekt meent hij het niet echt serieus allemaal. Weet hij zelf wat wat hij wil, is hij niet aan het experimenteren of zo? Als dat zo is, is het natuurlijk ook niet eerlijk tegenover jou
  zondag 11 augustus 2013 @ 11:28:00 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_129929838
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 01:17 schreef GoeieGriebels het volgende:

Of hij is bi.
Die kans is bij mannen vrijwel verwaarloosbaar. In alle wetenschappelijke experimenten bleken de zelfverklaarde bi-mannen eigenlijk homo te zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_129929924
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:28 schreef speknek het volgende:

[..]

Die kans is bij mannen vrijwel verwaarloosbaar. In alle wetenschappelijke experimenten bleken de zelfverklaarde bi-mannen eigenlijk homo te zijn.
Ik snap het bi zijn niet. Natuurlijk weet ik wat het betekend, maar het feit dat je de ene keer een jongen leuk kan vinden en een andere keer weer een meisje.. Ik snap niet hoe dat kan.
  zondag 11 augustus 2013 @ 11:36:56 #32
408948 JamesTKirk
Beyond frontiers
pi_129930041
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:31 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Ik snap het bi zijn niet. Natuurlijk weet ik wat het betekend, maar het feit dat je de ene keer een jongen leuk kan vinden en een andere keer weer een meisje.. Ik snap niet hoe dat kan.
Oh dat is niet zo ingewikkeld hoor. Je valt op een mens, niet op een bepaald geslacht. Mysterie opgelost ;)
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
pi_129930045
Ik zou het afkappen, kerel. Je weet dondersgoed dat hij alleen wil afspreken met jou als het hem goed uit komt. Wil je echt met iemand zijn die niet 100% voor jou gaat en je 'pijn' doet?
''The root of suffering is attachment''
pi_129930071
quote:

[..]

Zo verschillend zijn mannen en vrouwen toch ook weer niet? Als iemand heel leuk is, maakt het mij niet uit welk geslacht diegene heeft.
pi_129930094
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zo verschillend zijn mannen en vrouwen toch ook weer niet? Als iemand heel leuk is, maakt het mij niet uit welk geslacht diegene heeft.
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is
  zondag 11 augustus 2013 @ 11:40:56 #36
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_129930139
Kappen die handel, je word gewoon gebruikt...
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  zondag 11 augustus 2013 @ 11:41:38 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129930154
Heb je onder een ander account hier al niet vaker over gepost? Het feit dat er in al die tijd niks ten positieve verandert, moet toch eigenlijk al genoeg zeggen? Zonde van je tijd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_129930168
quote:

[..]

Als je het zou snappen zou je bi zijn. ;)
pi_129930207
quote:
5s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:41 schreef Copycat het volgende:
Heb je onder een ander account hier al niet vaker over gepost? Het feit dat er in al die tijd niks ten positieve verandert, moet toch eigenlijk al genoeg zeggen? Zonde van je tijd.
Het verhaal komt mij ook erg bekend voor...
pi_129930223
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:39 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het verkeerd is
Het was ook geen aanval :P

Het is gewoon een andere instelling denk ik, sommige mensen selecteren eerst op geslacht voor ze iemand leuk kunnen vinden, andere mensen kijken eerst wie ze leuk vinden met geslacht als bijzaak.
pi_129930228
Misschien durft hij niet openlijk uit de kast te komen?
dus
pi_129934138
Wat Blondje_93 zegt klopt wel ja. Het is niet zo makkelijk als gezegd, zeker niet als het telkens weer opgerakeld wordt als je iemand bijna kwijt bent in je hoofd. Het duurt in feite dus nooit langer dan, laten we zeggen, 3 maanden, voor ik hem echt weer spreek of zie. Drie maanden is dus langste tijd dat ik hem niet sprak..

Dat hakt er ook meteen in, zeker omdat dat normaal vrijwel iedere dag is. Dan ineens zo'n gat van helemaal niks meer is voor je gevoel ook raar..
pi_129935242
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef zonnetje245 het volgende:
Wat Blondje_93 zegt klopt wel ja. Het is niet zo makkelijk als gezegd, zeker niet als het telkens weer opgerakeld wordt als je iemand bijna kwijt bent in je hoofd. Het duurt in feite dus nooit langer dan, laten we zeggen, 3 maanden, voor ik hem echt weer spreek of zie. Drie maanden is dus langste tijd dat ik hem niet sprak..

Dat hakt er ook meteen in, zeker omdat dat normaal vrijwel iedere dag is. Dan ineens zo'n gat van helemaal niks meer is voor je gevoel ook raar..
Ja, ik kan af en toe wel slim uit de hoek komen! ^^ Nee, ff serieus. De mensen om je heen willen je misschien dolgraag helpen en zeggen dan dingen zoals ''vergeet hem/haar'' en ''er zwemmen meer vissen in ze zee'' af en toe kun je daar best wel kwaad om worden. Ook al willen ze nog zo graag willen helpen; ze weten niet wat JIJ voelt en wat dat met je doet
pi_129945114
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:19 schreef zonnetje245 het volgende:
Bij mij hetzelfde, daarna heb ik hem gewoon genegeerd en voel ik ook helemaal niks meer voor hem.
pi_129945403
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:47 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Bij mij hetzelfde, daarna heb ik hem gewoon genegeerd en voel ik ook helemaal niks meer voor hem.
En als je hem tegenkomt ook niet?
pi_129946064
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:56 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

En als je hem tegenkomt ook niet?
/ignore
pi_129956646
Ik heb dit verhaal ook al eerder gevolgd hier. Ik vind het echt klote voor je dat het nog steeds gelazer is met die vriend. Ik snap dat het heel moeilijk kan zijn om iemand te negeren waar je om geeft, maar als je het maar lang genoeg volhoudt zul je die afstand heel fijn vinden die je creëert. Zeg gewoon tegen hem dat je er klaar mee bent en ga je lekker bezig houden met andere dingen. Misschien is het prettig om een weekendje naar een vriend of vriendin te gaan die in een andere stad woont oid. Je moet wel echt met jezelf afspreken dat het afgelopen is. Niet terugkrabbelen als je hem weer ziet maar gewoon aan jezelf denken :*
pi_129983012
Ik denk dat hij beter in R&P past. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_129989837
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:16 schreef blow... het volgende:

[..]

zo is hij niet bedoeld hoor, gewoon een vraag zoals mannen lesbian's lekker vinden *O*
Ik word persoonlijk niet echt warm van homo's omdat ik weet dat ze mij toch niet hoeven :') Bij bi-mannen voelt het wel anders. Ik kan het best wel waarderen om te mogen kijken hoe twee knappe gozers met elkaar zoenen hoor O+ Maar alleen als ik me tot allebei aangetrokken voel is het opwindend.
pi_129990633
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:47 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Ik word persoonlijk niet echt warm van homo's omdat ik weet dat ze mij toch niet hoeven :') Bij bi-mannen voelt het wel anders. Ik kan het best wel waarderen om te mogen kijken hoe twee knappe gozers met elkaar zoenen hoor O+ Maar alleen als ik me tot allebei aangetrokken voel is het opwindend.
kijk dat is nou een fatsoenlijk antwoord _O_ bij mij is 1 kna0pe (lesbian) genoeg :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')