SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is geen leraar, maar hij is wel vervelend.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk altijd met leraren. Ze hebben allemaal hun eigen idee van hoe het moet, dus je bent uiteindelijk meer bezig met bedenken hoe ze het graag willen zien dan daadwerkelijk een naar jouw idee correct verslag te maken.
Ja, staat een conclusie aan het einde.quote:
Begeleider, moeder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook lastig, heb je het wel eens aan iemand anders laten lezen?
Laten aanmeten danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was zeker tof, lekker gereden. Alleen snelweg is wel minder. Toch wat oordoppen halen ergens.
Filmpie al gezien?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was zeker tof, lekker gereden. Alleen snelweg is wel minder. Toch wat oordoppen halen ergens.
Open er een topic over op Fok!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is geen leraar, maar hij is wel vervelend.
Zegt hij dat ik A moet doen. Ik doe A, vraagt hij waarom ik A heb gedaan en niet B.
[..]
Ja, staat een conclusie aan het einde.
[..]
Begeleider, moeder.
quote:
Daar mag de baby pas mee spelen als hij/zij een jaar of 3 is he!!quote:
De grote baby heeft er al de hele tijd mee zitten irriteren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar mag de baby pas mee spelen als hij/zij een jaar of 3 is he!!
Je bedoelt G.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De grote baby heeft er al de hele tijd mee zitten irriteren.
Toch vind ik dat ze mee moet naar GvsE!!quote:
Nee, vind het genoeg dat ze nu al 2 dagen achter elkaar hier op bezoek komtquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze mee moet naar GvsE!!
Ik ga haar gewoon appen, Spreek ik af met de meiden, zonder jou!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, vind het genoeg dat ze nu al 2 dagen achter elkaar hier op bezoek komt
Ze heeft geen autoquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga haar gewoon appen, Spreek ik af met de meiden, zonder jou!!
Als het echt nodig is kan ik een auto lenen!!quote:
Ik heb er nog 1 te koopquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het echt nodig is kan ik een auto lenen!!
Nee dank je!!quote:
Moeten dat kloteding echt kwijtquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dank je!!
Het schijnt dat er al teveel ongelukken op de A15 gebeuren
Ja dat snap ikquote:
Ging per ongelukquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Bedoel je nu "we"?
Oh my dear, you really are IN a relationship
Ik geloof er niks vanquote:
Ik weet het gewoon echt niet.quote:
Je bent nu thuis?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon echt niet.
Ik geef echt heel veel om haar, maar om het uit te spreken en haar dichterbij te laten komen scares the shit out of me
Mag je niet bij haar blijven slapen?quote:
Jawel, maar was niet praktisch nuquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag je niet bij haar blijven slapen?
Goed bezigquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geef echt heel veel om haar, maar om het uit te spreken en haar dichterbij te laten komen scares the shit out of me
Trustequote:
Roy, ik ken dat gevoel als de beste.. En als het niet zo'n mongool is als H. kan ik je alleen maar zeggen ga ervoor.. Het kan heerlijk zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy, ik ken dat gevoel als de beste.. En als het niet zo'n mongool is als H. kan ik je alleen maar zeggen ga ervoor.. Het kan heerlijk zijn.
H. Is mijn exmongool.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al ken ik H. niet
.
Ja dat vermoedde had ik alquote:
Oke, in het kort, 10 dagen terug had ie tijd voor zichzelf nodig, 9 dagen terug had ie al een nieuwe relatie. Kutmongool dus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat vermoedde had ik al. Ik heb tot nu toe eigenlijk geen erge exen gehad, ik mag ze allemaal nog steeds en kan geen kwaad woord over ze spreken, behalve dan dat een van ons twee het niet meer zag zitten
.
Je verwacht het niet he?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, in het kort, 10 dagen terug had ie tijd voor zichzelf nodig, 9 dagen terug had ie al een nieuwe relatie. Kutmongool dus.
Ja ok dat lijkt me ook wel kutquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, in het kort, 10 dagen terug had ie tijd voor zichzelf nodig, 9 dagen terug had ie al een nieuwe relatie. Kutmongool dus.
Je hebt geen idee wat er allemaal achter zit, maar grappig is het dus allesbehalve.quote:
En ik ben dus echt woedend nu.. Ik vind dat ik op zn minst wel eerlijkheid had verdiend. Dus nu hoop ik dat ie met zn dronken kop ergens in een kanaal beland.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ok dat lijkt me ook wel kut.
Bij mij zat er toch altijd wel echt wat tijd tussen "uitmaken" en nieuwe, ook bij de andere partij.
Volgens mij interpreteer je het niet helemaal goed...quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er allemaal achter zit, maar grappig is het dus allesbehalve.
Snap ik volledigquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik ben dus echt woedend nu.. Ik vind dat ik op zn minst wel eerlijkheid had verdiend. Dus nu hoop ik dat ie met zn dronken kop ergens in een kanaal beland.
nja, als iemand zn huis uit gezet wordt en niet weet wat er allemaal gaat gebeuren snap ik nog enigszins dat je even wat tijd wilt.. Maar dit was gewoon een mes in mn rug. Vooral na alles wat ik voor hem gedaan heb.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij interpreteer je het niet helemaal goed...
Wat ik wil zeggen dat als iemand zegt 'even tijd voor mezelf nodig' ze 9 van de 10 keer gelijk een andere relatie hebbenHeel erg typisch
Toen ie zei tijd nodig te hebben was ik ook niet boos.. Ik vond het kut, maar boos was ik niet. Tot ik begreep dat ie met zn nieuwe vriendin de dag erop al bij mijn onderburen (zijn zus) zat te bbqen. Dus snoekduik op een mooie puntige rots zou geweldig zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Snap ik volledig. Zou ik in zo een geval ook hebben
. Op een na spreek ik veel exen trouwens ook nog weleens opstap
. Opzich ook wel raar, maar waarom vijanden worden als iets niet werkt. In jou geval wel te begrijpen, maar verder vind ik het stom
.
Ik snap je wel denk ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Toen ie zei tijd nodig te hebben was ik ook niet boos.. Ik vond het kut, maar boos was ik niet. Tot ik begreep dat ie met zn nieuwe vriendin de dag erop al bij mijn onderburen (zijn zus) zat te bbqen. Dus snoekduik op een mooie puntige rots zou geweldig zijn.
Wel een kutstreek ja...quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, als iemand zn huis uit gezet wordt en niet weet wat er allemaal gaat gebeuren snap ik nog enigszins dat je even wat tijd wilt.. Maar dit was gewoon een mes in mn rug. Vooral na alles wat ik voor hem gedaan heb.
Daten ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja ach.. Kan ik nu weer mooi aan mn hernieuwde bindingsangst werken.
Is goed. Maandag op de middelste baan van de A2. Mag jij daar met een roosje staan.quote:
Wel tussen de twee vangrails mag ik hopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Is goed. Maandag op de middelste baan van de A2. Mag jij daar met een roosje staan.
tuurlijk niet.. Dat haalt het spannende er vanafquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel tussen de twee vangrails mag ik hopen.
ik kan het wel hebben hoorquote:
Gelukkig, maar ik realiseerde me ineens dat het nog zo vers is en vond het ineens eigenlijk niet kunnenquote:
nja, ik had hiervoor ook al bindingsangst, dus grapjes daarover ben ik wel gewendquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig, maar ik realiseerde me ineens dat het nog zo vers is en vond het ineens eigenlijk niet kunnen.
Ik bind me juist te snel heb ik soms het idee, daarin staan we dus tegenovergesteldquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik had hiervoor ook al bindingsangst, dus grapjes daarover ben ik wel gewend
Gelukkig heb ik dat niet.. Ben nu van de stress al 10 dagen aan het kotsen, laat staan als ik dat iedere keer zou hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik bind me juist te snel heb ik soms het idee, daarin staan we dus tegenovergesteld.
Maar wat bij mij nu ook speelt.
Stoppen met roken is best kut, maar komende week ga ik het toch echt doen.Ik ga een zware tijd tegemoet
.
Ik zie er nu al tegenop.
Toen het met mijn laatste vriendin uitging ben ik er denk ik wel een half jaar vanslag geweest, ik dacht echt dat zij degee was waarmee ik oud zou worden. Moeilijk verhaal, nu ben ik dus alweer bijna een jaar vrijgezelquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet.. Ben nu van de stress al 10 dagen aan het kotsen, laat staan als ik dat iedere keer zou hebben
Stoppen met roken, alleen om 2 redenen. Of de laatste keer als ik de oven in ga of als ik zwanger ben ooit later als ik groot ben.
ik ben ook echt niet rijk, maar een mooie overheid die mij eronder krijgt!quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toen het met mijn laatste vriendin uitging ben ik er denk ik wel een half jaar vanslag geweest, ik dacht echt dat zij degee was waarmee ik oud zou worden. Moeilijk verhaal, nu ben ik dus alweer bijna een jaar vrijgezel.
Geld, is mijn eerste reden, gezondheid is een goede tweede.
Ik moet de komende 10 dagen doorkomen met 30 euro, dat is voor mij echt een dieptepunt, mijn pinpas en creditcard zijn geblokkeerdquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook echt niet rijk, maar een mooie overheid die mij eronder krijgt!
Gezondheid heb ik toch al niet, dus daar maak ik me geen zorgen over..
En daarbij, als ik zou stoppen met roken zou ik helemaal geen pauze meer hebben op het werk
Ik heb wel langere tijd met minder moeten doen. Dan leef ik gewoon op een grote pan macaroni.. En als ik rook heb ik ook minder honger..quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet de komende 10 dagen doorkomen met 30 euro, dat is voor mij echt een dieptepunt, mijn pinpas en creditcard zijn geblokkeerd.
Gezond ben ik opzich wel, alleen drink ik iets meer dan een ander. Dat wil ik ook minderen, maar niet alles tegelijk
.
Pauze neem ik wanneer ik wil, dat geluk heb ik dan wel
, zeker als ze weten dat ik stop met iets
.
Mjah eten heb ik voldoende in huisquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb wel langere tijd met minder moeten doen. Dan leef ik gewoon op een grote pan macaroni.. En als ik rook heb ik ook minder honger..
Ik zou eerder stoppen met drinken dan met roken, maar ja, die 3 drankjes tegenwoordig in het jaar is al niks meer hahaha..
Lucky you.. Ik heb meestal geen pauze, knijp er alleen soms ff 5 minuten tussenuit om te roken haha, en op een dag van 13 uur is het dan best fijn dat je rookt
Weet je dat heel zeker?quote:
Er is nog enige vorm van twijfel.quote:
Kan ik wel gebruikenquote:
Thanks. Ik drink alles puurquote:
*checkt broekinhoud* Yup!quote:
Bewijs willen we zien!!quote:
Jaja, vast welquote:
gewoon pm-enquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:06 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Jaja, vast welje mag hier toch geen piemels plaatsen
PM/DM!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:06 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Jaja, vast welje mag hier toch geen piemels plaatsen
theequote:Op zondag 11 augustus 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is nog enige vorm van twijfel.
Als ik mijn thee op heb komt er vast meer duidelijkheid
Ik hou ervan!!quote:
Mooi zo!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Huppel,
Stalin en Ivan hebben vanochtend weer heerlijk liggen spelen met elkaar
Half 3 pas hoorquote:
Gaat geen leuke wedstrijd worden voor jullie.quote:
Wij gaan gewoon winnen, jullie misschien een gelijkspelquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat geen leuke wedstrijd worden voor jullie.
En waarschijnlijk gaan Eriksen en Aldeweireld deze week weg 8O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |