Dat niet, we chillen ook vaak gewoon op andere plekken, met andere mensen erbij, of gaan samen uit. Dus op zich behandelt hij me niet als een stuk stront hoor..quote:Op maandag 27 januari 2014 00:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
.............................. zucht ...........................
Een leuke relatie gaat dit niet worden hoor. Dus alleen als je alleen met hem bent, behandelt hij je als een normaal mens met respect. Als er geen directe neukkansen zijn, behandelt hij je als een stuk stront.
Ik snap eigenlijk niet waarom je hem als je beste vriend bestempeld, met zulke mensen in je leven heb je eigenlijk geen vijanden nodig.
En pakt hij dan ook je hand, zoent hij je dan ook? Wordt er dan geknuffeld?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:17 schreef zonnetje245 het volgende:
[..]
Dat niet, we chillen ook vaak gewoon op andere plekken, met andere mensen erbij, of gaan samen uit. Dus op zich behandelt hij me niet als een stuk stront hoor..
Dat doen we als we alleen zijn dan weer heel veel ja, maar dat is meer omdat hij het in het openbaar niet durft, denk ik. Ach laat ik het zo zeggen: het is ook lastig: want ik ben ook helemaal niet uit de kast.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
En pakt hij dan ook je hand, zoent hij je dan ook? Wordt er dan geknuffeld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |