abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130021637
Ik slikte foliumzuur (wel in een andere pot gegooid idd ivm laten staan), vitamine D, teunisbloemolie voor een regelmatige cyclus en mijn laatste cyclus na mijn eisprong ook tarwekiemolie voor een goede innesteling :)

En nu zo'n alles-in-1-gebeuren :)
pi_130021823
Jammer, foto van DM gemist :{

Leuke foto, GM! ^O^

Verder gaan jullie echt veel te snel, ik moet ook nog gewoon werken hoor!

Ontopic:

Óf ik heb mijn ei gespot, óf ik heb hem bijna gespot! Ik ben i.i.g. erg blij dat er wat lijkt te gebeuren *O*
pi_130022032
Dat lijkt op vandaag of morgen een ei :D
pi_130022106
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef Sleehakschoen het volgende:
Dat lijkt op vandaag of morgen een ei :D
Daar maken we vandaag én morgen wel even gebruik van :P
pi_130022158
Wat een verschil ook ineens :D Van niks naar BAM!
pi_130022280
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:17 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat een verschil ook ineens :D Van niks naar BAM!
Ja, inderdaad! Nu moet ik wel toegeven dat wanneer je je ogen een beetje toeknijpt, en dan de test onder een bepaalde hoek bekijkt, je de afgelopen twee dagen een heeeeeeeeel licht streepje kunt zien Sherlock Holmes style Ik ben benieuwd hoe het morgen en overmorgen is. Als ik maar 1 positieve test per cyclus heb, is het in ieder geval wel duidelijk wanneer mijn ei is!
pi_130022622
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Euh.. Nee? In welke zin?
Ik heb wel eens eerder iets gehad met visolie, geloof ik, maar die nam ik nooit omdat de geur van die tabletten echt níet te doen was. Maar deze zijn dus neutraal van geur?

Daaaaaar komt een eitje aan, Mrs.Peel!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130023125
Fris en jeugdig. O+
Misselijkheid zakt af trouwens, nog maar een heel beetje. Voor de rest voel ik me eigenlijk helemaal blij en prima. *O*

Beter dan elke dag hoofdpijn toen ik nog de pil slikte. ^O^
pi_130023330
Daar komt je ei, MrsPeel. Veel plezier!
Hier gewoon foliumzuur van Kruidvat, als ik zwanger ben ga ik aan de complete capsules.
pi_130024413
Jeuj Peel! Daar is je ei :)

Ik heb m'n vitamines in de badkamer dus niemand ziet ze.

Vraagje trouwens: iedereen heeft t over kruidvat 2 voor 5¤ testen; maar die zijn hier in de kruidvat niet te koop? Wel 2 voor 10¤? Ikke niet snap. Die 2 voor 5 staan ook niet op de webshop.
Of heb ik 2v5 verkeerd geïnterpreteerd oid?? :')
Tralalalaaa
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:17:19 #161
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_130024445
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
Jammer, foto van DM gemist :{

Leuke foto, GM! ^O^

Verder gaan jullie echt veel te snel, ik moet ook nog gewoon werken hoor!

Ontopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Óf ik heb mijn ei gespot, óf ik heb hem bijna gespot! Ik ben i.i.g. erg blij dat er wat lijkt te gebeuren *O*
Nou die is overduidelijk positief :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_130024624
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeuj Peel! Daar is je ei :)

Ik heb m'n vitamines in de badkamer dus niemand ziet ze.

Vraagje trouwens: iedereen heeft t over kruidvat 2 voor 5¤ testen; maar die zijn hier in de kruidvat niet te koop? Wel 2 voor 10¤? Ikke niet snap. Die 2 voor 5 staan ook niet op de webshop.
Of heb ik 2v5 verkeerd geïnterpreteerd oid?? :')
Vreemd... Het is een kleiner doosjes met 2 simpele testen.. Maar wel echt 2 voor 5, blauw doosje
S. 2014
J. 2016
pi_130024636
Ohja! Wat een leuke trouwfoto DM! En leuke man idd :) en valt toch wel mee hoe kinds je eruit ziet? ;)
Tralalalaaa
pi_130024664
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Vreemd... Het is een kleiner doosjes met 2 simpele testen.. Maar wel echt 2 voor 5, blauw doosje
Nah echt heel stom! Maar die heeft de kruidvat hier dus niet ;(
Tralalalaaa
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:24:56 #165
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_130024749
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, heb ik ook. Of als ik betaal in de supermarkt, vragen ze man of ie de bon wil.
Daarnaast schijnen ook heel veel mensen te denken dat een lui oog altijd samenhangt met een verstandelijke beperking. :')

Bij ons wonen ook wat jongeren met een verstandelijke beperking zelfstandig begeleid. Een keer belde er iemand aan maar zei meteen sorry omdat hij voor hij aanbelde niet wist dat ik ook bij die stichting hoorde, want ja. Ik keek zó scheel.

Met colporteurs is 't wel handig, die vragen of mijn ouders thuis zijn en dan zeg ik nee en gaan ze weer weg. :7
Nou lekker dan die vooroordelen mbt je oog :{ best aso eigenlijk...

Wij hadden een keer twee jehova's aan de deur die aan mijn man en mij vroegen of onze ouders thuis waren :') Ik was toen 26 en mijn man 30. Dat heb ik ze ook duidelijk medegedeeld inclusief het dringende verzoek direct door te lopen. Ik heb nog nooit zo snel twee mensen weer zien verdwijnen :D _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_130025034
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nou lekker dan die vooroordelen mbt je oog :{ best aso eigenlijk...

Wij hadden een keer twee jehova's aan de deur die aan mijn man en mij vroegen of onze ouders thuis waren :') Ik was toen 26 en mijn man 30. Dat heb ik ze ook duidelijk medegedeeld inclusief het dringende verzoek direct door te lopen. Ik heb nog nooit zo snel twee mensen weer zien verdwijnen :D _O-
Als ik in een melige bui ben zeg dat ik het niet weet en dan even mijn moeder moet bellen of ze thuis is.

Tja, mijn oog. Dat ben ik wel gewend. Mijn rechter oog kijkt naar boven en naar rechts dus ik kan me voorstellen dat mensen dat 'raar' vinden. Maar zelf heb ik daar ook niet om gevraagd. Een paar jaar geleden kon ik daar nog wel verdriet om hebben omdat het ook wel wat beperkingen met zich mee heeft gebracht. Inmiddels heb ik een lensimplantaat en zijn die beperkingen een stuk minder. Dus kan ik het ook beter loslaten. Ik hoop alleen wel dat ik zoiets niet aan mijn kind doorgeef. Lui oog is wel erfelijk, mijn andere visusafwijking (+10/+8) een stuk minder. Ik heb daarom ook een hele poos getwijfeld of ik wel kinderen moest krijgen, op het moment dat ik het zou kunnen accepteren dat die kans er is wist ik dat ik écht klaar was voor een kind.
pi_130025071
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ohja! Wat een leuke trouwfoto DM! En leuke man idd :) en valt toch wel mee hoe kinds je eruit ziet? ;)
Dankjewel! Heel veel mensen gaan af op de lengte, denk ik. En het feit dat ik geen make-up draag.

Qua testen, ik heb 6 voor 10.99. Van testjezelf geloof ik.
pi_130025658
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb wel eens eerder iets gehad met visolie, geloof ik, maar die nam ik nooit omdat de geur van die tabletten echt níet te doen was. Maar deze zijn dus neutraal van geur?

Daaaaaar komt een eitje aan, Mrs.Peel!
Ja, deze ruiken een beetje licht zoetig eerder. Zijn capsules.
pi_130026162
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ja, deze ruiken een beetje licht zoetig eerder. Zijn capsules.
Tof. ^O^ . Ik denk dat ik daarmee begin als ik ook daadwerkelijk zwanger ben, en tot die tijd los foliumzuur slik naast m'n gewone multivitamine.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130027691
Goede krullen inderdaad!

Ik moet nog even teruglezen, ging hard hier ineens!
Hier begin de vruchtbare dagen weer. Moesten we maar gebruik van maken :+
pi_130027699
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Sleehakschoen het volgende:
ik slik trouwens ook vitamine D.
Ik wil niet zo'n pot MAMA-VITAMINES op het aanrecht hebben staan want die vergeet ik geheid op te ruimen als ik visite krijg _O-
Die van davitamon hebben strips. Haal een strip uit de verpakking en niemand die weet dat het mama vitamines zijn. O-)
pi_130027892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:43 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat een frummeltjes!
Ik hoor ook al jaren dat het me goed staat, maar ik ben er altijd van overtuigd geweest (nu nog steeds) dat andere moeders dat alleen maar zeggen om je zo snel mogelijk naar de overkant te sleuren :@
:D
pi_130027922
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Sleehakschoen het volgende:
ik slik trouwens ook vitamine D.
Ik wil niet zo'n pot MAMA-VITAMINES op het aanrecht hebben staan want die vergeet ik geheid op te ruimen als ik visite krijg _O-
Ik heb ze in een ander potje gedaan :+
pi_130028010
quote:
Ggirl straks 16 dagen overtijd :o . Misschien heb je het al wel eens gezegd hoor, maar heb je dit ooit eerder gehad? Je moet toch haast wel gewoon zwanger zijn nu! Wat zou het anders kunnen zijn :? .
Nee, nooit eerder gehad! Sinds ik gestopt ben met de pil een 28, 31, 27, 27 gehad.. Dus het is een flinke uitschieter!

Voor de rest, wat gaat het snel hier, argh! Ik zie de nodige klussers hier, have fun dames!
Ik steek mijn kop weer in 't zand!
pi_130028090
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:59 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Nee, nooit eerder gehad! Sinds ik gestopt ben met de pil een 28, 31, 27, 27 gehad.. Dus het is een flinke uitschieter!

Voor de rest, wat gaat het snel hier, argh! Ik zie de nodige klussers hier, have fun dames!
Ik steek mijn kop weer in 't zand!
Anders een testje bij de huisarts laten doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')