SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is geen leraar, maar hij is wel vervelend.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk altijd met leraren. Ze hebben allemaal hun eigen idee van hoe het moet, dus je bent uiteindelijk meer bezig met bedenken hoe ze het graag willen zien dan daadwerkelijk een naar jouw idee correct verslag te maken.
Ja, staat een conclusie aan het einde.quote:
Begeleider, moeder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook lastig, heb je het wel eens aan iemand anders laten lezen?
Laten aanmeten danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was zeker tof, lekker gereden. Alleen snelweg is wel minder. Toch wat oordoppen halen ergens.
Filmpie al gezien?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was zeker tof, lekker gereden. Alleen snelweg is wel minder. Toch wat oordoppen halen ergens.
Open er een topic over op Fok!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is geen leraar, maar hij is wel vervelend.
Zegt hij dat ik A moet doen. Ik doe A, vraagt hij waarom ik A heb gedaan en niet B.
[..]
Ja, staat een conclusie aan het einde.
[..]
Begeleider, moeder.
quote:
Daar mag de baby pas mee spelen als hij/zij een jaar of 3 is he!!quote:
De grote baby heeft er al de hele tijd mee zitten irriteren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar mag de baby pas mee spelen als hij/zij een jaar of 3 is he!!
Je bedoelt G.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De grote baby heeft er al de hele tijd mee zitten irriteren.
Toch vind ik dat ze mee moet naar GvsE!!quote:
Nee, vind het genoeg dat ze nu al 2 dagen achter elkaar hier op bezoek komtquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze mee moet naar GvsE!!
Ik ga haar gewoon appen, Spreek ik af met de meiden, zonder jou!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, vind het genoeg dat ze nu al 2 dagen achter elkaar hier op bezoek komt
Ze heeft geen autoquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga haar gewoon appen, Spreek ik af met de meiden, zonder jou!!
Als het echt nodig is kan ik een auto lenen!!quote:
Ik heb er nog 1 te koopquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het echt nodig is kan ik een auto lenen!!
Nee dank je!!quote:
Moeten dat kloteding echt kwijtquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dank je!!
Het schijnt dat er al teveel ongelukken op de A15 gebeuren
Ja dat snap ikquote:
Ging per ongelukquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Bedoel je nu "we"?
Oh my dear, you really are IN a relationship
Ik geloof er niks vanquote:
Ik weet het gewoon echt niet.quote:
Je bent nu thuis?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon echt niet.
Ik geef echt heel veel om haar, maar om het uit te spreken en haar dichterbij te laten komen scares the shit out of me
Mag je niet bij haar blijven slapen?quote:
Jawel, maar was niet praktisch nuquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag je niet bij haar blijven slapen?
Goed bezigquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geef echt heel veel om haar, maar om het uit te spreken en haar dichterbij te laten komen scares the shit out of me
Trustequote:
Roy, ik ken dat gevoel als de beste.. En als het niet zo'n mongool is als H. kan ik je alleen maar zeggen ga ervoor.. Het kan heerlijk zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy, ik ken dat gevoel als de beste.. En als het niet zo'n mongool is als H. kan ik je alleen maar zeggen ga ervoor.. Het kan heerlijk zijn.
H. Is mijn exmongool.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al ken ik H. niet
.
Ja dat vermoedde had ik alquote:
Oke, in het kort, 10 dagen terug had ie tijd voor zichzelf nodig, 9 dagen terug had ie al een nieuwe relatie. Kutmongool dus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat vermoedde had ik al. Ik heb tot nu toe eigenlijk geen erge exen gehad, ik mag ze allemaal nog steeds en kan geen kwaad woord over ze spreken, behalve dan dat een van ons twee het niet meer zag zitten
.
Je verwacht het niet he?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, in het kort, 10 dagen terug had ie tijd voor zichzelf nodig, 9 dagen terug had ie al een nieuwe relatie. Kutmongool dus.
Ja ok dat lijkt me ook wel kutquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, in het kort, 10 dagen terug had ie tijd voor zichzelf nodig, 9 dagen terug had ie al een nieuwe relatie. Kutmongool dus.
Je hebt geen idee wat er allemaal achter zit, maar grappig is het dus allesbehalve.quote:
En ik ben dus echt woedend nu.. Ik vind dat ik op zn minst wel eerlijkheid had verdiend. Dus nu hoop ik dat ie met zn dronken kop ergens in een kanaal beland.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ok dat lijkt me ook wel kut.
Bij mij zat er toch altijd wel echt wat tijd tussen "uitmaken" en nieuwe, ook bij de andere partij.
Volgens mij interpreteer je het niet helemaal goed...quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er allemaal achter zit, maar grappig is het dus allesbehalve.
Snap ik volledigquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik ben dus echt woedend nu.. Ik vind dat ik op zn minst wel eerlijkheid had verdiend. Dus nu hoop ik dat ie met zn dronken kop ergens in een kanaal beland.
nja, als iemand zn huis uit gezet wordt en niet weet wat er allemaal gaat gebeuren snap ik nog enigszins dat je even wat tijd wilt.. Maar dit was gewoon een mes in mn rug. Vooral na alles wat ik voor hem gedaan heb.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij interpreteer je het niet helemaal goed...
Wat ik wil zeggen dat als iemand zegt 'even tijd voor mezelf nodig' ze 9 van de 10 keer gelijk een andere relatie hebbenHeel erg typisch
Toen ie zei tijd nodig te hebben was ik ook niet boos.. Ik vond het kut, maar boos was ik niet. Tot ik begreep dat ie met zn nieuwe vriendin de dag erop al bij mijn onderburen (zijn zus) zat te bbqen. Dus snoekduik op een mooie puntige rots zou geweldig zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Snap ik volledig. Zou ik in zo een geval ook hebben
. Op een na spreek ik veel exen trouwens ook nog weleens opstap
. Opzich ook wel raar, maar waarom vijanden worden als iets niet werkt. In jou geval wel te begrijpen, maar verder vind ik het stom
.
Ik snap je wel denk ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Toen ie zei tijd nodig te hebben was ik ook niet boos.. Ik vond het kut, maar boos was ik niet. Tot ik begreep dat ie met zn nieuwe vriendin de dag erop al bij mijn onderburen (zijn zus) zat te bbqen. Dus snoekduik op een mooie puntige rots zou geweldig zijn.
Wel een kutstreek ja...quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, als iemand zn huis uit gezet wordt en niet weet wat er allemaal gaat gebeuren snap ik nog enigszins dat je even wat tijd wilt.. Maar dit was gewoon een mes in mn rug. Vooral na alles wat ik voor hem gedaan heb.
Daten ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja ach.. Kan ik nu weer mooi aan mn hernieuwde bindingsangst werken.
Is goed. Maandag op de middelste baan van de A2. Mag jij daar met een roosje staan.quote:
Wel tussen de twee vangrails mag ik hopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Is goed. Maandag op de middelste baan van de A2. Mag jij daar met een roosje staan.
tuurlijk niet.. Dat haalt het spannende er vanafquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel tussen de twee vangrails mag ik hopen.
ik kan het wel hebben hoorquote:
Gelukkig, maar ik realiseerde me ineens dat het nog zo vers is en vond het ineens eigenlijk niet kunnenquote:
nja, ik had hiervoor ook al bindingsangst, dus grapjes daarover ben ik wel gewendquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig, maar ik realiseerde me ineens dat het nog zo vers is en vond het ineens eigenlijk niet kunnen.
Ik bind me juist te snel heb ik soms het idee, daarin staan we dus tegenovergesteldquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik had hiervoor ook al bindingsangst, dus grapjes daarover ben ik wel gewend
Gelukkig heb ik dat niet.. Ben nu van de stress al 10 dagen aan het kotsen, laat staan als ik dat iedere keer zou hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik bind me juist te snel heb ik soms het idee, daarin staan we dus tegenovergesteld.
Maar wat bij mij nu ook speelt.
Stoppen met roken is best kut, maar komende week ga ik het toch echt doen.Ik ga een zware tijd tegemoet
.
Ik zie er nu al tegenop.
Toen het met mijn laatste vriendin uitging ben ik er denk ik wel een half jaar vanslag geweest, ik dacht echt dat zij degee was waarmee ik oud zou worden. Moeilijk verhaal, nu ben ik dus alweer bijna een jaar vrijgezelquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet.. Ben nu van de stress al 10 dagen aan het kotsen, laat staan als ik dat iedere keer zou hebben
Stoppen met roken, alleen om 2 redenen. Of de laatste keer als ik de oven in ga of als ik zwanger ben ooit later als ik groot ben.
ik ben ook echt niet rijk, maar een mooie overheid die mij eronder krijgt!quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toen het met mijn laatste vriendin uitging ben ik er denk ik wel een half jaar vanslag geweest, ik dacht echt dat zij degee was waarmee ik oud zou worden. Moeilijk verhaal, nu ben ik dus alweer bijna een jaar vrijgezel.
Geld, is mijn eerste reden, gezondheid is een goede tweede.
Ik moet de komende 10 dagen doorkomen met 30 euro, dat is voor mij echt een dieptepunt, mijn pinpas en creditcard zijn geblokkeerdquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook echt niet rijk, maar een mooie overheid die mij eronder krijgt!
Gezondheid heb ik toch al niet, dus daar maak ik me geen zorgen over..
En daarbij, als ik zou stoppen met roken zou ik helemaal geen pauze meer hebben op het werk
Ik heb wel langere tijd met minder moeten doen. Dan leef ik gewoon op een grote pan macaroni.. En als ik rook heb ik ook minder honger..quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet de komende 10 dagen doorkomen met 30 euro, dat is voor mij echt een dieptepunt, mijn pinpas en creditcard zijn geblokkeerd.
Gezond ben ik opzich wel, alleen drink ik iets meer dan een ander. Dat wil ik ook minderen, maar niet alles tegelijk
.
Pauze neem ik wanneer ik wil, dat geluk heb ik dan wel
, zeker als ze weten dat ik stop met iets
.
Mjah eten heb ik voldoende in huisquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb wel langere tijd met minder moeten doen. Dan leef ik gewoon op een grote pan macaroni.. En als ik rook heb ik ook minder honger..
Ik zou eerder stoppen met drinken dan met roken, maar ja, die 3 drankjes tegenwoordig in het jaar is al niks meer hahaha..
Lucky you.. Ik heb meestal geen pauze, knijp er alleen soms ff 5 minuten tussenuit om te roken haha, en op een dag van 13 uur is het dan best fijn dat je rookt
Weet je dat heel zeker?quote:
Er is nog enige vorm van twijfel.quote:
Kan ik wel gebruikenquote:
Thanks. Ik drink alles puurquote:
*checkt broekinhoud* Yup!quote:
Bewijs willen we zien!!quote:
Jaja, vast welquote:
gewoon pm-enquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:06 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Jaja, vast welje mag hier toch geen piemels plaatsen
PM/DM!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:06 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Jaja, vast welje mag hier toch geen piemels plaatsen
theequote:Op zondag 11 augustus 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is nog enige vorm van twijfel.
Als ik mijn thee op heb komt er vast meer duidelijkheid
Ik hou ervan!!quote:
Mooi zo!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Huppel,
Stalin en Ivan hebben vanochtend weer heerlijk liggen spelen met elkaar
Half 3 pas hoorquote:
Gaat geen leuke wedstrijd worden voor jullie.quote:
Wij gaan gewoon winnen, jullie misschien een gelijkspelquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat geen leuke wedstrijd worden voor jullie.
En waarschijnlijk gaan Eriksen en Aldeweireld deze week weg 8O*
Dan staan er gewoon weer 2 nieuwe superspelers op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat geen leuke wedstrijd worden voor jullie.
En waarschijnlijk gaan Eriksen en Aldeweireld deze week weg 8O*
quote:
andersom bedoel jequote:Op zondag 11 augustus 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon winnen, jullie misschien een gelijkspel
Die hebben jullie momenteel niet lopen in de jeugd op die positiesquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan staan er gewoon weer 2 nieuwe superspelers op.
Nee hoor want dan had ik dat wel gezegdquote:
Kijk dan heb ik het een stuk makkelijker. Weet van tevoren dat het er dik in zit dat we verliezen haha.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor want dan had ik dat wel gezegd
Je bent kakkerlak?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:25 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Kijk dan heb ik het een stuk makkelijker. Weet van tevoren dat het er dik in zit dat we verliezen haha.
Getver nee, geen schepenschrobber. Als echte Bredanaar ga ik natuurlijk naar NAC.quote:
2-0 verloren van Heerenveen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:29 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Getver nee, geen schepenschrobber. Als echte Bredanaar ga ik natuurlijk naar NAC.
En ik las iets over dat Lurling opgepakt isquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2-0 verloren van Heerenveen.
Zoals verwacht.
Ja, dat zat ik net ook te lezenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik las iets over dat Lurling opgepakt is
Ja. Alleen behoorlijk kansloos, das wel jammer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2-0 verloren van Heerenveen.
Zoals verwacht.
Doei doeiquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady kijkt... oh voetbal... doei
Andersen. Denswil. Veltman. vd Hoorn, Bazoer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die hebben jullie momenteel niet lopen in de jeugd op die posities
Veltman is geblesseerd geloof ik, bazoer is nog niet zo ver. Andere hebben het niveau nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Andersen. Denswil. Veltman. vd Hoorn, Bazoer.
Nogal logisch, anders hadden ze al in de basis gestaan. Maar het komt allemaal goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veltman is geblesseerd geloof ik, bazoer is nog niet zo ver. Andere hebben het niveau niet
Ik zie in vd hoorn geen basisklant, leuk voor er bij in de breedte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nogal logisch, anders hadden ze al in de basis gestaan. Maar het komt allemaal goed.
Ach, ik spreek je wel weer als we voor de 4de keer in 4 jaar kampioen zijn geworden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie in vd hoorn geen basisklant, leuk voor er bij in de breedte.
Dit jaar gaat Roy met 2 dames naar de ArenA en hij is dan 50 euro kwijtquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik spreek je wel weer als we voor de 4de keer in 4 jaar kampioen zijn geworden.
Zolang we Siem hebben, heb ik vertrouwen.
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit jaar gaat Roy met 2 dames naar de ArenA en hij is dan 50 euro kwijt
Roy denkt dat Feyenoord kampioen wordt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit jaar gaat Roy met 2 dames naar de ArenA en hij is dan 50 euro kwijt
Dat denkt hij al een paar jaar!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy denkt dat Feyenoord kampioen wordt?
I really like the way you thinkquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy heeft waanbeelden. Feyenoord wordt 4de.
En jullie 5e dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy heeft waanbeelden. Feyenoord wordt 4de.
ROY WAKKER WORDEN!!quote:
Ach, dan krijg je dit seizoen hoogstens 55 keer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die mij gaan appen over de goal van Feyenooit
Ghehequote:Op zondag 11 augustus 2013 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dan krijg je dit seizoen hoogstens 55 keer.
knutsel er een? Kijk je moeder lief aan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb voor as woensdag een boerka nodig. Wie kan mij helpen?
Geert Wilders?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb voor as woensdag een boerka nodig. Wie kan mij helpen?
Nee, dan moet ik haar gaan uitleggen waarom en dat gaat dan backfiren!quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
knutsel er een? Kijk je moeder lief aan?
ik geef een feestje? En met ik bedoel ik ik, en niet jij?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik haar gaan uitleggen waarom en dat gaat dan backfiren!
Worth a try!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geef een feestje? En met ik bedoel ik ik, en niet jij?
Voor zover ik weet mogen burka's niet wit zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
Pak een wit laken, knip er 2 gaten in voila burqa
Dingen verzinnen om onder de waarheid uit te komen.. Ik kan het.quote:
en 2 gaten? T is geen spook, t is een burka.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
Pak een wit laken, knip er 2 gaten in voila burqa
ik ga awkward kijkenquote:
Of KKK als je er een puntmuts op zetquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en 2 gaten? T is geen spook, t is een burka.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor zover ik weet mogen burka's niet wit zijn.
Dan ga je slapenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben mooooee!
Ik ben niet meer gemaakt om te gaan stappen
dan ben je de hele nacht weer wakkerquote:
Niet als je een powernap doet van een half uurtje ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan ben je de hele nacht weer wakker
Lekker brak wakker worden danquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als je een powernap doet van een half uurtje ofzo
ja inderdaadquote:
ik ook jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van powernapjes word ik iig altijd erg brak wakker...
Nee dat is gewoon een middagdutjequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook ja
of ik moet 3 uur slapen maar dan is het geen powernap meer geloof ik
Dan is het geen goede powernapquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van powernapjes word ik iig altijd erg brak wakker...
wel lekkerquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon een middagdutje
indeed. De oudste slaap niet meer tussen de middag jammer genoeg. Zou af en toe wel lekker zijn.quote:
Logisch toch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon heeft een big ass puist tussen zn ogen zitten![]()
Ik mag er niet eens een foto van maken voor op FB
Waarom is dat logisch?quote:
Ik ben niet met de hele wereld bevriend!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je dat soort dingen niet met de hele wereld hoeft te delen.
Nou dit bedoelde ik dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
daarnaast alsnog logisch
Kei beschamend voor een puberjong
waarom zou je dat op fb willen zetten
begrijpelijk...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon heeft een big ass puist tussen zn ogen zitten![]()
Ik mag er niet eens een foto van maken voor op FB
Als mijn moeder zoiets zou doen dan is mijn wraak zoetquote:
Wat zou je als wraakactie doen dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als mijn moeder zoiets zou doen dan is mijn wraak zoet
Iets verzinnen wat mij moeder niet leuk vindt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat zou je als wraakactie doen dan?![]()
wel leuk om te horen
Dat snap ik, maar wat dan precies?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets verzinnen wat mij moeder niet leuk vindt.
Kinderbescherming bellen om die fotoquote:
Dit ja. Come on zegquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
daarnaast alsnog logisch
Kei beschamend voor een puberjong
waarom zou je dat op fb willen zetten
Rauwe kippenpoot in een potje melk werkt beterquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een haring onder haar bed spijkeren.
kant en klaar maaltijd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
godverop het plaatje zag het er echt 1000x lekkerder uit
Dit is gewoon een soort uitgekotste lasagna
Over het algemeen niet geweldig nee.. Wat had je?quote:
Lasagnequote:Op zondag 11 augustus 2013 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Over het algemeen niet geweldig nee.. Wat had je?
Ja, het had ook iets anders kunnen zijn met hetzelfde ideequote:
gewoon helemaal zelf makenquote:
verstandigquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, het had ook iets anders kunnen zijn met hetzelfde idee
Ik maak eigenlijk nooit lasagne.. Dat laat ik doen. En als ik al lasagne maak, gooi ik er bijna geen bladen in, want ik wil alleen het vlees en de saus
ik ben nu pas 3 dagen serieus aan het koken, dan gaat zelf lasagne maken wel echt ver hoorquote:
met een beetje kaasquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verstandig![]()
Dan heb je dus gewoon tomatenvleessoepsaus?
die heb je ook op de versafdeling van de appiequote:Op zondag 11 augustus 2013 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben nu pas 3 dagen serieus aan het koken, dan gaat zelf lasagne maken wel echt ver hoor![]()
daarnaast heb ik niet zo'n vellendraaier
Bestel je dat ook in een restaurant? Pasta bolognese, zonder pasta?quote:
met helemaal zelf bedoelde ik ook niet meteen de vellen zelf makenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben nu pas 3 dagen serieus aan het koken, dan gaat zelf lasagne maken wel echt ver hoor![]()
daarnaast heb ik niet zo'n vellendraaier
nee, dan ga ik meestal voor pizza. Ik ben wel een pastamens, maar in lasagne vind ik het zonde op de een of andere manierquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bestel je dat ook in een restaurant? Pasta bolognese, zonder pasta?
gewoon saus maken en dan dan om en om vel/saus doen toch? en bovenop een pakje kaas leegstrooien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met helemaal zelf bedoelde ik ook niet meteen de vellen zelf maken
gewoon uit de koeling halen
en dan is het echt niet zo lastig hoor!
ieh bah! Gezondquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
maarja, ik eet nu ook allemaal groentes enzo![]()
courgette, aubergine, tomaatwel gezond
Zin om een gulle donatie te geven aan stiching 'Help Aldo de winter door' ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb er nu zelf gemaakte pizza in zitten![]()
oooh en ik heb honger!
ikhad na anderhalve week niet eten ook honger.. Ik had gamba's met rijst en erwtjes.. Alsof er een engeltje op mn tong scheetquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb er nu zelf gemaakte pizza in zitten![]()
oooh en ik heb honger!
ja zo ongeveer wel jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon saus maken en dan dan om en om vel/saus doen toch? en bovenop een pakje kaas leegstrooien?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ikhad na anderhalve week niet eten ook honger.. Ik had gamba's met rijst en erwtjes.. Alsof er een engeltje op mn tong scheet
van knorr?quote:
oh nee, bechamelsaus vind ik dus echt vies!quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zo ongeveer wel ja
groenten naar keus er in
bechamelsaus vind ik wel heerlijk dus die moet er bij
Nee zelf gemaaktquote:
heerlijk!quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh nee, bechamelsaus vind ik dus echt vies!
ik hopelijk ook in mn pleepot..quote:
oooh wat zeur je dan dat je niet kunt koken!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee zelf gemaakt![]()
met grillworst, kapucijners, picalilly enz
ik ben geen groentemensquote:
Nou, dat wordt de 1e keer dat ik dat ga maken, van een recept, dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh wat zeur je dan dat je niet kunt koken!!
nee, rood is meer mijn ding. Of pesto. Ik hou van pesto.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heerlijk!
maar ik ben ook wel gek op witte pasta sauzen
Nou, dat heb ik dus op bordquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hopelijk ook in mn pleepot..
prei en spitskool.. Mmzz... Lijkt niet echt op elkaarquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, dat wordt de 1e keer dat ik dat ga maken, van een recept, dus ik ben benieuwd![]()
en bij de lidl hadden ze geen prei :")_____!!! dus die heb ik vervangen met spitskool
Gohquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
prei en spitskool.. Mmzz... Lijkt niet echt op elkaar
nee, ik maak wel vaak indisch voer, maar echt stoofpotjes nog nooit gedaan..quote:
ik had de prei dan gewoon lekker laten zitten of vervangen door een lente/bosuitje ofzo..quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gohmaar ik wist niet wat anders
en ik had geen zin om op de terugweg nog langs de ah te gaan voor 1 prei
aaah daar gaan we al :pquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, dat wordt de 1e keer dat ik dat ga maken, van een recept, dus ik ben benieuwd![]()
en bij de lidl hadden ze geen prei :")_____!!! dus die heb ik vervangen met spitskool
indisch of indiaas?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik maak wel vaak indisch voer, maar echt stoofpotjes nog nooit gedaan..
prei is uit de ui achtige familiequote:Op zondag 11 augustus 2013 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gohmaar ik wist niet wat anders
en ik had geen zin om op de terugweg nog langs de ah te gaan voor 1 prei
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had de prei dan gewoon lekker laten zitten of vervangen door een lente/bosuitje ofzo..
damnquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prei is uit de ui achtige familie
dus alles met een zachte ui smaak
indischquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
indisch of indiaas?
want ik heb voor volgende week wel nog ergens een tikka masala op het menu staanDat zal wel een ramp worden, maargoed
ik heb geen idee wat dat isquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
indisch
Smoor djawa, ajam paniki, dat soort dingen
haha, die fokkers weten teveelquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
damnmorgen dus ff langs de coop
jullie redden mij van een vernaggelde stoofpot, dus ik ben alleen maar blijquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, die fokkers weten teveel
heerlijkquote:
oelek of badjak?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk
Alhoewel veel mensen klagen over mijn sambalmisbruik
oelek.. Ik ben een oelekfanquote:
nee, dat dan weer net niet.. En de laatste tijd ook weinig sambal gebruikt omdat ik rekening hield met een kind van 6.. Maar als ik weer fatsoenlijk kan eten, ga ik de sambalfactor wel weer opschroeven..quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die gooi ik ook overal opzelfs op de boerenkool
Hmz das niet zo leukquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kinderbescherming bellen om die fotonee geen idee. Ik heb haar al een keer buiten gesloten
you scare me!quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een haring onder haar bed spijkeren.
omdat ze weten dat jij het bent??quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom nemen mensen nooit op als ik bel.
Ja, ik neem maar een nieuw nummer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ze weten dat jij het bent??
ik zou gewoon even van te voren bellen met een prepaid kaartje, en als ze dan opnemen zeg je, mooi je bent er dus, ik bel je gelijk even terug met mijn eigen telefoon!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik neem maar een nieuw nummer.
Jij een beter idee?quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou gewoon even van te voren bellen met een prepaid kaartje, en als ze dan opnemen zeg je, mooi je bent er dus, ik bel je gelijk even terug met mijn eigen telefoon!
Ahhh je mag me wel bellen hoor.. neem ik wel opquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom nemen mensen nooit op als ik bel.
Zeker.. spinnen op dr kamer zetten.. Hele smerige vlekken in je was maken euhm... haar vertellen dat je homofiel bent en gister een gangbang hebt gedaan euhm etcquote:
you have a sick mindquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh je mag me wel bellen hoor.. neem ik wel op
[..]
Zeker.. spinnen op dr kamer zetten.. Hele smerige vlekken in je was maken euhm... haar vertellen dat je homofiel bent en gister een gangbang hebt gedaan euhm etc
Dan kan ik beter zeggen dat ik een dna-test heb laten doen en inderdaad in het ziekenhuis verwisseld benquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Zeker.. spinnen op dr kamer zetten.. Hele smerige vlekken in je was maken euhm... haar vertellen dat je homofiel bent en gister een gangbang hebt gedaan euhm etc
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan ik beter zeggen dat ik een dna-test heb laten doen en inderdaad in het ziekenhuis verwisseld ben
hihihihiquote:
ik denk dat je haar daar alleen maar gelukkig mee maakt tijn..quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan ik beter zeggen dat ik een dna-test heb laten doen en inderdaad in het ziekenhuis verwisseld ben
Kut dat is waarschijnlijk nog waar ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat je haar daar alleen maar gelukkig mee maakt tijn..
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
ik begon mezelf te missen. Ik denk dat het de make up is..quote:
Muhahaha, spelerquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
Gat in het matras maken, rotte vis erin en het gat weer dichtmaken.
Ik heb geen ideequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik begon mezelf te missen. Ik denk dat het de make up is..
Roy.. Toen ik en hups bij jou waren.. Droeg ik toen make up??
Ik heb je niet gebeld, lieverd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal mijn telefoon eens aanzetten.
Nee, dat klopt. Ik moet helaas werkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb je niet gebeld, lieverd.
Ik nam aan dat je morgenmiddag namelijk geen vrij had.
Ahhhquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet dat ik behoefte heb aan een stem, maar bedankt.
2 van mijn homies, die zeiden: laat maar weten als je wat hulp nodig hebt met verhuizen.
Wil ik ze bellen, nemen ze niet op. De bitches.
ik denk het welquote:
Zeker... maar de vraag is alleen of ik er tijd voor heb...quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde jij nog steeds helpen met de vloer?
ik denk dat ik good ben zonder make up en evil met make up. Denk ik.quote:
make up is the root of all evilquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ik good ben zonder make up en evil met make up. Denk ik.
Zo druk bezig?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker... maar de vraag is alleen of ik er tijd voor heb...
nu weet je wat je te doen staat roy.. Make up opsmeren!!!!quote:
Why?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu weet je wat je te doen staat roy.. Make up opsmeren!!!!
dan kan je ons misschien een beetje beter handelen.quote:
Ik kan jullie goed handelen hoor, ik ben helemaal zen de laatste tijdquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan kan je ons misschien een beetje beter handelen.
daarom wil je ons niet samenvoegen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan jullie goed handelen hoor, ik ben helemaal zen de laatste tijd
Vandaar dat je tijd maakt om met ons te zuipen zeker?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan jullie goed handelen hoor, ik ben helemaal zen de laatste tijd
*vind-ik-leuk*quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat je tijd maakt om met ons te zuipen zeker?
Ik kom gewoon tijd te kort de laatste tijd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat je tijd maakt om met ons te zuipen zeker?
sure thing babequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom gewoon tijd te kort de laatste tijd.
Dit is wat ik las.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom gewoon te kort de laatste tijd.
zou ik ook zeggenquote:
Heet dat zo?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent panseksueel geworden?
Godver ik moest lachen.quote:
Ik wist dat het bestaat maar niet hoe het heetquote:
Dit hoefde ik niet voor me te zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ook met zijn spermaspeer.[ afbeelding ]
Net of jij daar niet al lang aan gedacht hebtquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit hoefde ik niet voor me te zien.
Gek genoeg, nog nooit aan gedacht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net of jij daar niet al lang aan gedacht hebt
Nee. Houtwerk is bijna gedaan nu.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe staat het met je paleisje? Zit er al een terrarium in?
iedereen is fappenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is iedereen? Ik voel me eenzaam nu
Drukquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is iedereen? Ik voel me eenzaam nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |