SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is geen leraar, maar hij is wel vervelend.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk altijd met leraren. Ze hebben allemaal hun eigen idee van hoe het moet, dus je bent uiteindelijk meer bezig met bedenken hoe ze het graag willen zien dan daadwerkelijk een naar jouw idee correct verslag te maken.
Ja, staat een conclusie aan het einde.quote:
Begeleider, moeder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook lastig, heb je het wel eens aan iemand anders laten lezen?
Laten aanmeten danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was zeker tof, lekker gereden. Alleen snelweg is wel minder. Toch wat oordoppen halen ergens.
Filmpie al gezien?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was zeker tof, lekker gereden. Alleen snelweg is wel minder. Toch wat oordoppen halen ergens.
Open er een topic over op Fok!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is geen leraar, maar hij is wel vervelend.
Zegt hij dat ik A moet doen. Ik doe A, vraagt hij waarom ik A heb gedaan en niet B.
[..]
Ja, staat een conclusie aan het einde.
[..]
Begeleider, moeder.
quote:
Daar mag de baby pas mee spelen als hij/zij een jaar of 3 is he!!quote:
De grote baby heeft er al de hele tijd mee zitten irriteren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar mag de baby pas mee spelen als hij/zij een jaar of 3 is he!!
Je bedoelt G.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De grote baby heeft er al de hele tijd mee zitten irriteren.
Toch vind ik dat ze mee moet naar GvsE!!quote:
Nee, vind het genoeg dat ze nu al 2 dagen achter elkaar hier op bezoek komtquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze mee moet naar GvsE!!
Ik ga haar gewoon appen, Spreek ik af met de meiden, zonder jou!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, vind het genoeg dat ze nu al 2 dagen achter elkaar hier op bezoek komt
Ze heeft geen autoquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga haar gewoon appen, Spreek ik af met de meiden, zonder jou!!
Als het echt nodig is kan ik een auto lenen!!quote:
Ik heb er nog 1 te koopquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het echt nodig is kan ik een auto lenen!!
Nee dank je!!quote:
Moeten dat kloteding echt kwijtquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dank je!!
Het schijnt dat er al teveel ongelukken op de A15 gebeuren
Ja dat snap ikquote:
Ging per ongelukquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Bedoel je nu "we"?
Oh my dear, you really are IN a relationship
Ik geloof er niks vanquote:
Ik weet het gewoon echt niet.quote:
Je bent nu thuis?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon echt niet.
Ik geef echt heel veel om haar, maar om het uit te spreken en haar dichterbij te laten komen scares the shit out of me
Mag je niet bij haar blijven slapen?quote:
Jawel, maar was niet praktisch nuquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag je niet bij haar blijven slapen?
Goed bezigquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geef echt heel veel om haar, maar om het uit te spreken en haar dichterbij te laten komen scares the shit out of me
Trustequote:
Roy, ik ken dat gevoel als de beste.. En als het niet zo'n mongool is als H. kan ik je alleen maar zeggen ga ervoor.. Het kan heerlijk zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy, ik ken dat gevoel als de beste.. En als het niet zo'n mongool is als H. kan ik je alleen maar zeggen ga ervoor.. Het kan heerlijk zijn.
H. Is mijn exmongool.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al ken ik H. niet
.
Ja dat vermoedde had ik alquote:
Oke, in het kort, 10 dagen terug had ie tijd voor zichzelf nodig, 9 dagen terug had ie al een nieuwe relatie. Kutmongool dus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat vermoedde had ik al. Ik heb tot nu toe eigenlijk geen erge exen gehad, ik mag ze allemaal nog steeds en kan geen kwaad woord over ze spreken, behalve dan dat een van ons twee het niet meer zag zitten
.
Je verwacht het niet he?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, in het kort, 10 dagen terug had ie tijd voor zichzelf nodig, 9 dagen terug had ie al een nieuwe relatie. Kutmongool dus.
Ja ok dat lijkt me ook wel kutquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, in het kort, 10 dagen terug had ie tijd voor zichzelf nodig, 9 dagen terug had ie al een nieuwe relatie. Kutmongool dus.
Je hebt geen idee wat er allemaal achter zit, maar grappig is het dus allesbehalve.quote:
En ik ben dus echt woedend nu.. Ik vind dat ik op zn minst wel eerlijkheid had verdiend. Dus nu hoop ik dat ie met zn dronken kop ergens in een kanaal beland.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ok dat lijkt me ook wel kut.
Bij mij zat er toch altijd wel echt wat tijd tussen "uitmaken" en nieuwe, ook bij de andere partij.
Volgens mij interpreteer je het niet helemaal goed...quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er allemaal achter zit, maar grappig is het dus allesbehalve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |