Welkom terug!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Denk je dat je mij nog ooit terug ziet op zo'n site?
En welkom terug!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Niet FOK!forum verlaten! Anders doen we een protest!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nee, ik zal blijven en de rest van de tijd voor kloon of weet ik het wat uitgemaakt worden? Nee dankje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Niet FOK!forum verlaten! Anders doen we een protest!
Ja, gewoon niet meer op deze site komenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Denken dat je FOK! kunt verlaten.
Ik weet hoe het voelt om in jouw schoenen te staan. In het begin werd ik ook uitgemaakt voor kloon in verband met mijn typgebrek en jonge leeftijd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:37 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nee, ik zal blijven en de rest van de tijd voor kloon of weet ik het wat uitgemaakt worden? Nee dankje.
Je mag niet gaan zonder een foto van je tetten te hebben gepostquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:37 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ja, gewoon niet meer op deze site komen
En verhalen waarin je je huisgenoot berooft kwamen je niet ten goedequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:39 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt om in jouw schoenen te staan. In het begin werd ik ook uitgemaakt voor kloon. In verband met mijn typgebrek en jonge leeftijd.
Mooie tijdenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En verhalen waarin je je huisgenoot berooft kwamen je niet ten goede.
En toch ben je hetquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ben nog nooit voor kloon uitgemaakt.
Ben heul geen kloon. Heb er wel veel gehad en dit is niet mijn 1e account nee maar een kloon is het allang al niet meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Yup. Jij ook, maar dat houden we tussen ons hè, schat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |