Welkom terug!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Denk je dat je mij nog ooit terug ziet op zo'n site?
En welkom terug!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Niet FOK!forum verlaten! Anders doen we een protest!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nee, ik zal blijven en de rest van de tijd voor kloon of weet ik het wat uitgemaakt worden? Nee dankje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Niet FOK!forum verlaten! Anders doen we een protest!
Ja, gewoon niet meer op deze site komenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Denken dat je FOK! kunt verlaten.
Ik weet hoe het voelt om in jouw schoenen te staan. In het begin werd ik ook uitgemaakt voor kloon in verband met mijn typgebrek en jonge leeftijd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:37 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nee, ik zal blijven en de rest van de tijd voor kloon of weet ik het wat uitgemaakt worden? Nee dankje.
Je mag niet gaan zonder een foto van je tetten te hebben gepostquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:37 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ja, gewoon niet meer op deze site komen
En verhalen waarin je je huisgenoot berooft kwamen je niet ten goedequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:39 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt om in jouw schoenen te staan. In het begin werd ik ook uitgemaakt voor kloon. In verband met mijn typgebrek en jonge leeftijd.
Mooie tijdenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En verhalen waarin je je huisgenoot berooft kwamen je niet ten goede.
En toch ben je hetquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ben nog nooit voor kloon uitgemaakt.
Ben heul geen kloon. Heb er wel veel gehad en dit is niet mijn 1e account nee maar een kloon is het allang al niet meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Yup. Jij ook, maar dat houden we tussen ons hè, schat?
Je moet ook gewoon niet in KLB en ONZ komen als je niet (al dan niet licht) gebash't wilt worden. De andere fora reageert men over het algemeen normaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:40 schreef CandyApplez het volgende:
Ojaa, nog wel bedankt voor de mensen die me hielpen met m'n verliefdheid. Vind ik aardig. Voor de rest ;
In ONZ reageren ze wat heftiger dan in KLB.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon niet in KLB en ONZ komen als je niet (al dan niet licht) gebash't wilt worden. De andere fora reageert men over het algemeen normaal.
Je moet volgens mij flink je best doen om een klacht gegrond te laten verklaren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
In ONZ reageren ze wat heftiger dan in KLB.
Of alleen klagen als je een terechte klacht hebt in plaats van elk voor de hand liggende irritatie proberen uit te drukken in minder dan vijf zinnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Je moet volgens mij flink je best doen om een klacht gegrond te laten verklaren.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:31 schreef CandyApplez het volgende:
Serieus hé, zo'n kinderachtig volk op deze site... nja, laatste topic wat ik uberhaupt open, want mij zie je hier niet meer terug. Er zijn en blijven altijd mensen die alles vooe je verpesten. Maar houdoe![]()
Ik hou 't voor gezien
Jawel hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ben nog nooit voor kloon uitgemaakt.
Dat is niet handigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:37 schreef vosss het volgende:
Mijn kloons vallen altijd door de mand. Misschien omdat ik er gewoon hetzelfde mee post ofzo.
Nog maar drie posts voor je een stevige gimmick mag bedenken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:37 schreef vosss het volgende:
Mijn kloons vallen altijd door de mand. Misschien omdat ik er gewoon hetzelfde mee post ofzo.
Is mij aardig gelukt... Ben hier slechts sporadisch en zelfs jaren weggebleven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Denken dat je FOK! kunt verlaten.
En waarom denk je dat je blijft terugkomenquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Is mij aardig gelukt... Ben hier slechts sporadisch en zelfs jaren weggebleven.
Dat komt omdat wijlen Vosss nog altijd fanatiek postte. Via zijn postgeschiedenis blijf ik een beetje op de hoogte van de wondere Fokwereld. Heb geen zin om zelf het forum af te speuren naar topics.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En waarom denk je dat je blijft terugkomen?
Ja dat was wel kut, ik dacht dat je dood was ofzo of geen internet meer had of iets.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Is mij aardig gelukt... Ben hier slechts sporadisch en zelfs jaren weggebleven.
Vosss komt wel terug, of beter gezegd, hij vertrekt niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:19 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat komt omdat wijlen Vosss nog altijd fanatiek postte. Via zijn postgeschiedenis blijf ik een beetje op de hoogte van de wondere Fokwereld. Heb geen zin om zelf het forum af te speuren naar topics.
Zodoende.
Geen van dat... Was het gewoon zat! Andere prioriteiten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat was wel kut, ik dacht dat je dood was ofzo of geen internet meer had of iets.
Dat weet Brennie ook welquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vosss komt wel terug, of beter gezegd, hij vertrekt niet.
Echte liefdequote:Op zondag 11 augustus 2013 00:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Geen van dat... Was het gewoon zat! Andere prioriteiten.
Kwam alleen nog even langs om Vosss te vangen.![]()
Yep!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |