Is het heel stom als ik zeg dat ik dan bang ben 'te serieus' te zijn en hem dan kwijt te raken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:19 schreef Copycat het volgende:
Nope, klinkt nog steeds als het aloude liedje. Vraag hem eens op de man af of hij een relatie met je wil ...
Nee, maar zegt dat al niet genoeg? Ik snap heel goed dat je graag wilt dat hij hetzelfde voor jou voelt, maar wordt het niet tijd de feiten onder ogen te zien en verder te gaan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:26 schreef zonnetje245 het volgende:
Is het heel stom als ik zeg dat ik dan bang ben 'te serieus' te zijn en hem dan kwijt te raken?
Ja ik zal je zeggen.. had net in het weekend me voorgenomen om niks meer te zeggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar zegt dat al niet genoeg? Ik snap heel goed dat je graag wilt dat hij hetzelfde voor jou voelt, maar wordt het niet tijd de feiten onder ogen te zien en verder te gaan?
Dank dat je me onnozel vindt door verliefd te zijn op iemand waar ik 't nu al 2 jaar mee doe. Steun je me echt mee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat een prachtig topic is dit..... niets beter dan, wachtend op de visite, op eerste kerstdag genieten van zoveel onnozelheid...... tering Jantje,hoe naief kun je zijn.
Copycat, je verdient een dikke pluim voor het feit dat je nog steeds geduldig blijf posten....
Wat wil jij nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:40 schreef zonnetje245 het volgende:
Gaan binnenkort met zijn 2en ergens heen voor 5 dagen. Misschien is dat het goede moment, als ik bijna een week alleen met hem ben.. alleen wil ik de week natuurlijk niet verpesten door dit.
Ach, misschien ben ik ook wel te afhankelijk van die jongen geworden. Zucht.
Beste TS, ik heb het gevoel dat het weinig te maken heeft met verliefdheid en meer met het feit dat je, omdat je nog niet uit de kast bent gekomen, weinig andere kanten op kunt dan telkens weer terug te keren naar deze jongen.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef zonnetje245 het volgende:
[..]
Dank dat je me onnozel vindt door verliefd te zijn op iemand waar ik 't nu al 2 jaar mee doe. Steun je me echt mee.
Ik heb even snel naar je oude topics allemaal uit 2013 bekeken. In je eerste topic ben je 20, de topic daarop 22 en nu 21 jaar. Wat klopt hier niet?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:45 schreef zonnetje245 het volgende:
We gaan samen naar het buitenland. Geen mensen die ons kennen. Gewoon lekker met z'n tweeën. Als hij dat niet leuk had gevonden, met mij alleen bedoel ik dan, had hij niet mee gewild, toch?
Z'n leeftijd.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb even snel naar je oude topics allemaal uit 2013 bekeken. In je eerste topic ben je 20, de topic daarop 22 en nu 21 jaar. Wat klopt hier niet?
Hij vindt het leuk om met je "plezier" te hebben, maar uit al jouw reacties (over hem) denk ik niet dat hij meer wil dan dat. En als jij dat ok vindt is dat geen probleem, maar ik dacht dat het juist het probleem was omdat je meer wou.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:45 schreef zonnetje245 het volgende:
We gaan samen naar het buitenland. Geen mensen die ons kennen. Gewoon lekker met z'n tweeën. Als hij dat niet leuk had gevonden, met mij alleen bedoel ik dan, had hij niet mee gewild, toch?
Door jouw roze bril, of heb je al een keer hem erover aangesproken?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef zonnetje245 het volgende:
Ook in het nieuwe jaar zijn we nog steeds bezig... lijken toch wel wat meer naar elkaar toe te groeien
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:35 schreef Arcadia het volgende:
Ik denk dat je een groter probleem dan verliefdheid hebt.
I cant be a good soldier. I cant be a good son.quote:
Klinklare onzin dat je daar over oordeelt. Totaal niet relevant.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
I cant be a good soldier. I cant be a good son.
Wow. Klinkt heftig. Hoop dat het bij mij niet zo gaat lopen, alhoewel ik wel bang ben dat het zo zou kunnen gaan. Althans, wat ik zeg, nu heb ik sinds de laatste paar maanden het weer veel leuker als we afspreken, zoenen veel, etc. Maar op de Whatsapp is het dan vaak weer wat kortaf en bot, tot we afspreken.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:46 schreef Seven. het volgende:
Oh, wat een bekend verhaal. Een van mijn beste maatjes deed het met mijn voormalig klasgenoot die diep in de kast zat. Ze hebben 3 jaar lang seks gehad, terwijl mijn klasgenoot volop bezig was met meisjes en noem maar op. En ja, dat was inclusief vakanties, etentjes, intimiteit, een volledige relatie buiten het feit dat het geheim was.
Nu 7 jaar later is mijn klasgenoot nog steeds in de kast. Mijn beste maatje heeft best lang liefdesverdriet gehad. Ik denk dat hij stiekem nog steeds moeite heeft met vertrouwen, hij heeft wel relaties enzo maar hij kijkt wel uit voordat hij weer zo van iemand gaat houden.
Achteraf kon mijn maatje tot maar 1 conclusie komen en dat is dat hij domweg veel gekker was op hem dan andersom. Als je echt van iemand houdt, dan neem je dat risico om uit de kast te komen vroeg of laat. Als je echt van iemand houdt dan wil je dat delen met je vrienden en/of familie. Als je niet echt van iemand houdt, dan neem je dat risico niet.
.............................. zucht ...........................quote:Op zondag 26 januari 2014 23:56 schreef zonnetje245 het volgende:
[..]
Wow. Klinkt heftig. Hoop dat het bij mij niet zo gaat lopen, alhoewel ik wel bang ben dat het zo zou kunnen gaan. Althans, wat ik zeg, nu heb ik sinds de laatste paar maanden het weer veel leuker als we afspreken, zoenen veel, etc. Maar op de Whatsapp is het dan vaak weer wat kortaf en bot, tot we afspreken.
Is lastig uit te leggen, ergens is de klik en alles er echt wel. Maar het lijkt soms toch ook alsof er ergens iets mis gaat.
Dat niet, we chillen ook vaak gewoon op andere plekken, met andere mensen erbij, of gaan samen uit. Dus op zich behandelt hij me niet als een stuk stront hoor..quote:Op maandag 27 januari 2014 00:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
.............................. zucht ...........................
Een leuke relatie gaat dit niet worden hoor. Dus alleen als je alleen met hem bent, behandelt hij je als een normaal mens met respect. Als er geen directe neukkansen zijn, behandelt hij je als een stuk stront.
Ik snap eigenlijk niet waarom je hem als je beste vriend bestempeld, met zulke mensen in je leven heb je eigenlijk geen vijanden nodig.
En pakt hij dan ook je hand, zoent hij je dan ook? Wordt er dan geknuffeld?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:17 schreef zonnetje245 het volgende:
[..]
Dat niet, we chillen ook vaak gewoon op andere plekken, met andere mensen erbij, of gaan samen uit. Dus op zich behandelt hij me niet als een stuk stront hoor..
Dat doen we als we alleen zijn dan weer heel veel ja, maar dat is meer omdat hij het in het openbaar niet durft, denk ik. Ach laat ik het zo zeggen: het is ook lastig: want ik ben ook helemaal niet uit de kast.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
En pakt hij dan ook je hand, zoent hij je dan ook? Wordt er dan geknuffeld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |