abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134670020
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:19 schreef Copycat het volgende:
Nope, klinkt nog steeds als het aloude liedje. Vraag hem eens op de man af of hij een relatie met je wil ...
Is het heel stom als ik zeg dat ik dan bang ben 'te serieus' te zijn en hem dan kwijt te raken?
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:28:36 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134670095
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:26 schreef zonnetje245 het volgende:

Is het heel stom als ik zeg dat ik dan bang ben 'te serieus' te zijn en hem dan kwijt te raken?
Nee, maar zegt dat al niet genoeg? Ik snap heel goed dat je graag wilt dat hij hetzelfde voor jou voelt, maar wordt het niet tijd de feiten onder ogen te zien en verder te gaan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134670257
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, maar zegt dat al niet genoeg? Ik snap heel goed dat je graag wilt dat hij hetzelfde voor jou voelt, maar wordt het niet tijd de feiten onder ogen te zien en verder te gaan?
Ja ik zal je zeggen.. had net in het weekend me voorgenomen om niks meer te zeggen.
Toen kwam hij dus gisteren aanzetten met of 'ie langs kon komen en we samen wat konden doen in de stad.

Dat is eigenlijk telkens wat er gebeurt: ik denk door niks meer te zeggen er van af te zijn, maar hij zoekt dan uiteindelijk zelf wel weer contact met mij.

En dat hij contact zoekt, betekent ergens toch ook wel dat hij het fijn met me vindt? Bedoel, anders had hij me wel compleet genegeerd als ik niks meer zou zeggen..
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:36:27 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134670350
Hij vindt het lekker met je. In zijn ogen ongecompliceerd, zonder verplichtingen en gedoe
En hij zou heus wel warme gevoelens voor je hebben. Maar liefde als in een liefdesrelatie? Ben bang van niet.

Wil je zekerheid, moet je het hem toch echt vragen. Hopelijk zit ik er helemaal langs.
pi_134670497
Gaan binnenkort met zijn 2en ergens heen voor 5 dagen. Misschien is dat het goede moment, als ik bijna een week alleen met hem ben.. alleen wil ik de week natuurlijk niet verpesten door dit.

Ach, misschien ben ik ook wel te afhankelijk van die jongen geworden. Zucht.
  dinsdag 24 december 2013 @ 23:08:17 #107
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134671440
wat een prachtig topic is dit..... niets beter dan, wachtend op de visite, op eerste kerstdag genieten van zoveel onnozelheid...... tering Jantje,hoe naief kun je zijn.

Copycat, je verdient een dikke pluim voor het feit dat je nog steeds geduldig blijf posten....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_134682732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat een prachtig topic is dit..... niets beter dan, wachtend op de visite, op eerste kerstdag genieten van zoveel onnozelheid...... tering Jantje,hoe naief kun je zijn.

Copycat, je verdient een dikke pluim voor het feit dat je nog steeds geduldig blijf posten....
Dank dat je me onnozel vindt door verliefd te zijn op iemand waar ik 't nu al 2 jaar mee doe. Steun je me echt mee.
  woensdag 25 december 2013 @ 14:53:44 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134686215
Hoezo ga je 5 dagen met m weg?
pi_134687243
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:40 schreef zonnetje245 het volgende:
Gaan binnenkort met zijn 2en ergens heen voor 5 dagen. Misschien is dat het goede moment, als ik bijna een week alleen met hem ben.. alleen wil ik de week natuurlijk niet verpesten door dit.

Ach, misschien ben ik ook wel te afhankelijk van die jongen geworden. Zucht.
Wat wil jij nu eigenlijk?
Volgens mij weet hij wat hij wilt en vind hij seks met jou leuk, maar jij wilt meer en hij niet denk ik.
Dus zo iets verander je niet door 5 dagen met hem af te spreken. Maak hem gewoon 1 keer duidelijk wat jij wilt. Verder als je echt iemand uit je leven wilt bannen dan spreek je er gewoon nooit meer mee af.Ofwel blijf je met hem neuken, ofwel verban je hem uit je leven. Anders kan je komende jaren nog in dezelfde situatie zitten. En dat wil je juist vermijden als ik het goed begrepen heb.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134690007
We gaan samen naar het buitenland. Geen mensen die ons kennen. Gewoon lekker met z'n tweeën. Als hij dat niet leuk had gevonden, met mij alleen bedoel ik dan, had hij niet mee gewild, toch? :)
  woensdag 25 december 2013 @ 20:20:38 #112
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134693325
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Dank dat je me onnozel vindt door verliefd te zijn op iemand waar ik 't nu al 2 jaar mee doe. Steun je me echt mee.
Beste TS, ik heb het gevoel dat het weinig te maken heeft met verliefdheid en meer met het feit dat je, omdat je nog niet uit de kast bent gekomen, weinig andere kanten op kunt dan telkens weer terug te keren naar deze jongen.

'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_134694946
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:45 schreef zonnetje245 het volgende:
We gaan samen naar het buitenland. Geen mensen die ons kennen. Gewoon lekker met z'n tweeën. Als hij dat niet leuk had gevonden, met mij alleen bedoel ik dan, had hij niet mee gewild, toch? :)
Ik heb even snel naar je oude topics allemaal uit 2013 bekeken. In je eerste topic ben je 20, de topic daarop 22 en nu 21 jaar. Wat klopt hier niet?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_134696683
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:25 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik heb even snel naar je oude topics allemaal uit 2013 bekeken. In je eerste topic ben je 20, de topic daarop 22 en nu 21 jaar. Wat klopt hier niet?
Z'n leeftijd.
sig verwijderd door FA
pi_134737744
Als je toch met ze 2en bent 5 dagen lang (komt toch wel op seks uit), vraag dan gewoon waar hij heen wil op deze manier. Is dit gewoon voor de fun of dat hij iets voor je voelt waardoor jullie elke keer weer in bed belanden. En laat dan wel merken dat jij het wel fijn vindt.
En als zijn antwoord is dat hij het alleen voor de fun doet en jou gebruikt als neukmaatje kan je daar je conclusies uit trekken en kan je hem meteen vertellen wat jij wilt
pi_134737882
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:45 schreef zonnetje245 het volgende:
Hij vindt het leuk om met je "plezier" te hebben, maar uit al jouw reacties (over hem) denk ik niet dat hij meer wil dan dat. En als jij dat ok vindt is dat geen probleem, maar ik dacht dat het juist het probleem was omdat je meer wou.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135975760
Ook in het nieuwe jaar zijn we nog steeds bezig... lijken toch wel wat meer naar elkaar toe te groeien :)
pi_135981024
Ik denk dat je een groter probleem dan verliefdheid hebt.
  zondag 26 januari 2014 @ 21:37:04 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135981108
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef zonnetje245 het volgende:
Ook in het nieuwe jaar zijn we nog steeds bezig... lijken toch wel wat meer naar elkaar toe te groeien :)
Door jouw roze bril, of heb je al een keer hem erover aangesproken?
pi_135981180
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:35 schreef Arcadia het volgende:
Ik denk dat je een groter probleem dan verliefdheid hebt.
Wat bedoel je hiermee?
pi_135988542
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:38 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
I cant be a good soldier. I cant be a good son.

[ Bericht 17% gewijzigd door Arcadia op 26-01-2014 23:26:07 ]
pi_135989703
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:12 schreef Arcadia het volgende:

[..]

I cant be a good soldier. I cant be a good son.

Klinklare onzin dat je daar over oordeelt. Totaal niet relevant.
  zondag 26 januari 2014 @ 23:46:59 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135990748
Oh, wat een bekend verhaal. Een van mijn beste maatjes deed het met mijn voormalig klasgenoot die diep in de kast zat. Ze hebben 3 jaar lang seks gehad, terwijl mijn klasgenoot volop bezig was met meisjes en noem maar op. En ja, dat was inclusief vakanties, etentjes, intimiteit, een volledige relatie buiten het feit dat het geheim was.

Nu 7 jaar later is mijn klasgenoot nog steeds in de kast. Mijn beste maatje heeft best lang liefdesverdriet gehad. Ik denk dat hij stiekem nog steeds moeite heeft met vertrouwen, hij heeft wel relaties enzo maar hij kijkt wel uit voordat hij weer zo van iemand gaat houden.

Achteraf kon mijn maatje tot maar 1 conclusie komen en dat is dat hij domweg veel gekker was op hem dan andersom. Als je echt van iemand houdt, dan neem je dat risico om uit de kast te komen vroeg of laat. Als je echt van iemand houdt dan wil je dat delen met je vrienden en/of familie. Als je niet echt van iemand houdt, dan neem je dat risico niet.
Resistance is futile.
pi_135991291
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:46 schreef Seven. het volgende:
Oh, wat een bekend verhaal. Een van mijn beste maatjes deed het met mijn voormalig klasgenoot die diep in de kast zat. Ze hebben 3 jaar lang seks gehad, terwijl mijn klasgenoot volop bezig was met meisjes en noem maar op. En ja, dat was inclusief vakanties, etentjes, intimiteit, een volledige relatie buiten het feit dat het geheim was.

Nu 7 jaar later is mijn klasgenoot nog steeds in de kast. Mijn beste maatje heeft best lang liefdesverdriet gehad. Ik denk dat hij stiekem nog steeds moeite heeft met vertrouwen, hij heeft wel relaties enzo maar hij kijkt wel uit voordat hij weer zo van iemand gaat houden.

Achteraf kon mijn maatje tot maar 1 conclusie komen en dat is dat hij domweg veel gekker was op hem dan andersom. Als je echt van iemand houdt, dan neem je dat risico om uit de kast te komen vroeg of laat. Als je echt van iemand houdt dan wil je dat delen met je vrienden en/of familie. Als je niet echt van iemand houdt, dan neem je dat risico niet.
Wow. Klinkt heftig. Hoop dat het bij mij niet zo gaat lopen, alhoewel ik wel bang ben dat het zo zou kunnen gaan. Althans, wat ik zeg, nu heb ik sinds de laatste paar maanden het weer veel leuker als we afspreken, zoenen veel, etc. Maar op de Whatsapp is het dan vaak weer wat kortaf en bot, tot we afspreken.

Is lastig uit te leggen, ergens is de klik en alles er echt wel. Maar het lijkt soms toch ook alsof er ergens iets mis gaat.
  maandag 27 januari 2014 @ 00:01:16 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135991528
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:56 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Wow. Klinkt heftig. Hoop dat het bij mij niet zo gaat lopen, alhoewel ik wel bang ben dat het zo zou kunnen gaan. Althans, wat ik zeg, nu heb ik sinds de laatste paar maanden het weer veel leuker als we afspreken, zoenen veel, etc. Maar op de Whatsapp is het dan vaak weer wat kortaf en bot, tot we afspreken.

Is lastig uit te leggen, ergens is de klik en alles er echt wel. Maar het lijkt soms toch ook alsof er ergens iets mis gaat.
.............................. zucht ...........................

Een leuke relatie gaat dit niet worden hoor. Dus alleen als je alleen met hem bent, behandelt hij je als een normaal mens met respect. Als er geen directe neukkansen zijn, behandelt hij je als een stuk stront.

Ik snap eigenlijk niet waarom je hem als je beste vriend bestempeld, met zulke mensen in je leven heb je eigenlijk geen vijanden nodig.
Resistance is futile.
  maandag 27 januari 2014 @ 00:02:36 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135991617
Oh, hier is wat ergens mis gaat.

Hij vindt je leuk en lekker, maar hij houdt niet van je.
Resistance is futile.
pi_135992340
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

.............................. zucht ...........................

Een leuke relatie gaat dit niet worden hoor. Dus alleen als je alleen met hem bent, behandelt hij je als een normaal mens met respect. Als er geen directe neukkansen zijn, behandelt hij je als een stuk stront.

Ik snap eigenlijk niet waarom je hem als je beste vriend bestempeld, met zulke mensen in je leven heb je eigenlijk geen vijanden nodig.
Dat niet, we chillen ook vaak gewoon op andere plekken, met andere mensen erbij, of gaan samen uit. Dus op zich behandelt hij me niet als een stuk stront hoor..
  maandag 27 januari 2014 @ 00:18:52 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135992403
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:17 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Dat niet, we chillen ook vaak gewoon op andere plekken, met andere mensen erbij, of gaan samen uit. Dus op zich behandelt hij me niet als een stuk stront hoor..
En pakt hij dan ook je hand, zoent hij je dan ook? Wordt er dan geknuffeld?
Resistance is futile.
pi_135992463
Keiharde neuksex waarna je zelf je reet mag schoonmaken zekers? Nah je bent zijn bitch knul, niet meer niet minder. Sorry voor mijn vulgaire schrijven :@
pi_135992574
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

En pakt hij dan ook je hand, zoent hij je dan ook? Wordt er dan geknuffeld?
Dat doen we als we alleen zijn dan weer heel veel ja, maar dat is meer omdat hij het in het openbaar niet durft, denk ik. Ach laat ik het zo zeggen: het is ook lastig: want ik ben ook helemaal niet uit de kast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')