Daar maken we vandaag én morgen wel even gebruik vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef Sleehakschoen het volgende:
Dat lijkt op vandaag of morgen een ei
Ja, inderdaad! Nu moet ik wel toegeven dat wanneer je je ogen een beetje toeknijpt, en dan de test onder een bepaalde hoek bekijkt, je de afgelopen twee dagen een heeeeeeeeel licht streepje kunt zien Sherlock Holmes style Ik ben benieuwd hoe het morgen en overmorgen is. Als ik maar 1 positieve test per cyclus heb, is het in ieder geval wel duidelijk wanneer mijn ei is!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:17 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat een verschil ook ineensVan niks naar BAM!
Ik heb wel eens eerder iets gehad met visolie, geloof ik, maar die nam ik nooit omdat de geur van die tabletten echt níet te doen was. Maar deze zijn dus neutraal van geur?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Euh.. Nee? In welke zin?
Nou die is overduidelijk positiefquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
Jammer, foto van DM gemist![]()
Leuke foto, GM!![]()
Verder gaan jullie echt veel te snel, ik moet ook nog gewoon werken hoor!
Ontopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Óf ik heb mijn ei gespot, óf ik heb hem bijna gespot! Ik ben i.i.g. erg blij dat er wat lijkt te gebeuren
Vreemd... Het is een kleiner doosjes met 2 simpele testen.. Maar wel echt 2 voor 5, blauw doosjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeuj Peel! Daar is je ei
Ik heb m'n vitamines in de badkamer dus niemand ziet ze.
Vraagje trouwens: iedereen heeft t over kruidvat 2 voor 5¤ testen; maar die zijn hier in de kruidvat niet te koop? Wel 2 voor 10¤? Ikke niet snap. Die 2 voor 5 staan ook niet op de webshop.
Of heb ik 2v5 verkeerd geïnterpreteerd oid??
Nah echt heel stom! Maar die heeft de kruidvat hier dus nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vreemd... Het is een kleiner doosjes met 2 simpele testen.. Maar wel echt 2 voor 5, blauw doosje
Nou lekker dan die vooroordelen mbt je oogquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, heb ik ook. Of als ik betaal in de supermarkt, vragen ze man of ie de bon wil.
Daarnaast schijnen ook heel veel mensen te denken dat een lui oog altijd samenhangt met een verstandelijke beperking.
Bij ons wonen ook wat jongeren met een verstandelijke beperking zelfstandig begeleid. Een keer belde er iemand aan maar zei meteen sorry omdat hij voor hij aanbelde niet wist dat ik ook bij die stichting hoorde, want ja. Ik keek zó scheel.
Met colporteurs is 't wel handig, die vragen of mijn ouders thuis zijn en dan zeg ik nee en gaan ze weer weg.![]()
Als ik in een melige bui ben zeg dat ik het niet weet en dan even mijn moeder moet bellen of ze thuis is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou lekker dan die vooroordelen mbt je oogbest aso eigenlijk...
Wij hadden een keer twee jehova's aan de deur die aan mijn man en mij vroegen of onze ouders thuis warenIk was toen 26 en mijn man 30. Dat heb ik ze ook duidelijk medegedeeld inclusief het dringende verzoek direct door te lopen. Ik heb nog nooit zo snel twee mensen weer zien verdwijnen
![]()
Dankjewel! Heel veel mensen gaan af op de lengte, denk ik. En het feit dat ik geen make-up draag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ohja! Wat een leuke trouwfoto DM! En leuke man idden valt toch wel mee hoe kinds je eruit ziet?
Ja, deze ruiken een beetje licht zoetig eerder. Zijn capsules.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb wel eens eerder iets gehad met visolie, geloof ik, maar die nam ik nooit omdat de geur van die tabletten echt níet te doen was. Maar deze zijn dus neutraal van geur?
Daaaaaar komt een eitje aan, Mrs.Peel!
Tof.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja, deze ruiken een beetje licht zoetig eerder. Zijn capsules.
Die van davitamon hebben strips. Haal een strip uit de verpakking en niemand die weet dat het mama vitamines zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Sleehakschoen het volgende:
ik slik trouwens ook vitamine D.
Ik wil niet zo'n pot MAMA-VITAMINES op het aanrecht hebben staan want die vergeet ik geheid op te ruimen als ik visite krijg
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:43 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat een frummeltjes!
Ik hoor ook al jaren dat het me goed staat, maar ik ben er altijd van overtuigd geweest (nu nog steeds) dat andere moeders dat alleen maar zeggen om je zo snel mogelijk naar de overkant te sleuren
Ik heb ze in een ander potje gedaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Sleehakschoen het volgende:
ik slik trouwens ook vitamine D.
Ik wil niet zo'n pot MAMA-VITAMINES op het aanrecht hebben staan want die vergeet ik geheid op te ruimen als ik visite krijg
Nee, nooit eerder gehad! Sinds ik gestopt ben met de pil een 28, 31, 27, 27 gehad.. Dus het is een flinke uitschieter!quote:Ggirl straks 16 dagen overtijd. Misschien heb je het al wel eens gezegd hoor, maar heb je dit ooit eerder gehad? Je moet toch haast wel gewoon zwanger zijn nu! Wat zou het anders kunnen zijn
.
Anders een testje bij de huisarts laten doen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:59 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Nee, nooit eerder gehad! Sinds ik gestopt ben met de pil een 28, 31, 27, 27 gehad.. Dus het is een flinke uitschieter!
Voor de rest, wat gaat het snel hier, argh! Ik zie de nodige klussers hier, have fun dames!
Ik steek mijn kop weer in 't zand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |